Yanic Wildschut

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Bubbe schreef: Valpoort is naar Hongarije
Valpoort = Slagveer :huh:
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Eerste keer dat ik Wildcshut 'live' zag spelen. Heb hem bijna niks goed zien doen....
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Hij heeft inderdaad weinig goed gedaan tegen Osasuna. Hoop dat hij het tegen AZ beter doet.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Hoop maar niet teveel: vorig seizoen bij nota bene degradant VVV deed hij ook sporadisch iets goed.
Zinkhout
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-09-2005 22:32

Bericht door Zinkhout »

Ik zag wel enige gelijkenis met VLP tegen Osasuna, dit heeft Wildschut eigenlijk bij VVV ook altijd gehad. Wildschut heeft dan wel iets meer body en is daar tegenover iets minder technisch, maar ook hij kijkt niet voordat hij een voorzet geeft en heeft alleen maar z'n ogen op de bal gericht. Evenals VLP lijkt het dus of hij oogkleppen op heeft waardoor het rendement niet bepaald hoog is. Ik hoop dat hij het er nog uitkrijgt naarmate het seizoen vordert. Wel komt er genoeg dreiging uit op de linkerflank, maar dat is dus niet genoeg.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Het valt me nog niet mee tot nu toe, en daarmee druk ik me zwak uit. Hij valt me niet echt op in positieve zin.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Calimero schreef:Het valt me nog niet mee tot nu toe, en daarmee druk ik me zwak uit. Hij valt me niet echt op in positieve zin.
Hij zal nog wel moeten wennen, maar op dit moment spelen we met een man minder. Komt niks voorbij, blinde loopacties en voetballend weinig inbreng. Zal nog wel goedkomen.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Ik ben ook nog niet kapot van hem. Hij is een snel en sterk 'paard' maar slim is hij nog niet. Het is nog te veel een kip zonder kop voetballer. De Ridder (Utrecht) en Amrabat (dat vind ik nou een typische Heerenveenvoetballer) zijn veel verder / beter.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Probleem is alleen dat hij in mijn ogen nooit een geweldige vorm heeft gehad. Zelfs in zijn 'toptijd' kon hij me niet bekoren, en ook zijn statistieken waren toen niet wervelend voor een aanvaller in mijn ogen. 7 doelpunten is nou niet dat je zegt van 'opvallend'.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heb ook mijn twijfels. Alle 3 de vleugelaanvallers zijn vooralsnog geen constante factor, daarom zou het leuk zijn als El Ghnassy alsnog kwam. Zijn ondergrens (en bovengrens) lag toch wat hoger dan deze jongens op dit moment.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Calimero schreef:Probleem is alleen dat hij in mijn ogen nooit een geweldige vorm heeft gehad. Zelfs in zijn 'toptijd' kon hij me niet bekoren, en ook zijn statistieken waren toen niet wervelend voor een aanvaller in mijn ogen. 7 doelpunten is nou niet dat je zegt van 'opvallend'.
Bij een club als VVV is dat naar mijn mening zeker opvallend.. Ben nooit kapot geweest van Wildschut. Ik vond hem bij VVV altijd een dom renpaard, maar moet toch zeggen dat hij dit seizoen laat zien veel oog te hebben voor z'n medespelers; hij gaat vaak voor de voorzet en niet voor eigen succes. Ben benieuwd of dit seizoen stappen kan maken...en deze ruwe diamant door SCH goed geslepen kan worden.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Allereerst ben ik ook niet kapot van Wildschut, maar wat ik wel positief vind is dat hij een beetje body voorin met zich meeneemt. Het is wel een aanvaller waar verdedigers moeite mee hebben om van de bal te krijgen en daar ontbreekt het bij Heerenveen nog wel eens aan.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Je moet hem aan het voetballen krijgen, potentie heeft hij wel. Wildschut is natuurlijk razendsnel en daarnaast ook nog vrij sterk, dus dreiging heeft hij inderdaad al. Wanneer hij dit kan omzetten naar meer effectief voetbal dan is hij voor Heerenveen-begrippen een zeer goede voetballer. Ben wel blij dat hij niet voor de oorspronkelijke 2,7 mil is gekocht!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wizard schreef: Bij een club als VVV is dat naar mijn mening zeker opvallend.. Ben nooit kapot geweest van Wildschut. Ik vond hem bij VVV altijd een dom renpaard, maar moet toch zeggen dat hij dit seizoen laat zien veel oog te hebben voor z'n medespelers; hij gaat vaak voor de voorzet en niet voor eigen succes. Ben benieuwd of dit seizoen stappen kan maken...en deze ruwe diamant door SCH goed geslepen kan worden.
Als hij nu ook nog een beetje het inzicht krijgt waar die medespelers zich ongeveer bevinden voor de goal dan kan hij zeker nog belangrijk worden. Samen met Dijks die ook groot, sterk en snel is is het een leuke tandem aan de linker kant.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Hebben we de verkeerde linksbuiten van VVV gehaald?
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Gearard schreef:Hebben we de verkeerde linksbuiten van VVV gehaald?
Nee hoor, gewoon de linksbuiten die Van Basten goed vond en die bijna het hele seizoen bankzitter was bij VVV
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

