Jeremiah St. Juste

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-06-2017 17:51

Spelers die denken een stap hoger aan te kunnen moet je mooi laten gaan. Die spelen niet op 100% omdat ze denken goed te zijn. Hoe St Juste zich in Zwolle liet aftroeven zegt genoeg....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Feanfan 1 » 14-06-2017 18:19

Heerenveen rules schreef:Spelers die denken een stap hoger aan te kunnen moet je mooi laten gaan. Die spelen niet op 100% omdat ze denken goed te zijn. Hoe St Juste zich in Zwolle liet aftroeven zegt genoeg....

Klopt, ik hoop ook dat hij deze zomer vertrekt, net als Larsson. Als zij denken dat ze het met twee vingers in de neus kunnen doen. Graag, maar niet bij ons
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor zijlijner » 17-07-2017 03:39

Volgens de krant is Feijenoord druk bezig met het binnenhalen van St. Juste en Haps van AZ. De kans dat hij vertrekt is dus groot. Dat maakt de spoeling achterin nog dunner dan hij al was.
zijlijner
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 01-06-2013 18:40

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Crash » 17-07-2017 07:12

De vraagprijs voor Haps zou 10 miljoen zijn. Ik zie niet in waarom St. Juste veel minder waard zou zijn dan de voetballer Haps. Het mag duidelijk zijn dat dit soort jongens rechtstreeks naar het buitenland vertrekken zolang er een contact afgekocht dient te worden. De toppers van subtoppers zijn voor de Nederlandse top toch onbetaalbaar geworden?
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-07-2017 07:53

Laten we nu als club gewoon even normaal doen. Er staat nu een totaal incomplete selectie en ze wachten blijkbaar op uitgaande transfers. St Juste en Larsson zijn hele simpele voetballers. Waarom zoveel vragen? 10 miljoen voor beide is al veel. Die jongens zitten hier aardig aan hun plafond. Die gaan het een stap hogerop nooit redden.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Jazz » 17-07-2017 07:58

4 Miljoen + doorverkooppercentage ben ik tevreden mee.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Crash » 17-07-2017 08:35

Ik zeg ook niet dat ik St. Juste 10 miljoen waard vind? Ik zeg alleen dat Haps schijnbaar niet wegmag voor minder dan 10. (Ik snap daarbij ook wel dat je hem hebt voor acht) en ik vind dat St. Juste niet minder potentieel heeft dan Haps. Het geeft gewoon aan dat dit soort spelers niet meer naar Nederlandse topclubs kunnen vertrekken.
Laatst bijgewerkt door Crash op 17-07-2017 09:22, in het totaal 3 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor zijlijner » 17-07-2017 09:03

Heerenveen rules schreef:Laten we nu als club gewoon even normaal doen. Er staat nu een totaal incomplete selectie en ze wachten blijkbaar op uitgaande transfers. St Juste en Larsson zijn hele simpele voetballers. Waarom zoveel vragen? 10 miljoen voor beide is al veel. Die jongens zitten hier aardig aan hun plafond. Die gaan het een stap hogerop nooit redden.


Dus als we niets verkopen en niets kopen, zitten we aan het begin van de competitie nog steeds met een incomplete selectie. Dat zou een zorgelijke ontwikkeling zijn.
zijlijner
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 01-06-2013 18:40

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor fuotbalgek » 17-07-2017 09:23

Niet te voorbarig conclusies trekken omdat iemand iets roept. Er zal nog wel een en ander gebeuren, ongeacht uitgaande transfers. Maar het is wel zo dat een klapper met Larsson of St Juste de kas spekt en de noodzaak te handelen groter maakt.

St Juste laten ze echt niet voor 4 miljoen gaan. Geen realistisch bedrag voor een speler die de jeugdelftallen van Oranje heeft doorlopen en op deze leeftijd zich al zo gemanifesteerd heeft.

Overigens zou Feyenoord ook achter Van Drongelen aanzitten. Kan ook voor ons een interessante speler zijn.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor badfrisianboy » 17-07-2017 09:25

Aannames en nog eens aannames. Zo krijg je als je niet oppast weer een verkeerd (en wellicht een onterecht negatief) beeld bij de supporters. Volgens mij is er namelijk nog wel een budget om iets te doen, maar wacht de club op de juiste spelers. Daarmee zeg ik niet dat er miljoenen en miljoenen euro's beschikbaar zijn, maar dat er nog wel een potje is. Men is als club echter wel scherp aan het onderhandelen. We zullen zien wat de toekomst brengt.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-07-2017 10:32

Jij gelooft werkelijk dat er geld is? Daarom spelen ze met Doke en Pierie op de backs. Kom op he.....

Scherp aan het onderhandelen? Een aanname!

St Juste niet voor 4 miljoen? Kom op. Topbedrag vind ik het voor hem. Wat heeft hij dit seizoen dan gepresteerd? Misschien moet hij altijd maar op 1 schoen spelen?

Ik zou een team bouwen met Schaars, Odegaard en ons centrum. Daarnaast is niemand onmisbaar. Veel middelmaat.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor fuotbalgek » 17-07-2017 10:41

Ja er is nog geld, nee dat is niet gigantisch veel en ja we maken nog altijd verlies. De club zal wellicht goede opties op het oog hebben maar deze pas bij een verkoop binnen kunnen halen. Moet je daarom schakelen naar goedkope tweede keus? Nee. Moet je daarom je beste spelers maar snel voor een prikkie weg doen? Nee.

St Juste voor 4 miljoen, 58 wedstrijd gespeeld en nog maar 20 jaar, jeugdinternational, 4-jarig contract bovendien. (2+2). Hem weg laten gaan voor 4 miljoen is je reinste kapitaalvernietiging. Zo dom is Hamstra niet.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor E. Kloosterman » 17-07-2017 11:15

Bericht op RTV Noord dat St. Juste persoonlijk al rond is met Feyenoord. Dit is een kwestie van dagen en dan is 'ie vertrokken verwacht ik.
Het worden nog hele drukke weken voor Gerry Hamstra en co....

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/180843/St ... -Feyenoord
E. Kloosterman
Nieuw talent
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 13-09-2009 11:11

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Crash » 17-07-2017 11:30

Voor de club zou het een mooie transfer zijn wanneer dit doorgang gaat vinden. Ik vrees echter dat Feyenoord geen marktconform bod gaat doen en dat dit nog een heel gesteggel gaat worden. Ik zie Feyenoord op de één of andere manier geen 6-8 miljoen neerleggen voor een verdediger en het lijkt me toch niet dat Heerenveen zo'n groot talent (met de contractuele voorwaarden waar momenteel sprake van is) voor veel minder laat gaan. Ik moet het allemaal nog maar zien.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Otsje P » 17-07-2017 11:31

Heerenveen rules schreef:St Juste en Larsson zijn hele simpele voetballers. Waarom zoveel vragen? 10 miljoen voor beide is al veel. Die jongens zitten hier aardig aan hun plafond. Die gaan het een stap hogerop nooit redden.


Het is werkelijk onvoorstelbaar hoe chronisch jouw gebrek aan voetbalinzicht is. Het is dat je dit al jarenlang, elke transferperiode te toon spreid, anders zou je denken dat je gewoon een forumtroll bent.

De beide jongens die je opnoemt zijn gewoon verreweg de meest getalenteerde spelers uit de selectie. St. Juste is enorm snel, heeft duelkracht, kopkracht en voor een verdediger bovendien bovengemiddelde kwaliteiten aan de bal. Hij heeft ook nog eens uitstraling en charisma. Hij is nog maar 20 jaar maar heeft wel al 58 wedstrijden in de eredivisie in de benen en heeft dus al wat ervaring. Deze jongen is nog lang niet uitgeleerd, maar kan nu al een stap hoger aan. Bovendien zal hij doorgroeien naar een nog hoger niveau. Potentiële international.

Heeft Jerry ook nog zwakke punten?? Natuurlijk, jongens van 20 zijn nog niet volmaakt, natuurlijk maken ze nog fouten. De concentratie moet verbeterd worden en het moet iets minder driest worden. Maar concentratie, inzet en driestheid zijn mentale zaken die met jeugdigheid en onervarenheid te maken hebben. Over een paar jaar is Jerry een topverdediger.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor BK2007 » 17-07-2017 11:33

Heerenveen rules schreef:Ik zou een team bouwen met Schaars, Odegaard en ons centrum.


Waarom ? Stijn is erg blessuregevoelig en Odegaard heeft totaal niet bewezen dat hij zomaar boven de rest uitsteekt. Het is juist eerder zo dat ik het elftal minder vind als hij mee doet.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-07-2017 11:35

Ja jongen. Jij hebt er kijk op! Omdat jij het goede spelers vindt zijn ze dat ook. Mag ik geen fan zijn van hen? St Juste is te klein voor CV'er. Dekt vaak niet kort en is nonchalant. Maar jij mag best doen hoor alsof jij kennis van zaken hebt. Ik neem dst wat met een korreltje zout. :mrgreen:

BK, omdat zij wel spelinzicht, techniek en kwaliteit bezitten. Odegaard steekt er qua potentie met kop en schouders bovenuit.
Laatst bijgewerkt door Heerenveen rules op 17-07-2017 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Voorstopper » 17-07-2017 11:38

Ik vind St Juste een prima speler en iemand met aardig veel potentie. Maar of hij op de bank van Feyenoord nou veel beter wordt... In ieder geval heeft hij meermaals aangegeven een stap te willen maken en die krijgt hij. Wij krijgen hopelijk een leuke compensatie en hebben met Hoegh en van Aken het centrum reeds staan. Prima.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor BK2007 » 17-07-2017 11:39

Stijn Schaars heeft zich bewezen, maar is erg blessuregevoelig dat weet je toch ? Ik zou daarom niet vanzelfsprekend het elftal weer zo afhankelijk van hem willen maken. Daar ga je dus aan voorbij en is niet slim.

Odegaard nogmaals in mijn optiek moet het nog maar laten zien en zou ik zeker niet op 10 zetten. Daar is die positie te belangrijk voor.

Maar goed dit is het topic van St Juste.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-07-2017 11:48

En die gaat naar de bank van Feyenoord.....

BK, voor mij is het onbegrijpelijk dat je een rasvoetballer als Odegaard, ik kan alleen al genieten van zijn aannames, niet op 10 wilt. Maar van Amersfoort. Die geen steekpass heeft, niet scoort, geen techniek in de kleine ruimte heeft en geen versnelling bezit.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Superfries1994 » 17-07-2017 14:10

Prima dat St. Juste vertrekt. Nu zelf snel doorschakelen, dat gaat tijd worden.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Satyr » 17-07-2017 19:10

Heerenveen rules schreef:En die gaat naar de bank van Feyenoord.....


Zelfs al zit hij op de tribune, waarom wil jij dan zo graag maar 4 miljoen vangen? Laat Feyenoord lekker betalen, die zeggen toch ook niet 'doe maar 10 ipv 17 miljoen' tegen Roma?
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-07-2017 22:09

Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Jerry St. Juste en Ridgeciano Haps. Beide verdedigers ondergaan dinsdag hun medische keuring bij de Rotterdammers.
Maandagmiddag werd al bekend dat Feyenoord liever vandaag dan morgen St. Juste wilde overnemen van SC Heerenveen. Echter stelden de Friezen zich hard op in de onderhandelingen over de twintigjarige verdediger. Beide partijen hebben nu toch een akkoord bereikt.
Haps stond ook al lang op de lijst van de landskampioen om de positie van linksback op te vullen. Terence Kongolo verliet Feyenoord voor een avontuur bij AS Monaco. Net als Heerenveen was AZ niet van plan de linksachter zomaar te laten vertrekken, maar de Alkmaarders bereikten maandag overeenstemming met Feyenoord.
St. Juste en Haps worden dinsdag medisch gekeurd door Feyenoord en reizen dan naar alle waarschijnlijkheid mee naar Oostenrijk voor het trainingskamp van de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor nickstok » 17-07-2017 22:22

Volgens de Telegraaf krijgt de club 4,5 miljoen euro. Is denk ik een reëel bedrag voor een één-jarig contract (ongeacht de optie). Hoop dat de club nog een doorverkooppercentage heeft bedongen.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor jorro » 17-07-2017 22:29

Voor een speler met nog een contract voor 3 jaar (de optie meegerekend) vind ik dit eigenlijk nogal karig. Vooral als je leest dat ze dan vervolgens voor die Haps 1,5 miljoen meer neertellen. Hebben wij dan wel écht het onderste uit de kan gehaald of is de geldnood zo groot dat we dit wel moesten doen?
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-07-2017 22:29

Ruim 4,5 miljoen schijnt. Echter wordt het bedrag niet in één keer overgemaakt, maar in gedeeltes. Dus helaas kunnen we maar een gedeelte herinvesteren
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor BakCristian » 17-07-2017 22:32

4,5 miljoen + doorverkoopclausule.

Ik had liever 6 miljoen zonder deze clausule gehad. Ik denk namelijk dat hij het daar niet gaat redden.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor fuotbalgek » 17-07-2017 22:37

Jonger, getalenteerder en een langer durend contract dan Haps. Als deze bedragen kloppen dikke onvoldoende voor Hamstra in deze.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Satyr » 17-07-2017 22:38

BakCristian schreef:4,5 miljoen + doorverkoopclausule.

Ik had liever 6 miljoen zonder deze clausule gehad. Ik denk namelijk dat hij het daar niet gaat redden.


Tuurlijk wel, naast Botteghin. Wie moet daar anders staan dan?
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor BakCristian » 17-07-2017 22:45

Haha Botteghin en st Juste als duo. Elke ploeg die op de counter speelt zal hom dit duo lachen. Botteghin is te traag en st Juste tegen ploegen die op de counter spelen is al helemaal lachwekkend.

Off-topic; Woudenberg bij ons op de back zie ik wel zitten.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten