Stiffie schreef:[
Je bedoelt heerlijk hoe zo'n speler met supporters omgaat, een verademing.
Of je bedoelt dat je hem verheerlijkt door zijn omgang met supporters.
Gekke woordkeuze, je hebt gelijk. Verademing

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Stiffie schreef:[
Je bedoelt heerlijk hoe zo'n speler met supporters omgaat, een verademing.
Of je bedoelt dat je hem verheerlijkt door zijn omgang met supporters.
Calimero schreef:Zal dus de rest van de revalidatie afmaken in Heerenveen. Positief nieuws, hopen dat hij snel weer de oude is. Toch de missing link voor de rust die heerste in de defensie wat mij betreft. Nu moet je té vaak je hart vasthouden.
Knipecity schreef:Laten we het nou niet overdrijven. Met Jordy erbij verloren we ook van teams als Dordrecht en Willem 2 en speelden we gelijk tegen Cambuur, dus het is niet zo dat het toen allemaal koek en ei was.Maar ook ik heb hem er liever wel bij hoor
Fryskeboy22 schreef:Is er niet een ruimte vrij op de wisselbank of naast Lodeweges?
Erwin4ever schreef:Iemand enig idee hoe het staat met het herstel van Jordy?
Erwin4ever schreef:Iemand enig idee hoe het staat met het herstel van Jordy?
Gekko schreef:Tijdens de Open Dag zei hij nog een paar maanden nodig te hebben om aan te sluiten. Voor oktober speelt hij dus niet, uitgaande van minstens vier weken met de groep mee kunnen (voluit) en ritme op dien in wedstrijden.
fuotbalgek schreef:In mijn ogen heeft St Juste die plek al verdiend. Snel, atletisch, stelt zich goed op, is niet bang en gaat als de brandweer. Wat hij heeft laten zien is voldoende om Buijs voorlopig als back-up te beschouwen, die moet eerst nog maar eens volledig fit worden. Ik zie het dan ook eerder zo dat Buijs maar weer een plek moet verdienen, en dat gaat voor hem heel lastig worden.
Feanfan 1 schreef:Hij trainde maandag eerst met de hele groep mee en toen de beloften en het 1e elftal gingen scheiden heeft hij voluit met de belofren getraind. Eerst op een lager niveau beginnen en ik denk dat hij over tien dagen voluit met het eerste mee zal trainen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten