Lubbe van Dijk

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Lubbe van Dijk

Bericht door feanryp23 »

Ik heb hem zelf niet bewust als speler van sc Heerenveen meegemaakt, maar ik weet dat Lubbe van Dijk onder veel mensen een geliefde speler was. Wat jullie misschien wel, misschien niet weten, is dat zijn opvolger eraan komt! De broer van Lubbe, een dorpsgenoot, heeft een zoon in de C1 van sc Heerenveen spelen. Zie hier, hij lijkt er verdacht veel op: http://www.sc-heerenveen.nl/voetbal/jeu ... c-junioren
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Good old times. :-)
Met Lubbe van Dijk kon het vriezen of dooien, het was alles of het was niks.
Maar omdat het in mijn jeugd een dorpsgenoot was (en de tijd alles romantiseert) was het een geweldige speler. :-)
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Juist, zo vertelde mijn vader dat ook. Alles of niks, maar dat is nog altijd beter dan altijd half. :wink:
Ben benieuwd wat voor Van Dijk dit wordt. :mrgreen:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Hij had soms Sibon trekjes wanneer hij een actie had waarvan je dacht hoe doet hij het in hemelsnaam. Maar ik heb hem ook vaak zat ballen voor de voeten van teamgenoten weg zien lopen die in scoringspositie waren. Ik denk dat je tegenwoordig niets met zo'n aanvaller zou kunnen. Maar oh oh wat waren het soms prachtige wedstrijden in het oude stadion.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Er zat een "fan" uit Grou voor me die te pas en te onpas heel luid....LUBBEEE!!!!! riep, daardoor heeft de naam Lubbe van Dijk bij mij altijd een "herkenning" en ook de sfeer in het oude stadion komt dan weer boven :D (of ie nou goed was of niet dat week ik niet meer hahahaha)
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Vergeet nooit weer een wedstrijd Ajax - Heerenveen in stadion de Meer.

Lubbe raakte geen bal, maar het Ajax publiek begon uit medelijden zijn naam te scanderen als hij weer aan de bal was.

Wel een speler uit de regio, dus goed dat hij een kans gekregen heeft om in het eerste te spelen. Ongeveer zelfde categorie dan Age Hains Boersma. Al had de laatste iets meer techniek.
Ik pas hier niet
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

g11 schreef:Vergeet nooit weer een wedstrijd Ajax - Heerenveen in stadion de Meer.

Lubbe raakte geen bal, maar het Ajax publiek begon uit medelijden zijn naam te scanderen als hij weer aan de bal was.
In dat zelfde jaar schoot hij wel een bal van 35 meter erin in de Kuip waardoor we een punt pakten.
Lubbe trok zich niks aan van Foppe zijn instructies. Het was altijd alles of niets. Jeugdheld!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Stukje Lubbe van Dijk met Maarten de Jong in de terriër op pad. klik
Anti anti. :)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Stiffie schreef: In dat zelfde jaar schoot hij wel een bal van 35 meter erin in de Kuip waardoor we een punt pakten.
Lubbe trok zich niks aan van Foppe zijn instructies. Het was altijd alles of niets. Jeugdheld!
20?
Plaats reactie