Yanic Wildschut

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

oldtimer schreef:Ben ik helemaal met je eens.
Overigens vloog die met links geschoten bal tegen Groningen er vorig seizoen toch wel heel mooi in.
Maar dat was echt uitzonderlijk.
Per ongeluk :lol: Ogen dicht, en RAMMEN maar.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

oldtimer schreef:Ben ik helemaal met je eens.
Overigens vloog die met links geschoten bal tegen Groningen er vorig seizoen toch wel heel mooi in.
Maar dat was echt uitzonderlijk.
Als je beelden ziet van zijn goede periode bij Venlo, dan heb je nog meer van zulk soort pegels. Jammer dat hij dat nooit heeft kunnen doortrekken, zou het hem wel gunnen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Prachtige verhalen. Wildschut mist compleet enig inzicht en de techniek. Ja hij heeft een versnelling, maar dat is het ook. Dommere dravers als hij heb ik zelden in een Heerenveen shirt gezien.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Wanneer er 2 miljoen betaald wordt voor Wildschut dan zeg ik lekker laten gaan!
Bij heerenveen laat hij namelijk alleen maar zien dat hij heel hard kan rennen maar eenmaal bij de 16 meter aangekomen komt er elke keer weer een schot voorlangs, naast of over. Merk dat ik zelf zijn naam al verbasterd heb naar wildschot :oops:
Uitfluiten op het veld vind ik zeker niet kunnen naar eigen spelers dus dat doe ik ook zeker niet, maar ik baal wel wanneer wildschut er weer in wordt gebracht.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Een of ander medium vermeld zonder bronvermelding dat Middlesborough dik twee miljoen wenst te betalen voor Wildschut en we geloven dat? Je mag blij zijn als hij überhaupt overgenomen wordt, hooguit voor enkele tonnen.

Wanneer er een club zou zijn die een ton of drie, vier biedt is hij ook vertrokken. Vonk snapt ook wel dat het verlies op deze speler eigenlijk al genomen was na zijn eerste optredens.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Tot nu toe is Yanic statistisch gezien toch beter dan Kusk die we hier zo graag hadden gezien :lol:
nou nou
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Superfries1996 schreef:Tot nu toe is Yanic statistisch gezien toch beter dan Kusk die we hier zo graag hadden gezien :lol:

En die Kusk wordt ook volledig afgemaakt door zijn eigen supporters. Wellicht nog meer als Wildschut bij ons :lol:
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

john2p schreef: En die Kusk wordt ook volledig afgemaakt door zijn eigen supporters. Wellicht nog meer als Wildschut bij ons :lol:
Kusk heeft 2 keer zo lang op zijn transfer moeten wachten als Dalgaard op die van hem. Als het verhoudingsgewijs net zo lang gaat duren voordat hij daar bij Twente begint te draaien dan belooft dat nog wat de komende weken. :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

@Mackan68 dat wordt een heel lang seizoen voor Twente haha. Ik hoop dat dit ook een les is voor bijv. v. Anholt. De stap naar Twente lijkt misschien verleidelijk, maar ik ben er van overtuigd dat de vooruitzichten bij Heerenveen beter zijn dan momenteel bij Twente.

Het rommelt daar van alle kanten. Hun verwachtingspatroon is enorm hoog, terwijl ze verschrikkelijk presteren.
Bij ons is de verwachtingspatroon laag, maar hebben we een realistische en rustige trainer en geen opgeblazen kalkoen als Schreuder :P
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Is het niet sportief dan is het wel een financiële verbetering voor Van Anholt bij Twente.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Deze Kusk is ook binnengehaald als de nieuwe Messias. Enorme druk ligt er bij zo'n jongen. Wanneer ze de druk mitigeren, kan 't zo zijn dat deze jongen goed gaat spelen (want in z'n aannames en handelingssnelheid zie je dat hij zeker het talent en de vaardigheden heeft).
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Wizard schreef:(want in z'n aannames en handelingssnelheid zie je dat hij zeker het talent en de vaardigheden heeft).
En dat is direct het grote verschil met Wildschut , bij Kusk is de potentie er wel maar komt er momenteel nog niet uit. Dat zie ik nog wel goed gaan komen , al ben ik ook niet kapot van Kusk . Het is mij te stil rondom Wildschut , zullen ze dan toch dit forum hebben vertaald :lol: :lol:
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Zoooo ik ging lekker slapen en sta nu nog beter op. Duimen dat Middlesbrough zo gek is om Wildschut aan te trekken :lol:

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... and__.html
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Was anders weer knap dreigend gisteren. Goed om achter de hand te houden....
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Dikke prima, Middlesbrough. Er is niets dat er op duidt dat hij ineens los komt en het wel kan, daarvoor mist hij gewoon spelinzicht en technische kwaliteit.
The two most powerful warriors are patience and time.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Moet eerlijk zeggen dat ik hem niet heel slecht vond invallen. Hij zorgde wel voor dreiging. De zorgvuldigheid ontbreekt vaak wel, maar hij is wel een optie als er veel ruimte ligt bij de tegenstander. Daarom is hij als basisspeler totaal ongeschikt, omdat de ruimtes in het begin vaak veel te klein zijn.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Wildschut voor 8 ton naar Middlesbrough, vandaag in Engeland voor de keuring. Tenminste dat melden verschillende engelse journo's. Viel gister toch niet slecht in; er gebeurd wel wat, al is het nog niet altijd even gepolijst. Ben benieuwd of Vonk nog een aankoop doet als dit doorgaat.
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Thinkman schreef:Wildschut voor 8 ton naar Middlesbrough, vandaag in Engeland voor de keuring. Tenminste dat melden verschillende engelse journo's. Viel gister toch niet slecht in; er gebeurd wel wat, al is het nog niet altijd even gepolijst. Ben benieuwd of Vonk nog een aankoop doet als dit doorgaat.
8 ton? man man wat een deal! Ik gok nu op Jahanbakshs. Er was kennelijk al budget om te onderhandelen en daar komt nu nog een mooi bedrag bij.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

8 ton is prima. Je zou zeggen dat er nu net wel weer wat mogelijk moet zijn mbt een versterking (Falk Jensen? Jahanbaksh?). Toch nog aardig wat actie en spanning richting deadline.
Laatst gewijzigd door Voorstopper op 31-08-2014 11:01, 2 keer totaal gewijzigd.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Dat heeft Middlesbrough goed gezien. Deze jongen heeft een zeer groot potentieel. Ook weer een assist. Toch erg knap dat hij zich met zo'n korte invalsbeurt kan manifesteren.
In Engeland lachen ze om 8 ton. Dat trekken ze zo uit een keukenla.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Als hij naar Middlesborough vertrekt moet er sowieso wat bij komen. Of Varga moet doorschuiven, maar dan nog.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Neymar schreef:Als hij naar Middlesborough vertrekt moet er sowieso wat bij komen. Of Varga moet doorschuiven, maar dan nog.
Precies wat je zegt. Varga laten doorschuiven, heeft met Bilal ook goed uitgepakt.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De club kan zich nu niet blijven verstoppen. Iedereen maar laten gaan en weinig doen. Nu moet er dus sowieso iemand bij.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Wildschut mogen ze van mij anders best laten gaan. Die jongen heeft een aardig pak centen gekost en heeft zijn kans gewoon niet gegrepen, verre van zelfs. Ik zie hem ook niet binnen één á twee seizoenen wel die stap maken. Nu Middlesbrough er een leuk bedrag voor wil bieden, waardoor je de investering weer met winst terugkrijgt moet je dat gewoon doen. Misschien komt hij in de Championship beter tot zijn recht, is tenslotte een erg fysieke competitie waarin snelheid en fysieke kracht erg belangrijk zijn en die twee dingen heeft hij wel. In de veel meer op techniek en voetballend vermogen ingestelde eredivisie komt hij gewoon ernstig te kort.

Een transfer zou dus voor alle partijen een win-win scenario zijn. Wildschut een mooie transfer naar een voor hem beter geschikte competitie, Middlesbrough een nieuwe speler en Heerenveen een mooie bom duiten waarmee ze de investering er weer met winst uit halen. Ik zeg doen!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef:Was anders weer knap dreigend gisteren. Goed om achter de hand te houden....
Viel gisteren inderdaad niet zo beroerd in. Bij een kleine voorsprong is het wel ideaal om hem in te kunnen brengen. Zijn assist van vorige week (hoe beroerd die pass ook was) leek hem ook een beetje vertrouwen te hebben gegeven.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Een serieus bod op Wildschut krijg je waarschijnlijk nooit weer. Lekker laten gaan.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Gewoon laten vertrekken, deze wanvoetballer. Eén redelijke invalbeurt (ook zeker niet meer dan dat) en sommige mensen lijken alle voorgaande wedstrijden alweer vergeten. Varga en Lumu hebben zonder twijfel meer potentieel.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7714
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Heerenveen en Middlesbrough zijn akkoord over de overgang van Wildschut, echter moet Wildschut nog door de medische keuring komen
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Goed nieuws, deze transfer. Zo hebben wij wat meer financiële armslag om morgen nog wat leuks te doen op de transfermarkt, toch? Ik had begrepen van de Omrop dat ze in ieder geval nog iemand willen halen.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Wat vangen we aan transfersom voor Wildschut?
Plaats reactie