Yanic Wildschut

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Lardy » 24-06-2013 15:54

Er zit rek in deze jongen, en voor zo'n laag bedrag kan je alleen maar winst maken. Gaat helemaal goed komen.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Superfries88' » 24-06-2013 15:58

Op het eerste oog ben ik vooral kritisch. Als jeugdspeler lijkt Wildschut een hobbelige weg te hebben bewandeld, bij Zwolle was het weinig overtuigend, bij Jong Oranje pover en het afgelopen seizoen dramatisch. Eigenlijk heeft hij één jaar vrij redelijk gespeeld: in de omschakeling van VVV. Voor een dergelijke transfersom vind ik het nogal een risico.

Maar goed, je moet niemand bij voorbaat al afschrijven. Hij komt nu eenmaal, dus laat het dan ook maar zien!
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor geert23 » 24-06-2013 15:58

Bubbe schreef:
sonnema schreef:Al lekker weer iemand afschieten voordat ie ook maar een bal getrapt heeft. :|


Dat is waar het niveau van dit forum naar toe gaat (lees: naar toe is gegaan), wen er maar aan.

Tegenwoordig mag je geen kritiek meer geven blijkbaar. We kunnen wel optimistisch zijn maar wat moeten wij met de bankzitter van VVV? Je moet het van de realistische kant bekijken.
geert23
Selectiespeler
 
Berichten: 423
Geregistreerd op: 17-06-2006 08:55

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 24-06-2013 16:31

Ik heb wildschut al vanaf zwolle zien spelen en bij zwolle was hij al bankzitter, heeft toen alleen wel een goeie wedstrijd gespeeld die ik live zag tegen twente in de knvb beker (daar kwam het aan op verlenging en Wildschut was nog fit dus perfecte wedstrijd om te schitteren), maar ook bij vvv heeft hij me verrevan overtuigd. Ik heb special ook de playoffs gekeken om hem te zien tegen go ahead o.a maar hij kwam zn directe tegenstander geen 1keer voorbij en gooide het later weer op zn snelheid door de bal 10meter vooruit te tikken en te lopen ook is hij in de combinatie niet goed veelste onrustig in de passing. Heeft alleen wel een hard schot maar dat heeft een linsen ook. We hadden echt nog beter valpoort kunnen houden die is ook snel en sterk had ons 7 ton bespaart, Wildschut is echt een grote gok. Ipv dat we zo'n thigadouini die afgelopen seizoen werd verhuurd aan cambuur gewoon hadden gehaald, want bij vitesse komt hij sws niet aan de bak en heeft het leuk gedaan bij cambuur en hij is tweebenig of in Servië/Kroatië hadden gescout (waar ik er zo ook een paar kan opnoemen) daar is het ook nog goedkoper vanwege de financiële situatie van de clubs daar maar nee de scouting valt terug op Wildschut..
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Gekko » 24-06-2013 19:36

Wellicht krijgt Talan hem aan de praat (loop, draai). Maar het is verre van een zekerheidje.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor frisianbadboy » 24-06-2013 19:45

Teleurgesteld in Hansma da thij deze speler daadwerkelijk heeft aangetrokken. Net als van den Berg een speler die je echt niet verder gaat helpen. Beperkte voetballer met gebrekkige techniek en weinig inzicht. Voor een club die het linkerrijtje ambieert komt hij schromelijk tekort. Als hij als basisspeler is gehaald dan vind ik dat een kwestie van falend beleid.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor zweed1 » 24-06-2013 21:18

Lijkt mij een flinke gok voor 7/8 ton. Het is maar de vraag of het wat gaat worden met hem. Best wel een gok als je niet zoveel te besteden hebt.

Voor dat geld was Mohktar (Zwolle) meer een zekerheid, die heeft vorig jaar alle wedstrijden meegedaan terwijl Wildschut de bank heeft warmgehouden bij VVV.

We zullen zien, maar met weinig middelen had ik deze gok niet genomen.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Otsje P » 24-06-2013 21:21

zweed1 schreef:Voor dat geld was Mohktar (Zwolle) meer een zekerheid,


Dat klopt, maar Mohtar wacht op Twente. Chadli weg, Mohktar erin.

Spelers moeten zelf ook willen he. Het is niet zo dat iedere speler staat te trappelen om bij Heerenveen te gaan spelen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Eric » 24-06-2013 21:22

Als er daadwerkelijk 7 ton voor Wildschut is betaald dan zijn ze gek. Ik vond hem twee seizoenen geleden, afgezien van enkele goede wedstrijden al niet goed. Het afgelopen seizoen was helemaal drama, maar daar krijgt Lokhoff nu de schuld van.
Ik laat me graag verassen en misschien zit er wel een enorme rek in deze jongen en gaat zijn volle talent er uitkomen. Maar ik heb er weinig vertrouwen in. Wildschut is leuk voor wanneer we moeten counteren, maar in eigen huis zullen we weinig aan hem hebben vrees ik. Ik ben bang voor een dure Van La Parra 2.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Knipecity » 24-06-2013 21:36

Meningen over deze jongen zijn erg wisselend. Zelf ben ik erg terughoudend. Die jongen heeft nog bar weinig laten zien, zeker afgelopen seizoen, maar blijkbaar ziet men bij ons de potentie, maar 7 ton vind ik wel een hele grote gok. Kan vertekenen maar hij ziet er op de foto ook niet echt afgetraind uit, dus flink aan de bak.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Eric » 24-06-2013 21:49

Knipecity schreef:Meningen over deze jongen zijn erg wisselend. Zelf ben ik erg terughoudend. Die jongen heeft nog bar weinig laten zien, zeker afgelopen seizoen, maar blijkbaar ziet men bij ons de potentie, maar 7 ton vind ik wel een hele grote gok. Kan vertekenen maar hij ziet er op de foto ook niet echt afgetraind uit, dus flink aan de bak.


Dit las ik ook van VVV supporters, dat Wildschut het afgelopen jaar het behoorlijk heeft laten lopen. Ik hoop dat dit niet teveel zegt over zijn mentaliteit, iets waarvoor hij bij Zwolle ook al weg moest geloof ik.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Neymar » 24-06-2013 21:52

"Yanic is een vleugelaanvaller die zowel links als rechts goed uit de voeten kan met snelheid, kracht, assist en scorend vermogen."

Johan Hansma


117 wedstrijden, 13 goals. 1 goal per 486 minuten.

Ter vergelijking
VLP: 91 wedstrijden, 12 goals. 1 goal per 379 minuten.
Mokthar: 71 wedstrijden, 19 goals. 1 goal per 304 minuten.
Assaidi: 169 wedstrijden, 33 goals. 1 goal per 339 minuten.
CR7: 569 wedstrijden, 349 goals. 1 goal per 130 minuten.

Natuurlijk onzin om deze spelers te vergelijken en zo. Wil alleen zeggen dat het ik niet echt scorend vermogen zie :lol:. Desalniettemin gaat hij bij ons gewoon de sterren van de hemel spelen. Hoop ik.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor TORCIDA » 24-06-2013 22:09

Voor een vleugel speler die 8 keer scoorde bij een ploeg als vvv, niet slecht. Reken ik afgelopen jaar maar niet mee, het was een enorme domper voor hem dat de transfer naar Heerenveen niet doorging.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Knipecity » 24-06-2013 22:30

TORCIDA schreef:Voor een vleugel speler die 8 keer scoorde bij een ploeg als vvv, niet slecht. Reken ik afgelopen jaar maar niet mee, het was een enorme domper voor hem dat de transfer naar Heerenveen niet doorging.

En wat zegt dat over een speler als hij daar een heel jaar last van heeft?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Frisian Viking » 24-06-2013 22:41

Knipecity schreef:
TORCIDA schreef:Voor een vleugel speler die 8 keer scoorde bij een ploeg als vvv, niet slecht. Reken ik afgelopen jaar maar niet mee, het was een enorme domper voor hem dat de transfer naar Heerenveen niet doorging.

En wat zegt dat over een speler als hij daar een heel jaar last van heeft?

Niks.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Neymar » 24-06-2013 22:55

Frisian Viking schreef:
Knipecity schreef:
TORCIDA schreef:Voor een vleugel speler die 8 keer scoorde bij een ploeg als vvv, niet slecht. Reken ik afgelopen jaar maar niet mee, het was een enorme domper voor hem dat de transfer naar Heerenveen niet doorging.

En wat zegt dat over een speler als hij daar een heel jaar last van heeft?

Niks.


Iedere speler heeft wel eens een slecht seizoen. Laten we hopen dat het incidenteel was en dat hij bij ons gewoon goed speelt. Ik vind het wel een leuke speler, kan ons nog best verrassen.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Superfries88' » 24-06-2013 23:03

Een slecht seizoen is helemaal niet erg. Dat kan iedereen overkomen en zeker op jonge leeftijd in een matig draaiend elftal. Het probleem is alleen dat Wildschut toch al wat drempels heeft ondervonden in zijn loopbaan en eigenlijk nimmer heeft bewezen dat hij het gewenste spelletje beheerst. Sterker nog: zijn sterke punten duiden daar niet op. Misschien komt het allemaal goed, maar dan nog moet je wel een aantal vragen stellen: hoelang duurt zoiets, is dat een dergelijke investering waard en is er voor datzelfde geld niet een directe versterking te halen?

Voor mij staat één ding vast: Wildschut moet zich aanpassen aan Heerenveen en niet andersom. Als Wildschut niet in staat is om dominant te voetballen, dan is hij ook niet goed genoeg.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Baggerraartje » 25-06-2013 06:22

In principe is het een goede speler...kracht en snelheid. Ik denk alleen dat het moeilijkste wordt om hem te prikkelen.
Vooral als hij eventueel zij basis plaats zou verliezen. Mentale weerbaarheid is zijn grootste tegenstander.
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Hielke » 25-06-2013 08:27

Vorig jaar hoopte ik op zijn komst, ik ben blij dat Wildschut nu alsnog aangetrokken is. Natuurlijk heeft hij een slecht seizoen achter de rug, maar ik vind hem wel een echte Heerenveen-voetballer. Met zijn snelheid en zijn acties kan hij een sensatie worden, als hij er mentaal weer bovenop komt.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor abegoal » 25-06-2013 09:08

Soms moet je het van een andere kant bekijken. Ik heb namelijk collega's door heel het land zitten (grunn, Enschede, Rotterdam en Amsterdam o.a.) en die zijn eigenlijk allemaal positief over Wildschut. Ik was ook niet meteen in jubel stemming, maar ik laat me denk ik maar positief verrassen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Gekko » 25-06-2013 09:11

Baggerraartje schreef:In principe is het een goede speler...kracht en snelheid. Ik denk alleen dat het moeilijkste wordt om hem te prikkelen. Vooral als hij eventueel zij basis plaats zou verliezen. Mentale weerbaarheid is zijn grootste tegenstander.

O, dan past hij toch prima bij Heerenveen? We hebben er een handje van om zulke spelers te verzamelen. Of is dit gewoon standaard bij de hedendaagse profs?
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 25-06-2013 13:21

Ben benieuwd, vond het altijd maar een blind paard die overschat werd. Was ook blij dat hem vorig jaar niet voor meerdere miljoenen gehaald hebben, dat was echt van de zotte geweest. Maar we zullen zien wat het wordt.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Wizard » 25-06-2013 13:53

Fanatic 4-ever schreef:Ben benieuwd, vond het altijd maar een blind paard die overschat werd. Was ook blij dat hem vorig jaar niet voor meerdere miljoenen gehaald hebben, dat was echt van de zotte geweest. Maar we zullen zien wat het wordt.


Bij Zwolle heeft hij een aantal leuke invalbeurten/wedstrijden gehad. Op basis daarvan is dan ook naar VVV gehaald. Zijn twee sterke punten zijn zeker snelheid en kracht. Bij Zwolle werd hij dan ook altijd gebruikt in de omschakeling (wanneer hij speelde) en bij VVV zie je dat ook bijna alle goede acties van hem in de omschakeling zitten.
Vorig seizoen was ik tegen zijn komst omdat ik dan ook de prijs ca. 2,5M te hoog vond mbt zijn kwaliteiten. Snelheid, kracht en scorend vermogen heeft hij. Echter, het is de vraag of hij ook past in team dat dwingend aanvallend positiespel wil spelen en dus op de helft van de tegenstander. Kan hij een mannetje uitspelen, heeft hij een voorzet in huis, en kan hij combineren in de kleine ruimte? Of, in hoeverre kan hij dat ontwikkelen en binnen welke tijdstermijn? Ik ben benieuwd...
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Calimero » 25-06-2013 14:16

Zijn kracht mag dan wellicht snelheid zijn, ik hoop niet dat we weer naar dat verschrikkelijke countervoetbal moeten kijken. Vooralsnog ben ik geen fan van hem.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor teamplayer » 01-07-2013 18:05

Ik moest gelijk aan Romeo Wouden denken toen ik hoorde dat we belangstelling in Yanic hadden. Hij heeft fysiek en technisch alles om een topper te worden, maar het komt er nog niet eens voor 50% uit. Hopelijk lukt dat bij ons. Ik heb vooral veel vertrouwen in Talan.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor paparazzi » 01-07-2013 23:53

Komt wel goed met deze jongen bij Heerenveen. Bij clubs als zwolle en VVV moet je het toch meer hebben van de spaarzame momentjes, en moet je ook veel mee verdedigen, aangezien je bij die clubs veelal op eigen helft speelt.
Bij ons kan hij zich veel beter ontplooien omdat we een ander systeem spelen. Snel bij de omschakeling, sterk en een goed schot kunnen dan van levensbelang zijn.
Ben alleen benieuwd hoe zijn samenspel gaat worden met de centrumspits.
Ik zie het wel zitten!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Calimero » 02-07-2013 09:40

Bubbe schreef:Met zo'n instelling zul je dat ook niet snel worden, beetje vertrouwen mag wel toch?

Ik laat dus alle opties open maar geef alleen aan dat ik met zijn huidige prestaties nog geen voorstander ben van zijn komst. Dat is een mening die hij dus nog kan bijstellen.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor Gekko » 03-07-2013 08:06

Vond hem er zwaar uit zien maar snelheid is er nog wel. Technisch gezien heb ik er twijfels bij of dit een verstandige aankoop is. Dan denk ik dat je ook een Slagveer kunt proberen. Biedt ook geen zekerheid maar die zit in een opgaande lijn qua ontwikkeling.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor oldtimer » 03-07-2013 10:39

Gekko schreef:Vond hem er zwaar uit zien maar snelheid is er nog wel. Technisch gezien heb ik er twijfels bij of dit een verstandige aankoop is. Dan denk ik dat je ook een Slagveer kunt proberen. Biedt ook geen zekerheid maar die zit in een opgaande lijn qua ontwikkeling.


Slagveer lijkt me geen optie voor de linkerkant en daar gaat het in dit geval toch om.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Yanic Wildschut

Berichtdoor fuotbalgek » 03-07-2013 11:23

Slagveer kan, indien hij het aan kan, natuurlijk vast op rechts. Voor links kun je Wildschut en vl Parra dan laten concurreren.

Maar dat Mvb er nog één bij wil snap ik wel. Wildschut heeft weinig gespeeld afgelopen seizoen, en Valpoort heeft überhaupt nog weinig op dit niveau gespeeld.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten