Stefano Marzo

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Bubbe » 14-06-2017 07:04

Erwin4ever schreef:Clubs schijnen het eens te zijn over transfersom van enkele tonnen.
Persoonlijk had ik hem graag zien blijven...

Ik had geen bezwaar tegen een langer verblijf van Marzo, maar afhankelijk van wat er terug komt (vandaag presentatie??) kan dit toch een prima transfer zijn voor alle partijen.

Edit: Nog maar één contractjaar over bij Marzo. Dan moet je verlengen of verkopen naar mijn idee, goed gehandeld.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Jazz » 14-06-2017 07:10

Graag met een 20% doorverkooppercentage, misschien maakt hij nog een klapper en gaat hij naar de tweede divisie van Engeland. Die hebben geld als water.
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor fuotbalgek » 14-06-2017 09:20

Jazz schreef:Graag met een 20% doorverkooppercentage, misschien maakt hij nog een klapper en gaat hij naar de tweede divisie van Engeland. Die hebben geld als water.

Ik denk dat Marzo zijn dagen gewoon gaat slijten in de marge van het Belgische profvoetbal, maar je weet natuurlijk nooit.

Prima gehandeld bij een eenjarig contract om nog wat te vangen. Nu op zoek naar een versterking voor de rechtsback!
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 14-06-2017 10:07

fuotbalgek schreef:Ik denk dat Marzo zijn dagen gewoon gaat slijten in de marge van het Belgische profvoetbal, maar je weet natuurlijk nooit.

Prima gehandeld bij een eenjarig contract om nog wat te vangen. Nu op zoek naar een versterking voor de rechtsback!

Misschien nog een keertje naar Italië. Al was dat misschien nu wel een goed moment geweest, Nederland lijkt er redelijk op te staan daar, gezien de interesse van Italiaanse clubs de laatste jaren in spelers uit de Eredivisie.
Superfries1994
Wereldspeler

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers