Magnus Wolff Eikrem

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor dirk3 » 05-01-2014 17:40

Het moet een clausule zijn geweest voor 2,5 miljoen. Ik kan me niet voorstellen dat Riemer op dag 3 van het transferwindow, een bigspender aan een koopje gaat helpen. Hij beheerst het spel als geen ander. Financieel gezien is er ook geen acute noodzaak met een op handen zijnde verkoop van Finn, nu of in de zomer.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Riverside » 05-01-2014 17:45

Zwaar teleurgesteld in Heerenveen, iets anders kan ik er niet van maken. Dit is echt waardeloos.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 05-01-2014 17:50

@Stiffie
Ik weet niet hoor maar vi meldt ook dat het om 2.5 miljoen gaat?! Wat is dan vredesnaam de reden dat we een speler met zijn potentie nu van de hand doen voor 2.5 miljoen dan zijn we waarschijnlijk zo gebrand op winst te maken en die 5miljoen tekort weg te werken...?! Ze zien door de bomen het bos niet meer daar bij heerenveen.. Dit is op transfer gebied de grootste fout van de afgelopen 10 jaar als het niet langer is.. Waardeloos
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Batistuta » 05-01-2014 17:53

"Magnus Wolff Eikrem passed his medical today, deal has gone through fee will be around £3m
"Paz y Amor"
Avatar gebruiker
Batistuta
Selectiespeler
 
Berichten: 231
Geregistreerd op: 05-06-2013 11:25
Woonplaats: Buenos Aires

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor BK2007 » 05-01-2014 17:58

Zou het kunnen dat de club nijpende liquiditeitsproblemen heeft en daarom maar Eikrem van de hand doet of zo ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Stiffie » 05-01-2014 17:59

Ik doel vooral 'op het op de begroting drukken' wat Timmer van VI zegt. Wat een onzin Niet op jouw post ThiagoAlcantara, die is wel ok.

Bedrag kan ook wel eens 3,5 miljoen zijn als ik lees rond 3 miljoen pond. Nog te weinig! :(
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor zweed1 » 05-01-2014 18:06

Alles leuk en aardig, maar een erg grote blunder van ons nieuwe bestuur dat er 0,0 communicatie is over de stand van zaken bij de club.

Via via blijkt ineens dat de financiele problemen zo groot zijn dat wij spelers voor lage bedragen van de hand doem.

Onbegrijoelijk dat ze niet heel snel een persconferentie of een persbericht uitbrengen. Straks raken wij in de hamsterweken ook nog Finny, Zyech en Nordfeldt kwijt en moeten wij het doen met afdankertjes van andere clubs.

Bestuur onderneem zsm actie en vertel jullie klanten wat de situatie is.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Ebiede » 05-01-2014 18:07

3 miljoen pond oftewel 3,6 miljoen euro. Als dit bedrag klopt kan ik het prima begrijpen. De tekorten zijn voor de korte termijn opgelost en de druk is van de ketel.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Batistuta » 05-01-2014 18:09

zweed1 schreef:Onbegrijoelijk dat ze niet heel snel een persconferentie of een persbericht uitbrengen. Straks raken wij in de hamsterweken ook nog Finny, Zyech en Nordfeldt kwijt en moeten wij het doen met afdankertjes van andere clubs.

Bestuur onderneem zsm actie en vertel jullie klanten wat de situatie is.


Helemaal mee eens !
"Paz y Amor"
Avatar gebruiker
Batistuta
Selectiespeler
 
Berichten: 231
Geregistreerd op: 05-06-2013 11:25
Woonplaats: Buenos Aires

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor frisianbadboy » 05-01-2014 18:24

Bestuur onderneem zsm actie en vertel jullie klanten wat de situatie is.


