BWdinamite schreef:Ik lees hier zeer positieve verhalen over deze speler. Toevallig heb ik de naam wel eens gehoord maar ik ken deze speler niet. Waarom is deze Noor zo goed en is het direct één van de betere middenvelders van de eredivisie? Dat zijden we ook van Zanussi, maar die bleek er geen moer van te kunnen. Is het schijnbaar een groot talent en wat zijn z'n kwaliteiten? Er is vast wel iemand die een beetje op de hoogte is van die houthakkers competitie en er meer over kan vertellen. Ik ben benieuwd en hoop dat deze speler inderdaad van grote waarde zal worden.
Heb hem meerdere keren zien spelen, onder andere twee keer tegen Heerenveen waar hij twee keer scoorde geloof ik, en daarnaast tot de absolute uitblinkers behoorde. Qua speler is het echt een hele complete nummer tien/centrale middenvelder. Combineer de verdedigende kracht van vd Berg, de passing van Kums en de creativiteit en techniek van Djuricic en dan heb je Eikrem.
Niet voor niets zijn clubs uit zowel de bundesliga als de premier league in hem geïnteresseerd. Hij heeft ook nog in de jeugd tot en met het tweede elftal van Manchester United gespeeld. Hij was daarnaast een van de beste spelers op het EK-21. Het is echt een hele goede speler, zeker niet minder dan een Toornstra, waarschijnlijk beter.
Wel alles een beetje relativeren naar eredivisieniveau wat ik nu schrijf s.v.p.