Thomas Dalgaard

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

En toen speelden we met 9 man... Slagveer waardeloos.. en deze man kan er echt helemaal niks van.
Weer geld verkwist. Heeft bijna niks goeds gedaan... wint geen enkel duel... is technisch zeer slecht... in de Jupiler League lopen betere spitsen rond.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Zo gek vond ik hem anders niet spelen. Won niet alle duels inderdaad, maar had wel goede momenten. Bovendien nog een assist.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

En toen speelden we met 9 man... Slagveer waardeloos.. en deze man kan er echt helemaal niks van.
Weer geld verkwist. Heeft bijna niks goeds gedaan... wint geen enkel duel... is technisch zeer slecht... in de Jupiler League lopen betere spitsen rond.
Beetje te negatief wat mij betreft als je naar de wedstrijd van vandaag keek. Met het inbrengen van Dalgaard in de tweede helft was het ook niet de bedoeling om nog potitioneel voetbal te spelen als in de eerste helft. Bedoeling was met Dalgaard veel opportunistischer te gaan spelen. En dat lukte bij vlagen best aardig.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

frisianbadboy schreef: Bedoeling was met Dalgaard veel opportunistischer te gaan spelen. En dat lukte bij vlagen best aardig.
Oppurtunistisch lukte inderdaad aardig.. Maar wat Dalgaard daarmee te maken heeft. Ik heb hem op die lucky assist totaal niet gezien. Ik zie Uth links en rechts de hoeken in duiken.. Dalgaard heeft echt niks voor een goede spits.. geen techniek, geen snelheid, geen balgevoel.. totaal helemaal niks.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Kan iemand hem vertellen dat je wel mag springen als er een hoge bal komt? Kwam niet eens van de grond. Dit is niks. Te dik, te traag, een matige balbehandeling. Weggegooid geld als je weet dat je met Uth, Huser en Van Amersfoort al drie centrumspitsen hebt. Die laatste twee worden dan weer als vleugels misbruikt omdat de selectie totaal niet in balans is. Bedankt Vonk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ze hadden beter die 7 ton aan mij kunnen geven. Nu hebben ze het gewoon weggegooid. Slagveer- Dalgaard. Mooi duo voor Harkemase Boys. En daar moeten wij naar kijken. Spelers die hun geld verdienen met voetbal terwijl ze niet kunnen voetballen. Kromme wereld...
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

hoe deze man is gescout.... vind het al een vreemd verhaal dat ze een speler van zijn leeftijd, scouten en niet in kunnen schatten wat zijn niveau is, hij vervolgens een halfjaar 'opgetraind' moest worden. Echt ongelofelijk.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Het meest bizarre is nog dat ze op een of andere onbegrijpelijk manier heel zeker van hun zaak zijn geweest door hem een contract van 3 jaar te bieden om er ook nog eens een optie van nóg een jaar bij te doen. Ver-schrik-ke-lijk zeg!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

https://www.youtube.com/watch?v=NNwrufFGSZ8

zou dit wel de echte dalgaard zijn of is dit allemaal in scene gezet door zijn spelersmakelaar.
Hier heb ik geen woorden voor
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

De meeste goals zijn vrij simpele goals. Het is niet dat de klasse er van af druipt, ook niet op dat lagere niveau. Nee, een echte miskleun.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Ik denk dat je harkemase boys geen plezier doet als je Slagveer en Dalgaart daar heen stuurt Heerenveen rules.
In harkema houden ze van harde werkers.
Dat deze twee spelers zich voetballer noemen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
patjuhh
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-05-2014 14:21
Locatie: Fryslân

Bericht door patjuhh »

miskoop. ze hadden beter die 7 ton ergens anders voor kunnen gebruiken. man man man hij kan er echt geen ene flikker van.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

wald pyk schreef:Ik denk dat je harkemase boys geen plezier doet als je Slagveer en Dalgaart daar heen stuurt Heerenveen rules.
In harkema houden ze van harde werkers.
Dat deze twee spelers zich voetballer noemen.
Hahaha, bij Harkemase Boys schieten deze heren er beide 30-40 in per seizoen. Veel mensen hier hebben geen benul van het niveau van de eredivisie tov amateurvoetbal. :roll:
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Oh vandaar dat Eredivisieclubs in de beker altijd zo makkelijk winnen van amateurs.
Dalgaard speelde lang in de tweede divisie van Denemarken, dat is Topklasse niveau en waarom Slagveer profvoetballer is, is mij echt een raadsel.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

wald pyk schreef:Ik denk dat je harkemase boys geen plezier doet als je Slagveer en Dalgaart daar heen stuurt Heerenveen rules.
In harkema houden ze van harde werkers.
Dat deze twee spelers zich voetballer noemen.
Kunnen Slagveer beter ruilen met Johnsen Bacuna. :mrgreen:
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Dalgaard zit wellicht nog in een Dalletje...
Kan Vonk nog eens uitleggen vanuit welke unieke visie deze man van 7 ton een drie-jaar contract mocht tekenen?
Volgens Dwight was het vorige maand nog 'te vroeg' om hem een miskoop te noemen. We wachten af, ik zie tot nu een technisch zeer middelmatige, statische spits, die wel één pluspunt heeft; hij is zeer doelgericht.
Of schietgraag, dat is denk ik beter verwoord want bij doelgericht denk je toch meer aan schoten tussen de palen...
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Deze wedstrijd werd wederom duidelijk dat hij ontzettend statisch en technisch beperkt is. Gelukkig hebben we met Uth een betere speler in huis. Maar je vraagt je toch af hoe deze spits gescout is.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

fuotbalgek schreef:Deze wedstrijd werd wederom duidelijk dat hij ontzettend statisch en technisch beperkt is. Gelukkig hebben we met Uth een betere speler in huis. Maar je vraagt je toch af hoe deze spits gescout is.
Ik vermoed dat wij iemand bij de scouting hebben met een rood/witte stok en een golden retriever.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Knipecity schreef: Ik vermoed dat wij iemand bij de scouting hebben met een rood/witte stok en een golden retriever.
Hebben Riemer en Annie een hond dan? Annie zal wel gezegd hebben: 'Er zit in ieder geval een goeie kop op'. :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
I love Albert
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 09-11-2014 16:54

Bericht door I love Albert »

http://fotbolti.net/news/09-11-2014/alb ... u-timabili

Here is a interview whit your most promising player. He Rejected Arsenal to play for Heerenveen
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Thomas heeft gisteren volgens mij geen duel gewonnen, terwijl hij wel heel sterk oogt. Dacht echt dat hij de eerste spits zou worden. Gelukkig pakt Uth het goed op.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Neymar schreef:Thomas heeft gisteren volgens mij geen duel gewonnen, terwijl hij wel heel sterk oogt. Dacht echt dat hij de eerste spits zou worden. Gelukkig pakt Uth het goed op.
Luchtduels gaat hij zo goed als niet aan, hij loopt keer op keer door kennelijk in de hoop dat de vijandelijke defensie de bal zal missen.
Over de grond ging het iets beter, maar ook daar hield het niet over.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Valt in ieder geval behoorlijk tegen tot nu toe. Ze zullen hem gescout hebben puur op zijn killersinstinct voor de goal want verder brengt hij weinig andere goede eigenschappen mee. Het is geen loper, het is geen kopper, het is geen vechter en het is geen meevoetballer.
The two most powerful warriors are patience and time.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Voorstopper schreef:Valt in ieder geval behoorlijk tegen tot nu toe. Ze zullen hem gescout hebben puur op zijn killersinstinct voor de goal want verder brengt hij weinig andere goede eigenschappen mee. Het is geen loper, het is geen kopper, het is geen vechter en het is geen meevoetballer.
Die conclusie had ik dus al na 10 minuten getrokken.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Knipecity schreef:Die conclusie had ik dus al na 10 minuten getrokken.
En dat weet jij? Kom op, hij kan nu toch een wat mindere vorm hebben? Die jongen heeft potentie zat. Dat gezeur op Dalgaard elke keer. :lol:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik zie dat je de vergelijking met De Roon trekt. De Roon is 23 en al enkele jaren basisspeler en een tijd aanvoerder. Dalgaard is 30, de rek is daar uit.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knipecity schreef:Ik zie dat je de vergelijking met De Roon trekt. De Roon is 23 en al enkele jaren basisspeler en een tijd aanvoerder. Dalgaard is 30, de rek is daar uit.
Alsof bij een speler van 23 de rek er niet uit kan zijn..
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Alles kan, maar waarom zou dat zo zijn?

Overigens denk ik dat door een goede training hier tov Denemarken een Dalgaard ook misschien wel 25% beter, sterker, fitter kan worden dan dat hij was, maar de vraag is hoever hij daar nu in is na een aantal maanden trainen op dit niveau en duidelijk is dat het nu nog steeds bij lange na niet genoeg is voor ons.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Ik ben het met je eens dat Dalgaard niet goed genoeg is Knipecity. Komt op elk onderdeel te kort.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Voorstopper schreef:Valt in ieder geval behoorlijk tegen tot nu toe. Ze zullen hem gescout hebben puur op zijn killersinstinct voor de goal want verder brengt hij weinig andere goede eigenschappen mee. Het is geen loper, het is geen kopper, het is geen vechter en het is geen meevoetballer.
Daar sla je de spijker op zijn kop. Dat het er niet soepel uitziet is voor mij geen probleem. Bij wel meer rommel \ knots spitsen als Boymans, De Gier en Demouge heb je dat. Maar zulk soort spitsen zijn vaak balvast, goede koppers en 'oorlog in de 16 makers'. Als ze niet scoren hebben ze toch waarde en elke verdediger heeft er een hekel aan om tegen te spelen.

Juist dat mis ik (nog) bij Dalgaard terwijl hij er wel het fysiek voor heeft. Ik denk zeker dat hij doelgericht is, maar of hij het oorlog maken / power voetbal nog kan aanleren weet ik niet. Dan zou het een prima pinchhitter zijn in wedstrijden zoals afgelopen zaterdag.
Plaats reactie