Bilal Başaçikoğlu

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

@ Lardy klopt, het is moeilijk om waarde te hechten aan al die cijfers. Lijkt toch wel veel op voorkeuren gebaseerd te zijn. Doe ik zelf ook hoor, maar je verwacht van rapporteurs meer objectiviteit.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

De wens is ook een beetje de vader van de gedachte natuurlijk. Ja hij had een goede pass, maar de eerste helft werd hij diep gestuurd en vergat hij naar binnen te snijden en te scoren. Talent is er, maar bepalend is het nog niet. Dus een 7 voor zijn wedstrijd zaterdag moet je ook niet verwachten.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Hij gaf anders wel twee assists, zette De Roon vrij voor de keeper en had een aantal verdienstelijke versnellingen en rushes. Vond hem prima en effectief spelen, alleen jammer dat Van La Parra bij het moment in de eerste helft verkeerd positie koos, waardoor Basacikoglu niet af kon spelen en ook geen actie naar binnen kon maken. Maar goed, deze jongen komt er wel!
Heerenveen till I die!
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Hinkelpikke schreef:Hij gaf anders wel twee assists
Ik betwijfel of ze wel als assist de boeken in gaan. Zowel Pelé als Hakim gingen nog een korte dribbel aan voordat ze hun schot losten.

Kereltje speelt verdienstelijk, daarover zijn we het wel eens.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

fuotbalgek schreef:De wens is ook een beetje de vader van de gedachte natuurlijk. Ja hij had een goede pass, maar de eerste helft werd hij diep gestuurd en vergat hij naar binnen te snijden en te scoren. Talent is er, maar bepalend is het nog niet. Dus een 7 voor zijn wedstrijd zaterdag moet je ook niet verwachten.

Maar een 5 voor hem en een 6 voor vlaParra is verre van reël lijkt me, andersom was begrijpelijker geweest.
Laatst gewijzigd door john2p op 02-12-2013 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Twijfelde nog inderdaad, om het wel of niet assists te noemen. Hij stond in ieder geval aan de basis van twee doelpunten. ;)
Heerenveen till I die!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Cijfers zijn vaak op basis van reputaties, zo blijkt elke keer weer. Ziyech heeft een goede naam gekregen de afgelopen maanden in de media, dus die krijgt bijna altijd goed cijfer.
Bilal is blijkbaar gewoon als een speler beoordeelt en niet als jong talent.

Kortom, cijfers gaan nergens over. Het is onmogelijk 22 spelers (of meer) goed te beoordelen in je uppie.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik hoop dat hij zich kan blijven concentreren op het spelletje en zich niet laat afleiden door allerlei mensen die willen profiteren van zijn nieuwe status. Heb het vermoeden dat Hakim Ziyech om diezelfde reden vorig seizoen ook zo'n terugval kreeg.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Randzaken speelden wel degelijk een rol, lees zijn spelerstopic maar eens door. Hij is waarschijnlijk mede daardoor wel meer gaan beseffen wat er nodig is om te slagen in het profvoetbal. Gelukkig. :!:
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Raar dat hier nog niks geplaatst is. Speelde als jongeling in het team toch erg volwassen, zeker tegen Feyenoord. Ziet er allemaal vooralsnog heel erg veelbelovend uit.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Calimero schreef:Raar dat hier nog niks geplaatst is. Speelde als jongeling in het team toch erg volwassen, zeker tegen Feyenoord. Ziet er allemaal vooralsnog heel erg veelbelovend uit.
Inderdaad prachtig hoe hij zich ontwikkeld onder de vleugels van Marco van Basten.
Mooi dat hij zijn kans krijgt en pakt.
Samen maken we de club sterk.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Net 18 die jongen en nu al gewoon meedraaien. Gisteren natuurlijk lastig tegen internationals van Feyenoord, maar knap gespeeld. Hij gaat alleen maar sterker en wellicht nog sneller worden. Technisch nu al goed, heel wendbaar en het belangrijkste van allemaal, hij heeft nu al overzicht en rust. Gelukkig is hij lang vastgelegd, gaat een goede worden!
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

Het valt mij vooral op hoeveel overtredingen de tegenstanders nodig hebben om hem af te stoppen hij dolde Janmaat ook een paar keer behoorlijk met als gevolg dat er zon 4 of 5 keer aan de handrem moest worden getrokken zodat ie niet richting goal kon.

Bijzonder groot talent met efficiency daarnaast ook nog eens hardwerkend en verdedigend ook zijn steentje bij dragen ik ben onder de indruk.

Offtopic: Het schoeisel van onze spelers begint me te irriteren het lijkt soms wel thialf zoveel glijden er van de onzen steeds onderuit terwijl de tegenstander nergens last van heeft. (materiaal man ff cursus van Verbeek? )
Gebruikersavatar
Delars
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 08-12-2013 10:13

Bericht door Delars »

Hij doet mij denken aan Assaidi toen hij net bij Heerenveen kwam spelen. Voortdurend straalt er dreiging van deze jongen af, hij heeft overzicht (!!!!) en hij is razendsnel. Dit kan een pareltje worden maar we moeten hem wel de tijd geven. Als hij dit seizoen vertrouwen krijgt en zijn plek kan vinden kan het vanaf volgend seizoen zo maar een bepalende speler worden.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

PRIMEUR (NL) - De flitsende doorbraak van vleugelspeler Bilal Basacikoglu is ook in het noorden van Engeland niet onopgemerkt gebleven. Volgens de tabloidkrant The Mirror zat er tegen PEC Zwolle namelijk een scoutingsdelegatie van Manchester United op de tribune voor het nieuwe talent van SC Heerenveen.
De 18-jarige jeugdinternational maakte slechts drie weken geleden zijn basisdebuut tegen PSV. Sindsdien is hij echter wel al zeker van een plek bij de eerste elf van Marco van Basten. Na een aantal goede wedstrijden (twee assists) speelde de vleugelspeler tegen PEC Zwolle echter een mindere wedstrijd.
- www.feanonline.nl

Over stormachtige ontwikkeling gesproken.
nou nou
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Leuk die belangstelling, maar zou het niet te serieus nemen. Zo vroeg naar een club als Manchester United gaan is niet goed voor je carriere denk ik. Kan beter in kleine stapjes.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Als zij zien dat een A junior in een eerste elftal speelt komt er direct "belangstelling" maar ik denk dat deze jongen al langer op de radar staat bij grotere clubs. Ploegen als Arsenal en Chelsea scouten de Eredivisie jeugd best wel intensief om maar een voorbeeld te geven.
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Ik ben benieuwd hoe Bilal omgaat met de interesse. Schijnt dat hij laatst al op heeft lopen scheppen dat als Twente, PSV of Feyenoord komt hij gelijk weg is. (Gehoord via een maatje, wiens vader hem les geeft of heeft gegeven).
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Leuke voetballer, maar ik zou hem niet te snel de hemel in prijzen.
Bovendien mist hij nog de nodige fysiek, wat vrijdag tegen Van Polen wel bleek.
Hij werd gewoon van de bal gelopen.
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

@Oldtimer fysiek kan makkelijk aan gewerkt worden daarbij heb ik hem juist slim zien spelen tegen fysieke spelers kijk alleen maar naar de wedstrijd tegen feyenoord.

We hebben het hier over een jongen van net 18 vind je het gek dat hij eens een mindere wedstrijd speelt dit is normaal voor jeugdige spelers.
Als je het talent van deze jongen niet ziet dan weet ik het niet meer, hij heeft zelf ook al aangegeven nog iets handiger met bepaalde situaties om te moeten leren gaan daarbij hij komt van de A's daar is de competitie lang zo zwaar niet.

Neem alleen maar de hoeveelheid overtredingen die " fysiek sterkere" spelers nodig hebben om deze jongen te kunnen stoppen dat er dan een Van Polen is die hem een wedstrijd afstopt is leuk maar hier kun je totaal geen conclussies aan verbinden er zijn zoveel redenen te bedenken waarom dit gebeurde.

Een mindere dag van BIlal, een super dag voor van Polen ga zo maar door.

Tuurlijk we moeten waken voor het teveel ophemelen van spelers maar laten we nou niet gelijk de jongen weer afbranden op 1 mindere wedstrijd.

@davep Het horen zeggen van een vriendje die weer een buurman heeft die op school zit met een matje van het broertje van de buurman van is totaal niet betrouwbaar dit is al zovaak gebleken en heeft ook wel geleid tot onrust tussen een speler en een club, waar achteraf bleek dat dit helemaal niet waar was.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Hardstikke leuk dat we weer een talentje hebben maar voordat er echt clubs in het geinteresseerd raken zal hij eerst rendenent gaan krijgen. Tot nu toe nog geen assist of goal gemaakt.

davp schreef:Ik ben benieuwd hoe Bilal omgaat met de interesse. Schijnt dat hij laatst al op heeft lopen scheppen dat als Twente, PSV of Feyenoord komt hij gelijk weg is. (Gehoord via een maatje, wiens vader hem les geeft of heeft gegeven).

Check zijn instagram maar. Het is idd een mannetje. Voorlopig blijft hij wel bij Heerenveen:
sc Heerenveen heeft het contract van A-junior Bilal Başaçikoğlu (18) opengebroken en verlengd tot de zomer van 2016. Ook is er in het contract een optie voor nog 2 jaar opgenomen.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Grimo schreef:Hardstikke leuk dat we weer een talentje hebben maar voordat er echt clubs in het geinteresseerd raken zal hij eerst rendenent gaan krijgen. Tot nu toe nog geen assist of goal gemaakt.




Check zijn instagram maar. Het is idd een mannetje. Voorlopig blijft hij wel bij Heerenveen:
sc Heerenveen heeft het contract van A-junior Bilal Başaçikoğlu (18) opengebroken en verlengd tot de zomer van 2016. Ook is er in het contract een optie voor nog 2 jaar opgenomen.
Je bent de twee assists tegen Go Ahead weer vergeten?
nou nou
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Superfries1996 schreef:
Je bent de twee assists tegen Go Ahead weer vergeten?
Als je dat als assists wilt rekenen... idd van Anholt en Ziyech kregen van hem de bal. Waarna ze allebei een aktie maakten en van buiten de 16 meter hun goal scoorden. Die goals waren de verdienste van Ziyech en van Anholt in mijn beleving maar op op papier heb je gelijk.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Grimo schreef: Als je dat als assists wilt rekenen... idd van Anholt en Ziyech kregen van hem de bal. Waarna ze allebei een aktie maakten en van buiten de 16 meter hun goal scoorden. Die goals waren de verdienste van Ziyech en van Anholt in mijn beleving maar op op papier heb je gelijk.
Nou, heel knappe assists zijn het niet. Maar ze tellen wel dergelijk als assists, kijk maar naar de wedstrijdverslagen.

OT: Zijn rendement moet inderdaad omhoog, maar het is een speler met heel veel dreiging en op basis van de afgelopen paar wedstrijden zie ik in hem onze meest talentvolle vleugelspeler.
nou nou
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

vries153 schreef:@davep Het horen zeggen van een vriendje die weer een buurman heeft die op school zit met een matje van het broertje van de buurman van is totaal niet betrouwbaar dit is al zovaak gebleken en heeft ook wel geleid tot onrust tussen een speler en een club, waar achteraf bleek dat dit helemaal niet waar was.
Het horen van een vriend wiens vader les geeft aan deze jongeman is toch even wat anders dan 'een vriendje die weer een buurman heeft die op school zit met een matje van het broertje van de buurman'.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Bilal speelt vrijdag waarschijnlijk niet vanwege een knie besure die hij zaterdag jl opliep.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
Podium3
Invaller
Berichten: 342
Lid geworden op: 07-11-2008 15:25

Bericht door Podium3 »

Goeie goal en daarnaast nog wat aardige acties vanavond. Blij dat hij wel langer onder contract staat.

Geef die bal maar aan Bilal!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Speelde gewoon erg goed, maar werd in laatste kwart van de wedstrijd veel te weinig gezocht. Hij kan iemand uitspelen en man meer situatie creeren. Groot talent dat we moeten koesteren. Zal volgend jaar samen met oa Sinkgraven tot revelaties Eredivisie kunnen horen.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Was het laatste kwartier ook op. De ballen die hij kreeg kwam niet veel meer uit, de vermoeidheid was duidelijk zichtbaar en hij was na 75 minuten ook wel op voor een wissel.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Groot talent, heeft veel snelheid, technisch goed en ziet het ook al aardig. Hij kan op de links en rechtsbuiten en als hij sterker wordt ook op het middenveld. Speler die zeker in de categorie Narsingh / Assaidi zit.

Bilal ligt gelukkig wel goed vast.
Plaats reactie