Daley Sinkgraven

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Wizard schreef:
@Grimo. In de jeugd speelde hij inderdaad aanvallender (vaak op '10') en had minder verdedigende taken. Het principe blijft echter hetzelfde, namelijk je team naar een hoger niveau tillen. Of dat nou een jeugdteam is of SCH 1 maakt voor mijn beleving dan weinig uit. Je bent iets ontgroeid, wanneer je dat structureel hebt aangetoond.
Ik vind wel dat er wel een verschil inzit op welke positie je speelt om een team op sleeptouw te nemen of beslissend te zijn zoals je aangeeft.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Grimo schreef: Ik vind wel dat er wel een verschil inzit op welke positie je speelt om een team op sleeptouw te nemen of beslissend te zijn zoals je aangeeft.
Ook die mening deel ik niet met je. Naar mijn mening is de positie niet relevant voor het team op sleeptouw te nemen. Uiteraard is dat voor een centrale positie makkelijker dan voor een links- of rechtsback. Maar in principe zou een goede vleugelspeler dat net zo goed moeten kunnen als een centrale middenvelder.
In het geval Daley maakt dat in principe weinig uit, van een middenvelder in de punt naar voren naar een middenvelder die meer in lijn speelt. Zoals V/d Berg dit seizoen het team op sleeptouw neemt qua pressie en strijd, zal Daley dat voetballend moeten doen.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Als ze hem graag willen moeten ze met een goed bod komen, simpel zat. We kunnen het geld goed gebruiken, het is echter wel spijtig dat eenieder met bovengemiddelde kwaliteit tegenwoordig na een enkel seizoen weg gaat. Maar dat zal het lot zijn van een lage subtopper/goede middenmoter met financiele issues.
Overigens doet Sinkgraven er goed aan om hier zeker tot de zomer te blijven, hij kan beter weer een goede reeks neerzetten en met een goed gevoel vertrekken dan nu.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Appie_M schreef:En ja hoor, dat hypocriete clubje uit 020 komt weer even claimen waar ze recht op denken te hebben:

http://www.feanonline.nl/nieuws/7293/aj ... nnen-.html
Ze claimen helemaal niks, ze geven aan in de winter weer voor Sinkraven te willen gaan. Wat is daar precies mis mee? Ik lees tig artikelen waarin clubs melden voor een speler te gaan, ja zo werkt de voetbalwereld nou eenmaal. Verder heeft De Boer het afgelopen half jaar misschien 1 of 2 keer over Sinkgraven gehad, dat sites als Voetbalzone (wat een vreselijk hedendaags fenomeen is dat toch) dat dan 100 keer herhalen ligt niet aan De Boer. En ik heb hier ook regelmatig mensen horen roepen dat nieuwe spelers aan het spel van bijvoorbeeld Dwight moeten wennen. Over hypocriet gesproken dus.

Als Sinkgraven verstandig is blijft ie hier nog minstens een jaar of 2, 3! Dan is het nog steeds een guppie en die stap kan hij dan nog makkelijk maken. Hij kan hier nog niet eens het verschil maken, laat staan hogerop.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Wizard schreef: Zoals V/d Berg dit seizoen het team op sleeptouw neemt qua pressie en strijd.
Sorry dit vind ik erg overdreven.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Grimo schreef: Sorry dit vind ik erg overdreven.
Sprekend over een seizoen is inderdaad te veel van het goede. Echter, in diverse wedstrijden is dit wel het geval geweest.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Otsje P schreef:
Sprekend over een seizoen is inderdaad te veel van het goede. Echter, in diverse wedstrijden is dit wel het geval geweest.
Juist!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Joey speelt de laatste weken behoorlijk sterker dan Sinkgraven.
Laatst gewijzigd door Heerenveen rules op 23-12-2014 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Dat hij gaat staat al vast.
De club heeft immers Thern gehaald. Interesse was er in Rusnak. Bijna is Valon hier. Alle drie aanvallende middenvelders.
Samen maken we de club sterk.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ik zie in Sinkgraven in de toekomstl een 6, zoals Pirlo bij Juve speelt. Die jongen kan prima draaien, twee-benig, goede trap, durft duels aan te gaan, kan goed verdelen. Voor een 10 vind ik hem op een aantal punten te kort komen, hij heeft totaal geen drive om te scoren, eindpass is nog niet geweldig, ik zie ' t niet.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ik begrijp je punt, Lardy. Echter, ik vind juist dat Daley niet van de 'lange' openingen is. Vind hem genialer in het korte werk, dan in het overzicht in de ruimte. Wat mij betreft heeft hij gewoon een dip, wat gezien z'n leeftijd en alle commotie rondom hem ook niet geheel onlogisch is. Deze jongen is nog niet droog achter z'n oren en speelt nog maar net in de Eredivisie. Wanneer hij expliciteit werkt aan z'n schot, kan hij bepalender en dodelijker worden. Daarnaast aan z'n conditie/fitheid om in het huidige systeem nog beter te functioneren (hij is na 2/3 wedstrijd vaak op en is dan slordig in zn passing).
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Zaakwaarnemer zegt dat een transfer niet aan de orde is, ook Vonk ontkent dat er interesse is.

Bovendien is Harry Sinkgraven ook verstandig genoeg om zijn zoon te adviseren, ik verwacht dat Sinkgraven nog zeker een halfjaar tot een jaar blijft. Moet ook i.v.m. met een hogere opleidingsvergoeding bij een eventuele doorverkoop! Kunnen we later mooi profijt van hebben!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Geruchten die eerder de ronde deden over minimumclausule van vijf miljoen euro in contract Sinkgraven zijn in ieder geval onzin. Heb het onlangs kunnen checken en de club (huidige directie) werkt niet mee aan dergelijke clausules, wat in mijn ogen een goede zaak is.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

@marca
Heb je een ingang bij de huidige directie ?
Kun je misschien eens vragen wat Riemer en Foppe incidenteel doen bij een training ?
Daar doen namelijk de wildste geruchten over de ronde.
Kun je dan tegelijk ook even vragen of het klopt dat Jelko een Fc Groningen sjaaltje in zijn auto heeft gehad, ooit ?
Samen maken we de club sterk.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

BK2007 zou ik je uit de brand helpen?
1.ja
2.die bepalen alles en vonk,jelco en de trainer zijn passanten.
3.ja maar dat ontkent hij ook niet!

nog meer vragen?
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Waarom zouden Foppe en Riemer niet incidenteel bij een training mogen komen kijken? Volgens mij beseft Lodeweges heel goed dat deze mannen verstand van voetbal hebben, ook al zal dat soms best hinderlijk zijn. Ik heb zelf geen flauw idee hoe Lodeweges hier zelf in staat, ik geloof zelf in ieder geval niet alles wat ik hier lees..

Wellicht dat Jelco vroeger met zijn bedrijf ook FCG gesponsord heeft? Veenstra had naar eigen zeggen ook jarenlang een seizoenskaart bij Heerenveen al kan niemand dat bevestigen. Het feit dat Jelco destijds namens de sponsoren tegen de hotemetoten optrad, heeft hij bij mij nog veel krediet. Het zal voor hem ook lastig zijn om zichzelf te vinden in het voetbalwereldje én Foppe en Riemer tevreden te houden. Je hebt ze nodig of je het nu wil of niet. Of je dan daarmee direct een trekpop bent?

En ja, ik heb zo nu en dan contact met de directie. Met name met Vonk, omdat het technische verhaal toch het meest aansprekend is.
baasje
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-03-2009 17:29
Locatie: Amsterdam

Bericht door baasje »

‘Sluit transfer Sinkgraven deze maand zeker niet uit’
Zondag, 18 januari 2015 om 12:09
Ajax gaat mogelijk deze maand nog proberen om Daley Sinkgraven naar Amsterdam te halen. Dat laat trainer Frank de Boer zondag weten aan FOX Sports. De oefenmeester van Ajax is zeer gecharmeerd van de middenvelder van sc Heerenveen. De Boer denkt dat Sinkgraven ‘een goede versterking’ is voor Ajax.

“Niet dat ik weet in ieder geval, maar wij denken dat het een goede versterking is”, reageert De Boer op de vraag of het een kwestie van tijd is tot Sinkgraven naar Amsterdam komt. “Normaal is het goed voor een jongen om een half jaar te acclimatiseren, maar als het niet zo is dan misschien volgend seizoen. Het is niet zo dat we ten koste van alles Sinkgraven gaan halen. We hebben namelijk ook nog jeugd er achter en die zou je dan eerder moeten brengen, maar we sluiten het zeker niet uit.”
Ook Marko Vejinovic van Vitesse wordt in verband gebracht met Ajax. De middenvelder ligt nog tot medio 2017 vast bij Vitesse. Vejinovic is goed genoeg voor Ajax, maar De Boer geeft nogmaals aan dat hij de jeugd niet tegen wil houden. “Als je Vejinovic haalt, zit je wel vier jaar aan hem vast”, aldus De Boer.
Aldus Voetbalzone.

Wat mij betreft doen we er alles aan om Sinkgraven niet naar Ajax te laten gaan, nu niet en aan het einde van het seizoen niet. Na die streek die ze ons geleverd hebben met Dijks voorlopig geen zaken doen met die club. Als Heerenveen zijnde moeten we sowieso onze talenten proberen zoveel mogelijk naar het buitenland te verkopen. Met het versterken van andere Nederlandse clubs werken we onszelf tegen. Bovendien zal een buitenlandse club ongetwijfeld in de meeste gevallen meer betalen. Komt er een buitenlandse club, Sinkgraven mooi laten gaan.
Laatst gewijzigd door baasje op 18-01-2015 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Eens, maar als Sinkgraven zegt ik wil eerst een binnenlandse transfer en wil alleen naar Ajax, dan zit je al weer klem.
De club moet zijn poot stijfhouden en niet toegeven. Of Ajax moet met de juiste transfersom komen, dan zal het mij een biet zijn welke club die betaald.
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Wat voor "streek" met Dijks?
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Het via de media mentaal losweken gaat gewoon door.
"Het is niet zo dat we ten koste van alles Sinkgraven gaan halen."
Niet onderhandelen, een poging wagen, nee gewoon "halen". De onbeschoftheid en arrogantie wordt steeds ultiemer.
Alleen voor de absolute hoofdprijs en min. 50% doorverkoop. Vonk toon je ballen! Nee Hans niet letterlijk, maar als het helpt om 020 af te schrikken, prima! Ben wel een beetje klaar met die grijsgedraaide plaat van Frank de boer.

Had 020 niet een "speciale (hoge) prijs" voor Dijks als ie naar ons zou gaan? Laat Vonk dit principe van wederkerigheid dan nu ook toepassen. Europese topclubs azen op Daley, dat moet de prijs bepalen, niet een Europese dwerg als 020.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het lijkt wel of het sinds ze veel te veel betaald hadden voor Sulejmani ze zich zo "ziek" gedragen naar onze club. De fratsen rondom Dost heb ik nog vers in het geheugen.
Samen maken we de club sterk.
baasje
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-03-2009 17:29
Locatie: Amsterdam

Bericht door baasje »

Duo Maxwell schreef:Wat voor "streek" met Dijks?
"Willem II mocht mij gratis overnemen, terwijl Heerenveen zou moeten betalen"
06 Oktober 2014 14:00

Mitchell Dijks maakte afgelopen zomer de overstap van Ajax naar Willem II. De verdediger werd vorig seizoen verhuurd aan sc Heerenveen, dat hem graag had overgenomen. De Amsterdammers lieten hem echter gratis vertrekken naar Tilburg, terwijl de Friezen wel geld op tafel zouden moeten leggen.

"Als ik naar sc Heerenveen terug wilde, had Ajax daar een flink prijskaartje aan gehangen. Als ik naar Willem II wilde, mocht ik gratis weg uit Amsterdam. Ze willen de concurrentie niet zomaar sterker maken, blijkbaar", zegt Dijks aan de Leewarder Courant. "Maar ja, Willem II is ook geen slechte ploeg, toch? Dat hebben we maar weer eens bewezen."

Het liefst was de linksback bij Ajax gebleven om daar zijn rentree te maken. In de voorbereiding verloor hij echter de concurrentiestrijd met Nicolai Boilesen en Jaïro Riedewald, waarna hij van de club mocht vertrekken. "Toen ben ik snel een club gaan zoeken."
Soccernews.nl
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Och, och, och wat laten een aantal zich weer opnaaien omdat het om Ajax gaat. Dit soort bewoordingen en uitspraken zijn dagelijkse kost in de voetballerij mensen, zeker met sites als voetbalzone die alles op noteren, herhalen en er vaak meer van maken. Dit is alles wat De Boer antwoord op vragen bij de tafel van Kees:
http://foxsports.nl/video/255136-de-boe ... alles.html
Nou erg hoor he, echt dingen die we nog niet wisten.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

1983 schreef:Och, och, och wat laten een aantal zich weer opnaaien omdat het om Ajax gaat. Dit soort bewoordingen en uitspraken zijn dagelijkse kost in de voetballerij mensen, zeker met sites als voetbalzone die alles op noteren, herhalen en er vaak meer van maken. Dit is alles wat De Boer antwoord op vragen bij de tafel van Kees:
http://foxsports.nl/video/255136-de-boe ... alles.html
Nou erg hoor he, echt dingen die we nog niet wisten.
Je moet niet alles geloven wat de Boer zegt natuurlijk. Het gaat er straks om wat Overmars kwart voor twaalf nog probeert op de laatste transferdag.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Precies, drukte om niks. Laat ze maar komen met een lachwekkend bod, dan gewoon uitlachen en telefoon erop gooien. Nog ff doorsparen Marc en weer verder. Niks aan de hand. Boeiend, met hun zuinigheid hebben ze alleen zichzelf maar mee. En als Sinkgraven daarvan in de war raakt is het een slap, karakterloos ventje dat er nooit gaat komen. Snap overigens niet wat ze met hem moeten, Van de Beek en Nouri zijn misschien wel even grote al dan niet grotere talenten.
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Awkward interview met Sinkgraven bij Fox.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Duo Maxwell schreef:Awkward interview met Sinkgraven bij Fox.
Vertel.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Als deze jongen slim gaat hij niet weg. Was vandaag verschrikkelijk slecht. Balverlies, verkeerde keuzes en weinig tempo.
Spijt heb je morgen maar!
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Klopt indd, maarja die jongen krijgt in elk interview steeds dezelfde vraag en hij wordt daar ook gek van, dat heeft hij toen in het stuk van de Corner geloof ik ook aangegeven.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Duo Maxwell schreef:Awkward interview met Sinkgraven bij Fox.
Ik weet dat ik ouder wordt, maar wat betekent awkward?
Spijt heb je morgen maar!
Plaats reactie