Stefano Marzo

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:Gaan we voor goedkoop of kwaliteit? Slagveer - Uth - Bilal, daar word ik niet vrolijk van. Als we voor ruim tien miljoen dan mag je best investeren. Dit is wel een hele, onnodige oplossing.
Onnodig?? Welkom in de realiteit HR. Ze gaan het gewoon proberen met de jeugd en goedkope aankopen. Mocht er nood aan de man zijn dan zullen ze daarop inspringen. Mooier kunnen ze het in de huidige situatie niet maken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Jij denkt werkelijk dat wanneer Finnbogason en Ziyech vertrekken dat ze dat alleen gaan opvullen met jeugd? Dat vind ik getuigen van weinig realisme! Waarom hebben ze anders belangstelling voor die twee van Aalborg en Rienstra? In de bovenstaande opstelling staat geen enkele nieuwe speler, dat gaat echt niet gebeuren.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Waarheid zal er ergens tussenin liggen, ik gok erop dat er twee aankopen gedaan gaan worden van samen zo'n 2-2.5 euro: een nieuwe spits en een middenvelder(Kusk), voor de rest alles transfervrij of jeugd.
nou nou
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:Jij denkt werkelijk dat wanneer Finnbogason en Ziyech vertrekken dat ze dat alleen gaan opvullen met jeugd? Dat vind ik getuigen van weinig realisme! Waarom hebben ze anders belangstelling voor die twee van Aalborg en Rienstra? In de bovenstaande opstelling staat geen enkele nieuwe speler, dat gaat echt niet gebeuren.
Ik heb niet gezegd dat ze het met deze spelers alleen gaan doen. Maar ik geloof wel dat dit de basis zal zijn. Met hier en daar, waar nodig, nog aanvullingen uiteraard. Maar als je binnen afzienbare tijd weer helemaal gezond en een groeiende club wilt worden dan hoef je er echt niet op te rekenen dat er miljoenen geïnvesteerd zullen worden. Ook niet als zowel Ziyech, Finnbogason en Nordfeldt verkocht gaan worden. Vanuit dat oogpunt plaatste ik mijn post.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
mr.freeze
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-12-2012 20:43

Bericht door mr.freeze »

Prima toch? Als er maar snel duidelijkheid is, ook b.v. met marzo. Als lodeweges aangeeft met van anholt verder wil op het middenveld moet je snel verlengen met marzo. Scheelt i.i.g een rechtsback als aankoop. Ik hoop alleen dat het een beetje vlot loopt met de transfers, met het oog op de nieuwe trainer. Je wilt niet weer het scenario van het eerste van basten jaar waar eind augustus de selectie pas rond was.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Sommigen worden een beetje verblind door het succes met jeugdspelers. Er moet echt het nodige bij voor komend seizoen, jeugdspelers zijn prima, maar als aanvulling op het team. Jongens als Uth, Otigba, Sinkgraven en noem ze maar op gaan hier de kar niet trekken hoor. Ik ben het helemaal eens met Heerenveen Rules, er moet echt wel geinvesteerd worden in kwaliteit.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Het is daarom zo jammer dat we kwaliteit die we hebben laten lopen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

mr.freeze schreef:Prima toch? Als er maar snel duidelijkheid is, ook b.v. met marzo. Als lodeweges aangeeft met van anholt verder wil op het middenveld moet je snel verlengen met marzo. Scheelt i.i.g een rechtsback als aankoop. Ik hoop alleen dat het een beetje vlot loopt met de transfers, met het oog op de nieuwe trainer. Je wilt niet weer het scenario van het eerste van basten jaar waar eind augustus de selectie pas rond was.
Ach, uiteindelijk werd dat door de legendarische reeks van 5, plus nog een paar wedstrijden een goed seizoen. En nu met alle jonge jongens op cruciale plaatsen in het elftal én in het eind van de competitie staan we er nóg beter voor en is de eindkwalificatie waarschijnlijk nog beter ook. Met een trainer die durft te voetballen is er best reden om hoopvol te zijn voor komend seizoen. Zouden ze dan net buiten de play offs vallen dan zou dat helemaal geen grote schande zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

@heerenveen rulez

Je denkt toch niet serieus dat we deze transferperiode meer gaan investeren dan 2 miljoen haha?

