Stefano Marzo

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het is wel derde rechtsback, na V Anholt en Doke Schmidt.
Ik vraag me af hoe dit gaat lopen met de contracten in de zomer.
Hij heft wel ere divisie niveau in ieder geval.
Samen maken we de club sterk.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Knipecity schreef:
Bij Pelé vond ik het in de opbouw wel een nadeel dat hij rechtsbenig is. Hij draaide nu vaak terug ipv de dieptebal te geven. Wel prettig dat je met Marzo weer een optie hebt.

Ja klopt, echter voor het feit dat hij op een onwennige plek stond, deed hij het goed. Daarbij had Kostic niets tot weinig in te brengen en dat vond ik best fijn ;)
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

BK2007 schreef:Het is wel derde rechtsback, na V Anholt en Doke Schmidt.
Ik vraag me af hoe dit gaat lopen met de contracten in de zomer.
Hij heft wel ere divisie niveau in ieder geval.

Ik denk eerlijk gezegd dat Doke bij GAE mag blijven. Had gisteren een geweldig doelpunt, maar voor de rest vind ik hem nou niet heel erg opvallen. Marzo heeft in 2 wedstrijden meer laten zien.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Stefano speelde niet slecht. Prima backup voor Pele.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

En multi inzetbaar, ook op middenveld.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Vond hem vandaag weer erg goed spelen, werd nog bijna beloond met een schitterende goal, maar een prachtige redding van Pasveer voorkwam dat. Zijn contract mag naar mijn mening ook wel verlengd, als het mogelijk is natuurlijk..
nou nou
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Superfries1996 schreef:Vond hem vandaag weer erg goed spelen, werd nog bijna beloond met een schitterende goal, maar een prachtige redding van Pasveer voorkwam dat. Zijn contract mag naar mijn mening ook wel verlengd, als het mogelijk is natuurlijk..

Ja hij viel goed in. Opvallend vond ik ook dat vAnholt op links veel beter rendeerde. misschien hem daar maar een tijdje laten staan en Marzo op de rechtsback.

Dijks was en slecht, maar is kennelijk ook zeer blessuregevoelig op dit moment. Weer het bovenbeen.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Gisteravond prima wedstrijd gespeeld, doet geen rare dingen, geen risico, heel degelijke voetballer.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Speelde gister inderdaad een hele prima pot. Snel, stevig in de duels en rustig aan de bal. Volgende keer maar beginnen zolasl we nu de 2e helft starten. Al mag dan otigba er van mij in voor Kum.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Mijn complimenten voor Marzo! Zeker een aanwinst gezien hij transfervrij is overgekomen!

Zeer rustige speler aan de bal, kan een mannetje uitschakelen zonder domme en onnodige overtredingen. Ook zoekt hij het risico niet op, zeer verstandige en goeie speler!

Verlegen deze jongen voor 3 jaar!

Achterhoede: Marzo Otigba Kruiswijk V. anholt
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Knipecity schreef:Marzo doet het prima en doet me zelfs een beetje aan Janmaat denken als hij opstoomt. Als hij dat niveau eens kan halen ;-)

Bij Pelé vond ik het in de opbouw wel een nadeel dat hij rechtsbenig is. Hij draaide nu vaak terug ipv de dieptebal te geven. Wel prettig dat je met Marzo weer een optie hebt.

Ben het helemaal met je eens betreffend de vergelijking met Janmaat.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Heerlijk, zo'n back die er overheen durft te komen. Wat dat betreft is Marzo veel aanvallender ingesteld dan Van Anholt (die overigens verdedigend ijzersterk lijkt de laatste weken).
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Wizard schreef:Heerlijk, zo'n back die er overheen durft te komen. Wat dat betreft is Marzo veel aanvallender ingesteld dan Van Anholt (die overigens verdedigend ijzersterk lijkt de laatste weken).
Marzo lijkt daadwerkelijk de potentie te hebben om gewoon een basis-waardige speler te worden. Hij heeft dit seizoen zijn waarde al gehad, en is dus mooi goedkoop opgepikt. Keurig werk van de op dat moment verantwoordelijke man. Ik zou er geen enkele moeite mee hebben als zijn verblijf hier een vervolg krijgt. Dit geeft ook mogelijkheden voor mijn stokpaardje (Pele op het middenveld :wink: ).
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Otsje P schreef: Dit geeft ook mogelijkheden voor mijn stokpaardje (Pele op het middenveld :wink: ).
Haha, eens. Hoewel ik nog steeds twijfel heb over Pelés visie. Vaak is hij toch te voorzichtig met inspelen. Maar wellicht dat hij op dat vlak beter op het middenveld rendeert aangezien je dan meer opties hebt.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ik vind Van Anholt helemaal niet zo matig aan de bal. Hij trapt de bal zelden wild weg en lijdt lang zo vaak niet balverlies als wel wordt beweerd. Ik vind hem onder druk juist erg sterk. Hij blijft rustig en maakt negen van de tien keer gewoon de juiste keuze. Ik zou Van Anholt ook wel een wedstrijd of tien naast De Roon willen zien staan. Niets mis mee.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Na afgelopen zaterdag zal het middenveld niet veranderd worden, rendeerde goed. Dus verwacht Marzo zondag op rechts en v Anholt op links. Logische keuzes in de lijn van dit seizoen. Volgend seizoen nieuwe trainer, nieuwe samenstelling selectie, dan zien we wel weer of van Anholt op het middenveld terecht komt.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

fuotbalgek schreef:Na afgelopen zaterdag zal het middenveld niet veranderd worden, rendeerde goed. Dus verwacht Marzo zondag op rechts en v Anholt op links. Logische keuzes in de lijn van dit seizoen. Volgend seizoen nieuwe trainer, nieuwe samenstelling selectie, dan zien we wel weer of van Anholt op het middenveld terecht komt.
Dat hoeft nu ook zeker niet, maar vanaf volgend seizoen zou het een prima optie kunnen zijn. Middenveld met De Roon, Van Anholt en Sinkgraven. Niet gek dacht ik zo.

Van Anholt kon hier wel eens de nieuwe Mister Heerenveen worden. Zie die jongen niet gauw bij ons vertrekken, heerlijk voetballertje.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Marzo kun je prima houden voor volgend seizoen. Multi inzetbaar, rustig aan de bal, fysiek goed, balt prima mee.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Gekko schreef:Marzo kun je prima houden voor volgend seizoen. Multi inzetbaar, rustig aan de bal, fysiek goed, balt prima mee.
Volgens mij is de club ook al in gesprek met hem over verlenging. Zou een goede zet zijn. De (goede) backs liggen niet voor het oprapen.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Marzo is inderdaad een onverwachte meevaller. Leek aanvankelijk een vage transfer, maar deze jongen heeft inmiddels wel bewezen goed mee te kunnen op eredivisienivo. Goed gescout.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Haalde Adrie Koster 2 jaar geleden niet Marzo naar Beerschot. Zou Hans Vonk nog met Marzo over de trainer Koster gesproken hebben?


Nu ik erover nadenk, we krijgen in ieder geval een vrome en eerbiedwaardige trainer.... Koster of Pastoor! :lol:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Thinkman schreef: Nu ik erover nadenk, we krijgen in ieder geval een vrome en eerbiedwaardige trainer.... Koster of Pastoor! :lol:
Wie zegt dat?
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Thinkman schreef: Adrie Koster 2 jaar geleden niet Marzo naar Beerschot. Zou Hans Vonk nog met Marzo over de trainer Koster gesproken hebben?


Nu ik erover nadenk, we krijgen in ieder geval een vrome en eerbiedwaardige trainer.... Koster of Pastoor! :lol:
En andre Paus als assistent :-)
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Jozefzoon wordt dan gehaald en Jesús Mariano Angoy wordt de keeperstrainer.

En de gebroerders kerkhof worden de analisten van onze tegenstanders.

Kan niet meer misgaan het komend seizoen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ja, ik geloof er nu helemaal in!
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Heerenveen rules schreef:Ja, ik geloof er nu helemaal in!
;) dan kun je nu naar Johan Pater
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Roelofsen heeft op Marzo gewezen, die had met hem gewerkt bij Jong PSV. heeft niets met scouten, Koster of wat ook te maken dus.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Sven Claes‏@svenclaes·19m
SC Heerenveen heeft besloten om de optie (extra 2 seizoenen) in het contract van Belg Stefano Marzo (23, ex-PSV) niet te lichten.
Wil natuurlijk niet direct zeggen dat Heerenveen niet met hem verder wil. Mogelijk onder andere voorwaarden.
Swollenaer
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-07-2004 22:16
Locatie: Zwolle

Bericht door Swollenaer »

Zou het persoonlijk een schande vinden als hij niet mag blijven. Vind hem met afstand onze beste back. Speelt goed, doet zijn ding en valt mee aan. Ik zou hem gelijk voor langere tijd vastleggen, maar ja.. Rare actie weer als dit zo is.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

We kennen de details uiteraard nog niet, maar dit klinkt erg vreemd. Die jongen presteert uitstekend en zou een prima speler voor ons kunnen zijn.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Plaats reactie