Bilal Başaçikoğlu

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Heeft wel wat Suarez nijgingen! Het zal wel bij zijn spel horen, ben er zelf niet zo van gecharmeerd.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

abegoal schreef:Heeft wel wat Suarez nijgingen! Het zal wel bij zijn spel horen, ben er zelf niet zo van gecharmeerd.
Zover ik zaterdag kon zien heeft hij niemand gebeten hoor :wink:
nou nou
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Ik durf het bijna niet te zeggen na zo'n kutavond, maar heb echt genoten van deze jongen. Natuurlijk die prachtige goal waaruit de 1-0 viel, maar ook veel andere mooie acties. Werkt bovendien ontzettend hard, verdedigt constant mee en gaat elke keer weer het kopduel aan én wint ze ook vaak. Na twee jaar lijken we eindelijk de 'nieuwe Assaïdi' te hebben gevonden na Tannane, Pappa, El Ghanassy en c.s.
nou nou
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Volgens Feanonline hebben Besiktas en Galatasaray interesse in Bilal.
Heerenveen zou een bedrag van 4 miljoen euro willen ontvangen.
Als ze dat kunnen krijgen zou ik dat doen. Hupperts ophalen en je wordt er niets minder van.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

PFFFF

Bilal is een talent die moet niet na paar goede wedstrijden weg. Ik denk dat Bilal een beter voetballer wordt dan Hupperts...
!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Het is volgens mij nog nooit eerder voor gekomen dat een A junior zoveel speelde in het 1e elftal van sc Heerenveen.

Mooi man, vergelijk Bilal eens met een Ziyech die nu "pas" doorbreekt.
Bilal zal echt nog wel een terugval krijgen, maar het is toch heerlijk dat wij z'n speler hier hebben rondlopen.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Als zo'n topclub Bilal wil hebben dan moet je 8 miljoen vragen. Dat vroeg Twente ook voor Ola John dus ik zou niet weten waarom wij dat niet zouden kunnen vragen.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Je moet ook ergens een grens trekken. Je kan niet zomaar het hele team laten vertrekken. Bilal moet je gewoon nog een paar jaartjes hier houden.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Je zit met contract natuurlijk. Tegenwoordig spelen hier basisspelers met veel mindere contracten waardoor de transfersom automatisch ook lager wordt. Een transfersom moet ook helemaal niet aan de orde zijn. Aangeven dat verkoop nog niet bespreekbaar is en contract opwaarderen en verlengen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

fuotbalgek schreef:Je zit met contract natuurlijk. Tegenwoordig spelen hier basisspelers met veel mindere contracten waardoor de transfersom automatisch ook lager wordt. Een transfersom moet ook helemaal niet aan de orde zijn. Aangeven dat verkoop nog niet bespreekbaar is en contract opwaarderen en verlengen.
Bilal ligt vast tot 2016 met een optie tot 2018, dus waarom zou je in godsnaam gaan verlengen nu?!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik schat in dat Bilal al meer dan 8 miljoen waard is, dus waar de media de 4 miljoen vandaan halen is mij een raadsel.
Samen maken we de club sterk.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Calimero schreef:Bilal ligt vast tot 2016 met een optie tot 2018, dus waarom zou je in godsnaam gaan verlengen nu?!
De optie was mij niet bekend. Toch zal Bilal wanneer hij dit doorzet niet lang meer tegen zijn jeugdcontract willen voetballen. Op tijd spelers waarderen zorgt er ook voor dat je ze langer behoudt, niet al qua contractduur maar ook qua transfersom die je kunt vragen.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Hoewel hij graag wil blijven, wil Heerenveen hem het liefst verkopen. Niet alleen Turkse clubs zijn geïnteresseerd.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Waarom zou Heerenveen hem willen verkopen? Na Ziyech met afstand ons grootste talent, zeker voor vier miljoen zou dat puur wanbeleid zijn.
nou nou
tsfo
Nieuw talent
Berichten: 70
Lid geworden op: 31-03-2014 11:03

Bericht door tsfo »

De optie was mij niet bekend. Toch zal Bilal wanneer hij dit doorzet niet lang meer tegen zijn jeugdcontract willen voetballen. Op tijd spelers waarderen zorgt er ook voor dat je ze langer behoudt, niet al qua contractduur maar ook qua transfersom die je kunt vragen.[/quote]

Weet jij zeker dat hij nog een jeugd contract heeft. Hij heeft toch nog niet zolang gelden een contract gekregen. Volgens mij is dat al een jeugd contract meer, maar een sterk verbeterd contract. Het zal nog geen top salaris zijn dat is zeker.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Kan me toch niet voorstellen dat die jongen nu al naar Turkije gaat. Is meestal einde carriere voor de jonge talenten. Maar goed, geld is soms het belangrijkste....
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Bilal blijft ook heus nog wel even, moet nog veel leren. Besiktas heeft hij ook nog niks te zoeken. Voornaamste reden van de interesse is dat men in Turkije met strengere buitenlanderregels gaat werken en clubs dus ook in West-Europa gaan kijken naar veelbolovende betaalbare spelers met de Turkse nationaliteit. Met name in Duitsland, België en Nederland spelen veel spelers met een dubbele nationaliteit.
Opleiden is in Turkije zelf namelijk nogal een onderschoven kindje en dat verander je niet zo in een paar jaar.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Knipecity schreef:Kan me toch niet voorstellen dat die jongen nu al naar Turkije gaat. Is meestal einde carriere voor de jonge talenten. Maar goed, geld is soms het belangrijkste....
Hij zou het beste de geschiedenis van Ugur Yildirim eens na kunnen slaan. Dat zal zijn ogen openen mocht dit nog niet het geval zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

H-J schreef:Hoewel hij graag wil blijven, wil Heerenveen hem het liefst verkopen. Niet alleen Turkse clubs zijn geïnteresseerd.
Hoe kom je aan deze wijsheid als ik vragen mag?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Voorstopper schreef:Voornaamste reden van de interesse is dat men in Turkije met strengere buitenlanderregels gaat werken en clubs dus ook in West-Europa gaan kijken naar veelbolovende betaalbare spelers met de Turkse nationaliteit. Met name in Duitsland, België en Nederland spelen veel spelers met een dubbele nationaliteit.
Daarom is hij toch juist interessant voor deze clubs? Een Turks paspoort moet niet moeilijk voor hem aan te vragen zijn en juist zijn de grote clubs erop gebrand nu alle grote Turkse talenten in het buitenland vroeg te strikken.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Naast het feit dat hij een prima wedstrijd speelde ging hij na afloop met heel veel jonge feanfans voor vak 1-5 op de foto en gaf veel handtekeningen.GROTE klasse dat zouden meer spelers (zoals bijv. Finbogason, Ziyech, Sinkgraven,Nordfeldt) moeten doen en zorgt ervoor dat die jongen fans een extra mooie avond hebben.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Arjen schreef:Naast het feit dat hij een prima wedstrijd speelde ging hij na afloop met heel veel jonge feanfans voor vak 1-5 op de foto en gaf veel handtekeningen.GROTE klasse dat zouden meer spelers (zoals bijv. Finbogason, Ziyech, Sinkgraven,Nordfeldt) moeten doen en zorgt ervoor dat die jongen fans een extra mooie avond hebben.
Ik kan mij nog herinneren dat Finnbogason zomaar zijn shirtje gaf aan een van de gehandicapten. Ook een prachtig gebaar.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ongelooflijk, het verschil tussen hem en de PSV aanvallers. Waar vooral Ruiz en in mindere mate Narsingh niet dreigend waren, had PSV de handen vol aan hem. Hij speelde erg sterk. Wat zou het mooi zijn als hij hier blijft. Dit is een potentiële topper voor ons. Met Sinkgraven, van Aken, van Anholt, de Roon de spelers voor volgend jaar.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Bovendien een atleet. Net zulke springveren als Maarten de Jong destijds.
Moet alleen wel meer overzicht krijgen en werken aan zijn voorzet. Maar een heerlijke rasvoetballer.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heerenveen rules schreef:Ongelooflijk, het verschil tussen hem en de PSV aanvallers. Waar vooral Ruiz en in mindere mate Narsingh niet dreigend waren, had PSV de handen vol aan hem. Hij speelde erg sterk. Wat zou het mooi zijn als hij hier blijft. Dit is een potentiële topper voor ons. Met Sinkgraven, van Aken, van Anholt, de Roon de spelers voor volgend jaar.
Vorige week vond je dit nog een jeugdspeler die veel te licht was. 8)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Tegen Vitesse wel ja. Maar als hij zo speelt als gisteren dan is het een potentiele topper.
ProHulst0s
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 08-04-2014 14:48

Bericht door ProHulst0s »

Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Deze jongen ligt prima vast toch? tot 21016 en nog een optie tot 2018.

Als er geen clausules zijn, dan alleen tegen de hoofdprijs laten gaan.

AZ heeft eerder al nul op het rekest gekregen en Feijenoord heeft nu genoeg centjes in het knuistje dus als ze wat willen om
dit toptalent te halen (hij was verleden jaar nog A-junior he!) zullen ze flink moeten dokken.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het geld klotst tegen de plinten op bij Feyenoord. Maar laten we wel reëel blijven qua verkoopprijs. Ik schat het rond de 4 tot 5 miljoen.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Feyenoord heeft zeker wat te besteden, al moesten ze ook nog de laatste restschulden wegwerken (6 miljoen?). Maar geld hebben ze wel. Bilal lijkt me niet echt de eerste aankoop waar je dan aan denkt, zo'n jong en wisselvallig type gaat komend seizoen echt niet het verschil maken. Dan is 4/5 miljoen erg veel geld als je als Feyenoord ook vooral directe kwaliteit nodig hebt.
Het is ook niet echt in ons voordeel om hem te laten vertrekken, hij heeft veel potentie en kan dit jaar bij ons echt doorbreken. Maar ja geld is geld, bij een erg goed bod zullen ze wel overstag gaan.
The two most powerful warriors are patience and time.
Plaats reactie