Daley Sinkgraven

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Het zal vandaag in ieder geval niet meer rond komen. Na vanavond 2 uitduels. Kunnen de gemoederen even rustig bedaren mocht hij wel verkocht worden. Het blijft zorgelijk dankzij Vonks' 'we wachten het rustig af'. Een nee net als bij de vertrekwens van Pelé was beter geweest.
Hoe zouden Pelé en Doke zich trouwens voelen en op gaan stellen als Daley straks eventueel wél zou vertrekken. Dan wordt het nog leuk!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Een groot verschil met Doke en Pelé is dat Sinkgraven miljoenen oplevert. Daar zit het hem in. Maar daarentegen zijn Doke en Pelé wel makkelijker te vervangen ! Dus ja zeg het maar. Logisch is het niet.
Samen maken we de club sterk.
Friezennn
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 19-08-2010 18:12

Bericht door Friezennn »

Ben er echt helemaal klaar mee als ze sinkgraven nu ook nog laten vertrekken. Tijd om wat fatsoenlijks aan te trekken is er bijna niet. Gadverdamme ja halve elftal weg, er bijna niks voor terug laten komen, telt het voetbal, nee tellen de seizoenkaarthouders ook nog mee? Of draait hier alles echt maar om 1ding: GELD
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Sinkgraven kan alleen weg als er een adequate vervanger komt, het is nu al dunbezet. Komt er geen vervanger als Sinkgraven weggaat, dan wacht ons een zware tijd. En wat mij betreft het einde van experiment Vonk.
Gebruikersavatar
Delars
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 08-12-2013 10:13

Bericht door Delars »

Arjen de Boer op twitter: "Daley Sinkgraven over interesse van Ajax: "Daar zeg ik niks over". Vraag: Zit er een kern van waarheid in. Antw. "Daar zeg ik niks over".

https://twitter.com/arjendeboer12
Kiekerjan
Invaller
Berichten: 355
Lid geworden op: 26-02-2009 11:16

Bericht door Kiekerjan »

Daley Sinkgraven nu verkopen zou een sportieve zelfmoord actie zijn. Zou het echt vreselijk teleurstellend vinden daarnaast hebben we gewoon te weinig tijd om nu nog de selectie te versterken. Helemaal als deze transfer op zondag plaats zou vinden. Maar ja, iedere speler is te koop en ik hoop dat Daley dit seizoen mooi in Friesland maakt. Lekker hier iedere week spelen en bij Ajax moet je maar zien of je speelt kijk maar naar Zivkovic.
Delars schreef:Arjen de Boer op twitter: "Daley Sinkgraven over interesse van Ajax: "Daar zeg ik niks over". Vraag: Zit er een kern van waarheid in. Antw. "Daar zeg ik niks over".

https://twitter.com/arjendeboer12
Waar rook is, is vuur. De clubs zijn dus al in onderhandeling het kan niet anders.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Die jongen probeert zich te concentreren op de wedstrijd van vanavond. Lekker dan als journalisten hem nu de hele dag de kop gek maken met vragen over Ajax. Hoop dat hij z'n telefoon uit zet. Laat ze het heen en weer krijgen!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Even hypothetisch:

Stel we verkopen Sinkgraven en halen Jahanbakhsh, Conboy en Túrüc/Saymak. Daarnaast nog kunnen we nog een miljoen of 4 á 5 bijschrijven. Worden we dan als Heerenveen minder, of beter? Ik ben geneigd beter te zeggen....
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

dirk3 schreef:Even hypothetisch:

Stel we verkopen Sinkgraven en halen Jahanbakhsh, Conboy en Túrüc/Saymak. Daarnaast nog kunnen we nog een miljoen of 4 á 5 bijschrijven. Worden we dan als Heerenveen minder, of beter? Ik ben geneigd beter te zeggen....
Beter, maar Ajax betaalt nooit meer dan 3-5 miljoen euro voor zo'n speler. Van dat geld kun je het genoemde drietal wel halen, graag zelfs, maar dan houd je niets meer over. Bovendien is er daar de tijd ook niet meer voor.
nou nou
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

10 miljoen en anders maar oprotten Ajax.

Als Sinkgraven weggaat ben ik he-le-maal klaar met Vonk en dit seizoen. Dit is ons grootste talent man. Alsof we al niet genoeg kwaliteit hebben ingeleverd :(.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

dirk3 schreef:Even hypothetisch:

Stel we verkopen Sinkgraven en halen Jahanbakhsh, Conboy en Túrüc/Saymak. Daarnaast nog kunnen we nog een miljoen of 4 á 5 bijschrijven. Worden we dan als Heerenveen minder, of beter? Ik ben geneigd beter te zeggen....
Dat hoopte ik ook na de transfers van Hakim en Bilal. Volgens mij is er gewoon geen cent te makken. Adequaat handelen is er bij ons al een aantal jaren niet meer bij, dus ik heb liever dat ze Daley gewoon bij de selectie houden.
Kiekerjan
Invaller
Berichten: 355
Lid geworden op: 26-02-2009 11:16

Bericht door Kiekerjan »

Het probleem is ook nog keer als je Sinkgraven voor een groot bedrag verkoopt. Dat het sowieso in termijnen word betaalt net als bij andere clubs. Stel dus je verkoopt Sinkgraven voor 6 miljoen. Dan krijg je nu 2 miljoen en over half jaar weer 2 en volgend jaar nog een keer 2 miljoen.

Dus je krijgt nooit keer geld in een klap dat maakt je helemaal niet sterk op transfermarkt. Sinkgraven gewoon niet verkopen behalve als het bedrag echt niet te weigeren: 7 miljoen + doorverkoop percentage van 20 procent.
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Dat hoopte ik ook na de transfers van Hakim en Bilal. Volgens mij is er gewoon geen cent te makken. Adequaat handelen is er bij ons al een aantal jaren niet meer bij, dus ik heb liever dat ze Daley gewoon bij de selectie houden.
Toen moesten er her en der nog wat gaten worden gevuld en een voorschot worden genomen op de toekomst.
Ik zou me niet kunnen voorstellen dat daar nu nog meer geld naar toe moet. Dat zou betekenen dat we aan een zijden draadje (hebben) gehangen en dat valt niet te rijmen met categorie 3 denk ik....
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

AllardP schreef:Ik heb hier een slecht gevoel over. Vonk durft geen duidelijke uitspraak te doen en heeft bovendien recent voor een prikkie een ander groot talent verkocht. Het lijkt wel of het op orde brengen van de begroting het allerbelangrijkste is geworden. Daar wil ik toch even het volgende over kwijt:

- Een blinde kan nog zien dat Sinkgraven over een of twee jaar een veelvoud waard is van wat Ajax nu wil betalen.
- Ook als een speler zelf weg wil, hoeven we hem zijn zin niet te geven; Dost ging na zijn verloren arbitragezaak nog veel meer scoren.
- Supporters willen de eigen jongens in actie zien. Als na Narsingh, Gouweleeuw, Ziyech en Bilal alweer een toptalent wordt verpatst, blijven ze op een gegeven moment wel weg.
- Sponsoren sowieso.
- We worden ook minder aantrekkelijk voor talenten van buiten, als zij zien dat de club financiën belangrijker vindt dan sportieve ambities.
- We zitten verdorie in de gezondste categorie van de KNVB. Nu biedt dat geen 100% zekerheid, maar het betekent wel dat we ons niet zomaar hoeven uit te leveren aan de concurrentie.
Helemaal mee eens!
Vonk moet nu ook gewoon zeggen van: NEE, Sinkgraven gaat niet weg!

Ik vind trouwens ook dat de club wel wat uitleg mag geven over het transferbeleid, wat er binnenkomt aan transfergelden en net zo belangrijk, wat is het MAXIMUM wat men wil uitgeven aan spelers. We horen niks! Vandaar ook al die discussies op het forum, club, spreek je uit en geef duidelijkheid!!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik vermoed dat de transfer van Finnbogasson in termijnen betaald wordt. Vandaar dat het allemaal zo kang duurde.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Als Daley nu ook nog verkocht wordt, ben ik het wel helemaal zat.
Alle creativiteit verkopen, je pareltjes allemaal weg laten gaan.. Het slaat helemaal nergens op.
En Hansie houdt de hand maar op de knip.
Waardeloos. Als Sinkgraven nog weg gaat, verkoop dan Pele ook nog maar en ga maar met de a- junioren voetballen.
Zeg maar niks!
edaluz
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 02-01-2008 19:49
Locatie: de hoofdstad

Bericht door edaluz »

Wat een ongelovelijk slecht nieuws dit, verpest m'n zaterdagochtend behoorlijk. Niet verkopen, Sinkgraven houdt z'n waarde wel en is aan het einde v/h seizoen veel meer waard dan nu het geval is.

Overigens bloedirritant dat Ajax de potentie van deze jongen op waarde schat en hem nu al wil halen. Wel goed gezien van ze, want dit is veruit de meest talentvolle jongen die uit de jeugdopleiding van Heerenveen voortkomt met een 'goede' kop d'r op.
want morgen wordt alles anders
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

BK2007 schreef:Een groot verschil met Doke en Pelé is dat Sinkgraven miljoenen oplevert. Daar zit het hem in. Maar daarentegen zijn Doke en Pelé wel makkelijker te vervangen ! Dus ja zeg het maar. Logisch is het niet.
Makkelijk te vervangen? Ze kunnen nu al niet eens een simpele linksback halen.
sytse83
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 22-01-2014 07:53

Bericht door sytse83 »

Absoluut niet laten gaan!!! tafelzilver hoeft niet allemaal weg
Laatst gewijzigd door sytse83 op 30-08-2014 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Neymar schreef:10 miljoen en anders maar oprotten Ajax.

Als Sinkgraven weggaat ben ik he-le-maal klaar met Vonk en dit seizoen. Dit is ons grootste talent man. Alsof we al niet genoeg kwaliteit hebben ingeleverd :(.
10 miljoen? We zijn geen Aldi of Lidl hoor. Als 020 hier wil shoppen betalen ze gewoon het volle pond! :wink:

Ik zie hem nu overigens niet vertrekken, dat is mijn gevoel.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het zou wel Jiskefet zijn. Van Anholt niet willen laten gaan en Sinkgraven eventueel wel.... dan heb je als club iets niet helemaal door.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Grimo schreef:Makkelijk te vervangen? Ze kunnen nu al niet eens een simpele linksback halen.
:lol:
Tsja. Hoe zit het nu eigenlijk bij de club. Mij lijkt het ook niet moeilijk hoor. Zelfs met Dijks had je het kunnen oplossen.
Conboy zou ook nog zo maar kunnen.

Maar ergens moet je een streep trekken.
Sinkgraven, nogmaals levert nu eenmaal miljoenen op.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Geen paniek (hoop ik). Vonk moet volgens de etiquette het contact met Ajax netjes behandelen. Daarom laat hij zich diplomatiek (vaag) uit over de situatie. Sinkgraven heeft zich goed ontwikkeld en lijkt een speler te gaan worden waar supporters voor naar een stadion willen komen. Ik kan mij geen situatie voorstellen dat Heerenveen deze speler echt gaat verkopen nu. Zelfs voor een bedrag van 8 tot 10 miljoen gaat dit volgens mij niet gebeuren. Misschien dat er op het terrein van "optie als eerste koper" is afgesproken kan worden voor het seizoen 2016 / '17. Met het huidige contract gaan ze hem niet verkopen.

Het zou een volledige, maar dan ook echt een volledige diskwalificatie zijn voor datgene waar het bestuur en de technische staf gesuggereerd heeft voor te staan. Dit transfersysteem is op alle fronten zo verschrikkelijk ziek. Jammer dat zoveel aandacht en energie naar deze flauwe kul gaat terwijl er met de nieuwe selectie best veel gebeurt op dit moment.

Het Abe Lenstrastadion bestaat op deze plaats deze maand 20 jaar. We hebben in die 20 jaar verschrikkelijke veel mooie momenten meegemaakt. Heerenveen heeft in potentie de mogelijkheid om zeker nog 20 jaar daar aan vast te knopen. Maar we zullen met zijn allen de kop de goed bij moeten hebben, De komende twintig jaar krijg je niet voor niets.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Superfries1996 schreef:
Beter, maar Ajax betaalt nooit meer dan 3-5 miljoen euro voor zo'n speler. Van dat geld kun je het genoemde drietal wel halen, graag zelfs, maar dan houd je niets meer over. Bovendien is er daar de tijd ook niet meer voor.
Wat heeft Ajax voor Zivkovich betaald? Een Sulejmani achtige investering doen ze niet meer maar 5 miljoen + voor een supertalent kan zeker nog wel.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

hm_DR88 schreef: Ik kan mij geen situatie voorstellen dat Heerenveen deze speler echt gaat verkopen nu. Zelfs voor een bedrag van 8 tot 10 miljoen gaat dit volgens mij niet gebeuren.
Ik weet zeker dat Vonk hem verkoopt als Ajax met 8-10 miljoen aan komt zetten. Alhoewel ik dit Ajax niet zomaar zie doen. Ik hoop Heerenveen de hoofdprijs vraagt en dat dit Ajax afschrikt. Deze speler gaan we nog veel plezier aan beleven dit seizoen. Na één of twee jaar Heerenveen zal hij veel meer waar dan dan wat je er nu voor kan krijgen.

Hoofd koel houden en niet verkopen Vonk!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Als Vonk nu eens net zo goed is in kopen als in verkopen dan blijft Sinkgraven wel.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

De favoriete club van Sinkgraven is wel Ajax
http://www.youtube.com/watch?v=5tIjGyO-Y78
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Als ze zo stellig zijn over Doke en van Anholt, zouden
ze dan sinkgraven zomaar laten gaan? Lijkt me van niet.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Sinkgraven laten gaan betekend dat we dit seizoen het linker rijtje kunnen vergeten.....
Speelde vandaag niet zijn gelukkigste wedstrijd maar laat zien dat hij het in zich en inzicht heeft.
Zal dit seizoen bij Ajax weinig aan spelen toe komen, mocht hij gaan.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Sinkgraven laat dus weten dat Ajax zich bij z'n zaakwaarnemer heeft gemeld. Wordt morgen een spannend dagje...
Plaats reactie