Het bestuur heeft al actie ondernomen. Het laat onze beste voetballer vertrekken en heeft inmiddels ook al onze beste commerciele mannen van der Werf en van Erve laten gaan. Na het tijdperk Veenstra alle reden dus om de toekomst zonnig in te zien.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Riverside » 05-01-2014 18:28

Je zou toch bijna terug gaan verlangen naar RV. :wink:
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Batistuta » 05-01-2014 18:35

precies, toen wij hier op hem aan het schelden waren, zat hij in Molde zn stinkende best te doen voor Heerenveen, Friesland en de mensheid in het algemeen.
"Paz y Amor"
Avatar gebruiker
Batistuta
Selectiespeler
 
Berichten: 231
Geregistreerd op: 05-06-2013 11:25
Woonplaats: Buenos Aires

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Otsje P » 05-01-2014 18:37

Persoonlijk denk ik dat het "moeten" slaat op een transferclausule in zijn contract. Eikrem kan best een clausule van 2,5 mln in zijn contract op kunnen hebben laten nemen als er een Premier League club voor hem kwam.

Ik kan me niet voorstellen dat het te zwaar op de begroting drukken afgelopen zomer nog geen punt was, en dat dit nu in eens een issue is.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Kiekerjan » 05-01-2014 18:38

Toch erg jammer dat een bedrag van ongeveer 3,6 miljoen euro word geaccepteerd voor Eikrem. Hopelijk zit er een flinke doorverkoop percentage bij anders heb je deze transfer compleet verkloot.

Erg jammer, maar we gaan weer verder laten we maar gaan kijken wie zijn vervanger word. Hoop eigenlijk wat beters dan Harmeet Singh van Feyenoord. Even een gek voorstel (Is die Henderson misschien niet wat, ik durf het te vragen),
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor zweed1 » 05-01-2014 18:47

Otsje P schreef:Persoonlijk denk ik dat het "moeten" slaat op een transferclausule in zijn contract. Eikrem kan best een clausule van 2,5 mln in zijn contract op kunnen hebben laten nemen als er een Premier League club voor hem kwam.

Ik kan me niet voorstellen dat het te zwaar op de begroting drukken afgelopen zomer nog geen punt was, en dat dit nu in eens een issue is.


Vertel dat dan gewoon als bestuur, heeft Eikrem wel of niet een clausule in zijn contract staan??

Uit Cardiff berichten dat het gaat om 3 mln pond = 3,6 mln Euro. Dat is Niger redelijk dan.

Het is afwachten wat ervoor terugkomt, als het Singh wordt dan weten wij genoeg. Dan beginnen wij op Vitesse te lijken met al die gehuurde spelers. Wij hebben nu al Dijks, Kamps, Nwofor, en die jeugd keeper van Ajax.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Thinkman » 05-01-2014 18:47

Kan niet anders dan een clausule zijn, anders was t nooit zo snel gegaan. Hoop dat er dan ook een doorverkoopclausule in zijn contract stond.
Jammer, was echt zo'n speler waar ik nog veel van verwachtte.

Nu mag die rijke eigenaar van Cardiff de rest van zijn budget wel aan Finnie uitgeven!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor frisianbadboy » 05-01-2014 18:54

Na het vertrek van Eikrem moet er een eigenlijk wel een vervanger komen. Met naast Ziyech alleen nog maar antivoetballers als van den Berg, de Roon en de Kamps voor op het middenveld jaag je de supporters die aantrekkelijk voetbal willen zien van de tribunes (zoals we afgelopen seizoen door het antivoetbal ook al drieduizend seizoenkaarthouders zijn verloren).

Aangezien onze scouting totaal op zijn rug ligt en onze nieuwe TD Hans Vonk totaal geen netwerk heeft is het maar afwachten wat voor speler we er voor terug krijgen. Als we er een speler voor terug krijgen.

Moeten we het dus hebben van het netwerk van iemand die (in alle toonaarden beweert) zich liever niet met het beleid bemoeit. Maar de laatste 'aankopen' van van der Velde stemmen mij in elk geval niet gerust. 'Aankopen' als Nwofor en de Kamps kan ik in elk geval missen als kiespijn.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 05-01-2014 18:58

frisianbadboy schreef:Na het vertrek van Eikrem moet er een eigenlijk wel een vervanger komen. Met naast Ziyech alleen nog maar antivoetballers als van den Berg, de Roon en de Kamps voor op het middenveld jaag je de supporters die aantrekkelijk voetbal willen zien van de tribunes (zoals we afgelopen seizoen door het antivoetbal ook al drieduizend seizoenkaarthouders


3000 seizoenkaarthouders weg vanwege anti voetbal? Hou toch op man. Onder welke steen heb jij gelegen? Daar zijn veel meer redenen voor en is tevens een tendens onder alle Nederlandse clubs.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor frisianbadboy » 05-01-2014 19:05

3000 seizoenkaarthouders weg vanwege anti voetbal? Hou toch op man. Onder welke steen heb jij gelegen? Daar zijn veel meer redenen voor en is tevens een tendens onder alle Nederlandse clubs.


Ik bezoek alle thuiswedstrijden van onze sc Heerenveen en lig dus, integenstelling van wat jij denkt, niet onder een steen maar zit wekelijks op de tribune en dan kan ik niet anders concluderen dat het voetbal al jaren niet om aan te gluren is en het negatieve antivoetbal zijn tol begint te eisen onder de supporters. Je hoeft de geluiden om je heen maar te horen van de supporters om je heen op de tribunes die zich dood ergeren aan het feit dat je thuis tegen ploegen als Cambuur en Go Ahead Eagles gewoon countervoetbal speelt.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij dezelfde kijk op voetbal moet hebben als ik. Maar denken dat mensen hun seizoenkaart niet opzeggen vanwege het verschrikkelijke slechte voetbal wat we al jaren te zien krijgen is wel erg naief gedacht van jouw kant Grimo.

Toen ik een jaar terug al zei dat er meer sponsoren stopten vanwege de onrust binnen de club en vanwege Veenstra dan er stopten vanwege de economische crisis werd ik door velen als gek versleten. Inmiddels weten we allemaal beter. Nu zeg ik dat er meer mensen hun seizoenkaart hebben opgezegd vanwege het spel wat niet om aan te zien is dan vanwege de economische crisis. We zullen het (net als na afloop van vorig seizoen) na dit seizoen wel gaan zien.
Laatst bijgewerkt door frisianbadboy op 05-01-2014 19:12, in het totaal 2 keer bewerkt
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor dirk3 » 05-01-2014 19:06

Mensen, een beetje meer vertrouwen mag ook wel. Riemer is heus niet seniel geworden hoor.
Zodra het definitief is zal de club wel met een verklaring komen.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Arnoud » 05-01-2014 19:09

Hans Vonk en de overige bestuursleden weten nog nauwelijks de weg naar hun bureau te vinden en nu al zien allerlei mensen hier op het forum hun hand in de mogelijke transfer van Eikrem. Wel heel erg kort door de bocht deze gedachten gang en verwerpelijk als er ook nog termen bij komen als : "dan mag Vonk van mij wel oprotten". Ook de "eis" tot volledige opening van zaken is absurd. Heerenveen geeft deze opening steevast pas als zaken definitief afgerond zijn. Dat was in het verleden zo en zal nu echt niet anders zijn.
Ik heb al eens eerder gesteld dat we het nieuwe bestuur de tijd moeten geven zich in te werken, zaken inzichtelijk te maken en hun plaats in de organisatie zien te vinden. Kennelijk vinden de nodige mensen hier op het forum dat die tijd al voorbij is. Te triest voor woorden.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 05-01-2014 19:13

Wat dacht je van de financiële crisis waardoor mensen hun kaart niet meer kunnen betalen. Friesland is één van de meest getroffen provencies. Wat dacht je van het het slechte imago door jet wanbeid van de voormalige directie?

Elk jaar wordt de eredivisie kwalitatief minder. Elke club wordt kwalitatief minder. Redenen waardoor bij alle clubs de toeschouwersaantallen minder worden. Elke jaar wordt sc Heerenveen kwalitatief minder net zo als de rest.
Heerenveen staat 5e, heeft de meeste goals voor, scoort het meest om thuiswedstrijd van iedereen. Boven verwachting lijkt mij. Zeker als je slechts de 7e begroting van de eredivisie hebt.
Mensen die thuis blijven omdat sc Heerenveen minder voetbalt... Tsja.. Waren dat supporters?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 05-01-2014 19:15

dirk3 schreef:Mensen, een beetje meer vertrouwen mag ook wel. Riemer is heus niet seniel geworden hoor.
Zodra het definitief is zal de club wel met een verklaring komen.



