Uche Nwofor

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Batistuta
Bankzitter
Berichten: 231
Lid geworden op: 05-06-2013 12:25
Locatie: Buenos Aires

Bericht door Batistuta »

Nee, dat wordt januari 2015 als Nwofor voor Heerenveen de topscorerslijst aanvoert en clubs uit Engeland en Rusland om hem strijden. Erg goed gezien van het technisch hart : international en daardoor interessant in Engeland.
"Paz y Amor"
Hero
Nieuw talent
Berichten: 103
Lid geworden op: 08-07-2013 17:43
Locatie: Friesland

Bericht door Hero »

Otsje P schreef: Wat is daar nu raar aan. Het 1 maakt het ander mogelijk. Ze zien potentie in Uth. Maar Finnbogason blijft, dus Uth zou hier weer het hele jaar niet aan de bak komen. Dat is doodzonde, Uth moet ervaring opdoen in de eredivisie. Laat Heracles nu net hun 1e spits geblesseerd hebben, en Uth zijn oude beloftentrainer aan het roer hebben. Heerenveen zorgt dat ze een vervanger voor Uth halen (Nwofor), zodat Uth zich een jaar lang klaar kan maken voor de opvolging van Finnbogason.

Volgende zomer gaat Finn weg, en is Uth er klaar voor. Na 15 treffers voor Heracles. Vervolgens lichten ze de optie tot koop op Nwofor niet, (zijn ze ook nooit van plan geweest omdat hij dan 22 is en dus een volwaardig niet EU salaris moet ontvangen.) Zo hebben ze met de huursom voor Uth, een jaar lang Nwofor kunnen huren, dus financieel ga je er niet op achteruit, en krijg je Uth met een jaar ervaring rijker terug.

Laatste alinea is wat giswerk, maar min of meer het ideale scenario.
Ben het hier helemaal mee eens!
Sumzor
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 03-03-2011 14:32

Bericht door Sumzor »

Ik snap het wel. Uth moet Finnboga opvolgen, maar zal dit seizoen weinig toch geen tijd krijgen, dus verhuur je je toekomst. Dan huur je een speler met als mogelijkheid om hem te kopen. Dus mocht ie bevallen dan heb je de twee spitsen voor volgend jaar zonder dat je nu veel risico's neemt. Goed voor Uth en goed voor volgend seizoen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Geweldige theorie Otsje, alleen jammer dat Heracles een optie heeft op Uth. Kan je theorie de prullenbak in.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Heerenveen rules schreef:Geweldige theorie Otsje, alleen jammer dat Heracles een optie heeft op Uth. Kan je theorie de prullenbak in.
Inderdaad. Ongelofelijk eigenlijk. Ook is dat het geval bij Streutker trouwens. :erm:
Kiekerjan
Invaller
Berichten: 355
Lid geworden op: 26-02-2009 11:16

Bericht door Kiekerjan »

Heerenveen rules schreef:Geweldige theorie Otsje, alleen jammer dat Heracles een optie heeft op Uth. Kan je theorie de prullenbak in.
Zit bij een optie tot koop een vast bedrag in wat Heerenveen wil hebben voor Uth. Als dat niet zo is, kun je gewoon vragen wat je maar wilt. Dus dat hij volledig vertrekt is nog niet helemaal zeker.

Edit: Persoonlijk geen goed gevoel hierbij. Dus laat me maar positief verrast worden, kan voor mij alleen maar meevallen als hij af en toe een goaltje mee pickt en om de tijd een goede wedstrijd speelt.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Kiekerjan schreef: Zit bij een optie tot koop een vast bedrag in wat Heerenveen wil hebben voor Uth. Als dat niet zo is, kun je gewoon vragen wat je maar wilt. Dus dat hij volledig vertrekt is nog niet helemaal zeker.

Natuurlijk vast bedrag! Dat heet optie tot koop.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Volgens mij is optie tot koop niks anders dat heracles de eerste optie heeft tot kopen. Dus geen andereclub.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Baggerraartje schreef:Volgens mij is optie tot koop niks anders dat heracles de eerste optie heeft tot kopen. Dus geen andereclub.
In principe betekent het bij een verhuur dat ze hem over kunnen nemen voor een vooraf besproken bedrag.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Afgezien van zijn kwaliteiten, wel leuk om een Afrikaan in ons team te hebben. Die hebben we niet heel vaak gehad (Otigba toevallig). Misschien wel wat we nodig hebben :mrgreen:.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Neymar schreef:Afgezien van zijn kwaliteiten, wel leuk om een Afrikaan in ons team te hebben. Die hebben we niet heel vaak gehad (Otigba toevallig). Misschien wel wat we nodig hebben :mrgreen:.
Kenneth is een hongaar.
nou nou
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Otigba is Hongaar!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 715
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Hongaar met Afrikaans bloed inderdaad
.-
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Hij heeft gewoon Nigeriaanse ouders. Afellay is toch ook een Marokkaan? Ibrahimovic een Bosniër etc.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Neymar schreef:Hij heeft gewoon Nigeriaanse ouders. Afellay is toch ook een Marokkaan? Ibrahimovic een Bosniër etc.
Nigeriaanse vader en een Hongaarse moeder.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Hij geeft zelf aan, in het item op de off. Site, dat hij zich het meest Hongaar voelt.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Assaidi was ook een Afrikaan. En we hebben er wel wat meer gehad.

Kleine lijst. Wie kan er meer noemen?
Ebiede
Onwuzuruike
Strikt genomen Hans Vonk ook.
Tannane
Correia
El Khattabi
Kissi
Nwankpa
Prince Polley
Sinouh
Amoah
Wéér uit!!!!
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Beetle schreef:Assaidi was ook een Afrikaan.
Ik neem aan dat je bedoelt is een Afrikaan. Maar je hebt wel gelijk. Maar goed dan kunnen we verder gaan met El Akchaoui, Ziyech etc.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef:Geweldige theorie Otsje, alleen jammer dat Heracles een optie heeft op Uth. Kan je theorie de prullenbak in.
Haha, daar lijkt het wel op inderdaad. Al heeft niemand van ons hier enig inzicht in de inhoudt van die optie tot koop.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Beetle schreef:Assaidi was ook een Afrikaan. En we hebben er wel wat meer gehad.

Kleine lijst. Wie kan er meer noemen?
Ebiede
Onwuzuruike
Strikt genomen Hans Vonk ook.
Tannane
Correia
El Khattabi
Kissi
Nwankpa
Prince Polley
Sinouh
Amoah
Daar mag je vanuit mijn optiek Denneboom wel aan toevoegen ..... :wink:
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Otsje P schreef: Haha, daar lijkt het wel op inderdaad. Al heeft niemand van ons hier enig inzicht in de inhoudt van die optie tot koop.
Jan Smit kennende zal dat een betaalbare optie zijn anders begint hij er niet aan.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Batistuta schreef:Nee, dat wordt januari 2015 als Nwofor voor Heerenveen de topscorerslijst aanvoert en clubs uit Engeland en Rusland om hem strijden. Erg goed gezien van het technisch hart : international en daardoor interessant in Engeland.
Uiteindelijk is dit ook waarom Heerenveen hem eventueel zou willen halen. Een Nigeriaans (jeugd)international is makkelijk te verkopen. Laat hem een goal of 10-15 maken en je gaat cashen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

RuudvanHuntelaar schreef: Jan Smit kennende zal dat een betaalbare optie zijn anders begint hij er niet aan.
Een optie is geen verplichting. Heracles moet ontzettend op de centen passen zolang dat nieuwe stadion er nog niet is. Dus moeten ze spelers huren, iets waar alle supporters een hekel aan hebben. Lees maar eens hoe er hier gereageerd wordt op huurconstructies. Om de supporters tevreden te stellen kan je ook pronken met opties tot koop. Het kan echter best om bedragen gaan die Heracles nooit gaat betalen, maar dan kunnen ze naar de achterban wel pronken met een optie tot koop.

Vorig jaar was er hier ook amper commentaar op de huur van Marecek, omdat daar een optie tot koop bij zat. Terwijl er op de huur van Dijks enorm gezeurd werd, omdat daar geen optie bij zit.

Ik weet niet wat de opties inhouden, maar ik kan me voorstellen dat die koopoptie een wassen neus is, om de achterban van Heracles tevreden te houden.
ternaard
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 25-01-2009 11:16

Bericht door ternaard »

RuudvanHuntelaar schreef: Daar mag je vanuit mijn optiek Denneboom wel aan toevoegen ..... :wink:
Denneboom is van Surinaamse afkomst. Niet elke donkere voetballer is een Afrikaan.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

ternaard schreef:Denneboom is van Surinaamse afkomst. Niet elke donkere voetballer is een Afrikaan.
Pffffff jammer , hij snapt het niet..... :cry:
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

RuudvanHuntelaar schreef:Pffffff jammer , hij snapt het niet..... :cry:
Hehe, je hebt gelijk Ruud. Alleen dan zou je ook weer kunnen beredeneren dat elke blonde man een Pers is.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Wizard schreef: Hehe, je hebt gelijk Ruud. Alleen dan zou je ook weer kunnen beredeneren dat elke blonde man een Pers is.
Is ook wel weer zo ... :lol: :lol:
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

deze zat er lekker in een paar weekjes terug in de interland tegen Zuid-Afrika:

Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

bigbear schreef:deze zat er lekker in een paar weekjes terug in de interland tegen Zuid-Afrika:

Hij scoorde allebei de goals in deze interland tegen Zuid-Afrika, gaat hier ook wel zijn goals maken ben ik niet zo bang voor . Ben meer bang voor het feit of van Basten hem inbrengt als een wedstrijd daarom vraagt, heeft hij met Uth verleden jaar ook bijna nooit gedaan.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

wat ik van hem heb gezien valt het mij op dat het een fysiek sterke speler is, beschikt over snelheid en techniek en is balvast. Is ietwat grillig. Hij komt een beetje op mij over als Kanu. Hij is lastig te verdedigen.
Hier heb ik geen woorden voor
Plaats reactie