Moderators: Beheerders, Fanmasters
dirk3 schreef:
Ik kan me dat niet voorstellen. Die club heeft waanzinnig veel geld en de trainer wil hem dolgraag. Dan neemt Riemer geen genoegen met 2,5 miljoen. Tenzij clausule en daar ben ik wel een beetje bang voor. Als dat zo is, dan is Hansma een enorme druiloor. Kopen voor 1,2 miljoen + 2 a 3 jaarsalarissen (tot verkoop), dat betekent dat je vooraf weet dat je er nooit een dubbeltje aan kan verdienen.
Wales schreef:Combined, the deals for Mats Møller Dæhli and Magnus Wolff Eikrem are expected to cost around £5.5m.”
In financieel opzicht komt de transfer de club van trainer Marco van Basten echter goed uit. Eikrem drukte met zijn salaris zwaar op de begroting en bovendien betaalt de investering van 1,2 miljoen euro zich uit. Als Eikrem door de medische keuring komt betaalt Cardiff naar verluidt het dubbele van de transfersom die Molde een half jaar geleden van Heerenveen ontving.
ThiagoAlcantara schreef:De 2.5 miljoen klopt ook nog heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen... Reden: hij drukte te zwaar op de begroting...
"Magnus Wolff Eikrem passed his medical today, deal has gone through fee will be around £3m
zweed1 schreef:Onbegrijoelijk dat ze niet heel snel een persconferentie of een persbericht uitbrengen. Straks raken wij in de hamsterweken ook nog Finny, Zyech en Nordfeldt kwijt en moeten wij het doen met afdankertjes van andere clubs.
Bestuur onderneem zsm actie en vertel jullie klanten wat de situatie is.
Bestuur onderneem zsm actie en vertel jullie klanten wat de situatie is.
Otsje P schreef:Persoonlijk denk ik dat het "moeten" slaat op een transferclausule in zijn contract. Eikrem kan best een clausule van 2,5 mln in zijn contract op kunnen hebben laten nemen als er een Premier League club voor hem kwam.
Ik kan me niet voorstellen dat het te zwaar op de begroting drukken afgelopen zomer nog geen punt was, en dat dit nu in eens een issue is.
frisianbadboy schreef:Na het vertrek van Eikrem moet er een eigenlijk wel een vervanger komen. Met naast Ziyech alleen nog maar antivoetballers als van den Berg, de Roon en de Kamps voor op het middenveld jaag je de supporters die aantrekkelijk voetbal willen zien van de tribunes (zoals we afgelopen seizoen door het antivoetbal ook al drieduizend seizoenkaarthouders
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten