Jordy Buijs

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Flying Tilster schreef:Dat hij gisteren onzeker oogde begrijp ik wel. Krijgt een kans en wil geen fouten maken.. Met name in de 1e helft vond ik hem heel nerveus overkomen.
Otigba speelde gister een puike wedstrijd!!! Bij zijn invalbeurt vorige week speelde hij nerveus, nu niet!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Erwin4ever schreef: Otigba speelde gister een puike wedstrijd!!! Bij zijn invalbeurt vorige week speelde hij nerveus, nu niet!
Maar Van Aken was wat onwennig door de beperkte coaching, duidelijk zichtbaar!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7714
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Hij ziet er niet uit, maar is ongelofelijk belangrijk. Coacht veel en staat steeds op de goede plek en ook niet onbelangrijk, winnaarsmentaliteit
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Echt een verademing die Jordy Buijs, wie heeft het nog over Kruiswijk? Oogt ook een stuk afgetrainder dan tijdje terug. Brengt rust, routine en voetbalgogme in deze jonge ploeg. En kan het ook nog eens prima uitleggen voor de camera. Toppertje!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Bubbe schreef:Brengt veel rust maar ook uitstraling t.o.v. bijvoorbeeld Kruiswijk of Kum. Maar ook duidelijk meer van waarde dan Otigba (helaas, zie Otigba graag spelen). Doet het boven verwachting goed bij de club, hopelijk kan hij die vorm vast houden!
Uitstraling? Pfff, ik moet elke keer lachen als ik dit propje met zijn lelijke hanekam en bijzondere loopje a;s een bodybuilder zie lopen. :lol: Maar voetballend doet hij het zeker niet onaardig.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De beste aankoop van de transferperiode. Brengt rust, strijdlust en is opbouwend goed. We hebben niet voor niets de minst gepasseerde verdediging.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Heerenveen rules schreef:De beste aankoop van de transferperiode. Brengt rust, strijdlust en is opbouwend goed. We hebben niet voor niets de minst gepasseerde verdediging.
Ik denk te weten dat het komt door de taken die Buijs krijgt van Lodeweges.
Samen maken we de club sterk.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Bubbe schreef:
Kwestie van smaak. Kum, Kruiswijk en Zomer zijn niet bepaald verdedigers die a la Bak Nielsen een aanvaller angstig maken. In die zin heeft Buijs meer uitstraling dan dat drietal.

Zou er nou echt een aanvaller angstig geworden zijn van Bak Nielsen? Weet nog dat hij ineens een kale kop had om z'n tegenstanders te imponeren. Vond het een lachwekkende verdediger die een topverdediger probeerde te acteren. Kan me niet voorstellen dat daar iemand bang van werd, voetballers hebben snel door als iemand er niks van kan.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Grimo schreef: Zou er nou echt een aanvaller angstig geworden zijn van Bak Nielsen? Weet nog dat hij ineens een kale kop had om z'n tegenstanders te imponeren. Vond het een lachwekkende verdediger die een topverdediger probeerde te acteren. Kan me niet voorstellen dat daar iemand bang van werd, voetballers hebben snel door als iemand er niks van kan.
http://www.youtube.com/watch?v=xlbDkVTZb_4 :mrgreen: :mrgreen:
Heerenveen till I die!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Het lijkt me duidelijk dat Buijs in ieder geval veel meer invloed heeft op de jonge spelers om hem heen dan andere genoemden. Leuk dat mensen om zijn uiterlijk moeten lachen, maar met zoveel jonge spelers is het voor het eerst in jaren dat we zo stabiel staan. En daarin is hij behoorlijk belangrijk naar mijn mening.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

"Ik ben een publieksspeler", laat de 25-jarige Buijs ditmaal optekenen in de zaterdageditie van de Leeuwarder Courant. "Bij NAC had ik een heel goede band met de supporters. Die zou ik bij Heerenveen ook graag krijgen, maar de mensen zijn nuchter hier. Ze willen eerst afwachten hoe het loopt."

Buijs is naast speler van sc Heerenveen ook assistent-trainer van amateurclub Udiros. "Het zit van nature in me. Als ik coach, acteer ik niet. Ik wil geloofwaardig, eerlijk en duidelijk zijn. Dat is ook de rol die ik als speler moet vervullen in de jonge groep die Heerenveen heeft."

Mooi dat een speler zich zo betrokken voelt met het publiek, hij zoekt ook de interactie. Dit moet je koesteren en belonen, want dit maakt iedereen nog meer betrokken bij een wedstrijd!

Hebben we al een Jordi Buijs-song? :P
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Jordy Buijs @JordyBuijs23

Vandaag richting Stilburg.. We willen graag de vorm meenemen en de lijn doortrekken.
Aldus onze Buijs op Twitter!
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Goed zolang hij geen man heeft. Uitstekend zelfs. Toen er echter een spits bij kwam en hij in de mandekking kwam, ging het vreselijk mis. Lodeweges had. Otigba moeten brengen.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Net het filmpje gezien dat hij assistent trainer is bij een amateurclub. Wel geweldig dat hij dat er gewoon bij doet, geweldige vent.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Is er al meer bekend over zijn blessure?
Ik vrees dat we hem echt lang kwijt zijn....
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

morgen mri scan...
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Nog geen nieuws te vinden, sterkt mijn vermoeden van een zware blessure.... :?
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Dat hoeft helemaal niets te betekenen. Misschien is er pas op het einde van de middag een MRI-scan gemaakt. Dat moet men vervolgens nog analyseren, bespreken en pas daarna komt er een terugkoppeling naar ons. Het zou best kunnen dat men op dit moment nog geen duidelijkheid heeft, dus laten we niet direct in de paniekmodus schieten omdat er nog geen duidelijkheid is. Al vrees ook ik het ergste wanneer ik die beelden zie...
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ik kreeg op twitter een melding dat de MRI vandaag gaat plaatsvinden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Het hele seizoen uitgeschakeld....

Maakt het afgelopen weekend nog dramatischer...

STERKTE MET HET HERSTEL JORDY!!
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Bijzonder triest nieuws! Jordy, veel sterkte!!
wimpiewillem
Nieuw talent
Berichten: 107
Lid geworden op: 21-06-2013 18:12

Bericht door wimpiewillem »

Helaas hele seizoen over voor Buijs...
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/zwar ... heerenveen

fuck fuck fuck..... heel erg triest dit. :cry: het stond juist zo lekker achterin met Buijs en Van Aken.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knap k*t dit. Gelukkig hebben we een brede selectie.

In de winterstop zal er een verdediger bij moeten. Op huurbasis is in dit geval zeker niet raar.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Verschrikkkelijk bericht! Ik was er al bang voor gezien de beelden, maar nu blijkt het helaas realiteit. Heel veel sterkte Jordy!
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Gadverdamme en dan moeten horen dat Blom vond dat hij op moest schieten...
Nordfeldt94
Bankzitter
Berichten: 209
Lid geworden op: 03-12-2012 12:29

Bericht door Nordfeldt94 »

Wat een klote nieuws. Veruit onze beste verdediger die rust uitstraalde en iedereen neerzette. Nou moeten Otigba en Van Aken zich met z'n tweeën maar bewijzen... En er moet naast een middenvelder en buitenspelers nu nog een verdediger bijkomen in de winterstop, het liefst, zoals als eerder genoemd, op huurbasis.
Come on you boys!
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

In eerste instantie vond ik het jammer dat ze Buijs kochten. Zonde voor de ontwikkeling van Kenneth Otigba. Inmiddels weet ik wel beter. Heeft zich in korte tijd opgewerkt tot een van de belangrijkste spelers van SC Heerenveent. Jammer dat hij er lang uitligt met deze blessure.
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

kan wel janken, buijs weg :(
Pride of the north! :stan:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Zonde... Hoewel ik hem allesbehalve afgetraind vind ogen deed hij het best goed daar. Hij bracht ervaring, rust en routine naast de jonge andere spelers. Maar goed, het is niet anders. Anticiperen nu als club. We hebben al veel punten verloren door smalle selectie. De noodzaak om te halen is nu alleen maar groter.
Plaats reactie