Jeremiah St. Juste

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Zowel tegen PSV als nu tegen Zwolle, was Jerry in geen velden of wegen te bekennen bij de tegentreffers. Staat 2x heel nadrukkelijk te slapen en te kijken.

Speelt verder erg sterk, maar maakt vooralsnog wel 2 cruciale fouten in de laatste 2 duels.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Mist een leider naast zich, zoals van Aken vorig seizoen!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2501
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Man U schijnt hem in de gaten te houden. Minimaal 10 miljoen + 25% doorverkooppercentage en we hebben een deal!
Heerenveen fan in Leiden
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

Jazz schreef:Man U schijnt hem in de gaten te houden. Minimaal 10 miljoen + 25% doorverkooppercentage en we hebben een deal!
Ging ene Martiale niet 50 miljoen? Niemand had ooit van die gast gehoord.
Mag nu ook wel richting dit bedrag gaan..

Niet realistisch maar toch, laat het maar een heel heel heel best bod zijn mochten ze echt interesse hebben.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2501
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

bennieeee schreef: Ging ene Martiale niet 50 miljoen? Niemand had ooit van die gast gehoord.
Mag nu ook wel richting dit bedrag gaan..

Niet realistisch maar toch, laat het maar een heel heel heel best bod zijn mochten ze echt interesse hebben.
Ik volg Martial al een tijdje, heeft een seizoen goed gespeeld. Was verder dan St. Juste nu is.
Heerenveen fan in Leiden
baasje
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-03-2009 17:29
Locatie: Amsterdam

Bericht door baasje »

bennieeee schreef:Ging ene Martiale niet 50 miljoen? Niemand had ooit van die gast gehoord.
Mag nu ook wel richting dit bedrag gaan..

Niet realistisch maar toch, laat het maar een heel heel heel best bod zijn mochten ze echt interesse hebben.
Wat een onzin, de vergelijking tussen Martial en StJuste. Zowel qua type spelers als talent niet vergelijkbaar. Beetje realistisch blijven aub. Als je voor StJuste 5-10 miljoen kan krijgen, strik erom en uitzwaaien.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Sommige mensen begrijpen er niks van. Een Europese topclub zal nooit bij een club als Heerenveen een speler wehalen voor meer dan 10 miljoen. We hebben ooit 16 (Sulejmani) en 18 miljoen (Alves) gekregen. Daar ligt wel zo ongeveer onze top. Ik denk tegenwoordig wel bij 10 miljoen. Voor spelers van Ajax en Psv kan dat zo'n 30 miljoen worden. Martial blonk al uit bij Monaco, dat regelmatig CL speelt. Daar betalen ze dan een keer 50 miljoen voor.

Kortom, hoeveel voor je spelers wordt betaald hangt grotendeels van je status als club af.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Knipecity schreef:Kortom, hoeveel voor je spelers wordt betaald hangt grotendeels van je status als club af.
Eens.

Maar leg mij eens uit waarom zo'n bericht meteen omslaat in een financiële discussie, terwijl we eigenlijk trots moeten zijn op wat hij hier presteert. Een nieuw voorbeeld van een jeugdopleiding die het meer dan uitstekend doet.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

St. Juste onzeker voor vrijdag, enkelblessure, wie moet daar staan als ie idd niet kan spelen???
Is vd. Berg een optie?
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Fanatismo schreef:St. Juste onzeker voor vrijdag, enkelblessure, wie moet daar staan als ie idd niet kan spelen???
Is vd. Berg een optie?
Vrees Bijker Otigba.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Zit ook niet echt mee zo met al die niet fitte spelers. St Juste missen is wel een aderlating, ook al heeft hij het de laatste tijd ook lastig.
The two most powerful warriors are patience and time.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Voorstopper schreef:Zit ook niet echt mee zo met al die niet fitte spelers. St Juste missen is wel een aderlating, ook al heeft hij het de laatste tijd ook lastig.
Hij heeft het ook lastig, komt ook door de combinatie met Bijker en nu Otigba, vond hem met van Aken een goed duo vormen.
Goed op elkaar afgestemd.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Wordt wel tijd dat St. Juste een wedstrijd op de bank begint. Maakt veel foutjes de laatste tijd. Maargoed, wie niet..
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Maakte inderdaad veel foutjes, maar had gisteren dan ook veel slappe hap om hem heen staan. Buijs werd duidelijk te snel gebracht en liep als een kip zonder kop rond. Bijker heb ik nog geen goede wedstrijd zien spelen (roep om Cavlan als linksback wordt steeds sterker) en Elia brak de broze Pelé-muur als een mes door de boter.
St. Juste naast Van Aken of Buijs, wanneer die meer westrijden heeft gespeeld, zie ik zeker zitten. Marzo geef ik graag een kans, zodat Pelé ook weer op scherp wordt gezet. Bijker heeft wat meer rust in z'n spel nodig en zie ik graag vervangen worden door Cavlan.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Met Cavlan - Buijs - St Juste - Marzo en daarvoor (alleen) van den Boomen krijg je wel weer hetzelfde probleem als gisteren. Diepgaande middenvelders lopen gewoon over van den Boomen heen. Nu is een Wuytens wel minder dan Gustafsson maar je zult toch wel iets moeten verzinnen om het loopvermogen van de tegenstander wat op te vangen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Feyenoord speelt met kwalitatief sterkere en meer diepgaande middenvelders dan Willem II. Buijs werd nu na 9 maanden en 1 Beloftenwedstrijd voor de leeuwen gegooid, maar zou normaliter goed kunnen inschuiven (wat juist 1 van zijn sterkere vaardigheden is). Wanneer men in de verdediging meer vertrouwen heeft in elkaar, en op z'n eigen man (in de zone) concentreert, durven jongens als St. Juste en Buijs weer door te schuiven en te verdedigen.
Ben het eens dat Branco (zie ook m'n post elders dit forum) defensief zeer labiel is. Aan de andere kant zie ik hem graag opgesteld worden aangezien hij voetballend meer toevoegt dan welke SCH-speler ook. Wanneer je hem opstelt, zal je dus inschuivende verdedigers moeten opstellen. Wat mij betreft zouden Buijs en St. Juste dat het beste kunnen doen.
Pelé en Bijker vind ik de afgelopen wedstrijden niet sterk spelen. Marzo maakte zondag een goede indruk, en persoonlijk ben ik veel meer fan van Cavlan dan van Bijker.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Het talent spat er van af, dat ziet iedereen wel, maar hij moet ook nog ontzettend veel leren. Gisteren was het helemaal een drama, maar eigenlijk is hij het hele seizoen al ontzettend kwetsbaar in bepaalde situaties. 1 tegen 1 is hij erg sterk, daarover geen klachten.

Maar positioneel is hij nog heel erg kwetsbaar. Je kunt dezelfde goals zo intekenen, het hele seizoen al. Een middenvelder gaat diep, de lange bal wordt daarop gespeeld, bal opzij koppen, en binnen tikken. St. Juste laat zijn man steevast uit zijn rug weglopen, en staat er veelal nog meters vandaan als de bal al in het netje ligt.

Hij loopt veel te gemakkelijk vooruit, en hersteld veel te traag bij een diepe bal. Staat eerst even te kijken en zal er daarna nog achteraan.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ik zie wel potentie in die jongen op 6. Hij heeft duelkracht, kopsterk en met z'n snelheid kan hij aardig wat gaten dichtlopen. Dit middenveld staat prima, nu de aanval nog.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Wat een leeuw op het middenveld. Wat een loopvermogen, wat een passie, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben fan.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Hij leert nu veel op het middenveld. Deze jongen heeft enorm veel potentie, maar was als CV nog te kwetsbaar. Wat hij nu leert neemt hij mee voor in de toekomst als CV.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2501
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Knipecity schreef:Hij leert nu veel op het middenveld. Deze jongen heeft enorm veel potentie, maar was als CV nog te kwetsbaar. Wat hij nu leert neemt hij mee voor in de toekomst als CV.
Of hij wordt gewoon Bikel 2.0 en onze vaste CDM. Waarom niet eigenlijk? Hij heeft de kwaliteiten hiervoor en een CDM hebben we in deze tijden hard nodig aangezien Vonk onze topper in spe heeft weggejaagd...
Heerenveen fan in Leiden
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Zou kunnen, maar ik denk dat het voor hem gemakkelijker zal zijn om de top te halen als CV, dan als middenvelder.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Knipecity schreef:Zou kunnen, maar ik denk dat het voor hem gemakkelijker zal zijn om de top te halen als CV, dan als middenvelder.
Dat zeker. Maar wat hij nu laat zien, dan zou ik gewoon focussen op de 6 positie. Geweldige speler.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Ook hij speelde inderdaad een dijk van een wedstrijd!!!
Begint steeds beter zijn draai te vinden op het middenveld, wat vandaag sowieso prima stond!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Geblesseerd uitgevallen bij jeugdinterland..
nou nou
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Grrrr, aard van de blessure bekend?
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Erwin4ever schreef:Grrrr, aard van de blessure bekend?
Het valt mee gelukkig:
Het vriendschappelijke duel tussen Oranje onder 20 jaar en Tsjechië (2-2) is met een kleine domper geëindigd voor Jeremiah St. Juste. De 19-jarige verdediger van SC Heerenveen moest het veld na 16 minuten al verlaten met een kuitblessure.
In eerste instantie leek het om een ernstige blessure en werd St. Juste met een ambulance van het veld gehaald. Uiteindelijk bleek uit onderzoek dat het 'slechts' om een kneuzing ging, zo valt te lezen op OnsOranje.
Voor zaterdag staat de return van het oefenduel tegen Tsjechië op het programma. De kans lijkt klein dat St. Juste daar in actie gaat komen.
Aldus FeanOnline
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Laten we hopen dat het meevalt inderdaad!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Blessure valt toch tegen dus....
Komend weekend niet erbij. :(
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Hij schijnt in de basis te staan morgen, valt dus wel mee.
Plaats reactie