Morten Thorsby

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Fryskeboy22 » 20-03-2016 12:36

Stel deze jongen a.u.b. nooit meer op beste Foppe de Haan, wat erger ik mij groen en geel aan hem, vind het maar een ballerina op stelten, technisch niet best en voegt helemaal niks toe aan het team.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Wolliepoly » 20-03-2016 17:07

Morten is ontzettend ijverig, dit is echter ook het team en zijn maco. Door zijn ijver loopt hij uit eigen positie en loopt hij de gaten van een ander dichthet gevolg is onzekerheid en onduidelijkheid in de loopacties van het gehele team.

Een plus punt van Morten is zijn controle met de borst en een steekpass (af en toe). Dat onstuimige moet eruit, helaas komt dat vaak met de jaren ervaring. (Rust)
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Surhuisterveen » 20-03-2016 19:47

Zoals al eerder gezegd, plaatsje op de bank lijkt me op zijn plaats. Branco als controleur is veel functioneler met zijn inzicht en passing.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Jazz » 11-07-2016 20:10

Morten zal gedurende het trainingskamp op Terschelling de snapchat pagina van SC Heerenveen overnemen. Leuk initiatief, moeten ze vaker doen. Even een kijkje krijgen in de keuken.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor DSCH » 11-07-2016 20:18

Jazz schreef:Morten zal gedurende het trainingskamp op Terschelling de snapchat pagina van SC Heerenveen overnemen. Leuk initiatief, moeten ze vaker doen. Even een kijkje krijgen in de keuken.


Helemaal mee eens. Dit zijn van die kleine dingen, maar wel erg leuk. Je krijgt toch even een beeld van wat de spelers uitvoeren. Op dit moment is dat toch wel het vangen van Pokemon :lol:
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Wolliepoly » 11-07-2016 20:42

[/quote]

Helemaal mee eens. Dit zijn van die kleine dingen, maar wel erg leuk. Je krijgt toch even een beeld van wat de spelers uitvoeren. Op dit moment is dat toch wel het vangen van Pokemon :lol:[/quote]


Kinderen zijn het..
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Irevino » 11-07-2016 20:44

Het zijn ook net mensen.
Irevino
Nieuw talent
 
Berichten: 118
Geregistreerd op: 03-06-2015 21:53

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Jazz » 11-07-2016 21:20

Half Nederland speelt nu Pokemon Go, niet stoer proberen te doen...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Wolliepoly » 11-07-2016 21:51

Jazz schreef:Half Nederland speelt nu Pokemon Go, niet stoer proberen te doen...


Volgens mij mag ik het kinderen noemen, dat half Nederland Pokémon Go speelt doet daar niets aan af.

Denk jij dat wielrenners, schaatsers of sporters uit de atletiek uit dezelfde leeftijdscategorie zich met het spel bezig houden?

Persoonlijk denk ik van niet omdat die sporters volwassener met hun leven/sport omgaan.

En wees eerlijk met je telefoon jagen op stripfiguren is niet echt iets voor 18+ ofwel?
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Mackan68 » 12-07-2016 16:58

Wolliepoly schreef:
Volgens mij mag ik het kinderen noemen, dat half Nederland Pokémon Go speelt doet daar niets aan af.

Denk jij dat wielrenners, schaatsers of sporters uit de atletiek uit dezelfde leeftijdscategorie zich met het spel bezig houden?

Persoonlijk denk ik van niet omdat die sporters volwassener met hun leven/sport omgaan.

En wees eerlijk met je telefoon jagen op stripfiguren is niet echt iets voor 18+ ofwel?

Ik ben het helemaal met je eens. Als een kind of jong volwassene van maximaal een jaar of 18 hier zich helemaal in uitleeft ok. Maar vowassen mensen van boven de 20. Ik vind het echt van een treurig niveau. Ik begin ook steeds beter te begrijpen waarom Foppe er bepaalde dingen bij de boys niet in kreeg. Ze snappen het gewoon niet. Het is maar goed dat een aantal heel aardig kunnen voetballen. Ik had anders niet geweten hoe het met hun 'maatschappelijke carrière' gekomen was.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 12-07-2016 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor fuotbalgek » 12-07-2016 17:34

Wat een hoop onzin hier. Gedurende wedstrijden en trainingen moeten ze alles geven, gedurende vrije tijd moeten ze ontspannen. Net zoals ieder anders mens. Hoe ze dat doen, zelf weten. Je moest eens weten wat mensen allemaal in hun vrije tijd uitvoeren ... :mrgreen:
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Appie_M » 16-07-2016 16:02

Ik zie het probleem niet. Laat die jongens lekker doen wat ze willen in hun vrije tijd, zolang ze tijdens de trainingen en wedstrijden maar alles geven wat ze hebben.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Grimo » 18-07-2016 08:38

Mackan68 schreef:
En wees eerlijk met je telefoon jagen op stripfiguren is niet echt iets voor 18+ ofwel?
Ik ben het helemaal met je eens. Als een kind of jong volwassene van maximaal een jaar of 18 hier zich helemaal in uitleeft ok. Maar vowassen mensen van boven de 20. Ik vind het echt van een treurig niveau. Ik begin ook steeds beter te begrijpen waarom Foppe er bepaalde dingen bij de boys niet in kreeg. Ze snappen het gewoon niet. Het is maar goed dat een aantal heel aardig kunnen voetballen. Ik had anders niet geweten hoe het met hun 'maatschappelijke carrière' gekomen was.


Laat iedereen lekker doen waar hij zin in heeft. Ik heb helemaal niks met computerspelletjes of telefoon spelletjes maar laat mensen gewoon doen wat ze leuk vinden in hun vrij tijd. Dat jij iets niet leuk vindt maakt het geen treurig niveau. Genoeg volwasssenen die dit spel spelen of Fifa voetbal met een Xbox. Dit heeft zo niks te maken met wat Foppe bedoelt, dat had alles te maken met op het veld, 'Ik had anders niet geweten hoe het met hun maatschappelijke carriere was gekomen' wat een ouwe lullen opmerkingen is dat. Kom op Mackan, je bent een jonge vent!
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Erwin4ever » 18-07-2016 20:51

Appie_M schreef:Ik zie het probleem niet. Laat die jongens lekker doen wat ze willen in hun vrije tijd, zolang ze tijdens de trainingen en wedstrijden maar alles geven wat ze hebben.

Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor vincentdelbos » 19-07-2016 10:52

Een van de meest treurige ontwikkelingen van de laatste jaren is het feit dat we continue mensen beoordelen op wat ze doen, waar hun interesses liggen. In het ergste geval gaan we dat filmen en zetten we het op internet, want dat is zogenaamd grappig. Als we een wereld willen creëren waarin vooral eenheidsworsten voorkomen, dan is dit de goede stap.

Misschien moeten we mensen eens wat meer in hun waarde laten :wink:
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Neymar » 19-07-2016 12:27

vincentdelbos schreef:Een van de meest treurige ontwikkelingen van de laatste jaren is het feit dat we continue mensen beoordelen op wat ze doen, waar hun interesses liggen. In het ergste geval gaan we dat filmen en zetten we het op internet, want dat is zogenaamd grappig. Als we een wereld willen creëren waarin vooral eenheidsworsten voorkomen, dan is dit de goede stap.

Misschien moeten we mensen eens wat meer in hun waarde laten :wink:


Helenaal mee eens!!
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Erwin4ever » 19-07-2016 19:52

vincentdelbos schreef:Een van de meest treurige ontwikkelingen van de laatste jaren is het feit dat we continue mensen beoordelen op wat ze doen, waar hun interesses liggen. In het ergste geval gaan we dat filmen en zetten we het op internet, want dat is zogenaamd grappig. Als we een wereld willen creëren waarin vooral eenheidsworsten voorkomen, dan is dit de goede stap.

Misschien moeten we mensen eens wat meer in hun waarde laten :wink:

Ik had het niet beter kunnen zeggen!!!!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor wijzijnscheerenveen » 02-08-2016 13:24

Thorsby mist mogelijk competitiestart
SC Heerenveen moet het tijdens de Eredivisie-wedstrijd tegen AZ mogelijk stellen zonder Morthen Thorsby. De Noorse middenvelder heeft dinsdag tijdens de training een knieblessure opgelopen en is een vraagteken voor het duel in Alkmaar. De komende dagen moet blijken of hij die wedstrijd gaat halen.
wijzijnscheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 20-05-2015 11:40

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor bennieeee » 30-10-2016 17:27

Ik zal eerlijk zijn, ik heb een beetje een zwak voor hem.
Maar wat kan ik genieten als ik hem zie sleuren, trekken en doen. Heeft v. Amersfoort echt meer dan prima vervangen.
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor fuotbalgek » 30-10-2016 21:41

Inderdaad, hij liet vandaag zien dat het een terechte keuze was. Werk hard en voetballend ook aardig vandaag.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Heerenveen rules » 20-11-2016 08:44

Jammer voor Thorsby dat voetbal gespeeld wordt met een bal.....Atletiek moet zijn sport worden!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Silver » 20-11-2016 09:13

Ja, z'n werklust is niets op aan te merken alleen daar blijft het ook bij. Mist toch de techniek en ook vernuft om bij de spits op te duiken wat een van Amersfoort wel heeft. Komt voor een 10 ook veel te weinig in scoringspositie.
Streppel zal z'n redenen hebben, maar had veel liever Thern afgelopen weken als vervanger van van Amersfoort gezien, die heeft wel de intelligentie en techniek voor die positie (maar mist misschien het loopvermogen).
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor mitrita » 21-11-2016 12:41

Thorsby is voor Heerenveen een prima, hardwerkende speler die veel beter kan voetballen dan wat sommigen hier menen te zien.
Feit is wel dat Pelle van Amersfoort hem dit seizoen in alle opzichten keihard voorbij is gegaan, zodat hij nu hooguit stand-in is voor Pelle.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor BK2007 » 21-11-2016 19:58

Thorsby is nog hartstikke jong, ik zie hem nog wel verder ontwikkelen tot een soort De Roon type. Komt wel goed denk ik.
Voorlopig houdt Pelle van Amersfoort hem wel uit de basis.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Heerenveen rules » 21-11-2016 22:12

mitrita schreef:Thorsby is voor Heerenveen een prima, hardwerkende speler die veel beter kan voetballen dan wat sommigen hier menen te zien.
.


Kom op he, Thorsby heeft erg vaak ruzie met de bal. Zaterdag leverde hij weer erg veel ballen in. Als jij hem een prima speler vindt voor ons dan leg je de lat wel erg laag. Hij kan lang niet mee met het niveau. Maar heel snel op de bank. Maakt het elftal duidelijk zwakker.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Flying Tilster » 22-11-2016 20:38

mitrita schreef:Thorsby is voor Heerenveen een prima, hardwerkende speler die veel beter kan voetballen dan wat sommigen hier menen te zien.


Het is een harde werker met een uitstekende mentaliteit. Maar voetballend is het erg matig tot onder de maat.
Hij is nog jong en zou eventueel nog stappen kunnen maken.. maar voor de positie die hij tegen Sparta en Vitesse bekleedt heeft is het voetballend gezien zelfs zwaar onder de maat.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor du longhi » 07-07-2017 18:57

Thorsby komt op het middenveld te kort. Ik zou hem wel eens als centrale verdediger willen zien. Schuwt de duels niet, kan redelijk tot goed koppen en is voor een cv redelijk snel.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Fryskeboy22 » 07-07-2017 19:13

du longhi schreef:Thorsby komt op het middenveld te kort. Ik zou hem wel eens als centrale verdediger willen zien. Schuwt de duels niet, kan redelijk tot goed koppen en is voor een cv redelijk snel.


Als cv komt hij motorisch en technisch te kort om als cv te staan, hij word helemaal dolgedraaid dan als een aanvaller al een heel klein beetje technische bagage heeft.

Vind Thorsby rijp voor de verkoop en Thern behouden, Thern is zoveel beter. Erger me veel te vaak aan Thorsby, erg lomp en komt gewoon te kort
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-07-2017 19:29

Voetballend is Thorsby erg matig. Maar thuis tegen Feyenoord was hij veruit de beste man herinner ik me nog. Al ben ik ook een voorstander van Thern die ook nog goals kan maken
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Morten Thorsby

Berichtdoor AllardP » 07-07-2017 22:15

Helemaal eens. Ik zie ook wel dat Thorsby heel veel vuil werk opknapt voor het team, maar hij voegt helemaal niets toe aan het aanvalsspel. Geldt in mindere mate ook voor Pelle. Een van de grote problemen vorig jaar was dat de middenvelders veel te weinig hebben bijgedragen in goals en assists. Ik hoop daarom van harte op een glorieuze terugkeer van Thern of de definitieve doorbraak van Ödegaard (een nieuwe speler zal wel te veel gevraagd zijn).
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten