paparazzi schreef:paparazzi schreef:Ik voorspel vandaag om 18.00 uur een presentatie tezamen met Wildschut.
Hey. Da`s nou toevallig!
Je zat er weer behoorlijk naast. 18.00 uur klopt voor geen meter

Moderators: Beheerders, Fanmasters
paparazzi schreef:paparazzi schreef:Ik voorspel vandaag om 18.00 uur een presentatie tezamen met Wildschut.
Hey. Da`s nou toevallig!
paparazzi schreef:Marco van Basten wilde vooral -juist- deze speler binnen halen. Ben benieuwd!
Kan iemand zich deze jongen nog herinneren van de wedstrijd tegen Molde? Staat mij bitter weinig meer van bij.
En hij liep het middenveld er aardig uit.Neymar schreef:paparazzi schreef:Marco van Basten wilde vooral -juist- deze speler binnen halen. Ben benieuwd!
Kan iemand zich deze jongen nog herinneren van de wedstrijd tegen Molde? Staat mij bitter weinig meer van bij.
Hij scoorde.
zweed1 schreef:Goed gedaan van Hansma.
Appie_M schreef:Het is misschien niet een echte goalgetter maar hij is wel een goede box-to-box middenvelder en een goede playmaker centraal op het middenveld. Met hem komt er eindelijk wat voetbal op het middenveld in plaats van dat afbraakvoetbal met Vd Berg en de Roon. Als je het mij vraagt is deze jongen precies wat we nodig hebben.
zweed1 schreef:Appie_M schreef:Het is misschien niet een echte goalgetter maar hij is wel een goede box-to-box middenvelder en een goede playmaker centraal op het middenveld. Met hem komt er eindelijk wat voetbal op het middenveld in plaats van dat afbraakvoetbal met Vd Berg en de Roon. Als je het mij vraagt is deze jongen precies wat we nodig hebben.
Helemaal eens ! Dan moeten de goals maar door de aanval gemaakt worden !
Lipton schreef:Toornstra wou helemaal niet naar sc Heerenveen.
fuotbalgek schreef:Lipton schreef:Toornstra wou helemaal niet naar sc Heerenveen.
Jawel. Voor afgelopen seizoen had Heerenveen hem binnen kunnen halen.
Lipton schreef:Toornstra wou helemaal niet naar sc Heerenveen.
Appie_M schreef:Als we Toornstra destijds hadden gehaald hadden we nu een middenveld Eikkrem - Toornstra - de Roon/Van den Berg gehad. Wat zou dat een lekker middenveld zijn geweest, om van te watertanden.....
TWR22 schreef:Appie_M schreef:Als we Toornstra destijds hadden gehaald hadden we nu een middenveld Eikkrem - Toornstra - de Roon/Van den Berg gehad. Wat zou dat een lekker middenveld zijn geweest, om van te watertanden.....
Of KALI - Toornstra - De Roon/ vd Berg ... want ook met Kali hebben we zitten slapen. Overigens heeft scouting Kali al tijden terug aangeraden.
Lipton schreef:Volgens mij heeft hij een tijdje vakantie gekregen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten