Yanic Wildschut

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Kan toch geen verrassing zijn? Heb zijn komst geen moment begrepen. Onvoorstebare miskoop. Slagveer is momenteel nog slechter trouwens. Die laat niets zien, Wildschut sprint nog wel eens iemand voorbij om vervolgens een voorzet achter de man te geven. Onvoorstelbaar dat VLP onze beste buitenspeler is.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Met een positieve bril op kun je ook zeggen dat er geen speler is met meer verbeterpotentie dan Wildschut.
Op snelheid iemand passeren is tegenwoordig al heel wat, als ie nu ook nog leert om overzicht te bewaren, zie ik nog wel mogelijkheden voor deze sterke en snelle speler.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Thinkman schreef:Met een positieve bril op kun je ook zeggen dat er geen speler is met meer verbeterpotentie dan Wildschut.
Op snelheid iemand passeren is tegenwoordig al heel wat, als ie nu ook nog leert om overzicht te bewaren, zie ik nog wel mogelijkheden voor deze sterke en snelle speler.
Overzicht en Inzicht kan je niet leren, dat heb je of heb je niet. Wildschut is een blinde voetballer en dat blijft hij. Pappa daarintegen. :lol:
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Thinkman schreef:Met een positieve bril op kun je ook zeggen dat er geen speler is met meer verbeterpotentie dan Wildschut.
Op snelheid iemand passeren is tegenwoordig al heel wat, als ie nu ook nog leert om overzicht te bewaren, zie ik nog wel mogelijkheden voor deze sterke en snelle speler.
Dat er geen speler is met meer verbeter punten ben ik helemaal met je eens , maar potentie ?? Wat hij momenteel laat zien , is het gewoon hoor en dat is het inmiddels al 4 jaar , heel hard rennen, kleppen op en bidden dat hij van de 80 ballen die hij in het seizoen richting de goal schiet er 5 op wonderbaarlijke wijze tussen de palen belanden, en dat is dan ongeveer zijn rendement. Je kan het de beste jongen niet eens kwalijk hij komt afgezien van zijn snelheid en kracht natuurlijk op alle overige punten zwaar tekort.

-Techniek , nee
-Overzicht, nee
-Balaanname, nee
-Traptechniek, nee
-Creativiteit, nee
-Concentratie, nee
-Tactisch inzicht, nee
-Passing, nee
-Uithoudingsvermogen, nee

Ach de lijst is eindeloos , maar verder natuurlijk een heerlijke speler voor van Basten om mee te werken hahahahaha , en dat te bedenken dat er verleden jaar 2 miljoen voor deze jongen is geboden. :crying: Lachwekkend.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Heb je je seizoenkaart al opgezegd? Want na deze prutsers wil jij toch niet kijken? En dan moet je ook nog naar van Basten zijn taktiek kijken. Of ga je lekker blijven zeiken op het forum. Kom op maak een statement, zeg je kaart op! Laat zien dat je dit niet pikt!
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Grimo schreef:Heb je je seizoenkaart al opgezegd? Want na deze prutsers wil jij toch niet kijken? En dan moet je ook nog naar van Basten zijn taktiek kijken. Of ga je lekker blijven zeiken op het forum. Kom op maak een statement, zeg je kaart op! Laat zien dat je dit niet pikt!
Ik kijk het nog een half jaartje aan ... En wil je nooit meer van Basten en tactiek in 1 zin noemen , heeft namelijk niks met elkaar te maken.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Dat wil ik wel doen. Als jij niet meer Pappa en "in de basis" in één zin wilt noemen? Dat heeft namelijk ook niks met elkaar te maken.

Echt nog een half jaar? Wat doe je jezelf aan?
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Grappig, jij raakt dus inderdaad onder de indruk van zijn sprints langs tegenstanders. Op zich ook prima natuurlijk maar wat hij er daarna mee doet is barslecht. Wild naast of over schieten of een voorzet die helemaal nergens op slaat.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Vanmiddag in Utrecht is het te hopen dat van Basten Wildschut gaat opstellen. Utrecht geeft ruimte weg en daar kan hij van profiteren. Ik hoop en Wildschut en Slagveer op de vleugels. Snelheid en counteren dus.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

RuudvanHuntelaar schreef:En wil je nooit meer van Basten en tactiek in 1 zin noemen , heeft namelijk niks met elkaar te maken.
Wil jij dan ophouden met Papa en voetbal in 1 zin te noemen? Dat heeft namelijk ook niks met elkaar te maken.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Hebben ze Yanic al opgewonden voor vanmiddag of even vanochtend even de duraccelbatterijen vervangen?
Nordfeldt94
Bankzitter
Berichten: 209
Lid geworden op: 03-12-2012 12:29

Bericht door Nordfeldt94 »

Ongelofelijk hoe hij achter de muur duikt bij de 1e vrije trap... Was ie gewoon blijven staan was er niets gebeurd
Come on you boys!
Jarno!
Nieuw talent
Berichten: 89
Lid geworden op: 13-09-2007 12:37
Locatie: Muscat
Contacteer:

Bericht door Jarno! »

Bijzonder hoe onnozel hij de bal verspeelt op eigen helft waaruit de pass op Mulenga komt :x
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Ik heb geen idee of ze er zin en tijd voor heeft , maar is het geen idee om Anky van Grunsven in het weekend bij hem op zijn rug te zetten ? Heeft een aardige cv op het gebied van werken met paarden, zal zijn rendement ongetwijfeld verhogen.
Tikkieterug
Bankzitter
Berichten: 209
Lid geworden op: 14-01-2013 15:30

Bericht door Tikkieterug »

