Morten Thorsby

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Had wel een hattrick kunnen maken! Goed voetballen is één, maar jezelf en de ploeg belonen is blijkbaar nog niet aan hem besteed.
nou nou
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Superfries1996 schreef:Had wel een hattrick kunnen maken! Goed voetballen is één, maar jezelf en de ploeg belonen is blijkbaar nog niet aan hem besteed.

Zondag dan maar raakschieten! Speelde zeer goed
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Wat scorend vermogen op het middenveld zou we prettig zijn. Thorsby speelt beter en beter, maar het wordt wel tijd dat hij snapt dat hij tussen die witte palen moet.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Wat zal er door zijn hoofd gaan op dit moment? Gelukkig winnen we nog en gelukkig zit er ook wel een goede kop op, maar hij moet er nu toch wel eens eentje gaan maken.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

DSCH schreef:Wat zal er door zijn hoofd gaan op dit moment? Gelukkig winnen we nog en gelukkig zit er ook wel een goede kop op, maar hij moet er nu toch wel eens eentje gaan maken.

Deze jongen is nog jonger dan Bikel maar ontwikkelt zich zo snel dat hij hem zelfs qua leeftijd nog kan inhalen!!! :wink:
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Lijkt wel op een vloek ofzo, hij gaat er maar niet in...
Heerenveen fan in Leiden
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Het kan zomaar zijn dat wanneer hij er 1 maakt dat het vanaf dan gemakkelijker gaat. Dat zag je ook bij Bradley.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Was weer behoorlijk aanwezig. Jammer van die kansen, daar zal die wel flink van balen.. Tegen Cambuur maar de winnende dan, heeft wat goed te maken :lol: .
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Knipecity schreef:Het kan zomaar zijn dat wanneer hij er 1 maakt dat het vanaf dan gemakkelijker gaat. Dat zag je ook bij Bradley.
En Uth, al stond die op een andere positie :wink:
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Moet zeker trainen op afwerken. Komt best regelmatig in scoringspositie, maar durft dan niet te schieten. We hebben vanavond gezien waarom :lol:.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Geduld is een schone zaak. Thorsby ontwikkelt zich als een locomotief: z'n ontwikkeling dendert maar door. De goals blijven nog uit, maar dat kan niet lang meer op zich wachten. Komt zeker goed! Grote pluspunt is dat hij steeds beter aanspeelbaar is en niet meer als een manke hinde ter aarde stort wanneer hij een duw krijgt.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Wizard schreef:Geduld is een schone zaak. Thorsby ontwikkelt zich als een locomotief: z'n ontwikkeling dendert maar door. De goals blijven nog uit, maar dat kan niet lang meer op zich wachten. Komt zeker goed! Grote pluspunt is dat hij steeds beter aanspeelbaar is en niet meer als een manke hinde ter aarde stort wanneer hij een duw krijgt.
Goed om te horen dat ze met zijn trap bezig zijn op trainen want een trap heeft hij niet. Toch wel handig als voetballer.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Voor 2 van die 3 kansen had hij geen harde trap nodig. Met name die allergrootste kans die hij op de lat schoot. Die had hij bij wijze van met zijn schoenzool er in kunnen pissen.
De 3e kans nam hij wel goed aan en mee, dat doet hij momenteel erg goed en ik denk hij jaagt hem zo de kruising in; naast...;-(

Maar die bal op Slagveer wil ik ook nog even noemen. Was een bewussie.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Knipecity schreef:Voor 2 van die 3 kansen had hij geen harde trap nodig.
Dat zegt Grimo ook niet.
NB Eens, Grimo. Volgens mij zijn ze al een behoorlijke poos bezig met z'n traptechniek. Je ziet ook dat z'n passing verbeterd is.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Een loepzuivere hattrick in de 1e helft zal hem zondag en daarna goed doen. :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Mackan68 schreef:Een loepzuivere hattrick in de 1e helft zal hem zondag en daarna goed doen. :lol:
Ik wil een hattrick verdeeld over twee helften ook best goed rekenen trouwens
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Mackan68 schreef:Een loepzuivere hattrick in de 1e helft zal hem zondag en daarna goed doen. :lol:
Satyr schreef: Ik wil een hattrick verdeeld over twee helften ook best goed rekenen trouwens
voor mijn part maakt ie er beide helften drie :wink:
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Normaal gesproken onmogelijk om twee wedstrijden zo kort op elkaar zo tekeer te gaan. Wat een Viking.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Lardy schreef:Normaal gesproken onmogelijk om twee wedstrijden zo kort op elkaar zo tekeer te gaan. Wat een Viking.
Laatste half uur zat hij er doorheen. Beetje onrustig nog, maar kan een hele goede worden
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

Iets teveel bezig met de scheids na elke overtreding.
Maar wat een inzet.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2441
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

bennieeee schreef:Iets teveel bezig met de scheids na elke overtreding.
Maar wat een inzet.
Hij had de scheids ook niet echt mee.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Ik ben echt klaar met deze jongen op het middenveld, gisteravond ook weer kapot aan hem zitten ergeren...

Brengt aanvallend helemaal niks, schotkracht van niks, zijn lange benen zitten hem in de weg, en loopt veel te veel met de bal in plaats gewoon de bal over te spelen.

Leuk die strijdlust en inzet maar dat kan iedereen met een goede mentaliteit, het is nu tijd om echt iets toe te voegen, dat doet Thorsby (nog) niet.

Zou graag Branco v/d Boomen eens op 10 willen zien vlak achter de aanvallers, heeft wel een goed schot en goede pass in de benen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Fryskeboy22 schreef:Ik ben echt klaar met deze jongen op het middenveld, gisteravond ook weer kapot aan hem zitten ergeren...

Brengt aanvallend helemaal niks, schotkracht van niks, zijn lange benen zitten hem in de weg, en loopt veel te veel met de bal in plaats gewoon de bal over te spelen.

Leuk die strijdlust en inzet maar dat kan iedereen met een goede mentaliteit, het is nu tijd om echt iets toe te voegen, dat doet Thorsby (nog) niet.

Zou graag Branco v/d Boomen eens op 10 willen zien vlak achter de aanvallers, heeft wel een goed schot en goede pass in de benen.
Heb wel zwak voor deze jongen, maar het is wel zoals Foppe nu ook zegt. Hij neemt de bal vaak prachtig aan. Veel ook op de borst, maar het vervolg is vaak niet goed en zeker zijn afronding is belabberd.
Toch vind ik hem wel enorm gegroeid sinds een jaar geleden. Als hij die progressie doorzet en wat rustiger aan de bal wordt kan het best een goeie worden.
Hij is nog hartstikke jong.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Klopt. Thorsby is met zijn werklust een van de eersten die ik op het wedstrijd formulier zou zetten. Kijk eens naar de alternatieven die voor het middenveld aanwezig zijn binnen de huidige selectie zou ik zeggen. Natuurlijk mist hij nog één en ander, maar hij maakt een stormachtige ontwikkeling door. Hij is nog zó jong.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Crash schreef:Klopt. Thorsby is met zijn werklust een van de eersten die ik op het wedstrijd formulier zou zetten. Kijk eens naar de alternatieven die voor het middenveld aanwezig zijn binnen de huidige selectie zou ik zeggen. Natuurlijk mist hij nog één en ander, maar hij maakt een stormachtige ontwikkeling door. Hij is nog zó jong.
Hij is zelfs nog jonger dan de te vroeg vertrokken Bikel.
Maar als die was gebleven had Thorsby dan wel de kans gekregen?
Thorsby is technisch vaardig, groot en een keiharde werker. Groeibriljant, die moet je niet afkraken maar bijslijpen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Man hij ontwikkelt zich stormachtig, voor hetzelfde geld had hij er 3 gemaakt in de Kuip. Gewoon geduld hebben met deze jongen, komt er echt wel. Aannames zijn meestal goed, heeft veel diepte waardoor hij gevaar sticht. Volgende stap is dat de voortzetting wat nauwkeuriger moet en hij het moet afmaken.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Is voor mij ook 1 van de eersten die ik zou opstellen.
Harde werker, moet alleen voor de goal wat "dodelijker" worden, geeft ook vaak de bal af, terwijl ie er
zelf voor moet gaan!
En moet ook leren wat gedoceerd te spelen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Thorsby is de reden dat we van Willem II wonnen. Geef deze hele jonge jongen alsjeblieft even de tijd om zich te ontwikkelen. Dan zijn er wel anderen die wel eens op de bank kunnen beginnen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Voegt niks toe als we het spel moeten maken. De reden dat wij vandaag niet wonnen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Lardy schreef:Voegt niks toe als we het spel moeten maken. De reden dat wij vandaag niet wonnen.
Thorsby is gevaarlijk als hij rond de spits zwerft en de strijd aan moet gaan voor de tweede ballen. Nu speelt hij zo ver terug, dat hij nooit in die duels komt. En dan komt hij vooralsnog tekort. Dan liever Van den Boomen.
Plaats reactie