Persoonlijk denk ik dat we 'blij' mogen zijn als er één miljoen geïnvesteerd wordt aan aankopen, ik denk dat we daar waar nodig, veel transfervrije spelers krijgen. Wat geen probleem is als het maar daadwerkelijke versterkingen zijn.

Ik zag vandaag op Twitter via Feanonline een foto voorbij komen waar de opstelling voor volgend seizoen als volgt eruit zag:

Keeper
1. Victor Noring
2. Andries Noppert

rechtsback
1. Pele van Anholt
2. Doke Schmidt

Centraal
1. Kenneth Otigba
2. Stephan Warmholts

1. Jens Jurn Streutker
2. Joost van Aken

linksback
1. Jukka Raitala
2. Joris Voest

Middenveld
1. Marten de Roon
2. Daley Sinkgraven
3. Joey van der Berg

Aanval
Rechts:
1. Bilal Basacikoglu
2. Luciano Slagveer

Spits:
1. Mark Uth
(2. aankoop denk ik)

Links:
1. Szabolcs Varga
2. Yanic Wildschut

Aangezien ze naar een selectie grote willen van 32 man voor zowel het tweede als het eerste, zullen er nog enkele spelers bij komen. Voornamelijk op het middenveld kunnen we nog enkele spelers verwachten.
Laatst gewijzigd door Feanfan13 op 10-04-2014 01:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Met een beetje geluk halen we deze zomer 15 miljoen aan transferinkomsten binnen. Dan mag ik hopen dat ze wel meer dan 2 miljoen euro gaan besteden. En over die opstelling in de VI, dat was de opstelling zonder Kruiswijk, Kum en Van La Parra. Als je het artikel had gelezen, had je geweten dat wanneer zij niet verlengen er het een en ander bijkomt, evenals als twee nieuwe middenvelders en misschien een spits.
Heerenveen till I die!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Je hebt wel lol om jezelf feanfan 13 of niet? Het maakt helemaal niets uit hoe ze de spelers halen, maar ze gaan heus wel nieuwe spelers halen. Die onnozele opstellingen met voornamelijk jeugdspelers gaan nergens over. We hebben van PSV gewonnen en nu denken sommigen dat we het een jaar met voornamelijk jeugdspelers kunnen gaan doen.

Er komen dus waarschijnlijk 4/5 nieuwe spelers bij volgens Vonk in VI.
mr.freeze
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-12-2012 20:43

Bericht door mr.freeze »

Eerst maar eens zien wie en hoeveel er weg gaan en welke contracten er alsnog verlengd worden. Het heeft ook geen zin nieuwe spelers te halen die de ontwikkeling van de "jeugd" in de weg staan.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Volgens mij is het vrij simpel. Er zal goed worden geanalyseerd of een vertrokken bassispeler vervangen kan worden door een jeugdspeler. Wanneer dit niet kan, zal er een nieuwe speler worden aangetrokken. Ook zal er gekeken worden naar de mix in het team inzake onervaren en ervaren spelers.
Voor Ziyech heb je Sinkgraven en dus heb je met V/d Berg en De Roon slechts 3 basiswaardige middenvelders. Daar zullen dus nog minimaal 2 middenvelders bijkomen aangezien er bij mijn weten geen jeugdspeler is die op dit moment kan worden doorgeschoven.
Voor de overige posities is het afwachten wie er vertrekt. Voor Finnbogason komt Uth. Voor de rest verwacht ik geen wijzigingen behalve dan centraal achterin/linksback.

@Marzo: die mag je wat mij betreft zeker een contract aanbieden. Kan Pelé zich focussen op positie als verdedigende middenvelder en heb je een leuke rechtsback in huis die ook durft op te komen.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Heerenveen rules schreef:Je hebt wel lol om jezelf feanfan 13 of niet? Het maakt helemaal niets uit hoe ze de spelers halen, maar ze gaan heus wel nieuwe spelers halen. Die onnozele opstellingen met voornamelijk jeugdspelers gaan nergens over. We hebben van PSV gewonnen en nu denken sommigen dat we het een jaar met voornamelijk jeugdspelers kunnen gaan doen.

Er komen dus waarschijnlijk 4/5 nieuwe spelers bij volgens Vonk in VI.

Nee niet om mezelf, maar om jouw opmerking. Onnozele opstellingen? Wen er maar aan de eerst komende jaren, en die 4 á 5 spelers die er bij komen, zullen grotendeels transfervrije spelers zijn. Bovendien zie ik ons 10X liever op onze bek gaan met eigenjeugd spelers, dan met spelers die daadwerkelijk transfergeld hebben gekost.

Maar volgens mij besef jij totaal niet in hoe zwaar weer onze club zich bevindt, Vonk geeft niet, niet voor niets aan dat de reorganisaties die op dit moment worden door gevoerd noodzakelijk zijn. Ik citeer het stukje even voor je: "Het is normaal dat we gaan bezuinigen, we moeten het ook doen als de club over drie jaar nog wil bestaan", reageert technische directeur Hans Vonk. "We kunnen niet elk seizoen 4 miljoen euro verlies maken." Geloof het of niet maar het raakt mij echt als ik lees dat we dus daadwerkelijk op het randje van de afgrond staan, 3 jaar! En we kunnen nu wel gaan discussiëren over transfers en transferbedragen, maar niets is zeker in de voetballerij, Finnbogason kan volgende week wel een ongeluk krijg.

Het kan mij werkelijk waar geen reet schelen als we volgend jaar met jeugdspelers 12e eindigen, het jaar daarop zal ik zeker weer een seizoenkaart kopen, bovendien kan het alleen maar meevallen. Het geld wat bespaart wordt aan transfergeld kan mooi in de club kas gestoken worden. En bovendien als je een clubman als Henk Herder eruit schopt wegens bezuinigingsmaatregelingen, en vervolgens twee miljoen gaat investeren in de transferperiode kom je niet echt geloofwaardig over.

Overigens heb ik de volste vertrouwen in onze eigenjeugd, er loopt genoeg talent. En waarom wonnen wij van PSV? Omdat er eindelijk een keer voor elkaar gewerkt werd, samen met een hoop inzet en strijd heeft dit ons 3 punten opgeleverd. Als die jeugdspelers, die hier ook grotendeels verantwoordelijk voor zijn, mij volgend jaar elke wedstrijd zo'n inzet tonen, ben ik een tevreden supporter, zelfs als we inderdaad 12e worden.

Vooralsnog staat voor mij het financieel gezond worden van de club voorop, het sportieve resultaat neem ik de komende jaren wel even voorlief. En waarom zouden onze jeugdspelers niet mee kunnen komen met het toch al lage niveau van de Nederlandse competitie? Steeds meer clubs passen ook hun eigenjeugd spelers toe, mijn veronderstelling is toch dat Heerenveen toch één van de betere jeugdopleiding heeft van Nederland, aangezien het beloften team vorig jaar overtuigend eerste is geworden, en dit jaar gewoon weer mee doet om de 2e á 3e plaats.

Laten we dus asjeblieft het club belang voorop stellen, amen!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Feanfan13 schreef:Het kan mij werkelijk waar geen reet schelen als we volgend jaar met jeugdspelers 12e eindigen, het jaar daarop zal ik zeker weer een seizoenkaart kopen, bovendien kan het alleen maar meevallen. Het geld wat bespaart wordt aan transfergeld kan mooi in de club kas gestoken worden. En bovendien als je een clubman als Henk Herder eruit schopt wegens bezuinigingsmaatregelingen, en vervolgens twee miljoen gaat investeren in de transferperiode kom je niet echt geloofwaardig over.
Goed stuk verder, maar in deze alinea praat je alleen maar poep. Volgend jaar geen seizoenskaart omdat...? Niet kunnen investeren omdat we stoppen met Henk Herder? Wat een flauwekul.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ik vind het geen bijzonder stuk. HR zegt niks anders dan wat Feanfan13 zegt. Verder is het een samenvatting van het nieuws van de afgelopen 2 weken.
Natuurlijk zullen er 4-5 nieuwe spelers komen; transfervrij of niet, dat boeit me niet. Zolang er maar 2-3 ervaren spelers bijzitten, zodat je een goede mix in ervaring en aansturing krijgt.
Het is niet meer dan logisch dat de club moet bezuinigen (zoals bijna elke club momenteel) en dat dit invloed heeft op je aankoopbeleid.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

@ frisianviking, volgens mij staat er toch echt volgend jaar WEER een seizoenkaart dus wat jouw punt is?
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

TORCIDA schreef:@ frisianviking, volgens mij staat er toch echt volgend jaar WEER een seizoenkaart dus wat jouw punt is?
Na volgend seizoen neemt hij weer een kaart. Althans, zo staat het er.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Frisian Viking schreef: Na volgend seizoen neemt hij weer een kaart. Althans, zo staat het er.
Nee, zo staat het er niet. Hij zegt feitelijk dat zelfs als we 12e worden(in het seizoen dat hij gewoon een kaart heeft), hij het jaar erop gewoon weer een seizoenskaart neemt. Dus onafhankelijk van de eindstand, hij verlengt zijn kaart gewoon.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Goed stuk verder, maar in deze alinea praat je alleen maar poep. Volgend jaar geen seizoenskaart omdat...? Niet kunnen investeren omdat we stoppen met Henk Herder? Wat een flauwekul.
WEL een seizoenkaart, ongeacht de plaats waar we eindigen (goed lezen).

Wel kunnen investeren, maar niet met grote bedragen (geen twee miljoen), bovendien lees ik net weer een stuk van Van der Wiel dat we door de verkoop van Eikrem en het verhuren van Wildschut dit jaar aan onze financiële verplichtingen kunnen voldoen. Dit doet mij weer beseffen dat we dus echt op het randje balanceren.

Met dit veronderstellend bericht, zeg ik: 'houd de hand maar op de knip dit jaar.' Alleen jeugdspelers toepassen en transfervrije spelers halen, daar waar nodig een kleine investering, ik denk dat de directie daar ook dit jaar voor kiest. We kunnen beter als supporters de verwachtingen en eisen wat naar beneden stellen, dan valt het uiteindelijk allemaal mee(hopelijk). Het geld van de transfers, vermoedelijk van Finnbogason en Ziyech, maar gebruiken om een buffer op te bouwen. Het bedrag van een mogelijk vertrekkende Nordveldt kan geïnvesteerd worden in de selectie.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Prima, vanaf hier nu weer over Marzo, het transferbeleid heeft een eigen topic.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Feanfan13 schreef: Nee niet om mezelf, maar om jouw opmerking. Onnozele opstellingen? Wen er maar aan de eerst komende jaren, en die 4 á 5 spelers die er bij komen, zullen grotendeels transfervrije spelers zijn.
Jammer dat je mijn punt niet snapt. Al die opstellingen zijn compleet zinloos omdat er nog 4/5 spelers bijkomen. Ik snap ook wel dat ze grotendeels transfervrij zullen zijn, maar dat is mijn punt niet. De selectie zal nog genoeg nieuwe spelers tellen.....
Gebruikersavatar
Let's go BlueWhiteArmy
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 04-09-2013 02:37

Bericht door Let's go BlueWhiteArmy »

Gaan ze definitief niet met Marzo verlengen?
Zou het echt zonde vinden als dat het geval is...
Kunnen we Zondag niet met een actie o.i.d. laten blijken dat we hem er graag bijhouden, of om in ieder geval te laten blijken dat wij wel degelijk achter hem staan?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Actie voor Marzo? Voor een speler die 4x heeft gespeeld. Moet niet gekker worden.
Gebruikersavatar
Let's go BlueWhiteArmy
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 04-09-2013 02:37

Bericht door Let's go BlueWhiteArmy »

Ik doelde meer op een mooi spreekkoor of iets in die trant...
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Beetje overdreven allemaal. Hij heeft ons niet de landstitel bezorgd of zeau.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Stelletje opportunisten. Slechts een stuk of tien wedstrijden gespeeld, wat een heisa om deze jongen. Zakte bij Ajax en Feyenoord uit compleet door de mand maar dat schijnt iedereen alweer te zijn vergeten. Bovendien is Van Anholt beter, en ja dat is een rechtsback, en is Schmidt een minimaal gelijkwaardig aan Marzo als backup. Jammer maar helaas.
Heerenveen till I die!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Na de wedstrijd gister ben je wederom geneigd te zeggen, nieuw contract. Opvallend verschil met Marzo en van Aken op de back vind ik de rust in en het vermogen tot opbouwen van deze jongens.

Ik kan me niet voorstellen dat hij zo veel moet verdienen. Gelukkig kijkt Dwight elke week, dus misschien krijgt Marzo alsnog een nieuw contract :wink:
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Ben bang van niet, ze Namen afscheid terwijl ze dit niet deden met bijvoorbeeld van la parra en kruiswijk.
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Speelde gisteren prima, maar staat bij die tegengoal ook aardig slecht te verdedigen zeg.
nou nou
Plaats reactie