RuudvanHuntelaar schreef:Ik heb geen idee of ze er zin en tijd voor heeft , maar is het geen idee om Anky van Grunsven in het weekend bij hem op zijn rug te zetten ? Heeft een aardige cv op het gebied van werken met paarden, zal zijn rendement ongetwijfeld verhogen.
Normaal gesproken reageer ik niet op de onzin die er uit jouw toetsenbord komt aangezien mijn tijd daar te kostbaar voor is, voor deze keer maak ik echter een uitzondering: "Wat een trieste opmerking, stakker"
Jaap
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Tikkieterug schreef: Normaal gesproken reageer ik niet op de onzin die er uit jouw toetsenbord komt aangezien mijn tijd daar te kostbaar voor is, voor deze keer maak ik echter een uitzondering: "Wat een trieste opmerking, stakker"
Nou nou nou je moet volgens mij ff een TikkieTerugschakelen , het betreft hier slechts een zeer lastig uitvoerbaar idee. Maar bedankt voor je kostbare tijd in ieder geval :wink:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Is het een idee om hem centraal achterin te laten spelen? Hij kan hard lopen en heeft soms prachtige rushes en kan de bal dan gewoon rechtdoor de goal inlopen. Dan hoeft hij de bal ook niet opzij te geven, of van schuin voor de goal te schieten. Soms zijn oplossingen zo simpel 8)
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

@knipecity haha, hij kan ook de post bezorgen. Krijg ik die tenminste op tijd :)
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

RuudvanHuntelaar schreef:Ik heb geen idee of ze er zin en tijd voor heeft , maar is het geen idee om Anky van Grunsven in het weekend bij hem op zijn rug te zetten ? Heeft een aardige cv op het gebied van werken met paarden, zal zijn rendement ongetwijfeld verhogen.
En misschien een idee om bij jou de oogkleppen weg te halen ;)
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Wizard schreef:
En misschien een idee om bij jou de oogkleppen weg te halen ;)
Teleurstellende opmerking en dat uit jou mond , totaal onverwacht :lol:
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Gisteren werd weer pijnlijk duidelijk dat hij gewoon niet kan voetballen. Ongelofelijk hard rennen kan hij wel, en dan lijkt het gevaarlijk. Zijn dribbel is technisch verschrikkelijk, overzicht heeft hij niet, controle heeft hij niet, inzicht heeft hij niet. Liep zich gisteren twee keer dood door zijn eigen onkunde. Hij had een keer een bal breed kunnen leggen, maar dat zag hij ook niet.

Lekker naar de atletiek vereniging met die man, of op vrijdagavond naar Wolvega.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Lardy schreef:Gisteren werd weer pijnlijk duidelijk dat hij gewoon niet kan voetballen. Ongelofelijk hard rennen kan hij wel, en dan lijkt het gevaarlijk. Zijn dribbel is technisch verschrikkelijk, overzicht heeft hij niet, controle heeft hij niet, inzicht heeft hij niet. Liep zich gisteren twee keer dood door zijn eigen onkunde. Hij had een keer een bal breed kunnen leggen, maar dat zag hij ook niet.

Lekker naar de atletiek vereniging met die man, of op vrijdagavond naar Wolvega.
Inderdaad, Rajiv hoeft maar een bal van zijn voet te laten springen en het fluitconcert begint al weer, maar het gros staat op de banken als Popov 0.5 op komt stomen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het was al veelzeggend dat Wildschut zonder veel discussie op de reservebank zat bij VVV. Nu werden daarvoor nog verzachtende omstandigheden gezocht, maar zo langzamerhand mogen we de conclusie wel trekken: hij kan eigenlijk alleen maar hard rennen. In de afronding lijkt het negen van de tien keer helemaal nergens naar omdat hij simpelweg geen techniek heeft. Onbegrijpelijk dat deze jongen voor zo'n bedrag is gekocht.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Drama met bal , en Drama zonder bal !!! Dan kijk ik persoonlijk toch liever naar iemand die volgens zijn trainer ( die elke dag met hem werkt) goed is met de bal, leeft als een prof en goed traint. Daar voeg ik zelf nog even overzicht en een prima traptechniek aan toe, het blijft onbegrijpelijk.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Lachwekkend het uitfluiten van Van la Parra en het juichen voor het inbrengen van Wildschut. Hoe kun je nou blij zijn met een wissel als deze.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Frisian Viking schreef:Lachwekkend het uitfluiten van Van la Parra en het juichen voor het inbrengen van Wildschut. Hoe kun je nou blij zijn met een wissel als deze.
Publiek die liep te juichen en klappen bij wissel moet zich kapot schamen. Zo ga je niet met je eigen spelers om. Sneue figuren.

Wildschut kan niet veel meer dan hardlopen en vergaloppeert zich dan vaak. Gisteren ook best paar grote kansen. 1 ziet hij niet dat Bilal vogelvrij staat, 1 enorme kans voor zichzelf schampt hij de bal en nog 1 bal te ver voor zich uit, achterbal. Hij kan enorm hard lopen, maar nu nog voetballen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Wildschut is het soort speler waar de boarding voor uitgevonden is.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Wildschut is een hele beperkte speler die waarschijnlijk nooit het gewenste niveau zal bereiken, maar ondanks dat heeft hij wel twee hele belangrijke goals gemaakt dit seizoen. Daarnaast vind ik hem met zijn snelheid altijd heel dreigend, jammer dat hij vaak geen vervolgactie heeft. Vond hem gister in ieder geval beter dan van la Parra.
nou nou
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Frisian Viking schreef:Wildschut is het soort speler waar de boarding voor uitgevonden is.

schitterende opmerking :D
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Een linksbuiten heeft vernuft nodig, terwijl Wildschut het van ruimte en snelheid moet hebben. Ik vind hem meer een 4/4/2 spits in een dienende rol, zoals Nilsson bij Alves.
Plaats reactie