Wie weet was Riemer wel faliekant tegen deze transfer. De directie bepaalt. Die zijn verantwoordelijk.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 05-01-2014 19:20

Arnoud schreef:Ik heb al eens eerder gesteld dat we het nieuwe bestuur de tijd moeten geven zich in te werken, zaken inzichtelijk te maken en hun plaats in de organisatie zien te vinden. Kennelijk vinden de nodige mensen hier op het forum dat die tijd al voorbij is. Te triest voor woorden.


Dan had de directie een statement moet maken dat er geen sterkhouders worden verkocht in de winterstop. Met de reden dat zij eerst alles in kaart willen hebben en dat de scouting eerst op orde moet zijn. De spelers hebben allen met vol verstand een contract getekend. Dan schep je duidelijkheid.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor frisianbadboy » 05-01-2014 19:22

Wat dacht je van de financiële crisis waardoor mensen hun kaart niet meer kunnen betalen. Friesland is één van de meest getroffen provencies. Wat dacht je van het het slechte imago door jet wanbeid van de voormalige directie?

Elk jaar wordt de eredivisie kwalitatief minder. Elke club wordt kwalitatief minder. Redenen waardoor bij alle clubs de toeschouwersaantallen minder worden. Elke jaar wordt sc Heerenveen kwalitatief minder net zo als de rest.
Heerenveen staat 5e, heeft de meeste goals voor, scoort het meest om thuiswedstrijd van iedereen. Boven verwachting lijkt mij. Zeker als je slechts de 7e begroting van de eredivisie hebt.
Mensen die thuis blijven omdat sc Heerenveen minder voetbalt... Tsja.. Waren dat supporters?


Je kunt hier neerzetten wat je wilt. In mijn ogen is het werkelijk grote onzin wat je verkondigd. De animo om naar Heerenveen te gaan is gewoon stukken minder en daar heeft het negatieve spel absoluut mee te maken. Vroeger kon je een seizoenkaart die je niet gebruikte wel aan 20 mensen slijten. Iedereen wilde wel gratis op jouw kaart naar het stadion. Tegenwoordig kun je je seizoenkaart niet eens meer slijten aan iemand die er GRATIS mee naar het stadion kan. Omdat ze het voetbal niet om aan te gluren vinden en geen plezier meer beleven aan een avondje sc Heerenveen.

En dan krijgen we weer de wekelijks voorbijkomende discussie of dat supporters zijn of niet. Elke club heeft maar een paar duizend echte supporters. Dat geld voor Groningen, Ajax, Twente etc etc. De rest is voetballiefhebber en komt om vermaakt te worden tijdens een voetbalwedstrijd. Nou en dat vermaak is onder van Basten totaal niet aanwezig. Maar blijf het maar op de economische crisis schuiven. Wie gebruikte de economische crisis ook als excuus om de ware reden te verbloemen...... oh ja..............ene meneer Veenstra.
Laatst bijgewerkt door frisianbadboy op 05-01-2014 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Arnoud » 05-01-2014 19:23

Weet jij dan Grimo wat er exact in het contract van Eikrem staat ?? Heb je het in handen gehad ? Retorische vraag, want het antwoord ligt er duimendik bovenop.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 05-01-2014 19:30

Blijf jij het toch lekker alleen op van Basten en het verschrikkelijke slechte voetbal schuiven. Steek je je kop toch lekker in het zand. Wat verschrikkelijk naïef. En nee er zijn hier geen grote ontslagen gevallen, daar heeft geen seizoenkaarthouder last van. Dream on.

Blijf lekker zeuren over het spel. De meest scorende ploeg van de eredivisie met een ontzettend jong en onervaren team. Meeste doelpunten in thuiswedstrijden. Goh wat zullen de ploegen van nr6 tm nr18 een bagger voetbal zien.

Ik krijg genoeg mensen mee naar het stadion. Misschien gaan ze niet zo graag met jou mee?
Laatst bijgewerkt door Grimo op 05-01-2014 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 05-01-2014 19:33

Arnoud schreef:Weet jij dan Grimo wat er exact in het contract van Eikrem staat ?? Heb je het in handen gehad ? Retorische vraag, want het antwoord ligt er duimendik bovenop.



En als er nou niks in het contract staat wat het rechtvaardigd? We zullen het niet weten.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Hielke » 05-01-2014 19:44

Uitstekende deal toch? Twee miljoen winst maken in een half jaar tijd op een speler die (te) weinig in de basis heeft gestaan. De directie zou wel gek zijn om Eikrem dan niet te verkopen. We moeten blij en trots zijn dat er weer veel interesse is in onze spelers. Ik kan me transferperiodes herinneren waarin dat wel anders was. En hoewel hij mij altijd kon bekoren, is het niet zo dat er zonder Eikrem nooit meer aanvallend voetbal gespeeld kan worden.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor frisianbadboy » 05-01-2014 19:53

Ik krijg genoeg mensen mee naar het stadion. Misschien gaan ze niet zo graag met jou mee?


Als jij het in het persoonlijke wil trekken vind ik dat prima. Doe ik niet aan mee Grimo.

Blijf jij het toch lekker alleen op van Basten en het verschrikkelijke slechte voetbal schuiven. Steek je je kop toch lekker in het zand. Wat verschrikkelijk naïef. En nee er zijn hier geen grote ontslagen gevallen, daar heeft geen seizoenkaarthouder last van. Dream on.


Ik vind een discussie niet erg. Daar is een forum tenslotte ook voor. Het beste in elkaar naar boven halen houd ik wel van. Blijkbaar heb je van mij het beeld dat ik erg naïef ben. Nou gelukkig valt da tmee en ergens denk ik da tje da took prima weet. Ik zie om mee heen genoeg armoede en failliete bedrijven. Ik merk om mij heen zeker dat er ontslagen vallen. Dus daarover zijn we het emer dan eens. Waar we het niet over eens zijn is waarom zoveel mensen hun seizoenkaart hebben opgezegd.

Ik als leidinggevende loop dagelijks tegen problemen aan. Als leidinggevende moet ik dagelijks analiseren waarom iets mis gaat. Nu constateer ik bij sc Heerenveen een groot probleem. Als een goede clubbestuurder zou je dus moeten analiseren waar het probleem ligt. Wat is de oorzaak van het opzeggen van zoveel seizoenkaarten.

Laat je geen zand in de ogen strooien door de economische crisis. Het is wel heel gemakkelijke Grimo om de terugval alleen hier op te schuiven. Het gevaar bestaat dat je puur naar de economische crisis kijkt en de ware reden of redenen over het hoofd dreigt te zien. Het kwam Veenstra wel goed uit om de economische crisis te gebruiken voor het vertrek van zoveel sponsoren. Ik verkondigde toen al dat de onrust bij de club en het beleid van Veenstra de grootste reden was van het vertrek van al die sponsoren. Velen wilden dat niet geloven en gaven de crisis de schuld. Nu blijkt, terwijl de crisis er nog altijd is, we zelfs meer bedrijven als sponsor hebben dan vorig seizoen. Als de crisis de ware reden was geweest van het vertrek van alle sponsoren was deze groei niet mogelijk geweest.

Heeft de economische crisis geleid tot minder seizoenkaarten. Ja dat heeft het zeker Grimo. Dat is één van de redenen. maar dat is maar in een beperkte mate het geval. In volgorde de reden van het opzeggen van de seizoenkaart. Analyse Grimo is zo belangrijk. Hoop dat de nieuwe beleidbepalers ook over die eigenschap beschikken.

1) Het voetbal wat niet aantrekkelijk is.
2) Het feit dat er teveel wedstrijden niet meer op de vaste zaterdagavond worden gespeeld maar er veel te veel, door oprukkende commercie, wedstrijden op zondag en onmogelijke tijden worden gespeeld.
3) Binding met de club die minder is geworden door alle onrust binnen de club.
4) De economische crisis.

Blijf lekker zeuren over het spel. De meest scorende ploeg van de eredivisie met een ontzettend jong en onervaren team. Meeste doelpunten in thuiswedstrijden. Goh wat zullen de ploegen van nr6 tm nr18 een bagger voetbal zien.


Een leuk argument die je probeert te gebruiken maar in deze discussie niet relevant. Het gaat hier om de reden waarom na VORIG seizoen ruim drieduizend mensen hun kaart hebben opgezegd. Dan moet je niet dingen van DIT seizoen er bij gaan halen. Vorig seizoen was het voetbal niet om aan te zien zo slecht.

Ik hoor graag je antwoord Grimo. Heerlijk zo'n discussie.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron