Morten Thorsby

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wizard schreef:Thorsby zal nooit de opvolger worden van De Roon. Positioneel verdedigend nog zwakker, geen fysiek, en totaal geen vaardigheid om te onderscheppen. Wat mij betreft zo verschillend als dag en nacht.
Het enige dat overeenkomt is dat ze beide veel kunnen lopen.
Nee, aan alles zie je dat Thorsby een aanvallend ingestelde speler die de aanvallen ook mee opzet en in aanvallend opzicht over genoeg inzicht beschikt. Dat zie je alleen al op de manier hoe hij het spel verplaatst, en altijd kiest voor de passing ipv actie.
Je ziet dat hij nog worstelt met z'n lichaam/groei en dat dat waarschijnlijk invloed heeft op z'n motoriek/techniek. Hij zal de komende tijd veel moeten werken aan z'n balcontrole, fysiek en schot en dan kunnen we nog veel van hem gaan genieten, en ja op het middenveld.
Het is je misschien even ontgaan, maar tussen de Roon en Thorsby zit een verschil van maar liefst 5 jaar. Dat is wat mij dan weer betreft gewoon te groot om ze op dit moment met elkaar te vergelijken als je zwakke punten (door 5 jaar minder ervaring) ter discussie wilt stellen.. Momenteel heeft hij in mijn ogen qua manier van spelen meer overeenkomsten met de Roon dan met Sinkgraven. Ik heb in het spel nog weinig verfijnde techniek kunnen ontdekken. Dat komt misschien ook door de positie waar hij noodgedwongen moet acteren. Maar ik zie hem zeker nog geen genialiteiten uithalen als aanvallende middenvelder, zoals Hakim en nu ook Daley duidelijk wel hebben. Je ziet dat nu ook al bij Gudmundsson. Daarin zit wat mij betreft een verschil van dag en nacht.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Klopt, Thorsby is gewoon niet het type speler dat spelverdeler wordt alla Ziyech en Sinkgraven. Dat zie je aan zijn postuur, zijn motoriek etc. Hij is eigenlijk nog een A-junior en zou daar waarschijnlijk wel veel meer kunnen brengen, maar nog steeds niet die typische 10 zijn. Hij wordt een box to box speler denk ik, alla Bradley.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Mackan68 schreef: Het is je misschien even ontgaan, maar tussen de Roon en Thorsby zit een verschil van maar liefst 5 jaar. Maar ik zie hem zeker nog geen genialiteiten uithalen als aanvallende middenvelder, zoals Hakim en nu ook Daley duidelijk wel hebben. Je ziet dat nu ook al bij Gudmundsson. Daarin zit wat mij betreft een verschil van dag en nacht.
Je hebt blijkbaar moeite met lezen. Een paar posts terug zeg ik nog dat hij geen opvolger wordt van Sinkgraven en nu kom jij opeens met een vergelijking met de '10' positie door een parallel te trekken met Ziyech en Sinkgraven en zelfs Gudmunsson? Een aanvallende middenvelder komt niet direct op de '10'. Daarvoor is Thorsby zoals ik 3-4 posts ervoor al schreef technisch te beperkt. Maar een type als De Roon is hij zeker niet, omdat hij verdedigend zwaar ondermaats is en naar mijn mening ook geen talent daarvoor heeft (te schuw/angstig en kan moeilijk een bal afpakken). De Roon daarentegen is dat allesbehalve en was in dat opzicht 5 jaar geleden bij Sparta ook al. Natuurlijk instinct is moeilijk trainbaar, vaardigheden zoals techniek makkelijker en al helemaal als je kijkt naar Thorsby, wiens balbehandeling erg goed is. Hij mist alleen nog de creativiteit, en snelheid qua denken-doen. Ik denk dat hij qua techniek nog veel stappen kan zetten, maar dat z'n lichaam/groei hem momenteel nog in de weg zit.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Wat ik tot nu van hem gezien, begrijp ik een basisplaats helemaal niet. Niets beter dan je eigen jeugd. Alleen omdat hij gehaald is, moet hij spelen. Voegt net als Slagveer niets toe. Ik vind dat een buitenlands talent, hoe jong dan ook, iets moet toevoegen. Deze jongen hobbelt mee en steekt er niet boven uit. Waarom de technische staf zoveel vertrouwen in hem heeft?!?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Apart. Ik vind Thorsby juist wel goed spelen. Een echte aanwinst,
Misschien dat je betere spelers uit de jeugd kan aanwijzen, Baggeraartje ?
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wizard schreef: Je hebt blijkbaar moeite met lezen. Een paar posts terug zeg ik nog dat hij geen opvolger wordt van Sinkgraven en nu kom jij opeens met een vergelijking met de '10' positie door een parallel te trekken met Ziyech en Sinkgraven en zelfs Gudmunsson? Een aanvallende middenvelder komt niet direct op de '10'. Daarvoor is Thorsby zoals ik 3-4 posts ervoor al schreef technisch te beperkt. Maar een type als De Roon is hij zeker niet, omdat hij verdedigend zwaar ondermaats is en naar mijn mening ook geen talent daarvoor heeft (te schuw/angstig en kan moeilijk een bal afpakken). De Roon daarentegen is dat allesbehalve en was in dat opzicht 5 jaar geleden bij Sparta ook al. Natuurlijk instinct is moeilijk trainbaar, vaardigheden zoals techniek makkelijker en al helemaal als je kijkt naar Thorsby, wiens balbehandeling erg goed is. Hij mist alleen nog de creativiteit, en snelheid qua denken-doen. Ik denk dat hij qua techniek nog veel stappen kan zetten, maar dat z'n lichaam/groei hem momenteel nog in de weg zit.
Dat heb ik niet. Ik ga in op het feit dat sommigen verwachten, of zich afvragen dat hij Sinkgraven op zou moeten volgen. En daarbij geef ik mijn idee daarover. Ik vergelijk inderdaad Sinkgraven en Gudmundsson omdat die veel van elkaar weg hebben qua speelstijl. En verder geef ik alleen aan dat er een verschil zit in leeftijd en ervaring tussen de Roon en Thorsby. Jij vergelijkt nu weer de 23 jarige De Roon die al zijn hele leven in Nederland heeft gevoetbald met de pas 18 jarige Thorsby die uit het buitenland in een compleet vreemde situatie komt. Ik vind het niet zo bijzonder dat hij dan niet meteen de bravour heeft die de Roon, afkomstig uit de grote stad wel heeft. Dat heeft niets met 10, aanvallende middenvelder of wat dan ook te maken. Is puur een kwestie van wennen. Je kunt pas een objectief oordeel vellen als hij hier een aantal jaren speelt. We doen nu beide niets anders dan dingen aannemen op basis van gevoel en wat je van hem ziet. Ik zie (nog) niet zozeer dat creatieve, meesterbrein. Jij wel. Ik zie vooral een jongen met veel loopvermogen. En dat kan met zijn lengte als hij helemaal volgroeid is alleen nog maar beter worden. Als hij wat meer 'kerel' is, zeg maar.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik niet in ieder onderwerp ga kijken wat jij allemaal wel of niet in vorig posts aan heb gegeven. Ik reageer op je citaten. Graafwerk in het verleden laat ik graag over aan anderen... 8)
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Mackan68 schreef:Graafwerk in het verleden laat ik graag over aan anderen... 8)
Wanneer jij een discussie wilt voeren neem je de argumenten mee in vorige posts. Daar hoef je geen graafwerk voor te doen. Daarvoor heb je een geheugen en zo niet, kijk je even op dezelfde pagina of ervoor wat erover is geschreven. Wanneer iedereen lekker rukraak reageert op een post/quote zonder eerdere posts over dat onderwerp te lezen wordt het een onsamenhangend geheel en kom je nooit to the point.
Verder baal ik ervan dat je wederom zomaar aannames doet van mijn kant die ik nooit heb gezegd. Dan wordt 't wel heel makkelijk discussiëren. In je één na laatste post trek je zomaar de '10' positie erbij die in z'n geheel geen verband houdt met de discussie (dan moet je mij niet quoten); nu zeg je dat ik stel dat Thorsby een meesterbrein in zich heeft. Bijzonder...

