Moderators: Beheerders, Fanmasters
Erwin4ever schreef:Die interceptie en vervolg bij de 0-2 gaat ongetwijfeld rond bij scouts.....
Erwin4ever schreef:Die interceptie en vervolg bij de 0-2 gaat ongetwijfeld rond bij scouts.....
Arnold89 schreef:Ik vind hem aan de bal ook vaak redelijk rustig en behoud het overzicht. Hoe zou hij het op een positie doen waar hij meer aan de bal gaat zijn en er voetballend meer van hem verwacht wordt? Of zou hij dan door het ijs zakken?
Arnold89 schreef:Ik weet zeker dat een speler met zijn kwaliteiten dit gewoon moet kunnen. Niet als een echte 10 achter de spitsen, maar zeker wel achter op het middenveld.
Arnold89 schreef:Ik vind hem aan de bal ook vaak redelijk rustig en behoud het overzicht. Hoe zou hij het op een positie doen waar hij meer aan de bal gaat zijn en er voetballend meer van hem verwacht wordt? Of zou hij dan door het ijs zakken?
Jazz schreef:Hamburger SV schijnt weer interesse te hebben in St Juste. Wat vinden jullie dat hij waard is?
siesta schreef:Otigba terug halen in winterstop?
Ebiede schreef:Triest, laat de beleidsbepalers aub nu niet weer met Peters komen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten