Daley Sinkgraven

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Prachtige speler. Volledig tweebenig. Steekballen met rechts en links. Crossballen met rechts en links. Dit wordt echt een hele goede speler. Nauwelijks balverlies en ontzettend rustig in alle situaties.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Ebiede schreef:Ik heb het al vaker gezegd, deze jongen is beter dan Ziyech. Goede pass, overzicht en uitstekende basis techniek.
Ziyech? Zegt me zo even niets...
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Fantastisch. Wat een talent. Balcontrole, acties, steekpasses. Een genot om naar te kijken. Mag alleen wel wat vaker (van afstand) op doel schieten.
Heerenveen till I die!
feanfan_01
Nieuw talent
Berichten: 114
Lid geworden op: 26-05-2011 13:42

Bericht door feanfan_01 »

Zou Sinkgraven inderdaad niet nog beter op de 6? Een beetje Clasie/Toornstra.... Hij kan het spel prima van achteren verdelen vooral als je er een hardwerkend als Thorsby op 10 hebt. Hij is ook wat meer fysiek ten opzichte ban vorig seizoen en verliest door zijn heerlijke balcontrole ook weinig duels als hij ze al aangaat aangezien hij zo baltechnisch zo goed is. De Roon er naast als echt controleur en mannetjes putter en Sinkgraven ook verdedigend maar zijn taak vooral opbouwen en tempo aan het spel geven en de balletjes geven.
No guts, no glory!!!
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

DE speler van de wedstrijd voor mij. Ben zo blij dat we hem nog hebben. Zo'n nuchtere jongen, maar toch zo goed. Een genot om naar te kijken inderdaad. Sommige passen waren niet helemaal zuiver, maar dat vergeef je hem.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Geweldige speler met enorme potentie! Die kan zo met de ´top 3´ mee.
Doet voor mij Ziyech direct vergeten. Hier kom ik weer voor naar het stadion!
Miereneukert!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dit is de volgende na Van Anholt die vertrekt, alleen hopelijk niet al deze week. Het zo me echte nie verbazen. Groot talent.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik heb Ziyech geen seconde gemist. Ik kijk veel liever naar Sinkgraven. Scheelt 8x minder balverlies. Dit is onze nieuwe groeibriljant. Hopelijk speelt hij hier wat langer.Die pass op Slager was het hoogtepunt.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Als je als Feyenoord zijnde kunt kiezen tussen Sinkgraven en Toornstra nadat Ziych niet komt, dan weet je het toch wel?
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Naast alle andere terechte superlatieven hier, wil ik er nog wat toevoegen. Hij werkt hard, schuwt het duel allerminst, beheerst een prima tackle en heeft ook een fikse sprongkracht.

Hij speelde gisteren trouwens niet echt op 10. Volgens mij speelden we gisteren in de basis met de punt naar achteren.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Uitstekende wedstrijd gespeeld, terecht MOTM!!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Heerenveen rules schreef:Ik heb Ziyech geen seconde gemist. Ik kijk veel liever naar Sinkgraven. Scheelt 8x minder balverlies. Dit is onze nieuwe groeibriljant. Hopelijk speelt hij hier wat langer.Die pass op Slager was het hoogtepunt.
Amen. Deze jongen speelt over twee jaar bij Ajax. Dit is precies de type speler die ze daar graag zien. Geen bijdehante fratsen, geweldige techniek, inzicht. Sinkgraven wordt beter dan Ziyech, geen twijfel over.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Geweldige voetballer, dat zie je aan alles. Hij trekt het spel ook echt naar zich toe en dat is heel knap op die leeftijd. Toch moet hij wel vaker op doel gaan schieten en soms wat directer spelen. Dan zal zijn rendement omhoog gaan. Sinkgraven draait nu vaak nog een keer en gaat dan terug ipv richting doel. Het moet zeker doelgerichter. Verder gewoon heel lang vastleggen deze jongen. Echt een topper in spé.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Nog twee jaar Heerenveen en dan naar een topclub. Maar het zou mij niets verbazen als ze na dit seizoen al voor hem op de stoep staan. Hopelijk is Daley nuchter genoeg om de juiste stappen te maken en eerst Heerenveen de weg omhoog te helpen.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Heerenveen rules schreef:Ik heb Ziyech geen seconde gemist. Ik kijk veel liever naar Sinkgraven. Scheelt 8x minder balverlies. Dit is onze nieuwe groeibriljant. Hopelijk speelt hij hier wat langer.Die pass op Slager was het hoogtepunt.
Voor die pass poorte hij zijn tegenstander. Die actie vond ik persoonlijk nog mooier!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Om even de vergelijking met Ziyech te maken. Die heeft die heeft het scorende vermogen : vrijetrap en schot op het doel wel. Sneijder heeft dat extra wapen ook, makkelijk voetballen en een goed schot. Als Sinkgraven dat ook nog ontwikkeld zoals bv Schöne dat ook heeft gedaan dan wordt het echt een grote.

Sinkgraven ligt goed vast, maar dat dacht ik van Bilal ook. Nu maar alvast verbeterd contract aanbieden?
Born to party, forced to work
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Co Adriaanse durft bij studio voetbal ook al te zeggen dat Sinkgraven meer talent heeft dan Zyech, het begint dus bij de buitenwacht ook al op te vallen.
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Sinkgraven is zeer geschikt voor Ajax met zijn korte spel. Zie hem volgend jaar of liever het jaar erna die stap wel maken.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Laat hem alsjeblieft zo verstandig zijn om hier dit en volgend seizoen te blijven. Wees belangrijk voor het team. Wordt belangrijkste speler voor dit team en dus speler van het jaar. Pas dan is de tijd rijp voor een vervolgstap. Daarna 2 jaartjes Ajax en als zijn ontwikkeling zich doorzet dan in Oranje en naar Europese (sub)topclub. Daley, dream your dream! Maar laat ons als supporters ook een mooie droom hebben!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Dat is wel een hele sweet dream Mackan, de gemiddelde zelfopgeleide speler wil na een jaar in het 1e team hier met gierende banden weg tegenwoordig.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Mackan zit inderdaad wat te dromen. Daley kan meteen een veel hoger salaris krijgen bij Ajax. Afgezien van de sportieve verbetering. Hij is echter, gelukkig nog niet toe aan de stap. Maar volgend seizoen is hij zo foetsie.
Ik denk als opvolger van Klaassen.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

BK2007 schreef:Mackan zit inderdaad wat te dromen.
Aldus de grootste dromert op het forum. Heb je al eens een zorgelijk mailtje gestuurd naar de club om te informeren waar de door jouw zo verlangde 2 centrumspitsen blijven?? Oh de transferperiode duurt nog even. Dat gaat vast nog lukken. :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Dit is toch non-nieuws? Ajax volgt heel veel talentvolle spelers, onder wie Sinkgraven. Storm in een glas water.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ach ja, de laatste dagen voor de deadline zijn weer aangebroken en Ajax zwemt in het geld. Die worden nog met heel veel spelers in verband gebracht verwacht ik.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

We spelen nog lang niet tegen Ajax dus Hans Vonk zal dit bericht zoals gewoonlijk wel ontkennen. :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Mackan68 schreef:We spelen nog lang niet tegen Ajax dus Hans Vonk zal dit bericht zoals gewoonlijk wel ontkennen. :lol:
Vonk ontkent alles. Hij ontkent aankopen, hij ontkent verkopen. Als hij thuis zou worden betrapt door zijn vrouw met een andere vrouw in bed zou hij ook ontkennen denk ik! :lol:
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Grimo schreef: Vonk ontkent alles. Hij ontkent aankopen, hij ontkent verkopen. Als hij thuis zou worden betrapt door zijn vrouw met een andere vrouw in bed zou hij ook ontkennen denk ik! :lol:
Hahahahaha!!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Gelukkig ligt Sinkgraven nog flink vast. Hoeven we niet bang te zijn voor dat dubbeltje op de eerste rang gedoe.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Duo Maxwell schreef:Gelukkig ligt Sinkgraven nog flink vast. Hoeven we niet bang te zijn voor dat dubbeltje op de eerste rang gedoe.
Bilal lag ook lang vast...
Plaats reactie