Yanic Wildschut

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Kunnen we hem niet kwijt aan DKV? Wat een slechte voetballer die Wildschut, niet normaal.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7718
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Gearard schreef:Kunnen we hem niet kwijt aan DKV? Wat een slechte voetballer die Wildschut, niet normaal.
Slagveer was net zo slecht. Beide een 1-
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Gearard schreef:Kunnen we hem niet kwijt aan DKV? Wat een slechte voetballer die Wildschut, niet normaal.
DKV heeft een betere voorhoede dan wij dat hebben, dat is al erg genoeg.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Waar meende Wildschut gister mee bezig te zijn. Die deed he-le-maal niets goed. Probeerde er ook niets van te maken. Zelfs bij spelhervattingen en ingooien stond hij er maar wat ongeïnteresseerd bij en bood zichzelf nauwelijks aan. Alsof hij helemaal platgespoten was, zo ongemotiveerd sjokte hij over het veld. Dat doe je niet als je ergens basisspeler wilt worden! Zolang er geen nieuwe vleugelspelers zijn heb je een kans om je te laten zien. Maar wat hij nu liet zien was dat hij zelfs bij de beloftes nog op de bank zou zitten. Echt het maximale wat hij momenteel uit zijn carrière haalt. Maar ach, zijn contract loopt nog door en hij krijgt zijn ruime salaris wel. Om je kapot te schamen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Gearard schreef:Kunnen we hem niet kwijt aan DKV? Wat een slechte voetballer die Wildschut, niet normaal.
Veendam is nog de meest realistische optie vrees ik. Ofwel die raken we niet meer kwijt. Kan hij niet eens naar een psycholoog? Zo slecht als gister kan niet anders dan mentaal zijn.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Alles is anders dan in die periode dat hij bij VVV, weliswaar doorgaans in de counter, de show stal. Zijn acties zijn anders, zijn benen lijken 3 keer zo dik en zijn zelfvertrouwen is verdwenen. Voor voor psychologen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit was Jiskefet x10. Humor om deze lachwekkende slechte speler te zien. Ik kon er later alleen maar om lachen. Dat je als club met zo'n jongen speelt geeft aan hoe ze gefaald hebben...
patjuhh
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-05-2014 14:21
Locatie: Fryslân

Bericht door patjuhh »

contract per direct ontbinden aub. dit kan echt niet meer. deze man is/ word het lachertje van de eredivisie.
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Mackan68 schreef:Waar meende Wildschut gister mee bezig te zijn. Die deed he-le-maal niets goed. Probeerde er ook niets van te maken. Zelfs bij spelhervattingen en ingooien stond hij er maar wat ongeïnteresseerd bij en bood zichzelf nauwelijks aan. Alsof hij helemaal platgespoten was, zo ongemotiveerd sjokte hij over het veld. Dat doe je niet als je ergens basisspeler wilt worden! Zolang er geen nieuwe vleugelspelers zijn heb je een kans om je te laten zien. Maar wat hij nu liet zien was dat hij zelfs bij de beloftes nog op de bank zou zitten. Echt het maximale wat hij momenteel uit zijn carrière haalt. Maar ach, zijn contract loopt nog door en hij krijgt zijn ruime salaris wel. Om je kapot te schamen.
Beetje over de top vind ik deze reactie. Het is geen topspeler en had (achteraf) nooit mogen worden gekocht. Maar zo slecht als hij gisteren speelde heeft gewoon een mentale oorzaak. Verleden jaar gehaald als aankoop en zowel bij ons als Ado uitzichtloos op de bank terechtkomen. Dat dreigt nu weer en hij weet dat. Hij voelt natuurlijk haarfijn aan dat de carriere waarvan hij heeft ongetwijfeld gedroomd, er gewoon niet van gaat komen.

En dat doet natuurlijk wat met een speler. Het kan verlammend werken en is funest voor het zelfvertrouwen. Of je nou wel of niet goed betaald wordt, doet daar niks aan af.

Voor sommige critici hier, zou het verhelderend kunnen werken om hun reactie op zijn aankoop nog eens terug te lezen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Frisian Viking schreef:Laten we hem niet op voorhand afbranden. Dat er twijfels zijn bij het halen van Wildschut is begrijpelijk. Heeft het afgelopen seizoen niets laten zien. We hebben hem nu voor een zachter bedrag kunnen halen. In de komende twee seizoenen zal hij moeten laten zien wat hij waard is en of hij stappen kan maken richting het niveau dat wij nastreven en daarboven. Potentie heeft hij wel denk ik, maar er zal aan geschaafd moeten worden.

Zeven ton is niet gek, maar vind het toch nog wat aan de forse kant. Was persoonlijk van een half miljoen ofzo uitgegaan. Maar zoals hierboven ook al gezegd, ik laat me graag verrassen door deze jongen en zal hem niet gelijk bij het eerste de beste afbranden. Tijd zal de factor zijn die hij nodig heeft.
Na een jaar heeft ie wel genoeg tijd gehad. Het is hem niet.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Verstandige reactie hierboven van dirk3.
Als de club verstandig is gaan ze nu met Wildschut om tafel. Dit kun je niet negeren, hier moet ingegrepen worden.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

En dan verleden jaar maar fluiten naar VLP die wel kon voetballen. En Bilal die zelfs heel erg goed kan voetballen verkopen voor een prikkie. Er moeten vleugelspelers bij, dat kan zo niet. Hoe ver is Varga?
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

dirk3 schreef: Voor sommige critici hier, zou het verhelderend kunnen werken om hun reactie op zijn aankoop nog eens terug te lezen.
Bij deze dirk3 :

Ik vond het bij VVV al een jongen die vreselijk hard kan rennen , maar dat niet weet te koppelen aan techniek , overzicht en dus rendement.
Deze woorden zijn natuurlijk nog steeds van toepassing , van Basten was zeer ontstemd dat Hansma niet 2,5 miljoen wou betalen en in plaats daarvan met Pappa aan kwam zetten. Kan je je toch niet voorstellen dat we 2 miljoen hebben geboden op deze jongen....
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Transfervrij laten gaan, net als Slagveer. Elke Euro salaris is er 1 teveel aan deze kwaliteitsarme hardlopers zonder balgevoel. En als deze twee nogmaals veel minuten gaan maken dan vraag ik het geld van mijn seizoenskaart terug bij de club want dit is minachting van je publiek.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Stiffie schreef:En dan verleden jaar maar fluiten naar VLP die wel kon voetballen. En Bilal die zelfs heel erg goed kan voetballen verkopen voor een prikkie. Er moeten vleugelspelers bij, dat kan zo niet. Hoe ver is Varga?
VLP zou gisteren sterspeler zijn geweest 8)
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

@ Ruudvanhuntelaar

Ik schreef sommige......
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

In die periode was er toch ook al veel discussie? Ik heb toen al vraagtekens geplaatst bij Wildschut, omdat ik hem maar één seizoen redelijk heb zien voetballen en dat was puur als counterspits. Bij Jong Oranje zakte hij direct door de mand toen hij aanvallender moest gaan spelen. Zijn komst stond lijnrecht tegenover het uitgangspunt om dominant/aantrekkelijk te willen voetballen. Ik heb gezegd dat ik hem wel een kans wilde geven, maar na ruim een jaar heb ik geen tijd meer nodig om tot een oordeel te komen. Wildschut is simpelweg niet goed genoeg en zal dat ook nooit worden. Opstellen of invallen is wat mij betreft geen optie meer. Dit is te treurig voor woorden.

En een gebrek aan vertrouwen? Wildschut heeft vorig seizoen een half jaar mogen falen en nu ook weer anderhalve maand. Genoeg vertrouwen om in elk geval keihard je best te doen. En zelfs dat lukt hem niet...
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Heerenveen rules schreef:Transfervrij laten gaan, net als Slagveer. Elke Euro salaris is er 1 teveel aan deze kwaliteitsarme hardlopers zonder balgevoel. En als deze twee nogmaals veel minuten gaan maken dan vraag ik het geld van mijn seizoenskaart terug bij de club want dit is minachting van je publiek.
Herken je deze uitspraak nog?
Maar ik vind dit een speler met potentie, dus ik vind dit een goede aankoop.
Iedereen kan er naast zitten, maar ik zou dan achteraf wat minder hoog van de toren blazen denk ik.
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

En een gebrek aan vertrouwen? Wildschut heeft vorig seizoen een half jaar mogen falen en nu ook weer anderhalve maand. Genoeg vertrouwen om in elk geval keihard je best te doen. En zelfs dat lukt hem niet...
Geen vertrouwen werkt verlammend denk ik. Niet iedereen is mentaal even sterk.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Er zijn mensen die best veel trainingen zien. Hoe is hij dan? Bij spelers met gebrek aan zelfvertrouwen zie je vaak dat ze het op trainingen wel laten zien, maar in wedstrijden niet; plankenkoorts. Elyounoussi was volgens mij ook zo'n voorbeeld. In de Kuip hebben ook veel spelers die bij Feyenoord komen er last van.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

dirk3 schreef:Geen vertrouwen werkt verlammend denk ik. Niet iedereen is mentaal even sterk.
Eerst ruim twee miljoen euro als bod overwegen, later zo'n zeven ton ophoesten, hem een half jaar laten aanmodderen en nu toch weer een herkansing bieden. Als dat al niet voldoende vertrouwen is om in elk geval je best te doen, dan moet je naar Vonk stappen om een contractontbinding aan te vragen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Probleem is wel dat hij ook bij VVV en ADO op de bank is beland.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Treurige invalbeurt, lukte werkelijk niets en dan begint het publiek al snel te fluiten, het werd er, met hem erbij, nog slechter op. Alleen maar hardlopen en verder niets.
Feankoorts
Nieuw talent
Berichten: 144
Lid geworden op: 12-07-2007 20:38

Bericht door Feankoorts »

TWR22 schreef:FANTASTISCH! Echt waar. Deze man gaat ons 7 miljoen opleveren over 2 jaar als Ajax of PSV hem koopt, noteert u hem maar!

Met vertrouwen en een echte aanvallerscoach: bloedsnel, acties, geweldige voorzet en soleert met een glimlach tussen de verdedigers door. Echt waar, deze man kan in potentie wat Narsingh kan. Ik ben hier erg content mee. een jaar onderdrukt in Venlo, gekrenkt, maar er zit zoveel in.
Idioot.
Wie niet scout wie niet wint!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

TWR22 schreef:Ik denk dat het dé verrassing van volgend jaar gaat worden. Ja dat is opportunistisch, maar ik denk het echt. Echt een jongen die vertrouwen nodig heeft en een goede trainer. Narsingh raakte in het begin ook geen bal goed maar was uiteindelijk echt "absurd goed".
Ik vind dat we ons hier nog steeds aan vast moeten houden 8)
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Eerlijk is eerlijk, zoals hij gisterenavond speelde, zie ik alleen voor hem een rol in de serie ' Walking Dead'
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Wildschut en Slagveer kunnen er allebei niets van, maar waar Slagveer nog hard werkt en zijn taken vervult voor het team, loopt Wildschut over het veld als een ontevreden vedette. Dat vind ik onvergeeflijk, zeker in zo'n wedstrijd.
nou nou
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

@ feankoorts

Achteraf heeft iedereen gelijk. Om dan iemand voor idioot uit maken vind ik wel een beetje idioot.

Iedereen schrijft in zijn enthousiasme wel eens iets, wat je later weer moet inslikken.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zegt toch veel over Feankoorts om hem idioot te noemen om een cynische post.....
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Nee, volgens mij was dat geen cynisme van TWR. Toentertijd waren er nog wel meer positief over hem, ik zit even in het begin van het topic te kijken. Bijvoorbeeld Lardy zei toen dit over hem: Er zit rek in deze jongen, en voor zo'n laag bedrag kan je alleen maar winst maken. Gaat helemaal goed komen.

Kan verkeren in een jaartje tijd. Toch zullen we het er op zijn minst als backup mee moeten doen dit jaar. Veel andere smaken hebben we niet.
Plaats reactie