Thomas Dalgaard

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Superfries88' » 03-12-2014 11:42

Het is overdreven om cruciale gevolgen te koppelen aan een enkele miskoop, zelfs in onze huidige situatie. Je moet er vooral voor zorgen dat de meerderheid van je aankopen naar wens presteert, het team daarmee helpt én voldoende geld genereert. Wanneer je dat aardig in balans weet te houden, is een enkele miskoop niet zo heel erg. Liever niet, maar de voetballerij loopt er vol van. Zelfs in onze glorietijd hadden we daarmee te maken en Dalgaard zal ook niet de laatste zijn, ongeacht wie je de touwtjes in handen geeft. Als het maar niet domineert...
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Grimo » 03-12-2014 11:47

Superfries88' schreef:Het is overdreven om cruciale gevolgen te koppelen aan een enkele miskoop, zelfs in onze huidige situatie. Je moet er vooral voor zorgen dat de meerderheid van je aankopen naar wens presteert, het team daarmee helpt én voldoende geld genereert. Wanneer je dat aardig in balans weet te houden, is een enkele miskoop niet zo heel erg. Liever niet, maar de voetballerij loopt er vol van. Zelfs in onze glorietijd hadden we daarmee te maken en Dalgaard zal ook niet de laatste zijn, ongeacht wie je de touwtjes in handen geeft. Als het maar niet domineert...


Deze nieuwe TD en z'n ervaren companen zullen met goede versterkingen op de proppen moeten komen en niet met halfbakken oplossingen/spelers. Vertrouwen is op dit moment niet groot meer in deze heren.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Wizard » 03-12-2014 15:11

Grimo schreef:Deze nieuwe TD en z'n ervaren companen zullen met goede versterkingen op de proppen moeten komen en niet met halfbakken oplossingen/spelers. Vertrouwen is op dit moment niet groot meer in deze heren.

De emotie regeert.
Zoals SF88 al terecht stelde. Ondernemen vraagt risico's. Je kunt niet simpelweg alleen maar op 'safe' handelen aangezien dat te weinig opbrengt. Zolang Dalgaard de enige echte miskoop is, en Larsson en Thorsby geld gaan opbrengen en Buijs een versterking blijkt, doen de heren 't naar behoren.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Superfries1994 » 03-12-2014 15:22

Grimo schreef:
Nee. Miskopen kunnen we ons niet meer permiteren. Het is erg treurig dat een man met ooit z'on goede neus voor talent met een 30 jarige Deense spits die bij lange na geen eredivisie niveau heeft, op de proppen komt.


Miskopen heb je er altijd tussen zitten. En je kan wel zeggen dat hij geen eredivisieniveau heeft, maar hij werd wel topscorer met de degradant van een competitie met topploegen die Heerenveen zouden verslaan (bijvoorbeeld Kopenhagen). Het had ook zeker anders kunnen aflopen. Overigens had onder andere AZ ook interesse in Dalgaard, dus Riemer was niet de enige.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Grimo » 03-12-2014 16:05

Superfries1994 schreef:Miskopen heb je er altijd tussen zitten. En je kan wel zeggen dat hij geen eredivisieniveau heeft, maar hij werd wel topscorer met de degradant van een competitie met topploegen die Heerenveen zouden verslaan (bijvoorbeeld Kopenhagen). Het had ook zeker anders kunnen aflopen. Overigens had onder andere AZ ook interesse in Dalgaard, dus Riemer was niet de enige.


Er van uitgaande dat hij hier op een hoger niveau speelt,dus betere spelers omzich heen heeft, op een hoger niveau traint dan bij z'n vorige club en dan ziet wat hij tot nu toe heeft laten zien, zegt denk ik veel over het niveau van de Deense competitie.
Dat AZ interesse had zegt me niet zo veel, uiteindelijk hebben zij hem niet aangetrokken, dat zegt mij wel wat.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Grimo » 03-12-2014 16:16

Wizard schreef:De emotie regeert.
Zoals SF88 al terecht stelde. Ondernemen vraagt risico's. Je kunt niet simpelweg alleen maar op 'safe' handelen aangezien dat te weinig opbrengt. Zolang Dalgaard de enige echte miskoop is, en Larsson en Thorsby geld gaan opbrengen en Buijs een versterking blijkt, doen de heren 't naar behoren.


Dat heeft niks met emotie te maken wijze Wizard.

Dalgaard is een miskoop kunnen we constateren. Larsson lijkt een versterking te zijn. Thorsby is geen versterking, een speler voor de toekomst die al meer wedstrijden heeft moeten spelen uit armoede van deze selectie. Voor hem mooi maar het voegde helemaal niks toe. Of hij geld gaat opbrengen is maar de vraag. Buijs is een versterking gebleven, helaas geblesseerd geraakt. Constatering voor de rest van het seizoen, de aankomende 20 wedstrijden (!) excl Playoffs), van de vier aangetrokken spelers is 1 speler een versterking. In een selectie waaruit vorig seizoen 4 a 5 basisspelers zijn vertrokken is dat erg mager. Dus zullen er een aantal gerichte versterkingen bij moeten komen, zekerheidjes, geen jongens die eerst maar in de beloften moeten mee hobbelen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Superfries1994 » 03-12-2014 17:07

Grimo schreef:
Er van uitgaande dat hij hier op een hoger niveau speelt,dus betere spelers omzich heen heeft, op een hoger niveau traint dan bij z'n vorige club en dan ziet wat hij tot nu toe heeft laten zien, zegt denk ik veel over het niveau van de Deense competitie.
Dat AZ interesse had zegt me niet zo veel, uiteindelijk hebben zij hem niet aangetrokken, dat zegt mij wel wat.


Dat vind ik te kort door de bocht, hij laat tot nu toe helemaal niets zien inderdaad, maar ik denk dat alleen Dalgaard niet representatief is voor het niveau in Denemarken. Zoals gezegd, van de topploegen daar zie ik ons niet zo snel winnen.

Dat heeft niks met emotie te maken wijze Wizard.

Dalgaard is een miskoop kunnen we constateren. Larsson lijkt een versterking te zijn. Thorsby is geen versterking, een speler voor de toekomst die al meer wedstrijden heeft moeten spelen uit armoede van deze selectie. Voor hem mooi maar het voegde helemaal niks toe. Of hij geld gaat opbrengen is maar de vraag. Buijs is een versterking gebleven, helaas geblesseerd geraakt. Constatering voor de rest van het seizoen, de aankomende 20 wedstrijden (!) excl Playoffs), van de vier aangetrokken spelers is 1 speler een versterking. In een selectie waaruit vorig seizoen 4 a 5 basisspelers zijn vertrokken is dat erg mager. Dus zullen er een aantal gerichte versterkingen bij moeten komen, zekerheidjes, geen jongens die eerst maar in de beloften moeten mee hobbelen.


Dalgaard is vooralsnog een miskoop inderdaad en ik zie het ook somber voor de beste man in. Thorsby is een versterking voor de toekomst en ik zie wel iets in hem, dus ik denk dat hij wel geld gast opbrengen. Larsson moet nog wat loskomen maar kan zeker voetballen, daar krijgen we ook geld voor. Buijs is inderdaad een prima speler. Dat betekent dus dat 75% van de aankopen tot nu toe een goede kans heeft om te slagen naar mijn mening. Dat is een aardig moyenne vind ik. Ik vind dat er in de zomer te weinig is aangetrokken, er hadden er meer dan 4 moeten komen, dus dat er zekerheidjes bij moeten komen (voor zover je zeker kan weten dat spelers slagen) voor de basis ben ik helemaal met je eens.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor fuotbalgek » 04-12-2014 10:22

Grimo schreef:Dat heeft niks met emotie te maken wijze Wizard.

Dalgaard is een miskoop kunnen we constateren. Larsson lijkt een versterking te zijn. Thorsby is geen versterking, een speler voor de toekomst die al meer wedstrijden heeft moeten spelen uit armoede van deze selectie. Voor hem mooi maar het voegde helemaal niks toe. Of hij geld gaat opbrengen is maar de vraag. Buijs is een versterking gebleven, helaas geblesseerd geraakt. Constatering voor de rest van het seizoen, de aankomende 20 wedstrijden (!) excl Playoffs), van de vier aangetrokken spelers is 1 speler een versterking. In een selectie waaruit vorig seizoen 4 a 5 basisspelers zijn vertrokken is dat erg mager. Dus zullen er een aantal gerichte versterkingen bij moeten komen, zekerheidjes, geen jongens die eerst maar in de beloften moeten mee hobbelen.


Dit is ook erg kort door de bocht. Buijs, Larsson en Thorsby zijn prima aankopen, Dalgaard niet. Met Buijs en Larsson heb je twee directe versterkingen. Dat Buijs nu het hele jaar er uit ligt is teleurstellend, maar je kunt vervolgens niet concluderen dat we maar 1 echte directe versterking hebben aangetrokken. Dat zijn er toch echt twee, met de pech dat er één geblesseerd is geraakt.

Wanneer sc Heerenveen komende winter in 2 van de 3 linies een versterking weet binnen te halen moeten we gezien de mogelijkheden denk ik tevreden zijn. Dan gaat mijn voorkeur momenteel naar een verdediger (links) en een vleugelspeler.

Pele zal binnenkort vertrekken. Wanneer we een goede linksback hebben zou ik hem lekker gebruiken op het middenveld. Hij speelt misschien liever op de back, op het middenveld kan hij nog meer van waarde zijn. Dan kun je richting volgend seizoen rustig zoeken naar een extra middenvelder.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Grimo » 04-12-2014 10:26

fuotbalgek schreef: Met Buijs en Larsson heb je twee directe versterkingen. Dat Buijs nu het hele jaar er uit ligt is teleurstellend, maar je kunt vervolgens niet concluderen dat we maar 1 echte directe versterking hebben aangetrokken. Dat zijn er toch echt twee, met de pech dat er één geblesseerd is geraakt.
.


Dat zeg ik.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Mackan68 » 04-12-2014 10:39

Superfries1994 schreef:Overigens had onder andere AZ ook interesse in Dalgaard, dus Riemer was niet de enige.


Daar heb je een punt. Was het niet een prestigeklusje van Riemer om Dalgaard vooral niet naar concurrent AZ te laten gaan? Stel je voor dat van Basten (op dat moment nog hoofdcoach) een topscorer in huis zou hebben gehad en wij niet zeker wisten of Uth het bij ons zou laten zien. (Aangezien er twijfel was en hij wel verhuurd mocht worden aan Heracles, mét optie tot koop). Gegokt en verloren. Bij AZ ligt Ernie nu waarschijnlijk te schuddebuiken van het lachen omdat deze miskoop nu niet in de kaasstad rondsjokt. Weg 7 ton en nog eens 8 aan salaris over de komende 4 seizoenen. Alsof je een emmer leeg gooit.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Thinkman » 04-12-2014 23:49

Bij de presentatie van Dalgaard zei Vonk nog dat Dalgaard het midden houdt tussen Gerald Sibon en Alfred Finnbogason.
,,Hij is niet een typisch aanspeelpunt zoals Sibon, maar ook niet een loper zoals Finnbogason.’’
Of zegt hij daar eigenlijk dat hij én geen aanspeelpunt én geen loper is?

Bij het vastleggen van Dalgaard is sc Heerenveen niet over één nacht ijs gegaan. Vonk: ,,Onze scouting heeft hem al twee jaar op de korrel.’’

Kijk dan heb ik er nog wel vertrouwen in. Dalgaard zit gewoon even in een Dalletje.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Knipecity » 05-12-2014 07:44

Thinkman schreef:Bij de presentatie van Dalgaard zei Vonk nog dat Dalgaard het midden houdt tussen Gerald Sibon en Alfred Finnbogason.
,,Hij is niet een typisch aanspeelpunt zoals Sibon, maar ook niet een loper zoals Finnbogason.’’
Of zegt hij daar eigenlijk dat hij én geen aanspeelpunt én geen loper is?

Bij het vastleggen van Dalgaard is sc Heerenveen niet over één nacht ijs gegaan. Vonk: ,,Onze scouting heeft hem al twee jaar op de korrel.’’

Kijk dan heb ik er nog wel vertrouwen in. Dalgaard zit gewoon even in een Dalletje.

Dalgaard zal in Denemarken best zo'n speler zijn geweest, maar het lastige van scouten is inschatten hoe een speler zich zal ontwikkelen als het niveau van de medespelers en tegenstanders hoger ligt en de kans dat een speler van 30 zich doorontwikkeld is nou eenmaal stukken kleiner dan een speler van 22.

Sam Larsson gaf laatst in een interview ook aan dat hij in Zweden bekend stond als een hele technische speler, maar dat hier alle spelers veel techniek hadden.

Wij vinden het niveau in Nederland vaak maar zeer matig, maar blijkbaar is het toch nog een stukkie hoger dan het gemiddelde in die landen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Mackan68 » 15-12-2014 22:36

Dalgaard zeer aanwezig vanavond bij de beloftes. Positief aanwezig welteverstaan. Zelf een goal afgekeurd vanwege vermeend hands waar onze trainers Talan en Hellinga vonden dat hij de bal met zijn schouder raakte. Verder 2 assists bij beide goals die wel op het scorebord kwamen. 1-2 Winst bij jong Feyenoord/Excelsior. Goals Varga en Huser.
Vervelden bijkomstigheid: De spelersbus is tijdens de wedstrijd leeggeroofd. Politie bewaakt nu het stadion en houdt de auto's van de spelers in de gaten. Sleutels en toegangspasjes van het ALS werden gejat.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor TORCIDA » 15-12-2014 22:53

laat je die in de bus achter? Wat onnozel.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Appie_M » 15-12-2014 23:06

Toen ik nog voetbalde namen wij waardevolle spullen altijd mee uit de auto als we een wedstrijd moesten voetballen. Dit gaven we dan mee aan de leider die het tijdens de wedstrijd bij zich hield in de dug-out. Voor zover ik me kan herinneren is er bij ons nooit wat gejat. Is ook best wel dom om dat soort dingen in de bus te laten liggen, zeker in een stad als Rotterdam.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Grimo » 20-12-2014 02:41

Dat vanavond voor spillepoot van Amersfoort wordt gekozen als extra aanvaller ipv Dalgaard zegt heel veel. Volgens Wizard heeft Dalgaard de laatste wedstrijd heel goed gevoetbald. Toch wordt er gekozen voor een 18 jarig jochie die nog veel te kort komt. Veelzeggend over de status van Dalgaard.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Baggerraartje » 20-12-2014 08:18

Grimo schreef:Dat vanavond voor spillepoot van Amersfoort wordt gekozen als extra aanvaller ipv Dalgaard zegt heel veel. Volgens Wizard heeft Dalgaard de laatste wedstrijd heel goed gevoetbald. Toch wordt er gekozen voor een 18 jarig jochie die nog veel te kort komt. Veelzeggend over de status van Dalgaard.


Schijnbaar is van Amersfoort de beste speler uit de beloften, want hij valt altijd in. Nu zie ik de beloften nooit, maar als dit onze beste speler is....
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Heerenveen rules » 20-12-2014 09:42

Goed dat Dalgaard tegen zichzelf in bescherming wordt genomen. Een geschikte prof in de eredivisie is hij niet. Laat hem de afgang bespaard blijven....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Lardy » 20-12-2014 09:52

Gewoon verkopen/contract onbinden. Dit is niks en gaat niks meer worden, als je gisteren al niet gebracht werd, dan zegt dat genoeg. Verlies nemen en op zoek naar een echt tweede spits, een kerel van 1.90 +.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Riverside » 20-12-2014 10:05

Lardy schreef:Verlies nemen en op zoek naar een echt tweede spits, een kerel van 1.90 +.


Oké, waar kan ik mij melden? :lol:
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Wizard » 20-12-2014 10:10

Dalgaard is geen buitenspeler, namelijk te statisch. Van Amersfoort is meer een vleugelspeler (een stuk technischer) en zou een actie kunnen maken. Dwight heeft ervoor gekozen om Slagveer (die niet lekker in de wedstrijd zat) te vervangen. Aan snelheid hadden we in principe weinig aangezien we volledig op de helft van ADO speelden. Dan is de keuze om Van Amersfoort te brengen een hele logische. Dwight koos ervoor om een buitenspeler te brengen om zo de ruimtes nog een beetje fatsoenlijk te houden ipv een extra spits welke je nog kleinere ruimtes geeft. Dat heeft dus verder weinig met de spelers zelf te maken, meer met de tactiek.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Grimo » 20-12-2014 11:21

Heb je de wedstrijd wel gezien wizard? Van Amersfoort ging achter Uth spelen. Larsson ging toen naar rechts en Sinkgraven pakte de linkerkant op. Van Amersfoort heeft geen moment op de vleugel gespeeld.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor oldtimer » 20-12-2014 12:12

Grimo schreef:Heb je de wedstrijd wel gezien wizard? Van Amersfoort ging achter Uth spelen. Larsson ging toen naar rechts en Sinkgraven pakte de linkerkant op. Van Amersfoort heeft geen moment op de vleugel gespeeld.