Hij mag blijkbaar geen goede actie maken van Van Basten. Want hij werd na zijn eerste goede actie, gelijk gewisseld.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Afschrijven en volgende halen.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Ik ben altijd voorstander geweest van de komst van Wildschut, dus ik ga hem hier ook verdedigen. Volgens mij kan hij een sensatie worden bij ons. Met zijn snelheid houdt hij nu al voortdurend twee tegenstanders bezig, waardoor hij ruimte creëert voor anderen. Als zijn aanpassingsperiode voorbij is en het rendement omhoog gaat, verwacht ik dat we nog veel plezier gaan beleven aan deze speler. Waanzin om hem al zo vroeg naar de kant te halen. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik las dat hij niet geblesseerd was.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Hielke schreef:Ik ben altijd voorstander geweest van de komst van Wildschut, dus ik ga hem hier ook verdedigen.
Knap en dus respect !! :lol: :wink:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Hoop dat je gelijk krijgt, Hielke, maar de voortekenen zijn erg slecht. Vorig jaar al was het niks, nu oogt hij te zwaar en zijn de goede momenten zeer schaars. Naar mijn idee moet er zeker nog 1 buitenspeler bij.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Ik geef hem nog even de kans maar is niet mijn type buitenspeler. Het is wellicht ook niet eerlijk hem te vergelijken met Assaidi en Al Ghannasy, want dat zijn klasbakken, maar daar is Wildschut een blinde hardloper bij. VLP is momenteel in zijn invalbeurten veel beter.
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ah, na drie wedstrijden wordt Wildschut hier alweer afgeschreven.. Heerlijk dat opportunistische gelul. Otigba is na een kopduel geweldig, Ziyech na een pass ook, een week later kan Wildschut er geen kloten van.
Waar is de tijd gebleven dat men in Heerenveen spelers de tijd gaf om beter te worden en een stukje vertrouwen gaf. Dat gezeik op alles en iedereen, daar waar anderen niks fout kunnen doen. Bah.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

pes5 schreef:Ah, na drie wedstrijden wordt Wildschut hier alweer afgeschreven.. Heerlijk dat opportunistische gelul. Otigba is na een kopduel geweldig, Ziyech na een pass ook, een week later kan Wildschut er geen kloten van.
Waar is de tijd gebleven dat men in Heerenveen spelers de tijd gaf om beter te worden en een stukje vertrouwen gaf. Dat gezeik op alles en iedereen, daar waar anderen niks fout kunnen doen. Bah.
Ik volg hem al 3 seizoenen hoor , dus mijn mening is niet alleen gebaseerd op wat hij hier niet brengt . Ik vond het bij VVV al een jongen die vreselijk hard kan rennen , maar dat niet weet te koppelen aan techniek , overzicht en dus rendement. Deze jongen heeft een trainer nodig die met hem aan de gang gaat en hem beter maakt ....
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

pes5 schreef:Ah, na drie wedstrijden wordt Wildschut hier alweer afgeschreven.. Heerlijk dat opportunistische gelul. Otigba is na een kopduel geweldig, Ziyech na een pass ook, een week later kan Wildschut er geen kloten van.
Waar is de tijd gebleven dat men in Heerenveen spelers de tijd gaf om beter te worden en een stukje vertrouwen gaf. Dat gezeik op alles en iedereen, daar waar anderen niks fout kunnen doen. Bah.
Dank voor bovengenoemde tekst. Vertrouwen in spelers maar ook in trainers maakt je leven heel wat ontspannender. Voorbeelden genoeg waar aangetoond wordt dat spelers die stijf staan van de spanning volledig de mist in gaan. Vorig jaar massaal afgeven op het bestuur die vond dat Wildschut te duur zou zijn en dus niet tot kopen besloten, nu naar drie wedstrijden meehuilen "dat het niks is en nooit wat zal worden" (waar hebben we dat meer gehoord). Ik wens een ieder dezelfde ruimte toe in hun persoonlijke functioneren die zij spelers als Wildschut, Parra, Zomer, Kruiswijk (tijdje geleden), Breuer (nog een tijdje langer geleden) hebben gegeven door ze genadeloos af te serveren. Ik denk dat zeker een nieuwe speler als Wilschut het vertrouwen verdient om de komende maanden ingepast te worden zodat hij beter gaat draaien.
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

RuudvanHuntelaar schreef:
Ik volg hem al 3 seizoenen hoor , dus mijn mening is niet alleen gebaseerd op wat hij hier niet brengt . Ik vond het bij VVV al een jongen die vreselijk hard kan rennen , maar dat niet weet te koppelen aan techniek , overzicht en dus rendement. Deze jongen heeft een trainer nodig die met hem aan de gang gaat en hem beter maakt ....
Ah, je spreekt jezelf fraai tegen. Enerzijds zeg je dat hij er al drie jaar niet veel van kan en anderzijds verwacht je dat Van Basten hem in drie duels een veel betere voetballer maakt. Flauwekul dus.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

pes5 schreef: Ah, je spreekt jezelf fraai tegen. Enerzijds zeg je dat hij er al drie jaar niet veel van kan en anderzijds verwacht je dat Van Basten hem in drie duels een veel betere voetballer maakt. Flauwekul dus.
Nee je leest verkeerd , ik heb het niet over van Basten ! Maar over een trainer die hem beter maakt .... En dan nog word het een lastig verhaal , elke speler heeft zijn plafond en volgens mij zit Wildschut niet ver van de zijne.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

hm_DR88 schreef:Ik denk dat zeker een nieuwe speler als Wilschut het vertrouwen verdient om de komende maanden ingepast te worden zodat hij beter gaat draaien.
Helemaal mee eens, tot aan de wissel had hij meer laten zien dan Slagveer, maar die mag wel de hele wedstrijd blijven staan.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Erwin4ever schreef:Helemaal mee eens, tot aan de wissel had hij meer laten zien dan Slagveer, maar die mag wel de hele wedstrijd blijven staan.
Omdat die niet echt een concurrent heeft voor de rechtsvoor. Daar had je VlP weer in kunnen laten vallen, maar die komt daar absoluut niet uit de verf.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Erwin4ever schreef:Helemaal mee eens, tot aan de wissel had hij meer laten zien dan Slagveer, maar die mag wel de hele wedstrijd blijven staan.
Wat precies had hij dan laten zien?
Dat ene, niet eens zo goede, schot?
Het is gewoon een vrij matige speler, al zal hij af en toe best een goed moment hebben.
Plaats reactie