Jeremiah St. Juste

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Superfries1994 schreef:Hij schijnt in de basis te staan morgen, valt dus wel mee.
Gelukkig! :)
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

SC Heerenveen ging zaterdagavond keihard met 5-2 onderuit bij PEC Zwolle. In de eerste helft werden Morten Thorsby en Branco van den Boomen gewisseld voor Joost van Aken en Jerry St. Juste. Laatstgenoemde zag zijn plek op de bank niet aankomen.


"Vorige week in de oefenwedstrijd tegen Telstar kon ik niet spelen omdat ik last had van mijn bovenbeen", aldus de negentienjarige verdediger/middenvelder in de Leeuwarder Courant. "Ik heb deze week een beetje half getraind, maar ik heb tegen de trainer gezegd dat ik fit genoeg was. Hij koos voor Branco. Ik hoop dat hij nu denkt dat dit een vergissing was."

Kom op zeg, beetje zelfreflectie mag best. Als je een week niet helemaal 100 punten bent is het toch best logisch dat je er naast kan komen te staan.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Jerry St. Juste van SC Heerenveen nog zeker enkele weken uitgeschakeld. Hij blijkt spierscheurtje in zijn bovenbeen te hebben opgelopen.
Aldus de LC.

Nu wordt een extra middenvelder of verdediger steeds belangrijker. Met het wegvallen van St. Juste heb je in die beide linies weer minder opties tot je beschikking.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

De een z'n dood is......... Dit is natuurlijk goed nieuws voor Marzo of van den Boomen. Ik denk dat Marzo de kans krijgt de 2e helft tegen Willem II een goed vervolg te geven. Met hem en Joey achter Morten lijkt me dat ook niet eens zo'n rare optie.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Meneer weigerde gisteravond het publiek even te bedanken. Wilde direct na de wedstrijd naar binnengaan, maar werd tegengehouden door Van Dijk die hem terugstuurde. Vond het daarna nodig wat vervelende gebaren naar Van Dijk te maken. Is verder ook niet rond geweest, heeft alleen bij de hoofdtribune wat ballen de tribune ingegooid. Stuk verdriet.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Moe kan hij niet zijn geworden. Wat een overschatte, passieloze slapjanus! Otigba!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Met stip de man of the match. Eén van de beste wedstrijden van St. Juste dit seizoen. Zowel verdedigend als aanvallend was hij sterk. Lijkt positioneel nu ook beter uit de voeten te kunnen op zijn nieuwe positie.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Heerenveen rules schreef:Moe kan hij niet zijn geworden. Wat een overschatte, passieloze slapjanus! Otigba!
Was in de emotie denk?
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Op voetbalprimeur een artikel gelezen dat Feyenoord Kongolo wil verkopen en St. Juste als z'n vervanger ziet.
Indien dit gebeurt, zou dit heel erg zonde zijn. St. Juste is in mijn ogen in potentie een topverdediger (bezit alle vaardigheden/kwaliteiten om het als cv erg ver te schoppen). Voor de club en de fans zou het zeer wijs zijn om er alles aan te doen hem te behouden.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Wizard schreef:Op voetbalprimeur een artikel gelezen dat Feyenoord Kongolo wil verkopen en St. Juste als z'n vervanger ziet.
Indien dit gebeurt, zou dit heel erg zonde zijn. St. Juste is in mijn ogen in potentie een topverdediger (bezit alle vaardigheden/kwaliteiten om het als cv erg ver te schoppen). Voor de club en de fans zou het zeer wijs zijn om er alles aan te doen hem te behouden.
St Juste is toch geen linksback of lcv?
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Grimo schreef: St Juste is toch geen linksback of lcv?
Kongolo is puur uit nood op de linksback positie gezet; normaliter is het een CV. Feyenoord heeft al een linksback in huis, maar zit behoudens het duo Botteghin-Van Beek krap in CV'ers. Wanneer Kongolo vertrekt zal daar vervanging voor moeten komen (aangezien V/d Heijden linksbenig is). Daarnaast staat St. Juste er goed op bij de scouts.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Wizard schreef: Kongolo is puur uit nood op de linksback positie gezet; normaliter is het een CV. Feyenoord heeft al een linksback in huis, maar zit behoudens het duo Botteghin-Van Beek krap in CV'ers. Wanneer Kongolo vertrekt zal daar vervanging voor moeten komen (aangezien V/d Heijden linksbenig is). Daarnaast staat St. Juste er goed op bij de scouts.
Normaliter is dat een cv maar wel een linker CV. Met Van Beek en Botteghin hebben ze al twee rechter CV. Kan me niet voorstellen dat ze daadwerkelijk voor een derde gaan.
Tevens heeft hij hier nog twee jaar contract met nog een optie voor nog twee jaar. Daar zal een behoorlijk prijskaartje aan hangen en Feyenoord zit graag voor een dubbeltje op de eerste rang.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Precies. Geen nood. Feyenoord kan hem nooit betalen. Pas druk maken wanneer PSV of Ajax zich meldt.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Feyenoord zit momenteel financieel ruimer in haar jasje en kan iemand als St. Juste vrij eenvoudig betalen (2-2,5M).
Dat Feyenoord St Juste al wat langer volgt is ook bekend. Verder is men bij Feyenoord intern nog niet overtuigd van Botteghin en kraakt men V/d Heijden.
Ik help het jullie hopen, maar ik verwacht - bij verkoop van Kongolo - dat Feyenoord zich hier meldt.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

St Juste ligt nog vast tot 2020 en jij denkt dat hij voor 2 miljoen weg mag? Wat voor flater van een TD komt hier te zitten dan?
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Wizard schreef:Feyenoord zit momenteel financieel ruimer in haar jasje en kan iemand als St. Juste vrij eenvoudig betalen (2-2,5M).
Dat Feyenoord St Juste al wat langer volgt is ook bekend. Verder is men bij Feyenoord intern nog niet overtuigd van Botteghin en kraakt men V/d Heijden.
Ik help het jullie hopen, maar ik verwacht - bij verkoop van Kongolo - dat Feyenoord zich hier meldt.
Voor 2.5 miljoen moet je hem zeker niet wegdoen. Kan hier nog vier jaar onder contract staan en is een groot talent. Wij willen weer vooruit en daardoor is het zaak om deze talenten te behouden. 4 miljoen is voor mij het minimum.
jorro
Invaller
Berichten: 401
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

fuotbalgek schreef:St Juste ligt nog vast tot 2020 en jij denkt dat hij voor 2 miljoen weg mag? Wat voor flater van een TD komt hier te zitten dan?
Dit soort bedragen worden gewoon van websites zoals transfermarkt.nl afgeplukt en zijn dus totaal niet betrouwbaar. Jammer en irritant dat je hier meteen de mogelijke nieuwe TD als eventuele schuldige aanwijst. De beste man (wie het ook is) is hier nog niet eens begonnen. Ondanks alle bagger die we de afgelopen jaren hebben mogen meemaken hebben onze nieuwe directeur en andere nieuwe (nog aan te stellen) mensen binnen de club recht op enig krediet.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

jorro schreef:
Dit soort bedragen worden gewoon van websites zoals transfermarkt.nl afgeplukt en zijn dus totaal niet betrouwbaar. Jammer en irritant dat je hier meteen de mogelijke nieuwe TD als eventuele schuldige aanwijst. De beste man (wie het ook is) is hier nog niet eens begonnen. Ondanks alle bagger die we de afgelopen jaren hebben mogen meemaken hebben onze nieuwe directeur en andere nieuwe (nog aan te stellen) mensen binnen de club recht op enig krediet.
1. Er is niet sprake van een transfer momenteel
2. De nieuwe TD is nog niet werkzaam bij de club.
3. Plaats die opmerking eens in de context zou ik zeggen.
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Ze moeten van St Juste afblijven! En hij is al helemaal geen 2 miljoen waard. Veel meer!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Bubbe schreef:Als de bron 'KuipTalk' is heb ik vooralsnog mijn vraagtekens hoe serieus dit gerucht is.
Weet iemand meer over die Twitter account?
Lijkt me financieel niet haalbaar voor Feyenoord, zo'n deal.
Pak de financiën van Feyenoord er es bij en je ziet dat zo'n deal zeker haalbaar is voor Feyenoord.
Ook op onze club en in het geruchtencircuit is al langer bekend dat de NLse top St. Juste volgt. Dat Feyenoord in hem een mogelijke opvolger voor Kongolo ziet, is dan ook niet vreemd.

Ik vind St. Juste ook meer waard dan 2-2,5M. Echter, wanneer je niet als bevoorrechte fan probeert te denken, is zo'n bedrag voor een verdediger binnen de NLse competitie een realistisch bedrag. Persoonlijk zou ik hem niet eens voor 4-5M weg willen doen aangezien hij de meest talentvolle verdediger is die we momenteel hebben.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Bubbe schreef:Je hebt het over 1 van de grootste verdedigende talenten, die ook nog eens langdurig vast ligt bij de club. Vergelijk het met een Van der Hoorn die voor 5 miljoen de overstap maakte naar Ajax. Zie niet in waarom Heerenveen akkoord zou gaan met een bedrag dat lager ligt dan bij die transfer.
Otigba staat ook bekend als een talent, maar zal naar verwachting geen 3M opleveren. Gouweleeuw werd ook voor een soortgelijk verkocht aan AZ (basispeler Jong Oranje) (ca. 1,5M). V/d Hoorn gold destijds als het grootste verdedigende talent van NL en stak er overal bovenuit (en dat was 5M). St. Juste is in mijn ogen een groter talent dan Gouweleeuw destijds maar steekt er bij Jong Oranje of bij ons er nog niet echt bovenuit.
Ik hoop dat SCH - wanneer een club zich meldt - de poot stijf houdt. Maar bedragen als 4-5M voor een talentvolle verdediger (die nog niet heeft bewezen er echt bovenuit te steken) worden niet snel meer betaald. Dat is trouwens wat anders dan wat ik vind, want ik vind St. Juste minimaal 5M waard.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Jongens, het is toch heel simpel? Feyenoord zal inderdaad niet meer dan 2-2,5 miljoen willen betalen en Heerenveen wil hem voor dat bedrag niet kwijt. Dus no deal! Arbitragezaken zijn kansloos; dat is al meerdere malen gebleken.

(Als de club alsnog besluit om St. Juste met zijn langlopende contract voor een habbekrats te verkopen, dan knip ik mijn seizoenkaart doormidden.)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wizard schreef: Otigba staat ook bekend als een talent, maar zal naar verwachting geen 3M opleveren. Gouweleeuw werd ook voor een soortgelijk verkocht aan AZ (basispeler Jong Oranje) (ca. 1,5M). V/d Hoorn gold destijds als het grootste verdedigende talent van NL en stak er overal bovenuit (en dat was 5M). St. Juste is in mijn ogen een groter talent dan Gouweleeuw destijds maar steekt er bij Jong Oranje of bij ons er nog niet echt bovenuit.
Ik hoop dat SCH - wanneer een club zich meldt - de poot stijf houdt. Maar bedragen als 4-5M voor een talentvolle verdediger (die nog niet heeft bewezen er echt bovenuit te steken) worden niet snel meer betaald. Dat is trouwens wat anders dan wat ik vind, want ik vind St. Juste minimaal 5M waard.
Gouweleeuw zijn contract liep op het moment van de transfer nog maar 1 jaar door. Volgens mij is dat van Otigba net verlengd tot medio 2018. Of er daarnaast ook nog weer een optie voor langer is afgesproken is mij niet bekend, maar het is aannemelijk dat wanneer Otigba naar Turkije of Engeland vertrekt er wat meer voor hem gevraagd zal worden dan wanneer hij een binnenlandse transfer zou maken. In 9 van de 10 gevallen hebben buitenlandse clubs simpelweg meer te besteden. Prima dat men dan ook de vraagprijs voor zulke clubs hoger aanhoudt. 2-3 Miljoen lijkt me dan niet uitgesloten.
Het is jammer dat Jerry nu weer een vergelijkbaar seizoen heeft gehad waarin hij even centraal achterin stond maar ook een behoorlijk aantal wedstrijden is 'misbruikt' voor het middenveld. Niet dat dat voor het team of hemzelf nadelig hoeft te zijn geweest, integendeel zelfs, maar hij is een centrale verdediger en ik kan het me best voorstellen dat hij met dat geschuif net als Pelé vorig seizoen niet blij is geweest. Het scheelt hem een jaar ontwikkeling op zijn gewenste positie en dat is gewoon eeuwig zonde.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Podium3
Invaller
Berichten: 342
Lid geworden op: 07-11-2008 15:25

Bericht door Podium3 »

AllardP schreef:(Als de club alsnog besluit om St. Juste met zijn langlopende contract voor een habbekrats te verkopen, dan knip ik mijn seizoenkaart doormidden.)
Kijk dat zijn de uitspraken, en als je het dan ook echt doet, dan moet je waarschijnlijk 25 euro betalen om een vervangende seizoenskaart te krijgen ;)
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2504
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Podium3 schreef: Kijk dat zijn de uitspraken, en als je het dan ook echt doet, dan moet je waarschijnlijk 25 euro betalen om een vervangende seizoenskaart te krijgen ;)
Alsof de club hierachter komt...
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Bruma weg bij PSV.
St Juste nu naar PSV ???
Samen maken we de club sterk.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

BK2007 schreef:Bruma weg bij PSV.
St Juste nu naar PSV ???
Heb je dat ergens gelezen? De algemene verwachting was (en is) dat PSV zich bij Utrecht gaat melden voor Timo Letschert.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Nee nergens gelezen. Onderbuik gevoel dat een mooie club zich voor St Juste gaat melden deze zomer.
Aangezien PSV nu de markt op moet kunnen ze met een schuin oog naar St Juste kijken. Maar die heeft nog niet genoeg ervaring dus valt het misschien nog mee.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ik denk en verwacht dat PSV voor meer 'zekerheid' zal kiezen. En ik geloof niet dat Jerry nu al kan voldoen aan het verwachtingspatroon van PSV. Gelukkig voor ons.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Jerry wordt op Twitter aan Celtic gelinkt, een paar grapjassen hebben zelfs zijn Wikipedia pagina al aangepast alsof hij al officieel speler van Celtic is... Ben benieuwd of er enige waarheid in dit gerucht zit. Hoewel Celtic een grote club is vraag ik me af of de Schotse competitie wel bij hem past.
Plaats reactie