Moderators: Beheerders, Fanmasters
Knipecity schreef:Ik vind hem toch echt vadsig ogen. Zeker niet afgetraind.
Knipecity schreef:Misschien wel, maar hij heeft ook zo'n dikke kop. Maar goed, sommige spelers zijn gewoon gedrongen en andere helemaal afgetraind en dun. Pele ziet er ook wel wat dikker uit, maar op een of andere manier zie ik dat dan meer als zijn postuur, want hij is slechts 1,65 meter en Buijs is 1,82 meter.
Knipecity schreef:Zegt vaak veel over de intelligentie van spelers als ze hun haar zo achterlijk doen.
Gearard schreef:Jordy Buijs is NAC-materiaal, maar we zullen het ermee moeten doen. Goede assist hoor, maar van zijn verdedigende kwaliteiten ben ik lang niet overtuigd. En die vrije trap in de blessuretijd, dat was echt dramatisch. Je mag toch verwachten dat zo'n bal fatsoenlijk voor komt?
Baggerraartje schreef:Is kapsalon de Trend gesloten?!?
hm_DR88 schreef:Toen ik hem die sprint aan zag gaan met zijn tegenstander, vreesde ik voor zijn spieren en aanhechtingen. Geen onterechte vrees bleek. Mocht het een lichte verrekking zijn dan kan redelijk snel de draad weer opgepakt worden. Mocht er sprake zijn van een scheuring dan moet je toch ernstig rekening houden met minimaal 4 tot 6 weken of zelfs nog langer. Ik kan men niet herinneren dat die sprint op tv in de samenvatting was opgenomen. Alleen maar lichtgewichten in de achterste linie kan het team wel eens opbreken.
Baas schreef:Ging om beide hamstrings tegelijk..
Daar schoot de kramp even in en dan wordt het hard.
Dan kun je niet verder, maar hier zal hij volgens mij geen weken last van hebben.
Verwacht hem volgende week gewoon weer basis.
Calimero schreef:Tot op heden vind ik Buijs een prima aanwinst. Zorgt voor rust in de defensie en blijkt een behoorlijke leider. Voor mij tot nu toe overduidelijk waarom hij speelt en niet de door velen bejubelde Otigba.
Superfries1996 schreef: Bony volledig uit de wedstrijd gespeeld.
Wubwub schreef:
In welke wedstrijd was dit ook alweer?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten