Moderators: Beheerders, Fanmasters
Feanfan 1 schreef:Als het waar is ben ik wel blij met zijn komst. Ik denk alleen niet dat hij de opvolger van Kruiswijk is, omdat Buijs rechtsbenig is.
nickstok schreef:Hij is gepresenteerd op de officiële Heerenveen website dis denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat het waar is
winterzzz85 schreef:Nooit verwacht dat ik nog naar een Jordy Buijs compilatie zou kijken.
Feanfan 1 schreef:Als het waar is ben ik wel blij met zijn komst. Ik denk alleen niet dat hij de opvolger van Kruiswijk is, omdat Buijs rechtsbenig is.
Arnoud schreef:Buijs speelt al 3 jaar bij NAC maar "abegoal" gaat nog even te rade bij een Graafschapsupporter . Misschien moet je ook nog even navraag doen bij zijn juf van de lagere school
baasje schreef:In ieder geval mooi dat hij ons boven Groningen verkiest. Succes Jordy!
RuudvanHuntelaar schreef:Welkom Jordy Buijs en verbaas me maar .... Ik heb bij Buijs altijd het idee gehad dat hij zichzelf vooral heel erg goed vind, dat is op zich een prima eigenschap maar dat moet dan wel ergens op gebaseerd zijn. Buijs en van den Berg in 1 team , wat een nachtmerrie....
Heerenveen rules schreef:
Ah leuk man voor je! Heb je na van Basten weer iets gevonden waar je wekelijks op kunt zeuren. Doe jezelf een plezier en zeg je kaart op. Beter voor iedereen.
Ik zie Buijs niet als CVer omdat hij daar veel te klein voor lijkt. Wellicht als opvolger voor een middenvelder die vertrekt. In ieder geval een karakterspeler. Maar dat mag natuurlijk niet als je Joey al hebt.....
RuudvanHuntelaar schreef:
Joey en Buijs zijn gemaakte karakterspelers daar ligt mijn inziens , naast het feit dat het matige voetballers zijn , ook hun grootste zwakte. Maken vaak domme beslissingen en onnodige fouten omdat ze graag willen laten zien dat het zogenaamde karakter voetballers zijn.
Grimo schreef:
Had Pappa maar een 10% van het karakter van van der Berg en Buijs dan had ie het hier gered. Je schiet alweer iemand af voordat hij hier een bal heeft geraakt.
Arnoud schreef:Buijs speelt al 3 jaar bij NAC maar "abegoal" gaat nog even te rade bij een Graafschapsupporter . Misschien moet je ook nog even navraag doen bij zijn juf van de lagere school
RuudvanHuntelaar schreef: Lees het van den Berg topic nog eens terug, had ik het ook aardig bij het juiste einde.
Mmm, lekkere reaktie weer Arnoud. Had ik dan weer niet van jou verwacht![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast