Szabolcs Varga

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Delars » 14-08-2014 16:13

Paar keer zien spelen. Inderdaad erg licht, maar wel snel en technisch met een goed schot/voorzet, zoals eerder gemeld door verschillende leden van het forum. Heeft ook overzicht in zijn acties en gaat niet sprinten als een blind paard. Bilal was/is ook niet een speler die het moet hebben van zijn fysiek, maar als de techniek,balans en overzicht goed genoeg zijn kan hij zulke duels zoveel mogelijk uit de weg gaan. Zie Sinkgraven. Het zou niet verkeerd zijn deze jongen minuten te laten maken.
Avatar gebruiker
Delars
Selectiespeler
 
Berichten: 369
Geregistreerd op: 08-12-2013 10:13

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Mackan68 » 14-08-2014 18:31

Grimo schreef:

Is wel de toekomst maar nog erg licht. Bij mensen die dit , roepen hebben die hem wel eens meerdere keren in de beloften gezien?

Maar datzelfde geldt toch min of meer ook voor Wildschut? Vorig seizoen brak Bilal zomaar vanuit het niets door. Menigeen vond hem 'te licht' en had verwacht dat hij het misschien een wedstrijd of 5-6 vol zou houden om vervolgens toch weer een stapje terug te doen. Als je nu meerdere keren hebt moeten erkennen dat Wildschut het gewoon niet is, dan kun je ook in zijn geval de noodzaak aangrijpen. Dat kan dan voor Varga zomaar de boost geven die Wildschut in niets meer schijnt te ervaren. Noodsprongen kunnen ook best eens voordelig uitpakken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 10-09-2014 09:14

Varga tegen AZ voor de leeuwen gooien A.U.B ipv Sinkgraven misbruiken op de linkervleugel.
Heb Szabolcs meerdere keren aan het werk gezien en deze jongen kan het echt gaan maken, geloof heilig in hem.

Deze jongen moet na dik een jaar dat hij hier nu is gewoon 1 x de kans krijgen!

Dan heeft deze speler ook het gevoel dat hij er nog bijhoort en zeker voor zo'n jonge jongen uit een ander land is dat toch wel erg belangrijk in zijn verdere periode bij de club.
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor fuotbalgek » 10-09-2014 10:07

Het zou wel raar zijn dat een jongen die eerst zelfs Wildschut nog voor zich moest dulden nu opeens in de basis begint. MvB heeft vorig seizoen met van Aken, Bilal en Sinkgraven natuurljk drie jongens vrij plots in het elftal gegooid, maar dit waren voor zover ik kan zien ook wel de drie die het dichtst bij 1 zaten.

Varga heeft nog geen officiële minuut gemaakt en we spelen een lastige uitwedstrijd. Dus zal Lodeweges gebruik maken van het loopvermogen en de energie die Thorsby in een wedstrijd legt. Overigens lijkt mij dat Thorsby en Sinkgraven heel goed kunnen zweven rond deze twee posities, en hem af en toe open laten voor van Anholt.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor oldtimer » 10-09-2014 10:31

ThiagoAlcantara schreef:Varga tegen AZ voor de leeuwen gooien A.U.B ipv Sinkgraven misbruiken op de linkervleugel.
Heb Szabolcs meerdere keren aan het werk gezien en deze jongen kan het echt gaan maken, geloof heilig in hem.

Deze jongen moet na dik een jaar dat hij hier nu is gewoon 1 x de kans krijgen!

Dan heeft deze speler ook het gevoel dat hij er nog bijhoort en zeker voor zo'n jonge jongen uit een ander land is dat toch wel erg belangrijk in zijn verdere periode bij de club.


Hij is hier niet een dik jaar, maar pas ruim 8 maanden.
Verder ben ik het helemaal met je eens. Zeker wat betreft het laatstgenoemde punt.
Straks kiest hij eieren voor zijn geld zonder hier ooit een officiele wedstrijd te hebben gespeeld of zelfs maar ingevallen te zijn en dat zou toch doodzonde zijn.

Dat het zoals iemand hier opmerkt met AZ een lastige uitwedstrijd is klopt, maar dat is het een week later bij Vitesse ook en daarna eveneens tegen PSV thuis. Zo komt het er natuurlijk nooit van. Moeten we dan wachten op b.v Heracles thuis?
Laat hem op zijn minst eens invallen. Mocht hij er toch niets van terecht brengen, dan weten we dat tenminste voorlopig.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Mackan68 » 10-09-2014 12:10

Kan prima het laatste half uur invallen. Dan loopt hij iedereen er uit en kunnen we wat mooie voorzetten verwachten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Grimo » 11-09-2014 16:40

oldtimer schreef:Straks kiest hij eieren voor zijn geld zonder hier ooit een officiele wedstrijd te hebben gespeeld of zelfs maar ingevallen te zijn en dat zou toch doodzonde zijn.


Dat moet niet de reden zijn. De reden voor minuten te maken moet zijn dat de Tc, die elke dag met hem werken vinden dat hij er aan toe is, net zoals dat met Bilal ging. Dat hij tot nu toe niet of nauwelijks bij de wedstrijdselectie heeft gezeten zegt helaas wel wat.

Zo komt het er natuurlijk nooit van. Moeten we dan wachten op b.v Heracles thuis?
Laat hem op zijn minst eens invallen. Mocht hij er toch niets van terecht brengen, dan weten we dat tenminste voorlopig.


Hij moet de Tc overtuigen niet de supporters. Supporters die willen weten hoe hij is kunnen bij de beloften kijken.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Mackan68 » 11-09-2014 18:05

Hij heeft inmiddels bij de beloftes al weer een stuk of 2-3 assists op zijn naam staan als ik me niet vergis. Zijn ballen komen in ieder geval ergens voor de goal in plaats van er ruim aan voorbij.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 11-09-2014 20:41

En ook bij Hongarije onder de 19 had hij de afgelopen interlands de nodige assists op zijn naam staan.

Heb vernomen dat het aan zijn voetbalkwaliteiten niet ligt, maar meer op het tactische vlak, daarom heeft hij denk ik tot dusver nog geen minuten gemaakt.
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Grimo » 11-09-2014 23:09

Mackan68 schreef:Hij heeft inmiddels bij de beloftes al weer een stuk of 2-3 assists op zijn naam staan als ik me niet vergis. Zijn ballen komen in ieder geval ergens voor de goal in plaats van er ruim aan voorbij.



Ik hoop het, dat ie dat ook laat zien in de eredivisie. De beloftencompetitie is minder sterk dan een paar jaar terug. Dat een Wildschut hem buiten de wedstrijdselectie hield was geen goed teken.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Fryskeboy22 » 12-09-2014 10:57

ThiagoAlcantara schreef:En ook bij Hongarije onder de 19 had hij de afgelopen interlands de nodige assists op zijn naam staan.

Heb vernomen dat het aan zijn voetbalkwaliteiten niet ligt, maar meer op het tactische vlak, daarom heeft hij denk ik tot dusver nog geen minuten gemaakt.


Misschien snapt hij helemaal niks van onze tactische plannen? Die jongen spreekt geen woord Nederlands en Engels, hij spreekt enkel Hongaars, wat erg lastig voor hem en voor ons is, en Otigba is ook niet altijd in de buurt om als tolk te fungeren.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Lipton » 12-09-2014 11:20

Het probleem met dat soort spelers, of eigenlijk met onze trainers is dat wij graag zijn vrijheid af willen nemen.
Waar hij in Hongarije lekker in een vrijerol mocht spelen moet hij hier vanuit allemaal taken gaan voetballen.
Dat valt niet mee.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor UnitedPompebleden » 26-09-2014 15:47

Aangezien Lumu en Larsson a.s. zondag hoogstwaarschijnlijk weer niet van de partij zijn, hoop ik op een invalbeurt van Varga. Varga is i.i.g. meer buitenspeler dan Thorsby en aangezien de zwaksten van dit PSV op de backpositie spelen, verwacht ik deze wedstrijd meer van Varga dan van Thorsby.
UnitedPompebleden
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 10-11-2012 16:06

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-09-2014 16:57

Deze jongen moet wel heeeel slecht zijn. Hij zal zich knap genegeerd voelen. Eerst staat er een trage middenvelder zonder actie op zijn plek en later een spits. Goed voor het moraal van zo'n jongen. Bij een normale club zou je als je linksbuiten geblesseerd is je tweede man erin komen. Die hebben we niet. Dan denk je aan de beloften. Die is ook niet goed genoeg dus. Zondag dus weer met 10 man....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Wizard » 29-09-2014 15:09

Met Thorsby op de linkervleugel speel je een verkapte 442 waardoor Sinkgraven beter in een '10'-positie kan komen. Met Varga in je team maak je de afstanden tussen de spelers ook groter. Denk dat deze keuze meer omvat dan je zo in je post weergeeft.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Fryskeboy22 » 26-10-2014 21:54

Deze jongen moet toch helemaal hopeloos worden op de bank? Hij ziet net als alle andere FeanFans dat hij toe is aan minuten maken... Hij is verdorie een echte vleugelaanvaller in tegenstelling tot Thorsby?

Helaas altijd verhinderd om bij de beloften te kijken? is deze jongen zo slecht dat hij niet in de picture staat van Lodeweges?
Wat ik van hem weet is dat hij een razendsnelle jongen is met een aardige techniek en een lekker schot in de benen heeft,

Het is met deze selectie roeien met de beschikbare riemen, dus ook de riem die 'Varga' heet. Ben er van overtuigd dat je dan in ieder geval meer dreiging hebt vanaf de linker kant.

Lodeweges waarom niet dit proberen? Wie weet blinkt Varga wel uit en kan hij zodra Larsson fit is Slagveer de basis uit drijven... Niet geprobeerd = altijd mis

Varga - Uth - Slagveer.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-10-2014 22:25

Ik heb hem nooit zien voetballen, wel weet ik dat hij nooit begeleiding heeft gehad in zijn beginperiode sinds hij bij Heerenveen speelt. Hij is in het diepe gegooid en zoek het lekker uit.
Ik weet niet hoe het nu is, maar wil je goed presteren moet ook je privesituatie goed zijn

Misschien is dat de reden dat hij nooit speelt. je kan ook zeggen dat hij juist wel moet spelen om zich meer thuis te gaan voelen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Erwin4ever » 27-10-2014 09:25

Wat ik dus niet begrijp, en dat heb ik al aangehaald na Cambuur, als je zo weinig vertrouwen in hem hebt dat je Raitala op linksbuiten verkiest boven deze jongen waarom haal je hem dan bij de selectie?
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Grimo » 30-10-2014 09:26

Erwin4ever schreef:Wat ik dus niet begrijp, en dat heb ik al aangehaald na Cambuur, als je zo weinig vertrouwen in hem hebt dat je Raitala op linksbuiten verkiest boven deze jongen waarom haal je hem dan bij de selectie?



Omdat ze niet anders hebben. Om dezelfde reden speelt Slagveer wekelijks. Gewoon armoede.

En Varga..tja Talan, Janssen, Klompe en Lodeweges werken elke dag met hem, en de mening van hun daar vertrouw ik op.


Fryskeboy22 schreef: Hij ziet net als alle andere FeanFans dat hij toe is aan minuten maken...


Hoe kom je daarbij? Van de 20.000 mensen in het stadion, heeft 19000 hem nog nooit zien spelen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor H-J » 30-10-2014 09:49

Erwin4ever schreef:Wat ik dus niet begrijp, en dat heb ik al aangehaald na Cambuur, als je zo weinig vertrouwen in hem hebt dat je Raitala op linksbuiten verkiest boven deze jongen waarom haal je hem dan bij de selectie?

Omdat hij toen volgens mij geblesseerd was.

Maar verder eens: Spitsen en middenvelders op links, maar nog geen minuut voor deze linksbuiten terwijl hij meestal op de bank zit. Dat zegt misschien ook genoeg.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor oldtimer » 30-10-2014 16:57

Thorsby is weliswaar verre van de ideale linksbuiten, maar hij helpt wel de bal in de ploeg te houden ( las ik ergens ). Daarbij komt hij vaak niet verder dan tikjes terug en verspeelt en passant toch ook nog de nodige ballen. Zou Varga dat ook niet kunnen? Ik vraag maar.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Baggerraartje » 31-10-2014 04:48

Grimo schreef:

Omdat ze niet anders hebben. Om dezelfde reden speelt Slagveer wekelijks. Gewoon armoede.

En Varga..tja Talan, Janssen, Klompe en Lodeweges werken elke dag met hem, en de mening van hun daar vertrouw ik op.


Elke trainer werkte destijds ook met Jeffrey Kooistra, Lasse Schone etc.etc Een hoofd trainer maakt de opstelling, dus onnodig te vermelden welke trainers met hem werken.
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Grimo » 31-10-2014 10:24

Baggerraartje schreef: Een hoofd trainer maakt de opstelling, dus onnodig te vermelden welke trainers met hem werken.


Ik wil er alleen maar mee aangeven dat er vakmensen mee bezig zijn. Als drie assistenten zouden aangeven dat Varga een kans verdient zou Lodeweges daar heus wel wat mee doen. Kennelijk is dit niet het geval.

Schone is een andere situatie, die had echt goede spelers voor zich, die zelfde Schone van 18 jaar had in de huidige situatie allang een kans gehad.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor oldtimer » 31-10-2014 12:41

Ja, maar wat heeft het dan voor zin om hem steeds weer wel op de bank te zetten?
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Grimo » 31-10-2014 13:28

oldtimer schreef:Ja, maar wat heeft het dan voor zin om hem steeds weer wel op de bank te zetten?


Omdat er simpelweg niet anders is?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor oldtimer » 31-10-2014 19:39

Ja, maar wat moet er dan in godesnaam gebeuren om hem ooit te laten invallen?
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Joucke » 31-10-2014 23:17

oldtimer schreef:Ja, maar wat moet er dan in godesnaam gebeuren om hem ooit te laten invallen?

Ik heb de vraag vanavond even voor je gesteld :)

Hij moet sneller worden op de eerste meters, en/of sterk genoeg worden dat hij duels kan winnen. De technische staf vindt op dit moment zowel Van Amersfoort als Thorsby daarin op dit moment verder. Quote van Lodeweges vanavond bij It Petear.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Raider » 01-11-2014 00:07

Was best wel leuk vanavond ,veel vragen gesteld
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Raider » 01-11-2014 00:11

Later hebben we nog even met Hans Vonk gesproken hij vroeg wat we van De Roon vonden.Ik heb gezegd dat ik vind dat hij op zijn top zit. Dat hij stil staat in zijn ontwikkeling. Hij zei er verder niets over alleen dat hij die geruchten ook wel had gehoord
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Fanatismo » 04-11-2014 13:46

Toen Varga hier kwam, vond ik hem wel een goede indruk maken.
Is nu een stuk minder geworden en waar dat precies aan ligt, ik zou het niet weten.
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten