Stefano Marzo

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Heerenveen rules schreef:Met 11 ideale schoonzonen kom je ook nergens!
Foppe is toch adviseur? Dan krijg je vanzelf weer 11 ideale schoonzonen. 8)
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Mooi dat ie voor 2 jaar heeft getekend, ook het stukje over Vonk, dat ie aangeeft te snel gehandeld te hebben en daarop teruggekomen is.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Baggerraartje schreef:
Foppe is toch adviseur? Dan krijg je vanzelf weer 11 ideale schoonzonen. 8)
En wat hebben we mooie jaren gehad onder Foppe, de meest geliefde trainer van Nederland.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Tsja, maar we hebben nu wel 3 rechtsbacks. Wat veel niet waar ?
Samen maken we de club sterk.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

BK2007 schreef:Tsja, maar we hebben nu wel 3 rechtsbacks. Wat veel niet waar ?
Pele wordt/is toch controlerende middenvelder.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

@Knipe,

Zouden we nu kunnen concluderen. Lodeweges en Vonk hebben kennelijk overlegd en geconcludeerd dat Pele naar het middenveld gaat en Marzo samen met Schmidt mag gaan voor de rechtsback positie.

Ook beter denk ik om de opstelling van eind vorig seizoen door te trekken naar volgend seizoen. Om zo ook alvast niet te veel positiewisselingen te hebben.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

De meesten hadden dat al lang geconcludeerd BK. Alleen jij begon er steeds over 'of Van Anholt dat zelf wel wil'.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ach, iedereen mag alvast allerlei conclusies trekken. Echter was toen Marzo door de club nog niet vastgelegd zoals nu. Verder heeft Pele ook al eens gezegd (onlangs) de beste rechtsback van Nederland te willen worden.
Daarom mag je toch je vraagtekens zetten zoals ik deed. Daar is niets mis mee dacht ik zo. Nu Marzo is vastgelegd is de conclusie dat Pele definitief naar het middenveld is verhuisd wellicht terecht. Maar we gaan het zien wat Lodeweges gaat doen. Ik heb alvast zin in de voorbereiding.
Samen maken we de club sterk.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

10 - Stefano Marzo of @scHeerenveen has made 10 interceptions so far in the Eredivisie, the most of all players this season. Anticipation

- OptaJohan
Tot op heden een erg degelijke back die z'n ding doet en nooit verzaakt.
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Stefano Marzo is gewoon een goede rechtsback voor ons.
Ik heb vandaag genoten van deze speler. Felle speler, 100% inzet. Kan goed meevoetballen.
Wel jammer van die gemiste kans in het begin.
feanfan_01
Nieuw talent
Berichten: 114
Lid geworden op: 26-05-2011 13:42

Bericht door feanfan_01 »

Ik vind Marzo zelfs de perfecte speler voor Heerenveen! Hij werkt hard, maakt veel meters en zit vaak overal tussen! Ik zit echt bij de Marzo fanclub als die er was! Marzo is ook een speler die we hier misschien wel tot zijn 27/28e kunnen houden en dat zou ook weleens heerlijk zijn! Het lijkt mij ook echte een nuchtere jongen die ook echt op recht blij en trots is dat hij bij ons mag voetballen, nou als hij zijn niveau weet vast te houden of alleen maar beter word dan mag hij van mij hier zijn hele leven blijven!
No guts, no glory!!!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

feanfan_01 schreef:Ik vind Marzo zelfs de perfecte speler voor Heerenveen! Hij werkt hard, maakt veel meters en zit vaak overal tussen! Ik zit echt bij de Marzo fanclub als die er was! Marzo is ook een speler die we hier misschien wel tot zijn 27/28e kunnen houden en dat zou ook weleens heerlijk zijn! Het lijkt mij ook echte een nuchtere jongen die ook echt op recht blij en trots is dat hij bij ons mag voetballen, nou als hij zijn niveau weet vast te houden of alleen maar beter word dan mag hij van mij hier zijn hele leven blijven!

Leuk en aardig maar van Anholt is beter op zijn positie. En om je uit de droom te helpen ook deze speler is weg wanneer hij bij een andere club meer kan verdienen.
feanfan_01
Nieuw talent
Berichten: 114
Lid geworden op: 26-05-2011 13:42

Bericht door feanfan_01 »

Grimo schreef:

Leuk en aardig maar van Anholt is beter op zijn positie. En om je uit de droom te helpen ook deze speler is weg wanneer hij bij een andere club meer kan verdienen.
Van Anholt is inderdaad, beter.... Zoveel beter dat hij nu al weg kan. Marzo doet het prima maar is zo'n speler die prima met dit niveau mee kan maar niet veel hoger, dus daarom denk ik dat we hem hier gelukkig weleens lang kunnen houden.
No guts, no glory!!!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Marzo is een aardige speler, maar niet meer dan dat. Rode kaart was dom gedaan. Dat had hij anders op moeten lossen. Dit is alleen bij 1 doelpunt voorsprong en nog 2 minuten te spelen een acceptabele oplossing. Dit koste ons bijna de 3 punten.

En wat ik ook zwak vond was die pass op Uth toen hij compleet doorgebroken was. Die moet Uth op presenteerblaadje krijgen. Hij was onze enige onvoldoende deze wedstrijd, al was het alleen maar om deze 2 cruciale momenten.

Verder een nuttige verdediger.
Laatst gewijzigd door Knipecity op 28-09-2014 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Knipecity schreef:En wat ik ook zwak vond was die pass op Uth toen hij compleet doorgebroken was. Die moet Uth op presenteerblaadje krijgen.
HIj had m.i. die bal helemaal niet voor moeten geven, maar zelf door moeten lopen en schieten.
Kon namelijk vrij doorlopen tot aan de goal.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Klopt, hij had ook nog verder door kunnen lopen en de keeper en verdediger kunnen dwingen een keuze te maken.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Dom van Marzo om, hoe licht ook, de tegenstander daar beet te pakken. Het was nog een hele afstand naar het doel toe en ik had het idee dat Marzo sneller was dan Jozefzoon op dat moment.

Ben verder wel tevreden over Marzo dit seizoen, maar vandaag had hij het anders op moeten lossen. Gelukkig leidde de rode kaart niet tot een kansloos verlies. :wink:
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik had persoonlijk het idee dat het een terechte rode kaart was. Hij raakt hem heel licht en brengt daardoor de tegenstander uit balans. Die tegenstander had anders 1 op 1 met Nordfeldt gestaan en dus ontneemt Marzo hem hiermee een grote scoringskans. Terecht rood.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Lichtpuntje is wel dat hij maar 1 wedstrijd geschorst wordt, zie liever Marzo dan Schmidt tegen dkv iig.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Vind Marzo een uitstekende back voor Heerenveen begrippen. Verdedigend staat hij vaak z'n mannetje en is daarnaast in aanvallende zin een goede ondersteuning. Wanneer je hem in aanvallende zin vergelijkt met Pelé is Marzo toch al een stuk verder. Die rode kaart is niet handig maar is wel te begrijpen als verdediger/mens. Het is een duel waarbij Marzo niet handig met z'n arm naar de schouder gaat van Josefzoon. Normaliter is het niet eens een overtreding laat staan geel. In deze casus kon Blom niet anders. Toch begint de fout al bij Sinkgraven en is 't niet realistisch om Marzo dan als schuldige aan te wijzen.
Ben erg blij dat hij is behouden en hopelijk nog een paar mooie seizoenen hier mag beleven.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Eens met Wizard. Ik vind echter wel dat Marzo nog moet werken aan zijn voorzet en hij moet rustiger worden in kansrijke positie. Dan is ie wel wat onwennig vind ik. Voor de rest gewoon een prima back en een leuke vent. Hard werken, niet mopperen en trots speler van Heerenveen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Wizard schreef:Wanneer je hem in aanvallende zin vergelijkt met Pelé is Marzo toch al een stuk verder.
Doet ie prima, niet perse verder dan van Anholt vanaf rechtsback.
Runtelaar
Jeugdspeler
Berichten: 36
Lid geworden op: 03-07-2014 15:10
Locatie: Meppel

Bericht door Runtelaar »

Ligt het aan mij of gaat deze jongen met de week achteruit?
Heb hem de eerste helft helemaal niks goeds zien doen, meer dan de helft van de ballen ingeleverd en de rest breed gepasst. De tweede helft ging het iets beter, maar van mij mag onze Doke wel weer de kans krijgen. Marzo maakt zo geen indruk de laatste tijd. Dan liever een echte Fries in het veld die wel inzet toont.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Eens, Marzo is het even kwijt de laatste wedstrijden. Vooral eerste helft vanavond was ronduit zwak. In deze vorm doet Doke het echt beter.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ach, Doke is het ook niet hoor. Maar volgens mij hebben wij een linksback die de twee voorgaande seizoenen de onbetwiste rechtsback was, en dat zeker niet onverdienstelijk deed...
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ook al doet een speler het de laatste wedstrijden wat minder dan betekent dat niet dat je hem gelijk moet wisselen. Het is juist goed voor een speler om het vertrouwen, ook in een mindere periode, te blijven krijgen. Marzo heeft namelijk laten zien het wel in zich te hebben. Mocht de vormdip maanden aanhouden dan is het natuurlijk een ander verhaal, maar dat is bij Marzo (nog) niet het geval. Bovendien vind ik ook dat je van Marzo niet kunt zeggen dat hij geen inzet toont.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Ik kan echt genieten van spelers zoals Stefano, altijd goed en 100% inzet en had gister die Labyad van Vitesse gewoon weer keurig in zijn broekzak.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Fryskeboy22 schreef:Ik kan echt genieten van spelers zoals Stefano, altijd goed en 100% inzet en had gister die Labyad van Vitesse gewoon weer keurig in zijn broekzak.
Nou altijd goed? Hij begon anders wel heel zwak aan de wedstrijd en daarnaast mag er wel wat vaker een voorzet komen als hij mee op komt.

In het algemeen is hij verder wel degelijk.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Knipecity schreef:Nou altijd goed? Hij begon anders wel heel zwak aan de wedstrijd en daarnaast mag er wel wat vaker een voorzet komen als hij mee op komt.

In het algemeen is hij verder wel degelijk.
Nou, zeg dat wel zeg. Begon ontzettend slap aan de wedstrijd. De ene na de andere verkeerde pass. Zoals wel vaker de laatste wedstrijden. Herstelde zich daarna uitstekend met ook aanvallende intenties.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ik blijf het zonde vinden dat Van Anholt wegkwijnt op links. Hij moet rechtsback zijn, want daarin is ie beter dan Marzo. Marzo is een prima kerel, maar staat te vaak lucht te dekken en wordt dan simpel uitgespeeld.
Plaats reactie