Sam Larsson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
rienksch
Nieuw talent
Berichten: 126
Lid geworden op: 23-04-2014 22:22
Locatie: Drachten

Bericht door rienksch »

Als Hakim deze week nog vertrekt zou ik sowieso met Sam in de basis gaan spelen en dan kan Daley mooi op z'n favoriete plekje spelen maar ik heb nog geen idee wat ik daarvan moet verwachten, hopelijk pakt het goed uit.
Kiekerjan
Invaller
Berichten: 355
Lid geworden op: 26-02-2009 11:16

Bericht door Kiekerjan »

Nu Sam Larsson bij de selectie is toegevoegd mogen ze ook deze doelpuntenmaker halen voor de rechtsbuiten plek. Mooi afgemaakt zeg:

https://www.youtube.com/watch?v=XVTLlo6xRFM
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Lasse Vibe ja maar ik vind hem persoonlijk te duur voor zijn leeftijd en kwaliteit verhouding.


Ben verder wel erg content met de komst van Samba Sam, gaan we erg veel plezier van beleven!
Nog 1 zo'n Magnum voor op rechts en een linksback en het kan gewoon een erg leuk seizoen worden..

Kom op Vonk verbaas ons!!!
Gebruikersavatar
Delars
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 08-12-2013 10:13

Bericht door Delars »

Go Sam! Tegen Excelsior maar wat minuten maken.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Toch mooi dat deze jongen er volgens Selakovic direct staat. Net als Dalgaard en Thorsby. Allemaal versterkingen waar we direct wat aan hebben na het vertrek van onze 3 beste spelers. Maar wat maakt het uit, de competitie begint pas in oktober.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Samba Sam Larsson.jpg
Vanmiddag tekenen en meteen daarna lekker mee trainen. Sam in een notendop volgens clubwacher/supporter van Göteborg Alex Guld.
Hij oogt fit. Is snel en liet een paar keer zien een goede crosspass (op Slagveer) in huis te hebben. In eerste instantie doet hij me een beetje aan Lasse Nilsson denken. Die had ook van die rooie blosjes op z'n wangen. Lijkt me een prima jongen om erbij te hebben en ik verwacht dat we hier veel moois van gaan zien. Al eerder werd mij verteld dat Sam zich snel in de harten van de Feanfans zal spelen. We gaan het beleven. In ieder geval wens ik Sam bij deze enorm veel plezier, geluk en succes bij onze mooie club. In ons mooie shirt zal hij zich in ieder geval meteen thuis voelen :D

Op http://anglarna.se/2014/08/18/sam-larss ... upportrar/ Staat het afscheidsinterview wat Alex afgelopen zaterdag of zondag had met Sam.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Heerenveen rules schreef:Toch mooi dat deze jongen er volgens Selakovic direct staat. Net als Dalgaard en Thorsby. Allemaal versterkingen waar we direct wat aan hebben na het vertrek van onze 3 beste spelers. Maar wat maakt het uit, de competitie begint pas in oktober.
Je vergeet Varga :lol: :lol:

Ik hoop dat hij snel zijn draai kan vinden , en een rol van betekenis kan gaan spelen. Op de weinige beelden die ik zover heb gezien , beschikt hij over een aardige techniek hopelijk weet hij het te koppelen aan een goede voortzetting. Al ben ik zelf niet zo heel gecharmeerd van voetballers uit Scandinavië ,uitzonderingen daar gelaten.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

RuudvanHuntelaar schreef:. Al ben ik zelf niet zo heel gecharmeerd van voetballers uit Scandinavië ,uitzonderingen daar gelaten.

Tomasson, Allback, Edman, Hansson, Hestad, Tobiasen, Finnbogasson, Jensen, Nurmela, Nilson waren hier anders allemaal smaakmakers. Als je niet gecharmeerd bent van spelers uit Skandinavie zit je wel bij de verkeerde club.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Grimo schreef: Tomasson, Allback, Edman, Hansson, Hestad, Tobiasen, Finnbogasson, Jensen, Nurmela, Nilson waren hier anders allemaal smaakmakers. Als je niet gecharmeerd bent van spelers uit Skandinavie zit je wel bij de verkeerde club.
Ik deel de mening van Ruud ook wel een beetje, ik snap best dat ze hier prima passen. Maar ze moeten zich niet blind gaan staren op Scandinavië want onze toptransfers waren allemaal geen Scandinaviers. Die gasten liggen nou eenmaal niet goed in de markt.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Lardy schreef:Die gasten liggen nou eenmaal niet goed in de markt.
Maar die liggen hier wel goed in het team en bij de supporters. Aan oostblokkers en zuidamerikanen hangen veel te vaak louche zaakwaarnemers en lijfeigenaren.
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Kijk uit naar deze speler. Meteen maar in de basis tegen Excelsior! Persoonlijk ben ik altijd een groot fan van Scandinavische spelers en daarbij zijn Scandinaviërs nog betaalbaar voor ons.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Een groot voordeel is dat Larsson in een soortgelijk tenue voetbalde. De kans is dus groot dat hij intuïtief de bal naar de juiste kleur speelt! :lol:
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Lijkt een beetje op een jonge Michael J. Fox :D.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Wat vonden jullie van onze Sam Larsson? Hij heeft niet enorm veel gedaan, af en toe een hakje teveel. Maar toch zie ik in hem een goede voetballer. Denk dat hij van grote waarde zal zijn voor ons. Goal was natuurlijk niet geweldig, maar hij telt wel. Al met al wel een spannende speler die altijd iets uit de hoge hoed kan toveren denk ik.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Hij moet gewoon nog erg wennen aan het hogere tempo en aan zijn medespelers, we gaan hier nog wel veel plezier aan beleven.
!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hij lijkt het wel te zien en ook te kunnen uitvoeren gezien zijn techniek. Komt wel goed.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit is wel een versterking. Eerste helft veel aan de bal en liet hij wel leuke dingen zien, tweede helft onzichtbaar. Maar als hijbgewend is dan zal het wel goed komen.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Heerenveen rules schreef:Dit is wel een versterking. Eerste helft veel aan de bal en liet hij wel leuke dingen zien, tweede helft onzichtbaar. Maar als hijbgewend is dan zal het wel goed komen.
Zag hem anders nog wel scoren de tweede helft, op een assist van Wildschut...

Zeker een aanwinst, net als Thorsby. Lumu kan ook nog wel wat worden. Scouting misschien toch wel op orde?
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Ik vind Sam Larsson echt een verademing in het elftal, prima teamplayer die goed oog heeft voor zijn medespelers, daar waar het kan speelt hij de bal gelijk af, hier gaan we nog veel plezier aan beleven.

Ik ben fan van type aanvallers als hij, geen trukendoos artiest meer voorin, zoals Basacikoglu en Van la Parra.

Larsson moet alleen wat meer van voren spelen, hij is gewend om vanaf het middenveld te komen bij Göteborg.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Prima aanwinst, alleen wat minder hakballetjes s.v.p.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Hij had snel door met wie hij de combinatie moest zoeken. Daley en hij waren sterk in de korte kleine driehoekjes. Larsson heeft een uitstekende basistechniek, dat is wel een verademing na het zien van Wildschut. Elke bal die Sam aannam, lag meteen dood aan zijn voeten.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

2e Helft waren er meer onzichtbaar. Ik kreeg het idee dat ze de opdracht mee kregen om vooral rustig het moment af te wachten om toe te slaan en niet te driest (met z'n allen) gefrustreerd op zoek te gaan naar de goal. Dat waar het tegen Dordrecht mis ging omdat de organisatie compleet weg was. Wat ik wel heel goed vond dat hij mee verdedigde tot bijna aan de achterlijn toen Botaka er in een snelle counter vandoor was. Hij is géén speler die verzaakt. En wat is het mooi voor hem dat hij scoorde terwijl dat eigenlijk zijn enige puntje van kritiek was. Ook al was het eigenlijk een flutgoal. Voor mij maakt dat niet veel uit. Als die ballen er gewoon ingaan dan kan het een flutgoal, mazzelgoal of waardeloze goal zijn. Je brengt jezelf altijd in de situatie dus je dwingt dat op een of andere manier zelf af. Prima! Helemaal gezien het feit dat we nog wachten op het moment dat onze spits van de gecreëerde situatie wél goed gebruik maakt om te doen wat er van hem verwacht wordt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Fanatismo schreef:Prima aanwinst, alleen wat minder hakballetjes s.v.p.
Zolang het functioneel is... en dat waren ze. Voor zo'n speler kom ik naar het stadion.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Toch wel geinig dat er weinig over Larsson wordt gepraat op het forum terwijl hij in mijn ogen toch de spannendste nieuwe speler is.

Vond hem gisteren wel redelijk spelen, was af en to best dreigend. De bal kleeft werkelijk aan z'n voeten en vind vaak de juiste oplossing. Deed ook wat minder hakjes dan de vorige wedstrijd. Hij mocht van mij wel schieten in plaats van afleggen op Slagveer bij die ene kans.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Neymar schreef:Toch wel geinig dat er weinig over Larsson wordt gepraat op het forum terwijl hij in mijn ogen toch de spannendste nieuwe speler is.

Vond hem gisteren wel redelijk spelen, was af en to best dreigend. De bal kleeft werkelijk aan z'n voeten en vind vaak de juiste oplossing. Deed ook wat minder hakjes dan de vorige wedstrijd. Hij mocht van mij wel schieten in plaats van afleggen op Slagveer bij die ene kans.
Hij moet nog een hoop leren. Kan zeker voetballen, maar het moet te vaak mooi kan je wel zien. Vandaar ook dat hij waarschijnlijk zo weinig assists heeft gegeven bij Goteborg. Die jongen moet gewoon blijven staan, tijd krijgen, maar hij zal veel dreigender richting goal moeten worden en ook meer assists moeten geven.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Die ene bal had hij af moeten leggen op Uth in plaats van die slappe schuiver op goal.

Beetje onzichtbaar gister, maar kan overduidelijk wel voetballen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Knipecity schreef:Kan zeker voetballen, maar het moet te vaak mooi kan je wel zien.
Zoekt inderdaad te veel de mooie oplossing. Mooi voorbeeld was dat lobje op volgens mij Slagveer...
Maar voetballen kan hij zeker.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Knipecity schreef: Vandaar ook dat hij waarschijnlijk zo weinig assists heeft gegeven bij Goteborg.
Zo weinig gescoord heeft, bedoel je waarschijnlijk. Assists gaf hij namelijk bij de vleet.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Oke, dan ben ik verkeerd geïnformeerd. Maar goed, ik vind hem nu nog te weinig betrokken bij de doelrijpe kansen.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Je ziet wel dat hij steeds wat leuks met de bal wil doen, even bij zich houden en achter het standbeen langs etc. Hij kan op zich sneller de combinatie zoeken. Maar dat komt vanzelf.
Je ziet ook dat hij de steekbal heeft en dat is natuurlijk positief. Hij gaat nog geregeld anderen in stelling brengen.

Bij Goteborg 18 assists is 65 wedstrijden, het is tot nu toe dus vooral een aangever.
The two most powerful warriors are patience and time.
Plaats reactie