Moderators: Beheerders, Fanmasters
SCH0513 schreef:Speelt vanavond in de basis bij Jong Heerenveen tegen Jong VVV/Helmond Sport.
Rick schreef:sneu? Bakte er zelf ook gewoon niks van. Ervaring ook niet gezien. Marzo en Otigba basis volgende week. En hopen dat van aken snel terug is.
dagizmo schreef:Voor mijn gevoel is de verdediging (opnieuw) een rommeltje geworden sinds Van Aken terug is. Joost kan Otigba niet coachen en hij maakt anderen ook onzeker. Gisteren heb ik meermalen gezien dat Mulder aanwijzingen geeft aan Van Aken, maar dat hij zo angstig is, dat hij niet eens oplet wanneer Mulder hem een richting geeft.
Mackan68 schreef:Hoe zouden Jordy en Joey het samen doen? Als je met hun afspreekt dat er 1 is die doorschuift en de ander die als laatste verdediger blijft staan....
HVNFL schreef:Lijkt me niet ideaal. Dan heb je twee trage centrale verdedigers. Van Aken en Buijs samen centraal achterin lijkt me het beste wanneer ze weer in vorm zijn.
dagizmo schreef:Met Buijs komt er wel weer meer persoonlijkheid in. Iemand die fel is in de duels, maar ook fysiek sterk is.
dagizmo schreef:
Je kunt nu niet zeggen dat je hem moet opstellen omdat hij vorig jaar goed was. Hij is momenteel gewoon slecht.
En sinds hij weer in de verdediging staat (links of centraal), hebben we verloren en met dikke cijfers ook.
dagizmo schreef:Met Buijs komt er wel weer meer persoonlijkheid in. Iemand die fel is in de duels, maar ook fysiek sterk is. Van Aken is gewoon te voorzichtig geworden (misschien angst). Ik denk dat een Buijs wel de rol kan spelen als coach van Otigba. Of de combinatie Buijs/St Juste. De combinatie van fysiek/laatste man en een speler die inschuift en kan voetballen. En als je met Otigba wilt spelen, moet daar een kerel staan die hem kan coachen. Dat doet VD Berg beter dan Van Aken (die is te druk met zichzelf) en dat doet Buijs misschien wel beter dan VD Berg.
Flying Tilster schreef:
Jordy gezien tijdens de oorwassing in de eerste helft tegen Feyenoord? Hetzelfde verhaal als Van Aken hoor.
Ging de duels ook niet aan en was ook zeer onzeker. En dat is misschien ook wel logisch na zo'n lange blessure.
Vorig jaar waren Van Aken / Buijs gewoon een goed duo centraal achterin. En voor mij zou dat nu nog het centrale duo moeten zijn, maar dan moet er wel hard gewerkt worden tijdens de winterstop.
Ondanks alle kritiek op VDB, denk ik dat je die nu hard op het middenveld nodig hebt, omdat daar nu helemaal geen persoonlijkheden staan.
dagizmo schreef:[
Op basis van die ene wedstrijd kan je niks over Buijs zeggen vind ik.
Grimo schreef:
Maar dat doe je wel over van Aken die na zijn blessure pas weer voor het eerst centraal speelde. Buijs heeft nu al twee wedstrijden, centraal laten zien dat hij ook niet de oplossing is.
dagizmo schreef:Met Buijs komt er wel weer meer persoonlijkheid in. Iemand die fel is in de duels, maar ook fysiek sterk is.
dagizmo schreef:@Grimo en @ Flying Tilster: Buijs dus maar afschrijven omdat Buijs tegen Feyenoord het niet goed deed?
Jammer dat een discussie zo moet worden gevoerd, door het onderuit halen van iemands mening.
Grimo schreef:
En tegen Az.
Buijs kan verhuurd worden. Zit geen toekomst in,contract loopt af is niet op het niveau wat hij ooit had. Je ziet ook dat Foppe geen vertrouwen in hem heeft.
dagizmo schreef:
Oke dan stuur jij Buijs weg vanmiddag op basis van Feijenoord uit en AZ-uit. Stuur ik Van Aken er achteraan omdat hij het laat afweten tegen Ajax uit, Roda uit, Roda, Ado thuis![]()
Want ook Van Aken zit toch niet op het niveau wat hij ooit had?
dagizmo schreef:Oke dan stuur jij Buijs weg vanmiddag op basis van Feijenoord uit en AZ-uit. Stuur ik Van Aken er achteraan omdat hij het laat afweten tegen Ajax uit, Roda uit, Roda, Ado thuis![]()
Want ook Van Aken zit toch niet op het niveau wat hij ooit had?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten