Moderators: Beheerders, Fanmasters
Delars schreef:Speelt niet tegen Utrecht. (Bron: Arjen de Boer)
Wizard schreef:Ik hoop dat Otigba nu es wat zekerder kan optreden. Komt naar mijn mening nog te vaak onzeker over en verdedigend te slap bij dode spelmomenten.
Wizard schreef:Jammer dat Buijs niet kan starten aangezien ik hem sterk vond optreden in de eerste 3 wedstrijden van dit seizoen. Gezien het jeugdige centrum achterin is inzet van V/d Berg ervoor nogal essentieel. Sowieso heb je tegen Utrecht wat extra fysiek nodig.
Flying Tilster schreef:Dat hij gisteren onzeker oogde begrijp ik wel. Krijgt een kans en wil geen fouten maken.. Met name in de 1e helft vond ik hem heel nerveus overkomen.
Erwin4ever schreef:Otigba speelde gister een puike wedstrijd!!! Bij zijn invalbeurt vorige week speelde hij nerveus, nu niet!
Bubbe schreef:Brengt veel rust maar ook uitstraling t.o.v. bijvoorbeeld Kruiswijk of Kum. Maar ook duidelijk meer van waarde dan Otigba (helaas, zie Otigba graag spelen). Doet het boven verwachting goed bij de club, hopelijk kan hij die vorm vast houden!
Heerenveen rules schreef:De beste aankoop van de transferperiode. Brengt rust, strijdlust en is opbouwend goed. We hebben niet voor niets de minst gepasseerde verdediging.
Knipecity schreef:Uitstraling? Pfff, ik moet elke keer lachen als ik dit propje met zijn lelijke hanekam en bijzondere loopje a;s een bodybuilder zie lopen.Maar voetballend doet hij het zeker niet onaardig.
Bubbe schreef:
Kwestie van smaak. Kum, Kruiswijk en Zomer zijn niet bepaald verdedigers die a la Bak Nielsen een aanvaller angstig maken. In die zin heeft Buijs meer uitstraling dan dat drietal.
Grimo schreef:Zou er nou echt een aanvaller angstig geworden zijn van Bak Nielsen? Weet nog dat hij ineens een kale kop had om z'n tegenstanders te imponeren. Vond het een lachwekkende verdediger die een topverdediger probeerde te acteren. Kan me niet voorstellen dat daar iemand bang van werd, voetballers hebben snel door als iemand er niks van kan.
Jordy Buijs @JordyBuijs23
Vandaag richting Stilburg.. We willen graag de vorm meenemen en de lijn doortrekken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast