Jeremiah St. Juste

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Celtic is een hele mooie grote club. Kan me voorstellen dat St Juste dit wel ziet zitten.
Ik was er al bang voor.
Nu nog van Aken naar AZ en Otigba naar Turkije.
Samen maken we de club sterk.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

nickstok schreef:Jerry wordt op Twitter aan Celtic gelinkt, een paar grapjassen hebben zelfs zijn Wikipedia pagina al aangepast alsof hij al officieel speler van Celtic is... Ben benieuwd of er enige waarheid in dit gerucht zit. Hoewel Celtic een grote club is vraag ik me af of de Schotse competitie wel bij hem past.

Jerry is veel te licht voor het Schotse voetbal.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

dan zal hij ook wel weer voor weinig weggaan, net zoals vele spelers
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Grimo schreef:Jerry is veel te licht voor het Schotse voetbal.
Is ook waar ik bang voor ben....
Of op hoop.... :wink:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Raider schreef:dan zal hij ook wel weer voor weinig weggaan, net zoals vele spelers
Van wie vind je dan dat hij voor te weinig is weggegaan? Of iemand nog in zijn enelaatste jaar zit of of nog twee jaar vast ligt met nog een eenzijdige optie van twee jaar zoals St Juste, maakt wel uit.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Er is geen enkele reden om St. Juste te verkopen op dit moment aangezien de club geen (financiële) noodzaak heeft tot verkopen. Ik zou me alleen een transfer kunnen voorstellen, wanneer St. Juste er zelf om vraagt en het bod van de betreffende club voor onze club te verleidelijk is. Echter, Jerry heeft een prima seizoen gedraaid, maar nog niet dusdanig opvallend dat hij er gigantisch bovenuit stak.
Persoonlijk zie ik in St. Juste (veruit) ons meest getalenteerde CV'er.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Voor St. Juste zou het wel een mooie stap zijn. Alhoewel het nóg beter zou zijn dit seizoen naar AZ te verhuizen. Nét onder de top Nederlandse competitie, maar beduidend beter dan bij sc Heerenveen. Ik zou sowieso niet opkijken wanneer AZ zich dadelijk alsnog meldt voor hem (of Van Aken). Hoewel ik het doodzonde voor 'ons' zou vinden, zou het voor hem de juiste move zijn.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

AZ heeft zoveel poen ondertussen dat ze zo een miljoentje of twee neer kunnen tellen voor Van Aken en St Juste.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Waar AZ voor Van Aken een mooie stap zou kunnen zijn denk ik dat St. Juste qua potentie wel een stap zou kunnen overslaan. Celtic speelt weliswaar in een vergelijkbare competitie, maar ze spelen wel twee-wekelijks voor circa 45.000 man en de overstap naar Schotland/Glasgow is natuurlijk ook een interessante.

Degene die dit gerucht verspreidde vertelde me dat ze serieuze interesse hebben, maar dat ze ook andere spelers voor de positie op het oog hebben. Een hoge vraagprijs hoeft ze op zich niet af te schrikken; ze betaalden vorig jaar 7,5 miljoen euro voor verdediger Simunovic (toen 20) van Dinamo Zagreb.

Voor Jerry denk ik dat hij het beste minimaal nog één seizoen bij ons kan blijven en als centrale verdediger nog genoeg te leren heeft. Ik hoop dat hij goed kijkt naar zijn voorgangers (ik noem een Basacikoglu, Sinkgraven, Sulejmani) die te snel de overstap hebben gemaakt.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Dat hoop ik ook niet, echter moet je ook eerlijk genoeg zijn om te kunnen toegeven dat St. Juste bij ons ook weinig écht leuke vooruitzichten heeft. Bij ons speel je om niet in de nacompetitie terecht te komen, of in het meest positieve geval ergens rond plaats 10/11. Met AZ speel je tenminste ergens om. Een wezenlijk verschil.

Ik zou me kunnen voorstellen dat door het gebrek aan ambitie bij onze club de talenten écht wel oren hebben naar een overgang naar een Nederlandse subtopper. En gelijk hebben ze.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

AZ zal nu binnenkort wel gaan handelen. Met het geld in de pocket zullen ze gaan shoppen.
Spelers die we nu kwijt kunnen gaan raken aan AZ: Van Aken, Larsson en St Juste. Of alle drie, kan ook.
Samen maken we de club sterk.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Crash schreef:Dat hoop ik ook niet, echter moet je ook eerlijk genoeg zijn om te kunnen toegeven dat St. Juste bij ons ook weinig écht leuke vooruitzichten heeft. Bij ons speel je om niet in de nacompetitie terecht te komen, of in het meest positieve geval ergens rond plaats 10/11. Met AZ speel je tenminste ergens om. Een wezenlijk verschil.

Ik zou me kunnen voorstellen dat door het gebrek aan ambitie bij onze club de talenten écht wel oren hebben naar een overgang naar een Nederlandse subtopper. En gelijk hebben ze.
Seizoen 2014/2015 speelden we nog de finale van de play-offs, afgelopen seizoen was een slecht seizoen maar eindigden we maar een paar punten onder een playoff plaats. Met een paar gerichte versterkingen, die ik nog steeds verwacht, kunnen we echt wel weer voor plek 1tm8 spelen. Al is AZ in alles ons voorbij,dat ben ik met je eens.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Eens Grimo. Maar ik verwacht geen versterkingen meer. Wel aanvulling op de selectie (zie Reza), maar geen versterkingen die er voor zorgdragen dat we weer écht om de play-off plaatsen kunnen strijden. Buiten de top 3 is AZ ons voorbij, Vitesse ook, maar zelfs FC Groningen (alhowel hun achterhoede wat zorgen baart) en PEC Zwolle lijken met kwalitatief sterker. FC Utrect is niet veel zwakker. En er is ook altijd een 'verrassing van het seizoen' zoals dit jaar Heracles. Het moet wel héél erg meezitten wil je nog 'mee kunnen doen'. Dat verwacht ik gewoon niet. Plaats 10 lijkt me meer reeel.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Crash schreef: Plaats 10 lijkt me meer reeel.
We gaan playoffs spelen. Flesje wijn erop? :wink:
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Grimo schreef:
We gaan playoffs spelen. Flesje wijn erop? :wink:
De vraag is welke Playoffs ;)
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Grimo schreef: We gaan playoffs spelen. Flesje wijn erop? :wink:
Voor een leuke weddenschap ben ik wel te porren. Dus prima!

Ik zeg dus dat we dat niet redden komend jaar. (daar ik geen versterkingen meer verwacht die dat mogelijk maken)

Mochten die échte versterkingen wel komen dan zou het anders kunnen lopen, maar dan loop ik er nog niet voor weg. Deal!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ik verwacht er zeker nog een middenvelder bij. De club is er in ieder geval wel heel hard mee bezig.
Ga er maar vanuit dat de vervanger van Joey er nog komt. Ik had gehoopt op Schaars, maar doordat zijn komst nu echt uitblijft, verwacht ik niet meer dat hij komt. Enfin, een versterking op het middenveld zal er voor eind augustus komen.
Daar heb ik alle vertrouwen in.

Vitesse en Twente waren de afgelopen seizoenen qua selectie beduidend sterker; dat is nu nog maar de vraag.
Persoonlijk verwacht ik dat we zeker bij de eerste 8 eindigen. De top3 en AZ zijn te sterk, maar in het rijtje erna zie ik ons zeker eindigen.

St. Juste doet er zeker verstandig aan om nog een seizoen te blijven. Het mooiste zou zijn dat er een ervaren verdediger naast hem zou staan. Ik verwacht alleen niet dat die er komt aangezien ook Van Aken en Otigba basismateriaal zijn.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Jerry kan beter nog ff wachten en kijken of Celtic uberhaupt wel de eerste voorronde van de CL overleeft. Lincoln Red Imps (Gibraltar) is zeker in eigen huis een niet te onderschatten tegenstander. (1-0 met nog paar minuten te spelen).

Edit: Het is 1-0 gebleven.. Het schijnt dat de linksback van de Imps tot vanmiddag 13 uur nog zijn taxi-dienst moest rijden. :lol:
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

BK2007 schreef:AZ zal nu binnenkort wel gaan handelen. Met het geld in de pocket zullen ze gaan shoppen.
Spelers die we nu kwijt kunnen gaan raken aan AZ: Van Aken, Larsson en St Juste. Of alle drie, kan ook.
Het mooie daaraan wel is dat iedereen ook weet dat AZ miljoenen in kas heeft, dat zullen de transferprijzen alleen maar omhoog stuwen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Otigba in de etalage. Kan me niet voorstellen dat ze St Juste nu laten gaan.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Oei... Die kunnen we weleens een wedstrijdje of 3 gaan missen. Wat dom om daar na te trappen.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

pes5 schreef:Oei... Die kunnen we weleens een wedstrijdje of 3 gaan missen. Wat dom om daar na te trappen.
Oliedom, schofterig ook. Op de knie. Zo'n speler heeft niks in ons shirt te zoeken. Heeft mazzel dat de scheids het niet ziet, anders waren we er nog een kwijt geweest met rood.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Gewoon dom, stom, onnodig en die missen we 4 wedstrijden, en nog terecht ook
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Heb ik iets gemist?
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Harmiej schreef:Heb ik iets gemist?
Stapt met opzet op het bovenbeen/knie van ik meende Henriksen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Feanfan 1 schreef:Gewoon dom, stom, onnodig en die missen we 4 wedstrijden, en nog terecht ook
Gelukkig zitten we hartstikke ruim in de verdedigers en ziet het er naar uit dat er spoedig versterkingen aangetrokken worden.... :shock:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Nu Otigba op het punt staat van vertrekken, wie is dan onze back-up voor st. Juste? Hoop dat hij niet geschorst wordt.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

DSCH schreef:Nu Otigba op het punt staat van vertrekken, wie is dan onze back-up voor st. Juste? Hoop dat hij niet geschorst wordt.
Schmidt of Gartemann?
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Branco heeft daar ook minuten gemaakt dacht ik?
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

fuotbalgek schreef:Branco heeft daar ook minuten gemaakt dacht ik?
Dat moet je toch niet willen? Tegen Haller moet je aanstaande vrijdag minimaal een echte CV hebben staan. Maar wellicht dat na de transfer van Otigba de transfer van Peters in een stroomversnelling komt.
Plaats reactie