Overigens ben ik 't niet eens met Baggeraartje. De club zit financieel in moeilijk vaarwater en wanneer je dan een talent kunt aantrekken dat veel groeipotentie heeft, moet je dat zeker doen. Iemand als Thorsby pakt dan nu z'n wedstrijden mee, maar zal over 1-2 seizoenen zeker van toegevoegde waarde zijn waarna je hem over x jaar kunt verkopen met een behoorlijke winst. Iemand die er al staat kost je een behoorlijk wat vermogen en daarmee ook meer financiële risico.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Excuses dat niet iedereen zo'n geniaal, foutloos of ordelijk discussieerder is als jou Wizard. Jij bepaalt niet voor een ander hoe hij of zij moet discussiëren, ook al zou je dat graag willen.
Wat mij betreft dan ook einde discussie. Het gaat niet meer om het onderwerp maar je wenst het vanaf het eerste moment dat ik je wat tegengas geef persoonlijk te maken door te zeggen dat ik niet goed zou kunnen lezen. Zoal wel vaker gebeurd is....Ik hou je daarom bij deze een spiegel voor Jij ziet een aantal posts hiervoor nog niet eens dat er over Gudmundsson gesproken wordt (terwijl de naam levensgroot in het citaat staat) maar zegt dat je het met me eens bent en praat vervolgens door over Thorsby. Voor de 2e keer schuif je mij in de schoenen dat ik over de '10' spreek, waar dat waarschijnlijk jouw eigen hersenspinsels zijn. Ik heb het namelijk over de techniek en creativiteit van Sinkgraven, Ziyech en Gudmundsson, niet over de positie. Ik zou als ik jou was zelf nog eens de laatste 2 pagina's terug lezen. Dan begrijp je misschien waar de Babylonische spraakverwarring vandaan komt. Namelijk niet bij mij.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
rienksch
Nieuw talent
Berichten: 126
Lid geworden op: 23-04-2014 22:22
Locatie: Drachten

Bericht door rienksch »

Ik zie ook eerder dat Gudmundsson de opvolger van Daley gaat worden in de winterstop of na de zomer.
Morten heeft het moteriek niet voor de nummer 10 positie. Ik zou hem eerder op de nummer 8 positie zetten want die jongen kan aardig meevoetballen en heeft echt een uitstekend uithoudingsvermogen maar het nadeel is dat hij verdedigend nog redelijk zwak is.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

rienksch schreef:Ik zou hem eerder op de nummer 8 positie zetten want die jongen kan aardig meevoetballen en heeft echt een uitstekend uithoudingsvermogen maar het nadeel is dat hij verdedigend nog redelijk zwak is.
Precies.

@mackan Ik bepaal niks voor een ander. Gelukkig leven we in een vrij land, waar ieder recht op z'n eigen mening heeft.
Ik wijs je er alleen op dat het een forum is waar gediscussieerd wordt over onderwerpen en dus op de inhoud van een stelling. Op voorgaande wijze ontstaat er een domino-effect van reactie op reactie, wat hier vaker heeft plaatsgevonden. Mijns inziens zonde; we wijken af van de inhoud.
Maar goed, als je dat persoonlijk opvat, dan kan dat: het is je goed recht. Even teruglezen of iets onthouden heeft weinig te maken met genialiteit, maar meer met de inhoud van de discussie. Op die manier til je het niveau van de discussie naar een hoger niveau.
Het was zeker niet persoonlijk bedoeld. Je geeft ook geen tegengas, maar betrekt er dingen bij die totaal niet relevant zijn waardoor we mijns inziens afdwalen van de inhoud. Dat vind ik zonde, maar vond het nodig om daar op te reageren.
Ik vind het dan ook een taak van een elk forumlid om hier een goede bijdrage aan te leveren. Zo worden de discussies inhoudelijker en beter. Pagina's teruglezen heeft geen zin, maar klakkeloos reageren op de laatste post vind ik kortzichtig.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Dan lijkt me of onthouden of controleren wie wat precies gepost heeft essentieel... Ik heb aangegeven waar jij het verhaal in mijn ogen wat kwijt bent geraakt. En waar je mij er dan op wijst af te wijken van het onderwerp doe je daar zelf aan mee, of sterker nog, heb je daar een hele grote rol in.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Dan ben ik daar erg benieuwd naar.
Misschien is 't je dan niet duidelijk dat wanneer je iemand quote, je reactie verwijst naar de gequoteerde uitspraak. Nogmaals, of je had niet moeten 'quoten' of je had niet over de '10' positie moeten typen aangezien dat niks had te maken met de quote.
Ik doe er inderdaad aan mee, omdat ik er simpelweg niet van houd wanneer iemand zomaar beweringen over mijn mening doet, die ik nooit heb gepost, laat staan deel.
Dat wilde ik je graag meegeven. Wanneer je de volgende keer weer quoteert en zoekt naar een mening, doe het dan even via een pb. Zou ik zelf prettiger vinden.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Re: Morten Thorsby
Berichtdoor Wizard » 31 okt 2014, 14:24

Mackan68 schreef:
Het is je misschien even ontgaan, maar tussen de Roon en Thorsby zit een verschil van maar liefst 5 jaar. Maar ik zie hem zeker nog geen genialiteiten uithalen als aanvallende middenvelder, zoals Hakim en nu ook Daley duidelijk wel hebben. Je ziet dat nu ook al bij Gudmundsson. Daarin zit wat mij betreft een verschil van dag en nacht.

Je hebt blijkbaar moeite met lezen. Een paar posts terug zeg ik nog dat hij geen opvolger wordt van Sinkgraven en nu kom jij opeens met een vergelijking met de '10' positie door een parallel te trekken met Ziyech en Sinkgraven en zelfs Gudmunsson? Een aanvallende middenvelder komt niet direct op de '10'. Daarvoor is Thorsby zoals ik 3-4 posts ervoor al schreef technisch te beperkt. Maar een type als De Roon is hij zeker niet, omdat hij verdedigend zwaar ondermaats is en naar mijn mening ook geen talent daarvoor heeft (te schuw/angstig en kan moeilijk een bal afpakken). De Roon daarentegen is dat allesbehalve en was in dat opzicht 5 jaar geleden bij Sparta ook al. Natuurlijk instinct is moeilijk trainbaar, vaardigheden zoals techniek makkelijker en al helemaal als je kijkt naar Thorsby, wiens balbehandeling erg goed is. Hij mist alleen nog de creativiteit, en snelheid qua denken-doen. Ik denk dat hij qua techniek nog veel stappen kan zetten, maar dat z'n lichaam/groei hem momenteel nog in de weg zit.
De enige manier waarom je reageren per pb prettiger zou vinden is denk ik omdat je jezelf een beetje behoorlijk aan het klemkletsen bent.

Hierboven nogmaals de quote waarmee jij mij wenst te verdenken van niet goed kunnen lezen. Slecht quoten, of wat ik nog maar meer allemaal niet goed zou doen.

Ik heb het in 1e instantie over De Roon en Thorsby, welke jij nogal vind verschillen in kwaliteit. Ik wijs je daarbij op verschil in leeftijd en ervaring. En wat doe jij? Je begint meteen Sinkgraven erbij te halen, en wederom de 10 die IK NOOIT genoemd heb.
Sterker nog, JIJ begon er over en meent mij uit te moeten leggen dat een aanvallende middenvelder niet automatisch op 10 staat.

Daarna ga je nogmaals van leer over het verschil tussen De Roon en Thorsby zonder verder op MIJN quote daarover in te gaan.
Over hoe te quoten en daarop te reageren lijk jij niet zo veel recht van spreken te hebben!
Ik denk dat ik hiermee het punt nu wel duidelijk heb gemaakt van iets wat maar weinig meer lijkt op een inhoudelijke discussie.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Voor iemand die nog in de A junioren mag spelen doet Morten het in mijn ogen heel goed.
Alleen persoonlijk zou ik hem niet zo snel op de buiten zetten. Wat dat betreft is het jammer dat iemand als Varga gewoon nooit een kans krijgt. Zonde.

Thorsby moet dit seizoen veel leren en wennen aan de manier van spelen en het wonen in Nederland. Daarna gaan wij veel plezier beleven aan deze jongen.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Mackan68 schreef:[
Bla bla bla.
Lees nog eens de discussie omtrent vergelijking Thorsby met andere posities. Lees dan es mijn reactie op de jouwe en vervolgens jouw quote, en denk dan es rustig na. Sinkgraven speelt in balbezit in 80% van de wedstrijden óp '10' en ook Gudmunson speelt in de A1 op deze positie. Beide inherent aan 't systeem wat Heerenveen al vanaf de jeugd speelt. Een '10' in balbezit die terugzakt naar de lijn op het middenveld bij balverlies. Vandaar de vergelijking beste Mackan. Maar goed, ik praat mezelf klem en daarom kom ik ook met het verzoek om een pb? Right. Over de vergelijking met De Roon ga ik volgens mij behoorlijk op in m'n post op 31 okt. 15.24. Zelfs de reden van verschil in mijn ogen benoem ik. Maar goed, tis wel goed met jou. Je hebt helemaal gelijk.

@lipton Helemaal eens. Ik zie 't ook zeker zitten in Thorsby. Enerzijds gun je hem in deze uitgeholde selectie veel speeltijd, anderzijds speelt hij nu niet op een positie waar hij optimaal uit de verf komt. Op dit moment kan je hem feitelijk alleen voor V/d Berg (bij blessure) brengen op het middenveld. Snap wel waarom Slagveer blijft staan met z'n snelheid, maar snap totaal niet waarom de trage Van Amersfoort (zonder actie) erin komt, en niet de behendige Varga. Ook al zou Van Amersfoort verder zijn, dan nog kies je met een achterstand voor de verrassing ipv mijns inziens balbezit.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wizard schreef:Maar goed, tis wel goed met jou. Je hebt helemaal gelijk.
Blabla en dit dus. Omdat jij over de 10 begint meen je die uitspraak mij in de schoenen te moeten schuiven. Nogmaals, wellicht ten overvloede want je wilt het niet begrijpen en bent zo vol van je eigen theorieën: ik had en heb het over technische en tactische kwaliteiten en vaardigheden van genoemde spelers. Niet over posities.
Ik ben wel klaar met jou! Toedeledoki.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Mackan68 schreef: ik had en heb het over technische en tactische kwaliteiten en vaardigheden van genoemde spelers. Niet over posities.
Nou, tactische kwaliteiten en vaardigheden hangen samen met de positie waar je komt te spelen, beste Mackan68.
Wanneer een vleugelspeler een aantal dezelfde vaardigheden heeft als een back, ga je hem ook niet op die positie plaatsen omdat hij waarschijnlijk elementaire vaardigheden mist voor die positie. Zo is 't ook met Thorsby, het is geen afpakker, opruimer, iemand van de intercepties en zal dat ook niet snel worden.
Maar zoals ik al zei.. jij hebt gelijk.

Voor alsnog doet hij het prima als beste reserve op deze plek. Doordat we een aantal keer konden scoren vanuit de omschakeling en dom balverlies van de tegenpartij bij pressing, werd de onmacht van onze vleugels verbloemd. Nu we een aantal wedstrijden geen 'gelukjes' meer hebben, wordt de onkunde op de vleugels wel heel erg duidelijk.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Kan wel genieten van hem bij vlagen, zijn ongekende strijdlust, hij blijft maar doorgaan, kunnen veel spelers nog een voorbeeld aan nemen.

Het is eigenlijk heel erg jammer dat zijn motoriek en zijn lengte hem de das om doen, Technisch is hij echt een prima speler en heeft ook wel enige snelheid.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Van wat ik gezien heb is zijn motoriek en lengte niet iets wat hem op het middenveld de das om zouden doen, de positie waar hij hoort te spelen.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Kan iemand die regelmatig bij de beloften komt me wat zinnigs vertellen over deze jongen? Met betrekking tot zijn ontwikkeling en de verwachtingen waarmee hij is gehaald? Het lijkt me zeker een talentvolle jongen en ik zie hem graag spelen, maar ik blijf het raar vinden om in deze tijden 500.000+ euro voor een 18-jarige Noor te betalen. Zeker als je nog geen half jaar later twee extra (jonge) spelers voor het middenveld haalt én geld tekort komt voor een directe versterking op de vleugels.
nou nou
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de ontwikkeling van Thorsby.
Ik heb de indruk dat Dwight ( op dit moment ) niet heel erg tevreden is over Thorsby.
Eerder in het seizoen was hij nummer 4 voor het middenveld, maar momenteel wordt zelfs eerder Schmidt op het middenveld geposteerd dan dat Morten speeltijd krijgt.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Erwin4ever schreef:Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de ontwikkeling van Thorsby.
Ik heb de indruk dat Dwight ( op dit moment ) niet heel erg tevreden is over Thorsby.
Eerder in het seizoen was hij nummer 4 voor het middenveld, maar momenteel wordt zelfs eerder Schmidt op het middenveld geposteerd dan dat Morten speeltijd krijgt.
Op zich wel begrijpelijk. Hij heeft ook Doke genoeg speelminuten beloofd. Thorsby is na het herstel van Larsson en het aantrekken van Thern en Namli niet echt meer nodig. Daarnaast is hij volwaardig beloftenspeler op dit moment. Moet het daar ook hebben van zijn inzet en loopvermogen. Die gaat er wel komen, zit ik niet over in.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

Verwacht zeer veel minuten voor hem dit seizoen. Hopelijk voor hem op het middenveld zelf. Energie spat er werkelijk vanaf heeft echt lopen te investeren in zichzelf deze zomer.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Als buitenspeler is hij niet geschikt en dat vind hij zelf volgens mij ook. Op het middenveld daarentegen heeft hij meer kansen al zie ik hem niet gauw iemand uit de basis spelen. Hij zal het vooral moeten doen met invalbeurten.
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Ik vind het ook ontzettend jammer dat hij op de vleugel ingezet wordt. Komt daar totaal niet uit de verf, terwijl je ziet dat hij zo graag wil. Laat hem een paar keer invallen (80e min ofzo), voor van de Berg. Geef hem die kans.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik ben bang dat hij het niet gaat redden. Hij is misschien wel wat te allround en wordt blijkbaar niet in een bepaalde richting ontwikkeld. Dan loop je het risico dat je een leuke allround voetballer bent die altijd iemand voor zich vindt die net wat specifiekere kwaliteiten heeft. Hopelijk heb ik het mis.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heb het idee dat verhuur aan een eredivisionist he beste voor hem is. Maar ze zullen hem wel niet laten gaan. Hij heeft potentie maar op linksbuiten invallen is natuurlijk niks.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Morten heeft vandaag zijn plotselinge basisplaats prima ingevuld in de perioden dat de ploeg goed speelde. Kan zeker voetballen en het ontbreekt niet aan inzet of fysiek. Onbegrijpelijk dat hij niet vaker als wissel wordt ingezet, maar dat er wel verdedigers op het middenveld worden gezet.
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Speelde vandaag een degelijke pot. Is fysiek ook aardig gegroeid in een jaar tijd.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Genoten van deze jongen die met zijn hart speelt. Eindelijk mocht hij eens op het middenveld zijn kunsten laten zien. Voetbalde de laatste weken al steeds sterker bij de beloften.
Plaats reactie