Van Amersfoort begon wel degelijk op de rechtervleugel .
Later kwam de switch waar jij het over hebt.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Crash » 20-12-2014 12:20

Van Amersfoort speelde aanvankelijk vanaf links voordat hij centraler gepositioneerd werd. Larsson mocht nadat Slagveer eruit ging vanaf rechts knoeien.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor pes5 » 20-12-2014 14:29

Crash schreef:Van Amersfoort speelde aanvankelijk vanaf links voordat hij centraler gepositioneerd werd. Larsson mocht nadat Slagveer eruit ging vanaf rechts knoeien.


Niet correct. Slagveer eruit, Sinkgraven naar links, Larsson naar rechts en Van Amersfoort achter Uth. Het gat tussen die twee was echter veel te groot. Later ging Sinkgraven weer meer centraal spelen, maar Larsson en Van Amersfoort bleven daar ook.

Ik vind sowieso dat Heerenveen veel te veel in een trechter speelt. Er komt dan wel ruimte voor opkomende backs, maar Marzo en vooral Van Anholt doen dat te weinig.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Crash » 20-12-2014 14:41

Misschien heb je wel gelijk. Sinkgraven inderdaad heel vlot vanaf links 'te bewonderen' na de wissel ook al zag ik daar aanvankelijk Van Amersfoort een aantal keer. Hoe dan ook, het leek nergens op en de wissel pakte alles behalve goed uit. Het zat er gewoon niet in gisteravond. Den Haag deed het prima ook al was het het aanzien niet waard.

Ik ben wel blij dat Dalgaard er niet meer in kwam overigens. Die jongen had nog hoop gezien zijn uitspraken, maar als dit geen duidelijk signaal is naar hem dan weet ik het niet meer. Exit graag. Voor alle partijen het beste.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor pes5 » 20-12-2014 14:49

Ik heb Dalgaard nu drie keer gezien met de beloften en die jongen moet je gewoon heel snel weer lozen.

Gauw Vincent Janssen halen van Almere, alles in het werk stellen om Rusnak nog binnen te halen, een linksback erbij en minimaal een vleugelspits.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Thinkman » 20-12-2014 21:10

pes5 schreef:Ik heb Dalgaard nu drie keer gezien met de beloften en die jongen moet je gewoon heel snel weer lozen.


Iemand anders heeft m ook gezien en vond hem wel 7 ton plus 3 forse jaarsalarissen waard.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Appie_M » 20-12-2014 21:12

Thinkman schreef:Iemand anders heeft m ook gezien en vond hem wel 7 ton plus 3 forse jaarsalarissen waard.


Diegene mag dan wel heel snel naar de Hans Anders. We kunnen Dalgaard beter een contract aanbieden als koffiejuffrouw, want als voetballer gaat hij het hier niet meer maken.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Thomas Dalgaard

Berichtdoor Wizard » 21-12-2014 20:39

Als ik het goed heb gezien dan wisselden Van Amersfoort en Sinkgraven elkaar af aan de vleugel. Vandaar ook de verschillende meningen over de positie van Van Amersfoort. Toen het einde van de wedstrijd in het zicht kwam, verzamelden veel spelers zich voor de goal, en was er geen sprake meer van een goed evenwicht en juiste bezetting van de posities. Wanneer je wilt gaan strijden verwacht je geen Sinkgraven in de 16, maar juist een Otigba voorin.
Aan dit laatste aspect mag Dwight nog wel wat meer aandacht schenken, want de positionele verdeling voorin is dan echt slecht.

Wat betreft Dalgaard is het jammer. Aan de andere kant hebben we ook geen vleugels in ons team die een goede voorzet kunnen geven. Laat een type Dalgaard nou daar uitsluitend afhankelijk van zijn. Jammer dat juist op dit punt niet beter is gescout zou je zeggen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten