Daley Sinkgraven

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Mackan68 » 29-08-2014 11:18

Duo Maxwell schreef:Gelukkig ligt Sinkgraven nog flink vast. Hoeven we niet bang te zijn voor dat dubbeltje op de eerste rang gedoe.

Dat zegt niet zoveel. Mochten ze ook hem binnen anderhalf seizoen voor een appel en een ei 'verpatsen' dan kun je wel steeds meer de clubleiding op waarde schatten. Zeker wanneer er bij het vertrek van zo'n talentvolle jongen zo twijfelachtig op de transfermarkt geopereerd wordt. Maar uit redelijk betrouwbare bron heb ik vernomen dat de club binnenkort een en ander naar buiten zal brengen hierover.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor dirk3 » 29-08-2014 15:45

Dat zegt niet zoveel. Mochten ze ook hem binnen anderhalf seizoen voor een appel en een ei 'verpatsen' dan kun je wel steeds meer de clubleiding op waarde schatten. Zeker wanneer er bij het vertrek van zo'n talentvolle jongen zo twijfelachtig op de transfermarkt geopereerd wordt. Maar uit redelijk betrouwbare bron heb ik vernomen dat de club binnenkort een en ander naar buiten zal brengen hierover.


Tipje van de sluier?
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor dirk3 » 30-08-2014 07:41

Ajax heeft weer een schip vol geld ontvangen voor Blind. De naam Sinkgraven zingt daar nu al een poosje rond.
We hoeven volgens mij nu niet meer te verkopen vanwege financiële tekorten. Ik verwacht dan ook van de club dat ze de poot stijf houden, net als met Van Anholt. Er is wat mij betreft (lekker belangrijk) 1 afwijkende optie mogelijk. Een megabedrag (10 miljoen+) en terugverhuur voor minimaal 1 seizoen.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor dirk3 » 30-08-2014 08:35

Technisch manager Hans Vonk van Heerenveen zegt op de hoogte te zijn van de Amsterdamse belangstelling voor de creatieve en door de club zelf opgeleide middenvelder. ,,We wachten rustig af op wat er gebeurt", zegt hij.



Uit LC

Het zijn maar woorden, maar ik vind dit niet geruststellend. Hij is nu niet te koop komt toch anders over.......
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Riverside » 30-08-2014 08:38

Nog hooguit een seizoen in ons shirt dus, als hij al niet eerder vertrekt. Geld kan weer lekker in het begrotingstekort worden gestopt. Dramatisch.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor john2p » 30-08-2014 08:53

@dirk 3

Ben ik geheel met je eens. Het komt niet daadkrachtig over. Heel anders klonk het in de situatie rondom Pele, waarin hij duidelijk was dat die niet te koop was.

Ik ben bang dat Hans hoopt op de vele miljoenen van Daley Blind, die Ajax nu heeft. Dat hij een financiële klapper a la 8 miljoen euro hoopt te maken.

En dan kunnen we dit seizoen echt in het rechterrijtje stoeien, want een vervanger heb je niet zo snel. Maar ok even afwachten maar tot morgennacht.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Crash » 30-08-2014 08:57

Prachtig toch? Ze hebben het bij Ajax goed gezien!

Sinkgraven is een meer dan geweldige voetballer en speelt zich met gemak in de basis aldaar; sterker nog hij zou er direct één van de beste zijn. Sinkgraven is daarnaast in zijn stijl ook een typische Ajax voetballer. Die gaat daar 100% slagen. Trots op weer een door Heerenveen opgeleid toekomstig oranjespeler.

Het is voor Ajax jammer dat ze de hoofdprijs (10-15 miljoen) dienen af te tikken, maar hij is het dubbel en dwars waard op termijn. Het is echter wel jammer voor de Ajax aanhangers dat Ajax dit soort bedragen niet meer wenst te betalen voor spelers, wat inhoudt dat Daley gewoon nog bij Heerenveen zal spelen het lopende seizoen. En da's weer fijn voor ons.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Voorstopper » 30-08-2014 09:03

Vonk gooit de deur natuurlijk niet helemaal dicht want als Ajax inderdaad met 10 miljoen komt is het "verkocht". Maar volgens mij is het nieuwe beleid van Ajax er niet meer op gericht dit soort bedragen uit te geven voor spelers van de subtoppers, uitzonderingen daargelaten (van Ginkel). Lijkt me ook dat Ajax eerder een controlerende speler nodig heeft, met wat ervaring. Of ze moeten middenvelders als Serero en Duarte in de deal willen betrekken.

Maar goed, geld heeft Ajax als water, als ze Daley willen kunnen ze een prima bod doen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Baggerraartje » 30-08-2014 09:09

Mocht Ajax komt, gaat Sinkgraven gewoon. Vonk en Riemer hebben zich nog nooit iets aangetrokken wat de toeschouwers of fans willen. En iedereen die hier heel hypocriet gaan mekkeren op het beleid, gaan toch ook weer braaf naar het stadion. Dus daarmee steun je openlijk ook weer het beleid van Vonk en aanhang. Daarmee heb je dan gelijk de kern van het probleem...mensen komen toch wel, dus waarom er rekening mee houden?

Misschien uit ik nu voorbarig mijn frustratie...maar ben bang dat er nog allerlei financiële lijken in de kast zitten. Heb nog steeds het idee, dat de bodem nog niet in zicht is. Nu wordt nog steeds een hoop verbloemt, doordat veel toeschouwers nog steeds naar het stadion komen. Eigenlijk zouden de supportersverenigingen hun aanhang eens moeten adviseren een wedstrijd niet naar het ALS te komen. Misschien komt en dan weer eens transparante discussie opgang.

Nu eerst een bak koffie met een versterker :-)
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor john2p » 30-08-2014 09:10

Voorstopper schreef:Vonk gooit de deur natuurlijk niet helemaal dicht want als Ajax inderdaad met 10 miljoen komt is het "verkocht". Maar volgens mij is het nieuwe beleid van Ajax er niet meer op gericht dit soort bedragen uit te geven voor spelers van de subtoppers, uitzonderingen daargelaten (van Ginkel). Lijkt me ook dat Ajax eerder een controlerende speler nodig heeft, met wat ervaring. Of ze moeten middenvelders als Serero en Duarte in de deal willen betrekken.

Maar goed, geld heeft Ajax als water, als ze Daley willen kunnen ze een prima bod doen.


Nou het beleid is, eigen jeugd, salarisplafond en niet te hoge transferbedragen MAAAR staat er dan altijd bij voor uitzonderlijke talenten/spelers kunnen uitzonderingen gemaakt worden.

net zoals ze voor Eto'o bereid waren om hun salarisplafond op te rekken, kunnen ze dus van hun beleid afwijken t.a.v. transferbedragen als Ajax denkt dat een speler uitzonderlijk talent is.
Ik ben benieuwd of ze Daley in die categroie plaatsen.

Persoonlijk denk ik dat hij er wel 1 is. En als er een bod van minimaal 8 miljoen komt, dan denk ik niet dat Vonk zijn poot stijf houdt.


Het zal mij wel ontzettend frustrerend. Als ik van 1 speler fan ben, dan is het wel Daley. Wat een prachtvoetballer is dat zeg.
Laatst bijgewerkt door john2p op 30-08-2014 09:26, in het totaal 1 keer bewerkt
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Mackan68 » 30-08-2014 09:22

dirk3 schreef:
Tipje van de sluier?

Ik lees geen LC, maar op twitter las ik net dat er 3 pagina's Heerenveen in staan vandaag. Weet niet of een uiteenzetting van de club er bij zit. Maar wel onder meer dat de spelers dichter bij het publiek worden gebracht. Ik denk dat dat andere verhaal pas na de transferperiode uit de doeken gedaan wordt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Stiffie » 30-08-2014 09:23

Ik dacht dat Bilal ook goed vast lag, maar die was ook zo foetsie.

Nu zijn de mega talenten nog te koop. Ajax zal ook wel komen met een bedrag van 3 a 3,5 miljoen.
Terwijl zo'n jongen over 1 a 2 jaar wellicht miljoenen waard is. Om triest van te worden.
Laatst bijgewerkt door Stiffie op 30-08-2014 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Mackan68 » 30-08-2014 09:24

john2p schreef:@dirk 3

Ben ik geheel met je eens. Het komt niet daadkrachtig over. Heel anders klonk het in de situatie rondom Pele, waarin hij duidelijk was dat die niet te koop was.

Ik ben bang dat Hans hoopt op de vele miljoenen van Daley Blind, die Ajax nu heeft. Dat hij een financiële klapper a la 8 miljoen euro hoopt te maken.

En dan kunnen we dit seizoen echt in het rechterrijtje stoeien, want een vervanger heb je niet zo snel. Maar ok even afwachten maar tot morgennacht.

Dan zullen ze zeggen ach kom, Willie Overtoom is transfervrij en ervaren. Goede deal toch?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor BK2007 » 30-08-2014 09:25

Ajax kennende zullen ze pas echt bellen op 31 augustus om 23:55.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor dirk3 » 30-08-2014 09:28

Niemand is onvervangbaar, dus ook Sinkgraven niet. Hoe erg ik een vertrek als liefhebber ook zou vinden.
Maar de crux zit m juist bij het vervangen, daar is geen tijd meer voor, tenzij de club daarop heeft geanticipeerd. Maar aan aankopen op het laatste moment zit een zeker risico, zeker ten aanzien van de prijs. De verkopende clubs zijn ook niet gek.

Het kan volgens mij maar op 1 manier. Verkoop tegen een megabedrag en onmiddellijke terughuur. Kun je misschien nu direct nog je elftal versterken (lb tegen juiste prijs/kwaliteit) en met de rest van het geld de komende tijd rustig om je heen kijken richting winterstop. Financiële rust zou de club daarnaast goed doen. Kun je eindelijk weer een beetje beleid maken en gaan bouwen.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor john2p » 30-08-2014 09:28

oei Mackan68 aan hem had ik niet eens gedacht. Maar ik ben bang dat je gelijk hebt.

Wellicht is het spel al op de wagen. Vonk in onderhandeling met Overtoom om de weg vrij te maken voor Sinkgraven naar Ajax. Je hebt mijn zaterdagochtend flink verpest :wink: Ik pak nog maar een bak koffie, voor bier is het nog te vroeg. :P
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor dirk3 » 30-08-2014 09:35

john2p schreef:oei Mackan68 aan hem had ik niet eens gedacht. Maar ik ben bang dat je gelijk hebt.

Wellicht is het spel al op de wagen. Vonk in onderhandeling met Overtoom om de weg vrij te maken voor Sinkgraven naar Ajax. Je hebt mijn zaterdagochtend flink verpest :wink: Ik pak nog maar een bak koffie, voor bier is het nog te vroeg. :P


Is allemaal erg voorbarig natuurlijk, maar ik verwacht dan eerder wat uit de categorie Türüc/Saymak.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor siesta » 30-08-2014 09:38

Als Sinkgraven wordt verkocht lever ik echt mijn seizoenskaart in... man man Hans Vonk, wees eens een kerel en zeg gewoon "Wij verkopen Sinkgraven NIET".

Wanbeleid!
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Delars » 30-08-2014 09:43

Op het Ajax forum verwachten ze juist dat Saymak vandaag daar gepresenteerd wordt.
Avatar gebruiker
Delars
Selectiespeler
 
Berichten: 369
Geregistreerd op: 08-12-2013 10:13

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor john2p » 30-08-2014 09:43

Delars schreef:Op het Ajax forum verwachten ze juist dat Saymak vandaag daar gepresenteerd wordt.



Hoop maar dat, dat Forum net zoveel invloed op het beleid heeft als ons eigen Forum :P
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Stiffie » 30-08-2014 09:56

Ach, we moeten niet allemaal in paniek schieten. Vonk moet gewoon zeggen niet te koop. Die jongen heeft een contract van 3 jaar met een optie van 2 jaar. We hebben al behoorlijk gecasht en het is laat dag Ajax.

Dus of tegen een megabedrag of niet. Ajax gaat niet een megabedrag neertellen dat doen ze niet meer.

Voor Sinkgraven zelf is het ook beter om minstens een jaar op 10 te spelen. Hij wordt daar niet onaantrekkelijker van voor clubs.

Dus op zijn vroegst in de winter of eind volgend jaar kunnen clubs terugkomen en met een beste zak geld.
Laatst bijgewerkt door Stiffie op 30-08-2014 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor john2p » 30-08-2014 10:02

[quote="Stiffie"]. Vonk moet gewoon zeggen niet te koop.

Dit heeft hij dus niet gezegd. Zijn antwoord luidde. we wachten het af. Is niet echt een grens stellen lijkt me

Dus of tegen een megabedrag of niet. Ajax gaat niet een megabedrag neertellen dat doen ze niet meer.

Dat is dus niet waar. Ze willen niet geen megabedragen meer uitgeven,w aar in het verleden meer regel dan uitzondering was. Maar voor uitzonderlijke talenten willen ze wel de buidel opentrekken. Tot nu toe is het nogniet gebeurd, maar ik heb het idee dat na 4 jaar kampioenschappen, maar geen sucees in Europa, dat ze daar nu toch ok wat zenuwachtig worden getuige die flirt met Eto'o, waar ze ook al bereid waren om hun salarisplafond naar boven op te rekken. Of ze voor Daley een uitzondering maken weet ik natuurlijk niet. Maar het principe van geen megabedragen is ook glijdende bij Ajax.

Voor Sinkgraven zelf is het ook beter om minstens een jaar op 10 te spelen. Hij wordt daar niet onaantrekkelijker van voor clubs.



Dat is een redenering voor ons supporters, maar ja we zien hoe Ziyech en Bilal hebben geredeneerd na amper een jaar eredivisie. Als het om geld gaat en om zogenaamde sportieve verbetering, zijn er maar weinig echt principieel.
Laatst bijgewerkt door john2p op 30-08-2014 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor BK2007 » 30-08-2014 10:02

Sinkgraven is een groot talent, maar ook niet meer dan dat. Nu Ajax Blind heeft verkocht zullen ze een vervanger gaan zoeken voor hem, maar dat kan Sinkgraven toch niet zijn ? Sinkgraven kun je niet vergelijken met Blind, maar wel met Klaassen bijv.
Mogelijk kan Sinkgraven toegevoegd worden aan de selectie van Ajax op dit moment, maar zal zeker niet direct basismateriaal zijn daar. Misschien wil Ajax hem proberen te halen, maar dan voor de toekomst. Ik zie het nog niet zo snel gebeuren eigenlijk, misschien dat Ajax pas vertrek van Serero of Klaassen aanklopt.

Wat voor berichtgeving ligt eigenlijk ten grondslag aan verhaal ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor john2p » 30-08-2014 10:05

BK2007 schreef:Sinkgraven is een groot talent, maar ook niet meer dan dat. Nu Ajax Blind heeft verkocht zullen ze een vervanger gaan zoeken voor hem, maar dat kan Sinkgraven toch niet zijn ? Sinkgraven kun je niet vergelijken met Blind, maar wel met Klaassen bijv.
Mogelijk kan Sinkgraven toegevoegd worden aan de selectie van Ajax op dit moment, maar zal zeker niet direct basismateriaal zijn daar. Misschien wil Ajax hem proberen te halen, maar dan voor de toekomst. Ik zie het nog niet zo snel gebeuren eigenlijk, misschien dat Ajax pas vertrek van Serero of Klaassen aanklopt.

Wat voor berichtgeving ligt eigenlijk ten grondslag aan verhaal ?


Sinkgraven zou in de Eriksen rol op de linkermiddenveldpositie kunnen. Waarbij Klaasen op rechterpositie, en zelf Schöne in de Blind rol. Een top middenveld voor de Eredivisie. Dan heb je nog Serrero en Duarte achter de hand. Echt luxe.

Berichtgeving is van het AD en de Telegraaf. Voor wat het waard is natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door john2p op 30-08-2014 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor dirk3 » 30-08-2014 10:05

Ik begeef me nu op erg glad ijs, omdat ik fiscaal gezien een groentje ben.

Ajax maakte de afgelopen jaren winst. Een verrekening met voorgaande verliesjaren gaat maximaal 3 jaren terug.
Dan valt er nu denk ik onderhand weinig meer te verrekenen met het verleden. Dat betekent dat je met de fiscus moet afrekenen over de winst. Is het dan zo dat Ajax nu met die 18 miljoen (en een sluitende exploitatie) eerder geneigd zal zijn dit te investeren (in spelers bijv) omdat ze anders 25% vennootschapsbelasting moeten betalen?
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor BK2007 » 30-08-2014 10:10

Fiscaal zou het kunnen dat een boekwinst van de verkoop van een speler geactiveerd mag worden in de HIR.
http://www.rijksoverheid.nl/bestanden/d ... esluit.pdf
Maar of dat ook mag met spelers van een voetbalclub weet ik niet. Misschien dat het even ergens nagevraagd kan worden.
Mocht het wel kunnen hoef je dus niet direct na afloop van het boekjaar af te rekenen, maar kun je de boekwinst dus reserveren en de boekwinst met een komende investering verrekenen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor BK2007 » 30-08-2014 10:12

john2p schreef:
Sinkgraven zou in de Eriksen rol op de linkermiddenveldpositie kunnen. Waarbij Klaasen op rechterpositie, en zelf Schöne in de Blind rol. Een top middenveld voor de Eredivisie. Dan heb je nog Serrero en Duarte achter de hand. Echt luxe.

Berichtgeving is van het AD en de Telegraaf. Voor wat het waard is natuurlijk.


Vonk zou ergens op hebben gereageerd maar het wordt me niet duidelijk wanneer precies. Het lijkt me geen reactie nav de verkoop van Blind of wel ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-08-2014 10:13

Laten ze daar in Amsterdam zelf eens spelers opleiden. Die Zivkovic hebben ook bij Groningen weggehaald en nog geen minuut gespeeld.
Wat al eerder gezegd is, Sinkgraven is niet te koop
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Mackan68 » 30-08-2014 10:17

BK2007 schreef:
Vonk zou ergens op hebben gereageerd maar het wordt me niet duidelijk wanneer precies. Het lijkt me geen reactie nav de verkoop van Blind of wel ?

Heerenveen zegt zaterdagochtend op de hoogte te zijn van de belangstelling van Ajax. "We wachten rustig af op wat er gebeurt", zegt technisch manager Hans Vonk in de Leeuwarder Courant.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor AllardP » 30-08-2014 10:20

Ik heb hier een slecht gevoel over. Vonk durft geen duidelijke uitspraak te doen en heeft bovendien recent voor een prikkie een ander groot talent verkocht. Het lijkt wel of het op orde brengen van de begroting het allerbelangrijkste is geworden. Daar wil ik toch even het volgende over kwijt:

- Een blinde kan nog zien dat Sinkgraven over een of twee jaar een veelvoud waard is van wat Ajax nu wil betalen.
- Ook als een speler zelf weg wil, hoeven we hem zijn zin niet te geven; Dost ging na zijn verloren arbitragezaak nog veel meer scoren.
- Supporters willen de eigen jongens in actie zien. Als na Narsingh, Gouweleeuw, Ziyech en Bilal alweer een toptalent wordt verpatst, blijven ze op een gegeven moment wel weg.
- Sponsoren sowieso.
- We worden ook minder aantrekkelijk voor talenten van buiten, als zij zien dat de club financiën belangrijker vindt dan sportieve ambities.
- We zitten verdorie in de gezondste categorie van de KNVB. Nu biedt dat geen 100% zekerheid, maar het betekent wel dat we ons niet zomaar hoeven uit te leveren aan de concurrentie.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten