Dwight Lodeweges

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

De spijker op z'n kop. De emotie snap ik, het gedrag van de supporters en houding van het bestuur niet.
Hier heb ik geen woorden voor
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

davp schreef:dus bespaar me je geneuzel over hersenloosheid.
Hmm. Was misschien ook wel wat drastisch gesteld van mij. Maar vond het (gezien het licht waarin we de gemiddelde Cambuurfan hier wegzetten) wel bijzonder dat er meteen 4 mensen zo serieus op ingingen.

Het feit dat Stiffie precies opriep tot het doen van de dingen die we hier zo veroordelen bij onze Leeuwarder vrienden, deed mij denken dat het sarcasme wel duidelijk was.

(Zul je zien dat Stiffie zo meteen reageert, dat hij het wel degelijk meende :D Dan ben ik de hersenloze :wink: )
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Otsje P schreef:Hmm. Was misschien ook wel wat drastisch gesteld van mij. Maar vond het (gezien het licht waarin we de gemiddelde Cambuurfan hier wegzetten) wel bijzonder dat er meteen 4 mensen zo serieus op ingingen.

Het feit dat Stiffie precies opriep tot het doen van de dingen die we hier zo veroordelen bij onze Leeuwarder vrienden, deed mij denken dat het sarcasme wel duidelijk was.

(Zul je zien dat Stiffie zo meteen reageert, dat hij het wel degelijk meende :D Dan ben ik de hersenloze :wink: )
Dat is juist een van de voornaamste redenen waarom ik het niet zo heb op sarcasme. Je kunt iets roepen (en het ook menen) en dan afhankelijk van de reacties hierop kun je al dan niet besluiten de 'sarcasme kaart' te spelen. Al denk ik niet dat Stiffie deze bedoeling ook daadwerkelijk heeft gehad, als ik zijn reactie nog een paar keer goed bekijk dan ga ik er vanuit dat jij het bij het rechte eind hebt Otjse P.
Koning Breuer
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 26-03-2014 11:33

Bericht door Koning Breuer »

beunstra schreef: En ons verlagen tot dat niveau? Hou toch op man
Volgens mij wordt dat continu gedaan, niet alleen door Heerenveen overigens. Wanneer ze bij Cambuur met bakstenen gooien verafschuwen we ze, om er een poos later zelf schuldig aan te maken.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Goed stuk van Driesen. De Jong is inderdaad ook een huichelaar eerste klas. Misselijke vent.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

Ze hadden Henk de Jong gelijk mee moeten nemen. Die verdient geen drol bij Cambuur als ik zijn interview op voetbalzone lees.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

vincentdelbos schreef:Ze hadden Henk de Jong gelijk mee moeten nemen. Die verdient geen drol bij Cambuur als ik zijn interview op voetbalzone lees.
Ga toch weg man, na de uitspraken van het afgelopen seizoen hoop ik niet dat dit figuur hier ooit een voet over de drempel zet. Dan gaat hij hier ook verkondigen zeker dat Heerenveen de mooiste club en grootste club van Friesland is met geweldige supporters en sfeer. Het leert hem in ieder geval wel de waarheid spreken
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Henk de Jong; "Het allerbelangrijkste: als ik ontslag neem, zit ik binnen vier maanden in de schuldsanering. Dan heb ik geen cent meer om rond te komen", zegt de oefenmeester tegen FOX Sports. "Ik heb een gezin met vier kinderen, dus ik kan natuurlijk nooit ontslag nemen."

Hij hoeft geen ontslag te nemen, hij kan gewoon assistent blijven. Maar hij springt meteen op de stoel van Dwight. Dát had hij direct moeten weigeren!! En je nu verschuilen achter je kinderen, bah.

Geldzucht en gebrek aan karakter, het blijft een beroerde combinatie.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Mensen, voetballers en trainers zijn passanten, ze praten je in de bek als het ze uitkomt en herhalen dit kunstje na elke transfer weer. Maar ja wat wil je horen? Dat ze voor een kut club spelen met kut supporters? Als je verwacht dat zij de beleving hebben bij jouw club waar jij al 5, 10 of 40 jaar komt is een utopie. Is ook niet reëel tenzij je uit de streek komt en of al supporter was van jou club. En wat betreft Henk de jong en Lodeweges, beide hebben een verleden bij Heerenveen, beide hadden binnen Heerenveen willen promoveren, dat lukte niet en van DKV hadden ze alleen gehoord als ze op teletekst de uitslagen lazen. Dus dat Henkie nu zo'n op en top dkv man is is ook vals sentiment. Dt hij het daar naar zijn zin heeft is wat anders.
Hier heb ik geen woorden voor
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Leeuwin in FD: "Wij zijn nog niet bezig met volgend seizoen. Wat er dan gebeurt zien we dan wel weer. Dat geldt ook voor mijzelf. Of ik ook naar DKV ga? In de voetballerij moet je nooit iets uitsluiten. Dus dat ook niet, maar ook niet dat ik volgend jaar gewoon bij Cambuur speel."
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Grimo schreef:Leeuwin in FD: "Wij zijn nog niet bezig met volgend seizoen. Wat er dan gebeurt zien we dan wel weer. Dat geldt ook voor mijzelf. Of ik ook naar DKV ga? In de voetballerij moet je nooit iets uitsluiten. Dus dat ook niet, maar ook niet dat ik volgend jaar gewoon bij Cambuur speel."
Haha dit is toch gewoon een open sollicitatie? Of interpreteer ik dit nou verkeerd?

Halen die vent, transfervrij toch?
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Het blijft toch heerlijk om naar de nederlaag tegen Utrecht van Cambuur, de reacties op het cambuur forum te lezen. Natuurlijk deel ik dezen graag met jullie:

« Reactie #678 Gepost op: Gisteren om 21:15:41 »
hier bij wil ik alle supporters die afgelopen week bij cambuur zijn geweest bedanken.
Door jullie aanwezigheid met ROT OP dwight lodeweges. Cambuur heeft door jullie vandaag punten verloren.
Door dat ze niet maximaal konden trainen. dwight lodeweges bedankt man ik vind het jammer dat jij niet meer op de bank zit.
Heb er geen andere woorden voor. denk zelf dat we 16 worden


« Reactie #693 Gepost op: Gisteren om 22:11:39 »
We hebben niet vandaag verloren.. we hebben de afgelopen 3 dagen verloren. Voor heel den lande. Alle onverlaten, tokkies, uitkering trekkende asociale mongolen BEDANKT!

Reactie op hierboven staande bericht, ze praten toch aardig netjes over ons..

Tssssssss l0l volgend jaar maar bij dkv op de tribune kerel. Daar heb je geen last van tokkies en uitkering trekkende asociale mongolen. Nu maar hopen dat je zelf altijd werk houdt. Verliezen bij Utrecht is geen schande, had zonder al het gelul van de afgelopen dagen ook kunnen gebeuren. Kin omhoog, borst naar voren, laat zien dat je voor Cambuur bent. Krijg echt een beetje genoeg van het gejank van jou hier, we weten het nu wel.


Ik krijg een beetje genoeg van onverlaten die onze club naar de mallemoer helpen. En ONZE club bedoel ik dus ook die van JOU en MIJ. Altijd maar dkv erbij halen is zo makkelijk.

Ik vind het echt stuitend dat er mensen zijn die de gebeurtenissen van de afgelopen dagen maar wat bagatelliseren onder het mom van "we zijn een volksclub."

Maar goed, ik zal er maar over ophouden. :thumbsup




Dit is toch een genot om te lezen, ze maken elkaar zowat af, wat een debiel volk.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

@Feanfan13. Ik moet zeggen dat ik nog nooit op hun forum heb gekeken. En het niveau van de door jou gequote berichten is niet lager dan wat er hier tijdens de feanrevolutie gepost werd. Dat leedvermaak, en het veroordelen en het debiel noemen, is wat mij betreft een beetje : "de pot verwijt de ketel."

Dat men in Leeuwarden van afgunst overgaat naar haat, moeten ze zelf weten. Maar als we dat hier allemaal zo veroordelen, dan moeten we zelf niet hetzelfde doen. Laten we daar aub boven staan.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

2 Dagen na de bestorming van de Cambuurruïne komt directeur van den Belt dan toch met een reactie en waarempel een veroordeling van het stelletje gespuis. Nadat er in de nationale media een hoop ophef is geweest is dit statement wel een beetje aan de late kant. Deze gast is precies op zijn plek bij die club.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379 ... niet-.html
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Zo debiel vind ik die reacties op het Cambuur-forum ( zie boven ) niet, hoor.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Goede reactie vLodeweges in de persconferentie v Cambuur. Houdt dus de kop erbij en de emoties in bedwang, ook in slechte tijden. Maar zo kennen we hem ook.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

oldtimer schreef:Zo debiel vind ik die reacties op het Cambuur-forum ( zie boven ) niet, hoor.

Daarvoor met je ook 2 a 3 bladzijden op dat forum lezen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Pff, Ype Smid viel niet mee tijdens de persconferentie zeg, en dan doel ik op zijn vermogen om te spreken. Tig keer met zijn briefjes op de tafel tikken bijvoorbeeld. Jammer ook dat alles werd voorgelezen. Leeuwin deed dat dan wel beter.

Met de inhoud hebben ze natuurlijk wel gelijk. Maar ik vind ook dat ze eigenlijk al te laat zijn, een paar dagen geleden stond Van den Belt nog niet zo stellig hierin. Nu pas, nadat er wat kritiek is geweest, vallen er opeens harde woorden.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Otsje P schreef:@Feanfan13. Ik moet zeggen dat ik nog nooit op hun forum heb gekeken. En het niveau van de door jou gequote berichten is niet lager dan wat er hier tijdens de feanrevolutie gepost werd. Dat leedvermaak, en het veroordelen en het debiel noemen, is wat mij betreft een beetje : "de pot verwijt de ketel."

Dat men in Leeuwarden van afgunst overgaat naar haat, moeten ze zelf weten. Maar als we dat hier allemaal zo veroordelen, dan moeten we zelf niet hetzelfde doen. Laten we daar aub boven staan.

Voel me totaal niet aangesproken Otsje, ikzelf was geen lid tijdens de Feanrevolutie van dit forum, dus heb mijn mening daarover binnensmonds gehouden, en behoor dus niet bij het door jouw genoemde Cambuur niveau. (officieel is het trouwens; 'de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet'). Bovendien als jij het dus zo interpreteert betekent, het dus dat jij jezelf er wel schuldig aan hebt gemaakt. Maar laten we hierover niet verder discussiëren en gewoon met een positief gevoel de toekomst tegenmoet gaan.

En Otsje misschien heb ik gewoon wat vooroordelen, alle Cambuur supporters die ik ken, zijn werkelijk de grootste aso's die er rondlopen, het enigste waar zij op uit zijn is rellen etc, dat is ook het gene wat hun aanspreekt aan Cambuur, daarom ook het woord debiel, omdat ik het ook daadwerkelijk ongepast en IQ-loos gedrag vind. Johan Derksen sloeg wat mij betreft dan ook 'de spijker op de kop', bij Paul en Witteman. Maar ook ik had liever gezien dat de rivaliteit tussen Cambuur en Heerenveen een stuk minder was geweest. Want ik ben overigens er zeer content mee dat we weer een derby erbij hebben. En hoop dan ook dat Cambuur zich dit jaar gewoon weet te handhaven, zodat we volgend jaar weer twee heerlijke wedstrijden hebben! Want we moeten sowieso nog een revanche voor de laatste wedstrijd. Hopelijk blijven dan wel alle stenen in de straat zitten.

En nog wat over Dwight Lodeweges, voor mij maakt het persoonlijk niet uit wie er voor de groep staat. Voetballen kunnen ze allemaal wel, daarvoor heb je geen trainer nodig. Een trainer is er om er een team van te maken, en om een team met een bepaalde motivatie en techniek/tactiek het veld op te sturen, ik denk persoonlijk dat Dwight hiervoor wel een geschikte man is. Natuurlijk wordt er ook telkens gevraagd om een trainer die spelers beter maakt, maar volgens mij hangt dit veel af van een speler zijn eigenmotivatie en doorzettingsvermogen. Tuurlijk kan een trainer hierbij wel helpen, Gertjan nam zijn spelers bijvoorbeeld mee naar het krachthonk (ook omdat hij zelf dan fanatiek meedeed), volgens mij is dit tegenwoordig op eigen initiatief?
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Gefeliciteerd Dwight!

Afbeelding
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Feanfan13 schreef: Voel me totaal niet aangesproken Otsje, ikzelf was geen lid tijdens de Feanrevolutie van dit forum, dus heb mijn mening daarover binnensmonds gehouden, en behoor dus niet bij het door jouw genoemde Cambuur niveau. (officieel is het trouwens; 'de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet'). Bovendien als jij het dus zo interpreteert betekent, het dus dat jij jezelf er wel schuldig aan hebt gemaakt. Maar laten we hierover niet verder discussiëren en gewoon met een positief gevoel de toekomst tegenmoet gaan.
Ik noem geen namen, en wijs naar niemand. Ook tijdens de feanrevolutie waren er genoeg forumgebruikers die zich niet verlaagden tot een bepaald niveau. Ik scheer ook niet iedereen over 1 kam.

Het gaat mij er alleen maar om dat er hier de laatste tijd wel erg veel verwezen wordt naar het Cambuur forum, hun supporters en hun gedrag. Als we ons zoveel beter voelen dan hen, waarom dan steeds dat verkneukelen, dat leedvermaak, dat bladeren door hun forum, om maar te laten zien hoe asociaal en dom ze wel niet zijn. Ik houdt daar niet van. Sta daar boven en kijk lekker naar ons eigen club, daar gaat ook van alles fout. We moeten onszelf niet zo verheven voelen boven een ander.

Nogmaals, het is niet specifiek op iemand gericht. Ik zou het echter veel sterker vinden om de ons hatende afdeling van Leeuwarden gewoon volledig te negeren en naar onszelf te kijken.

Einde van de preek.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ben het helemaal eens met je preek Otsje!
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Ik denk dat Dwight met de neus in de boter is gevallen. Zoveel kneedbare goeie jonge talenten, zoveel potentie, dat is een geweldige uitdaging voor hem.

Ik weet niet of het direct noodzakelijk is om te verkopen, maar als het niet urgent is, zou ik niemand verkopen. Met zoveel talent in het team komt het geld vanzelf wel. Met een goeie voetbalvisie kunnen we volgend jaar ver komen. Komen de spelers nog meer in de spotlight te staan.

Stel je voor: het elftal speelt vijftien a twintig meter verder naar voren en met de punt naar achteren.

..........................Finnbogason.............Bilal

Van La Parra
..................Ziyech..........................Sinkgraven
..............................Van Anholt

Van Aken........................................... Marzo
................... Leeuwin..........Otigba

...........................Ballenpakker


Met zo'n team spel je naar mijn mening top 5
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Iets te optimistisch naar mijn mening. Je mist dan duidelijk fysiek. Je zag gister ook dat die jonge gasten duidelijk ook renderen omdat De Roon en Vd Berg op het middenveld heel duels wonnen. Met Ziyech en Sinkgraven als middenvelder is je middenrif echt te licht.
Kiekerjan
Invaller
Berichten: 355
Lid geworden op: 26-02-2009 11:16

Bericht door Kiekerjan »

pes5 schreef:Iets te optimistisch naar mijn mening. Je mist dan duidelijk fysiek. Je zag gister ook dat die jonge gasten duidelijk ook renderen omdat De Roon en Vd Berg op het middenveld heel duels wonnen. Met Ziyech en Sinkgraven als middenvelder is je middenrif echt te licht.
Daarnaast kun je er van uit gaan dat we volgend jaar Finnie en Ziyech niet meer in Friesland spelen. Dus we moeten sowieso een nieuwe spits nog halen. Wat ik wel vreemd is dat Uth zomaar niet meer speelt in Almelo. Zijn ze boos op hem en nemens ze wraak op hem door hem op de bank te houden. Erg vreemd vindt ik het allemaal maar.

Van La Parra/Varga/Aankoop....Uth/Aankoop.........Bilal

Van de Berg/Aankoop...........................Sinkgraven.......
...................................De Roon................................

Van Aken........................................... Van Anholt.......
.......... Kruiswijk/Aankoop..........Otigba......................

..........................Nordtveldt/Aankoop........................


We hebben sowieso om onze selectie op peil te houden op alle linies versterking nodig. Ik weet niet of het verstandig is om Streuker naast Otigba te zetten. Graag er iemand er in met wat extra ervaring er in voor volgend seizoen. Op zich kan Van Aken ook op de plek van Kruiswijk zetten maar ik denk dat het beter is voor het elftal dat van Aken zicht ontwikkeld als Linksback. Later kunnen we hem altijd nog inzetten als linker centrale verdediger. Het meeste wat me nog steeds zorgen maakt is de vele goals die we kwijt raken van Finnie. Dus we krijgen in de zomer een compleet nieuw elftal.

Graag zie ik dit elftal nog versterkt worden met een scorende middenvelder maar die zijn niet gemakkelijk te vinden. Ik ben zeer benieuwd hoe Hans Vonk deze selectie gaat invullen. Aan een kant heb ik vertrouwen in Uth dat het voetballend met Heerenveen beter zal gaan. Alleen zijn scorend vermogen baart me wel behoorlijk zorgen.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Thinkman schreef:Gefeliciteerd Dwight!

Afbeelding

Jammer dat Henk de Jong, hoewel hij aangaf ook gráág te willen vertrekken, vanwege een paar centjes zijn principes liet varen. Zo is ie toch een beetje 'de hoer van camb**r'.
Zo iemand kan toch niet meer met opgeheven hoofd rondlopen? Henk jongen, ga alsjeblieft op zoek naar een echte baan.
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

pes5 schreef:Iets te optimistisch naar mijn mening. Je mist dan duidelijk fysiek. Je zag gister ook dat die jonge gasten duidelijk ook renderen omdat De Roon en Vd Berg op het middenveld heel duels wonnen. Met Ziyech en Sinkgraven als middenvelder is je middenrif echt te licht.
Volgens de statistieken zijn Van Anholt en Ziyech de beste balafpakkers van Heerenveen. Staan beiden in de top 17 van de eredivisie. Dus dat zit wel goed. Standaardsituaties zullen qua kopwerk wel lastiger zijn. Maar misschien kan die nieuwe keeper daar wat mee. Is bijna 2 meter en heerst volgens eigen zeggen voor de goal.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Ik noem geen namen, en wijs naar niemand. Ook tijdens de feanrevolutie waren er genoeg forumgebruikers die zich niet verlaagden tot een bepaald niveau. Ik scheer ook niet iedereen over 1 kam.

Het gaat mij er alleen maar om dat er hier de laatste tijd wel erg veel verwezen wordt naar het Cambuur forum, hun supporters en hun gedrag. Als we ons zoveel beter voelen dan hen, waarom dan steeds dat verkneukelen, dat leedvermaak, dat bladeren door hun forum, om maar te laten zien hoe asociaal en dom ze wel niet zijn. Ik houdt daar niet van. Sta daar boven en kijk lekker naar ons eigen club, daar gaat ook van alles fout. We moeten onszelf niet zo verheven voelen boven een ander.

Nogmaals, het is niet specifiek op iemand gericht. Ik zou het echter veel sterker vinden om de ons hatende afdeling van Leeuwarden gewoon volledig te negeren en naar onszelf te kijken.

Einde van de preek.

Als je het zo verwoord ben ik het geheel met je eens.

Al vind ik die derby spanning toch echt een aanwinst, de wedstrijd voor Cambuur thuis, zat de spanning bij mij op hetzelfde niveau als de dag voor de bekerfinale.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Feanfan13 schreef:Ik noem geen namen, en wijs naar niemand. Ook tijdens de feanrevolutie waren er genoeg forumgebruikers die zich niet verlaagden tot een bepaald niveau. Ik scheer ook niet iedereen over 1 kam.

Het gaat mij er alleen maar om dat er hier de laatste tijd wel erg veel verwezen wordt naar het Cambuur forum, hun supporters en hun gedrag. Als we ons zoveel beter voelen dan hen, waarom dan steeds dat verkneukelen, dat leedvermaak, dat bladeren door hun forum, om maar te laten zien hoe asociaal en dom ze wel niet zijn. Ik houdt daar niet van. Sta daar boven en kijk lekker naar ons eigen club, daar gaat ook van alles fout. We moeten onszelf niet zo verheven voelen boven een ander.

Nogmaals, het is niet specifiek op iemand gericht. Ik zou het echter veel sterker vinden om de ons hatende afdeling van Leeuwarden gewoon volledig te negeren en naar onszelf te kijken.

Einde van de preek.

Als je het zo verwoord ben ik het geheel met je eens.

Al vind ik die derby spanning toch echt een aanwinst, de wedstrijd voor Cambuur thuis, zat de spanning bij mij op hetzelfde niveau als de dag voor de bekerfinale.[/quote]

Geweldig gevoel is dat, he? Onbeschrijfelijk. De rivaliteit is er in ieder geval niet minder door geworden door de gebeurtenissen van afgelopen week.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Daarnaast kun je er van uit gaan dat we volgend jaar Finnie en Ziyech niet meer in Friesland spelen. Dus we moeten sowieso een nieuwe spits nog halen. Wat ik wel vreemd is dat Uth zomaar niet meer speelt in Almelo. Zijn ze boos op hem en nemens ze wraak op hem door hem op de bank te houden. Erg vreemd vindt ik het allemaal maar.

Het mes snijdt aan twee kanten, betreffend de situatie met Uth. Aan de ene kant omdat ik het logische vind dat je nu je eigenspelers de kans geeft om zich te ontwikkelen, omdat je weet dat je volgend seizoen verder met hun moet. Aan de andere kant weet Heracles bij voorbaat dat de kans groot is dat een gehuurde speler weer naar zijn eigen club vertrekt, dus vind ik deze reactie totaal niet passend.

Ik hoop dat Uth het waar kan maken bij ons! Bovendien aan je opstelling wil ik nog meegeven dat je ook niet vreemd op moet kijken dat een Bilal deze zomer vertrek, als hij verstandig is doet hij dit natuurlijk niet.

Ziyech ben je voor 95% zeker kwijt, Hans Vonk liet na afloop van de wedstrijd tegen PSV in de Amstel Lounge doorschemeren dat ze in onderhandeling waren met Ajax. De onderhandelingen daarbij gingen om de nabij 5 á 6 miljoen, wat ik eerlijk gezegd redelijk veel vind voor een speler die nog een jaar contract heeft. Mocht die daadwerkelijk zo zijn, dan vind ik het persoonlijk een zeer goeie deal!

Overigens zei Vonk ook dat als ze op dit tempo door gaan, ze over twee jaar weer quitte draaien, goed nieuws dus.
Plaats reactie