Thomas Dalgaard

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Superfries88' » 30-01-2015 09:37

Magnus Eikrem schreef:Viborg?

Volgens De Telegraaf gaat het om een club uit de hoogste divisie van Denemarken. Viborg valt dan af.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor Crash » 30-01-2015 09:39

Deze beste man laten gaan. Desnoods voor niets. Probeer zijn contract maar af te kopen net als bij Pappa destijds. Slikken, verlies pakken en weer doorgaan.
Crash
Superster

Berichtdoor Grimo » 30-01-2015 11:26

Crash schreef:Deze beste man laten gaan. Desnoods voor niets. Probeer zijn contract maar af te kopen net als bij Pappa destijds. Slikken, verlies pakken en weer doorgaan.

Dus 7 ton in een half jaar afschrijven en hem ook nog een jaarsalaris(??) meegeven? Dure grap. Overigens denk ik dat Dalgaard ala Kenny Steppe hier gewoon zijn tijd uit gaat zitten. Dit salaris zal hij in Denemarken niet krijgen.
Grimo
Superster

Berichtdoor edaluz » 30-01-2015 11:40

Grimo schreef:Dus 7 ton in een half jaar afschrijven en hem ook nog een jaarsalaris(??) meegeven? Dure grap. Overigens denk ik dat Dalgaard ala Kenny Steppe hier gewoon zijn tijd uit gaat zitten. Dit salaris zal hij in Denemarken niet krijgen.

Wat ik mij afvraag: wat verdient de beste man eigenlijk ongeveer? Dat zal, als gevolg van salarisplafond, stuk minder zijn jaren hiervoor. Schat zelf zo rond de 2 - 3 ton per jaar?

Tevens moet je ook meenemen in de beslissingen om af te schrijven, of Dalgaard een andere (talentvolle) spits niet in de weg staat. Zolang hij hier is, zal ie meetrainen met het 1e en ook een plek op de bank warmhouden.
want morgen wordt alles anders
edaluz
Selectiespeler

Berichtdoor Crash » 30-01-2015 11:45

Grimo schreef:Dus 7 ton in een half jaar afschrijven en hem ook nog een jaarsalaris(??) meegeven? Dure grap. Overigens denk ik dat Dalgaard ala Kenny Steppe hier gewoon zijn tijd uit gaat zitten. Dit salaris zal hij in Denemarken niet krijgen.

Ja. Absoluut! Zeker wanneer je hem nog maar één jaarsalaris mee zou hoeven geven zoals in jouw voorbeeld. Zou een werelddeal zijn zelfs.
Crash
Superster

Berichtdoor Grimo » 30-01-2015 12:19

Crash schreef:Ja. Absoluut! Zeker wanneer je hem nog maar één jaarsalaris mee zou hoeven geven zoals in jouw voorbeeld. Zou een werelddeal zijn zelfs.

Ik zou proberen hem te slijten voor 2, 3 ton. Zal in Denemarken toch nog wel gewild zijn. Dan houd je de finacieele schade beperkter.
Grimo
Superster

Berichtdoor Voorstopper » 30-01-2015 12:22

Grimo schreef:Ik zou proberen hem te slijten voor 2, 3 ton. Zal in Denemarken toch nog wel gewild zijn. Dan houd je de finacieele schade beperkter.

Hij is vast nog wel gewild maar er zijn in heel Scandinavie misschien 4/5 clubs die zijn salaris überhaupt op kunnen hoesten en die zitten niet te wachten op deze man. De clubs in de kelder van de Deense Eredivisie kunnen hem niet betalen en water bij de wijn doen heeft hij niet zo'n zin in. Ik kan hem daarin geen ongelijk geven.
The two most powerful warriors are patience and time.
Voorstopper
Superster

Berichtdoor Crash » 30-01-2015 12:31

Precies. Dus je zult mee moeten denken met hem. En met meedenken bedoel ik natuurlijk geld meegegeven. Zodanig dat Dalgaard er zelf beter van wordt. Hij speelt elders wél en ontvangt er misschien een derde van wat hij hier verdient. Dan moet je hem dus ongeveer 2/3 van zijn huidige contract uitbetalen. Alleen zo kun je het interssant maken voor hem. Net als in het geval 'Pappa' destijds.

We hebben er niets aan dat hij bij ons op de tribune zit, of erger nog, op de bank, alwaar hij de doorstroom van jeugdspelers blokkeert.
Crash
Superster

Berichtdoor Voorstopper » 30-01-2015 12:37

Je zult wel iets met hem moeten als hij hier uit beeld raakt. Een verhuur waarbij de hurende partij een deel van zijn salaris overneemt is dan een logische optie. Dan ben je hem zo kwijt verwacht ik. Vind ik eigenlijk logischer dan hem direct maar een pak geld meegeven. Hij kan zich in de kijker spelen door wekelijks te spelen en de club bespaart op salaris. Je kunt dan kijken of je hem tussentijds toch kunt slijten of je verhuurt hem voor de rest van zijn contractperiode. Misschien kun je zo 50% op zijn salaris besparen.
Voorstopper
Superster

Berichtdoor Crash » 30-01-2015 12:45

Verhuur is natuurlijk ook prima, maar ik moet nog zien of je de financiele verliezen over de contractjaren heen dan meer weet te beperken. Dalgaard is niet meer de jongste tenslotte. Maar wie weet is hij populairder in Scandinavië dan ik verwacht.
Crash
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 30-01-2015 17:04

Ik denk dat je je in Denemarken een zelfde situatie voor zou kunnen stellen als wanneer hier een club als Cambuur bijvoorbeeld Finnbogason uit Spanje terug zou halen. Hij was daar vorig seizoen topscorer ondanks dat Viborg degradeerde. Dan zal hij daar vast toch iets goeds hebben gedaan. Wat precies weten we alleen niet. Of in ieder geval niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen. Maar wellicht gaat hij het vanavond laten zien. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor baasje » 30-01-2015 18:01

Ik stel voor dat Vonk dit filmpje naar clubs in het Midden-oosten stuurt: https://www.youtube.com/watch?v=4Jcu7-doSS4 :mrgreen:
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler

Berichtdoor H-J » 31-01-2015 08:53

Hoopvolle invalbeurt. Hij is niet snel, maar compenseert dat gelukkig met een goede fysiek waardoor hij in staat is om de bal vast te houden. :roll:

Breng dan van Amersfoort in.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 31-01-2015 10:01

H-J schreef:Hoopvolle invalbeurt. Hij is niet snel, maar compenseert dat gelukkig met een goede fysiek waardoor hij in staat is om de bal vast te houden. :roll:

Breng dan van Amersfoort in.

Haha, ik schrok even, totdat ik je smiley zag.. Man man, wat een slechte voetballer zeg, als je hem zo mag noemen.. We moeten hem eigenlijk nog steeds een paar goede kansen geven, maar het is zo treurig tot nu toe, dat je nu al weet dat dat geen zin heeft..
Superfries1994
Wereldspeler

Berichtdoor Frisian Viking » 31-01-2015 10:52

Ik heb dit afgelopen week al gezegd, maar kunnen we alsjeblieft geen aandacht meer besteden aan deze man? Dat hij er geen kloten van kan kan hij eigenlijk ook niet helpen. Maar dat hij niet eens probeert om het er ook maar wat op te laten lijken is schandalig. Hij gebruikt zijn fysiek niet. Hij zet nooit eens aan om bij een bal te kunnen. Hij zet geen druk. Hij springt niet bij kopduels. Echt waar. En dan ook nog eens de blunder van Lodeweges om hem in te brengen. Waarom nou niet Van Amersfoort?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

Berichtdoor Crash » 31-01-2015 11:03

Eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd naar het nog uit te zenden reality-tv programma waarin een gemankeerde amateurvoetballer een seizoen mag meespelen bij de professionals zonder dat zijn echte identiteit bekend is. Zijn achtergrond als professional is van A tot Z verzonnen, tot en met de you-tube filmpjes aan toe. Met als idee erachter te zien hoe zoiets uit zou pakken.

Op zich een leuk tv-item, maar jammer dat onze club daarvoor is uitgekozen.
Crash
Superster

Berichtdoor bollebert » 31-01-2015 11:06

Hahaha begint er aardig op te lijken.
Wat was die vent slecht gisteren.
2 koppen groter als zijn man maar een kopduel aangaan ho maar!
bollebert
Basisspeler

Berichtdoor Voorstopper » 31-01-2015 11:07

Iedere keer hoop je dat die jongen toch iets laat zien maar hij bevestigt gewoon elke keer weer dat hij dit niveau niet aankan. Als er interesse is verhuren.
Voorstopper
Superster

Berichtdoor baasje » 31-01-2015 11:15

Die paar minuten gisteren kun je hem niet op beoordelen. Achteraf gezien had hij misschien beter kunnen starten en Sinkgraven op de bank. Maarja, dat is achteraf.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler

Berichtdoor bollebert » 31-01-2015 11:19

baasje schreef:Die paar minuten gisteren kun je hem niet op beoordelen. Achteraf gezien had hij misschien beter kunnen starten en Sinkgraven op de bank. Maarja, dat is achteraf.

Nou ik kan hem daar best op beoordelen en op zijn optredens in de beloften.
tis niks en het sul nooit wat wurden...
bollebert
Basisspeler

Berichtdoor fuotbalgek » 31-01-2015 16:29

Crash schreef:Eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd naar het nog uit te zenden reality-tv programma waarin een gemankeerde amateurvoetballer een seizoen mag meespelen bij de professionals zonder dat zijn echte identiteit bekend is. Zijn achtergrond als professional is van A tot Z verzonnen, tot en met de you-tube filmpjes aan toe. Met als idee erachter te zien hoe zoiets uit zou pakken.

:lol:

Je zou het wel bijna denken inderdaad.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Vedder1992 » 01-02-2015 11:08

Wordt de interesse van de deense clubs nog concreet?
Vedder1992
Bankzitter

Berichtdoor HVNFL » 01-02-2015 11:16

Ga er maar vanuit dat hij hier nog wel even blijft... Zou ik ook doen als ik 2 á 3 ton per jaar zou krijgen. Hij heeft geen echte kansen op een goal gehad vrijdag, maar hij heeft er zelf ook niet zoveel aan gedaan om een kans te krijgen, of zo lijkt het in ieder geval.. Dus ja, ik hoop dat hij snel met zo weinig mogelijk verlies weggaat.
HVNFL
Basisspeler

Berichtdoor oldtimer » 01-02-2015 12:29

HVNFL schreef:Ga er maar vanuit dat hij hier nog wel even blijft... Zou ik ook doen als ik 2 á 3 ton per jaar zou krijgen. Hij heeft geen echte kansen op een goal gehad vrijdag, maar hij heeft er zelf ook niet zoveel aan gedaan om een kans te krijgen, of zo lijkt het in ieder geval.. Dus ja, ik hoop dat hij snel met zo weinig mogelijk verlies weggaat.

Ik heb, zodra hij invalt, geen moment het idee dat hij een bal gaat raken. Hij sjokt wat rond, is overal te laat, gebruikt zijn lichaam niet en komt nauwelijks van de grond. Ik vrees ook dat dit hetzelfde blijft als je hem vanaf het begin zou laten meedoen.
oldtimer
Superster

Berichtdoor Crash » 01-02-2015 12:51

Crash schreef:Eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd naar het nog uit te zenden reality-tv programma waarin een gemankeerde amateurvoetballer een seizoen mag meespelen bij de professionals zonder dat zijn echte identiteit bekend is. Zijn achtergrond als professional is van A tot Z verzonnen, tot en met de you-tube filmpjes aan toe. Met als idee erachter te zien hoe zoiets uit zou pakken.

Met een beetje geluk en wat realiteitszin van Dalgaard zelf continueert het tv-programma op de Deense velden, bij Odense om precies te zijn.

Bron: Feanonline
Crash
Superster

Berichtdoor Stiffie » 01-02-2015 12:52

Ik denk dat Dalgaard nog verkocht wordt. Verlies nemen en door. Het verlies is dan kleiner dan 7 ton, al met al is dat wel te overzien.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster

Berichtdoor Superfean4 » 01-02-2015 13:28

Søren Sorgenfri @SSorgenfri
OB lejer Dalgaard for sæsonen. Fyns meldte den op og ifølge god hollandsk kilde er #ob og #heerenveen enige om lejemål.

oftewel, verhuurd aan Odense
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Superfean4
Basisspeler

Berichtdoor Thinkman » 01-02-2015 13:46

Ja ik vond het een leuke stunt van Heerenveen. En Vonk met een uitgestreken smoel zeggen dat ie maar 7 ton gekost heeft.. Geniaal zo'n reality soap! Neem aan dat Dalgaard nu weer zijn baantje als houthakker oppakt? :wink:
Thinkman
Superster

Berichtdoor Voorstopper » 01-02-2015 15:03

Lees net dat een opgelopen gebroken rib mogelijk roet in het eten kan gooien. Hopelijk ligt hij er niet te lang uit en kan de deal doorgang vinden.
Voorstopper
Superster

Berichtdoor Thinkman » 01-02-2015 15:25

Voorstopper schreef:Lees net dat een opgelopen gebroken rib mogelijk roet in het eten kan gooien. Hopelijk ligt hij er niet te lang uit en kan de deal doorgang vinden.

Denk niet dat ie slechter is met een gebroken rib.. Jammer voor iedereen dat t zo loopt, maar hoop zeker dat de verhuur door kan gaan. Dan kan Hans morgen namelijk nog een vervanger regelen.....
Thinkman
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers