Magnus Wolff Eikrem

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Graag hier weer verder over Magnus Eikrem, voor andere spelers en tactieken zijn andere threads
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Het is al eerder gezegd, onbegrijpelijk dat Eikrem op de bank zit, zou me niet verbazen als ie aanstuurt op een vertrek in de winter, komt totaal niet aan voetballen toe onder van Basten.
De combinatie de Rhoon-vd Berg, dan zou je toch denken dat 1 vd 2 het veld moet ruimen voor Eikrem, iemand met voetballend vermogen en INZICHT, dan bereik je toch meer dan met die 2 op het middenveld??
Ik begrijp er echt helemaal niets van.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Fanatismo schreef:Het is al eerder gezegd, onbegrijpelijk dat Eikrem op de bank zit, zou me niet verbazen als ie aanstuurt op een vertrek in de winter, komt totaal niet aan voetballen toe onder van Basten.
Dat zou me zeer en zeer verbazen. Ik ken 't verhaal erachter niet helemaal, maar Eikrem heeft een aantal punten meegekregen waar hij zich op moet richten/ontwikkelen (wellicht het verdedigende aspect aangezien hij daarin nog flinke stappen kan zetten).
Eikrem is dermate talentvoller dan De Roon/Vd Berg en daarnaast prof genoeg om juist keihard te werken en zich in de basis te knokken. Het woord 'totaal niet aan voetballen toe' is uit de lucht gegrepen aangezien hij mag invallen en al een aantal keer in de basis heeft gestaan. Eikrem komt er wel en MvB zal gezien zijn kwaliteiten uiteindelijk niet om hem heen kunnen.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

De Roon enigszins en vd Berg in grote mate zijn ook kaartenpakkers. Dan krijgt hij zijn minuten nog wel.
Van invalbeurten moet je het onder MvB niet hebben, die wacht vaak minimaal tot de 75e minuut met wisselen.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

fuotbalgek schreef:De Roon enigszins en vd Berg in grote mate zijn ook kaartenpakkers. Dan krijgt hij zijn minuten nog wel.
Van invalbeurten moet je het onder MvB niet hebben, die wacht vaak minimaal tot de 75e minuut met wisselen.

dat laatste klopt dit seizoen niet meer. MvB heeft al geregeld tijdens de rust een wissel toegepast. On: Eikrem komt er wel. Die gaat echt niet weg in de winterstop.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Ik mag ook hopen dat ie blijft en niet opgeeft, dat ie zijn kans grijpt en laat zien wat ie kan als er schorsingen komen, want dat is ook de enige manier om je in het elftal te knokken en dat van Basten idd niet meer om hem heen kan.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Wizard schreef:Ik ken 't verhaal erachter niet helemaal, maar Eikrem heeft een aantal punten meegekregen waar hij zich op moet richten/ontwikkelen (wellicht het verdedigende aspect aangezien hij daarin nog flinke stappen kan zetten).
Eikrem is dermate talentvoller dan De Roon/Vd Berg en daarnaast prof genoeg om juist keihard te werken en zich in de basis te knokken.
Doe ook even zo een lijstje voor van den Berg en de Roon dan.... Er is geen enkele reden te bedenken deze jongen te passeren voor de Roon of van den Berg. Daarnaast heeft hij in 9 wedstrijden meer tackels om de bal gewonnen dan van den Berg en de Roon en is hij aanzienlijk zuiverder in de passing :

Eikrem :
http://www.squawka.com/players/magnus-w ... #1-12#type

van den Berg :
http://www.squawka.com/players/joey-van ... #1-12#type

de Roon :
http://www.squawka.com/players/marten-d ... #1-12#type

Het enige waar hij echt nog stappen in moet maken is koppen , al zal dat nooit zijn specialiteit worden. Maar uit de stats blijkt dat ook van den Berg en zelfs de Roon met zijn lengte matige koppers zijn. Prof genoeg is hij zeker , maar om zich te ontwikkelen heeft hij minuten nodig en als hij die te weinig krijgt en hij ziet de rest maar aan prutsen op dat middenveld dan zal ook deze jongen het mentaal moeilijk gaan krijgen.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

RuudvanHuntelaar schreef: Doe ook even zo een lijstje voor van den Berg en de Roon dan.... Er is geen enkele reden te bedenken deze jongen te passeren voor de Roon of van den Berg. Daarnaast heeft hij in 9 wedstrijden meer tackels om de bal gewonnen dan van den Berg en de Roon en is hij aanzienlijk zuiverder in de passing..
Met stats over zo'n korte periode kan ik niks. Het is een leuke indicatie, maar zaken als bijv. looplijnen dichtlopen, positionering en keuzes in het veld zonder bal staan er niet bij. Wel dank voor de site; kende deze nog niet.
RuudvanHuntelaar schreef:Het enige waar hij echt nog stappen in moet maken is koppen , al zal dat nooit zijn specialiteit worden. Maar uit de stats blijkt dat ook van den Berg en zelfs de Roon met zijn lengte matige koppers zijn. Prof genoeg is hij zeker , maar om zich te ontwikkelen heeft hij minuten nodig en als hij die te weinig krijgt en hij ziet de rest maar aan prutsen op dat middenveld dan zal ook deze jongen het mentaal moeilijk gaan krijgen.
Het enige is het koppen? Nee in verdedigend opzicht moet Eikrem zeker ook nog stappen maken. Althans, dat is mijn mening. Wellicht dat Lardy dat eens mooi in beeld kan brengen.
Minuten kan hij ook in het 2e maken. Magnus Wolff komt er wel; misschien is het passeren van hem een bewuste om hem juist meer getriggerd te krijgen.

NB Wat me opvalt is dat Pelé maar de helft van z'n duels wint, maar iedereen vrij positief over hem is. Zouden we hem dan ook op z'n 'matige' stats moeten beoordelen? Gemiddeld namelijk negatief.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Leuke site inderdaad. Kruiswijk heeft dan ook wel belabberde statistieken als hij inderdaad maar 49 % van zijn duels wint. Terwijl ik hem 1 van de sterkhouders vindt in de verdediging. en van La Parra heeft goede cijfers: 81 % acurate passes, 65 % van zijn duels gewonnen. Maar goed als een site bij Ziyech al een NEC shirtje plaatst, hoe serieus moeten we die site dan nemen?


Bovendien: zoals elke wetenschapper zal zeggen: je hebt leugens, grote leugens en je hebt statistieken.....
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Statistieken zeggen in hoofdlijnen wel iets. Maar het gaat natuurlijk om cruciale duels, hoeveel van de gewonnen zijn noodzakelijk, en hoeveel van de verloren duels leveren een gevaarlijke situatie of tegengoal op.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Lardy schreef:Statistieken zeggen in hoofdlijnen wel iets. Maar het gaat natuurlijk om cruciale duels, hoeveel van de gewonnen zijn noodzakelijk, en hoeveel van de verloren duels leveren een gevaarlijke situatie of tegengoal op.
Heel goed lardy, dus het gaat om de context van de statistieken en niet om losse cijfers ;)
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Wizard schreef:
Het enige is het koppen? Nee in verdedigend opzicht moet Eikrem zeker ook nog stappen maken. Althans, dat is mijn mening. Wellicht dat Lardy dat eens mooi in beeld kan brengen.
Minuten kan hij ook in het 2e maken. Magnus Wolff komt er wel; misschien is het passeren van hem een bewuste om hem juist meer getriggerd te krijgen.
Tuurlijk moet Eikrem nog stappen maken op alle vlakken , maar hetzelfde geldt toch voor de hele ploeg en zeker ook voor van den Berg( die trouwens in mijn optiek al op zijn max zit) en de Roon die tactisch ook niet geweldig zijn en verdedigend ook de nodige steken laten vallen. Dan zie ik liever een Eikrem in actie die misschien dezelfde fouten maakt maar in balbezit een absolute meerwaarde is en over veel meer potentie beschikt. Daarnaast is het nog maar de vraag wat zinvoller is , om van een mindere eigenschap met heel veel tijd en energie een 6 te maken ipv een 5 want dat is nog steeds maar een 6. Of van een goede eigenschap ipv een 8 een 9 maken , dat kost ten eerste minder energie en dus minder tijd en dan blink je dus echt ergens in uit. Daarnaast wil het er bij jou maar niet in dat minuten in het 2e maken , voor een international van Noorwegen die net een kwalificatie wedstrijd voor het WK erop heeft zitten niet echt motiverend werkt.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

RuudvanHuntelaar schreef: Daarnaast wil het er bij jou maar niet in dat minuten in het 2e maken , voor een international van Noorwegen die net een kwalificatie wedstrijd voor het WK erop heeft zitten niet echt motiverend werkt.
Dat is een insinuatie.
De wijze waarop je iets brengt richting een speler is hierin cruciaal. Een goede trainer legt een speler uit waarom hij wordt gepasseerd en wat hij moet laten zien/ontwikkelen zodat hij weer een basisplek/invalbeurt krijgt. Dat Eikrem het dan kan laten zien op de trainingen en in het 2e lijkt me dan niet meer dan logisch. International of niet, het gaat erom dat je goed genoeg bent (volgens de trainer) om een bepaalde positie op te eisen danwel dat de trainer niet om je heen kan (voorbeeld is Finnbogason).
Wanneer Eikrem zou zijn gepasseerd en de reden wordt hem niet duidelijk uitgelegd danwel hij wordt in het ongewisse gelaten, zou hem dat mentaal kunnen beschadigen. Ze heten niet allemaal Alves of Pappa om zich groter dan de rest te voelen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Jan Everse zou zeggen;

'Je wilt spelen omdat je international bent? Noors international? Dat is geen Brazilië he.'

Nationaal elftal van Noorwegen stelt natuurlijk geen ruk voor.
Magnus is een goede voetballer. Maar hij wordt op het moment wel gehyped vind ik.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Grimo schreef:Jan Everse zou zeggen;

'Je wilt spelen omdat je international bent? Noors international? Dat is geen Brazilië he.'

Nationaal elftal van Noorwegen stelt natuurlijk geen ruk voor.
Magnus is een goede voetballer. Maar hij wordt op het moment wel gehyped vind ik.
De internationals de Roon en van den Berg daarentegen. Kom op he, zelf een blinde ziet dat Eikrem meer klasse heeft dan die eerste twee bij elkaar.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Wizard schreef: De wijze waarop je iets brengt richting een speler is hierin cruciaal. Een goede trainer legt een speler uit waarom hij wordt gepasseerd en wat hij moet laten zien/ontwikkelen zodat hij weer een basisplek/invalbeurt krijgt.
Zou een logisch verhaal zijn als hij om een plek moest strijden met Strootman en Nigel de Jong, maar we hebben het hier over de Roon en van den Berg . van den Berg speelde op de leeftijd van Magnus bij MVV Alcides ipv een interland tegen Denemarken. Dit is geen eens een discussie waard , gaat namelijk helemaal nergens over.
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Eikrem komt niet voor niks bij ons ipv naar een grotere club te gaan, daar zou hij kansloos zijn voor speelminuten. Hij weet zelf dondersgoed dat hij nog stappen moet maken. Ik vond hem de laatste keer ook totaal niet fit ogen. Ze laten hem eerst wennen en daarna vd Berg eruit als tenminste de Roon een beetje fatsoenlijk gaat voetballen. Wat ik vreemd vind is dat we de reden niet horen, net zoals Pappa verschijnt er niks in de media over. Waarom stelt een journalist daar nu nooit een vraag over?
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Lardy schreef:
De internationals de Roon en van den Berg daarentegen. Kom op he, zelf een blinde ziet dat Eikrem meer klasse heeft dan die eerste twee bij elkaar.
Het is een goede voetballer. Maar kom op he, laten we zijn kwaliteiten niet overdrijven. Laatste wedstrijden maakte hij erg weinig indruk. Vooral tegen NEC. Wint nog te weinig duels op het middenveld en mist nog explosiviteit. Tempo mag iets hoger.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

RuudvanHuntelaar schreef: Dit is geen eens een discussie waard , gaat namelijk helemaal nergens over.
Dat is jouw mening. Weer wil je laten weten dat jouw mening de enige juiste is. Jij ziet het allemaal, jij weet het allemaal. Zelfingenomen, bah!
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Grimo schreef:
Dat is jouw mening. Weer wil je laten weten dat jouw mening de enige juiste is. Jij ziet het allemaal, jij weet het allemaal. Zelfingenomen, bah!
Beste Grimo ,het gebeurd natuurlijk wel vaker dat iemand op een forum zijn eigen mening laat horen. Wil niet zeggen dat dat de enige juiste is , maar in mijn optiek is er gewoon geen enkele discussie mogelijk. En het lijkt mij dat wanneer ik dat vind , ik dat ook mag uiten. Dat jij daar heel veel moeite mee schijnt te hebben , dat is zo onderhand wel duidelijk maar in mijn optiek totaal niet relevant. Ik krijg constant van dezelfde personen , dezelfde verwijten terwijl ze zelf precies hetzelfde doen. Ik laat een ieder in zijn waarde , en respecteer een ieder zijn mening en verlaag mij in tegenstelling tot een aantal andere forumleden nooit naar een niveau dat het persoonlijk word. Maar ook dit is slechts mijn mening :wink:
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Grimo schreef: Het is een goede voetballer. Maar kom op he, laten we zijn kwaliteiten niet overdrijven. Laatste wedstrijden maakte hij erg weinig indruk. Vooral tegen NEC. Wint nog te weinig duels op het middenveld en mist nog explosiviteit. Tempo mag iets hoger.
Dan moet van Basten hem ook niet op 6 zetten. Hij moet veel offensiever spelen, niet vlak voor de verdediging. De opbouw verloopt met hem veel beter, maar defensief kan het beter. Hij kan een fantastische leider worden hier, ik heb het al eens eerder gezegd, aanvoerder maken. Hoe hij leiding gaf aan Molde en Jong Noorwegen was fantastisch. Van Anholt op 6 en Eikrem en Ziyech ervoor.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Waarom iemand op het middenveld zetten die daar twee jaar niet meer heeft gespeeld en de rechtsback positie verzwakken.
Veel te weinig body op het middenveld zo.

Molde, jong Noorwegen. Nou niet echt teams waar je warm van wordt. Goede voetballer, geef hem tijd, komt wel goed.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Grimo schreef:Waarom iemand op het middenveld zetten die daar twee jaar niet meer heeft gespeeld en de rechtsback positie verzwakken.
Veel te weinig body op het middenveld zo.

Molde, jong Noorwegen. Nou niet echt teams waar je warm van wordt. Goede voetballer, geef hem tijd, komt wel goed.
Molde FK is echt wel (veel) sterker dan sc Heerenveen hoor alleen al als het op de fysiek aankomt, De Noorse top van de tippeligaen word zwaar onderschat echt verkijk je daar niet op, verder hebben ze nog een aantal spelers daar rondlopen die voor ons een absolute versterking zijn, Jo Inge Berget (Linksvoor) Vegard Forren & Even Hovland (CV's), Ørjan Nyland (Keeper) en wellicht voor de toekomst Mats Møller Dæhli (linksmidden/10) een talentje van 18, qua speelstijl mij beetje aan Djuricic doet denken.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Fryskeboy22 schreef:
Molde FK is echt wel sterker dan sc Heerenveen hoor alleen al als het op de fysiek aankomt, De Noorse top van de tippeligaen word zwaar onderschat echt verkijk je daar niet op.
Ik weet niet of ze sterker zijn , maar het verschil in niveau is inderdaad niet zo heel groot ! Dit is tegenstelling tot MVV Alcides uitkomend in de Hoofdklasse C :lol:
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Molde heeft wel een paar spelers waarvan wij hier alleen maar kunnen dromen. Maar of die jongens het ook echt hier zouden redden is natuurlijk maar de vraag. Want het niveau is hier over het algemeen wel hoger.

Maar toch blijven mensen zich verkijken op het lage niveau van de Eredivisie. Dat is in 5 jaar tijd echt gigantisch hard achteruit gegaan.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Lardy schreef:Hij kan een fantastische leider worden hier, ik heb het al eens eerder gezegd, aanvoerder maken. Hoe hij leiding gaf aan Molde en Jong Noorwegen was fantastisch. Van Anholt op 6 en Eikrem en Ziyech ervoor.
Zo'n jongen moet je niet meteen na z'n komst aanvoerder maken. Laat hem eerst lekker wennen aan de omgeving, cultuur en aan de spelersgroep (en andersom). Wanneer hij een basisplek heeft opgeëist kan hij zeker aanvoerder worden.
Eikrem, Ziyech en daarachter een stofzuiger op de '6' lijkt me inderdaad ook uitstekend (zoals ik vaker heb geopperd). Pelé zou dat inderdaad goed kunnen invullen; een andere speler in onze selectie kan ik op dit moment niet bedenken. Wellicht V/d Berg aangezien hij bij PEC ook vaak als inschuivende verdediger speelde (niet snel genoeg maar positioneel wel sterk).

NB Wanneer ik woorden in zinnen als 'zinloze discussies' op een forum lees komen alle mogelijke paradoxen bij me naar boven.
Om het hilarisch af te sluiten: Een speler die op z'n 20e bij een grote club speelt, heeft meer recht van spreken dan een teamgenoot die op z'n 20e bij een amateurclub speelde, terwijl laatstgenoemde basisspeler is. Paradox op paradox.

@Lipton: Eens, goede spelers vertrekken steeds op jongere leeftijd uit NL/eredivisie.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Wizard schreef:
NB Wanneer ik woorden in zinnen als 'zinloze discussies' op een forum lees komen alle mogelijke paradoxen bij me naar boven.
Om het hilarisch af te sluiten: Een speler die op z'n 20e bij een grote club speelt, heeft meer recht van spreken dan een teamgenoot die op z'n 20e bij een amateurclub speelde, terwijl laatstgenoemde basisspeler is. Paradox op paradox.
Weet je wat een paradox is van den Berg hoger inschatten als Eikrem, daarnaast speelde van den Berg op zijn 23ste nog bij MVV Alcides hoor en ik pak het alleen maar als vergelijking erbij omdat iemand anders het niveau van het Noorse nationale team geen ruk vind voorstellen. En ook dat is vergeleken met het niveau vanMVV Alcides natuurlijk ook een paradox. :lol:
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Fryskeboy22 schreef: Molde FK is echt wel (veel) sterker dan sc Heerenveen hoor alleen al als het op de fysiek aankomt, De Noorse top van de tippeligaen word zwaar onderschat echt verkijk je daar niet op, verder hebben ze nog een aantal spelers daar rondlopen die voor ons een absolute versterking zijn, Jo Inge Berget (Linksvoor) Vegard Forren & Even Hovland (CV's), Ørjan Nyland (Keeper) en wellicht voor de toekomst Mats Møller Dæhli (linksmidden/10) een talentje van 18, qua speelstijl mij beetje aan Djuricic doet denken.
Veel sterker denk ik niet, maar zij hebben meer en betere talenten. Die keeper wordt een goede en die Dæhli heb ik op z'n 15de zien spelen en was toen al een heerlijke voetballer. Wel wat klein maar die komt er wel.
Wizard schreef: Zo'n jongen moet je niet meteen na z'n komst aanvoerder maken. Laat hem eerst lekker wennen aan de omgeving, cultuur en aan de spelersgroep (en andersom).
Tuurlijk, eerst de taal kennen, ik wilde eigenlijk zeggen dat hij in de toekomst een goede aanvoerder is.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

RuudvanHuntelaar schreef: Weet je wat een paradox is van den Berg hoger inschatten als Eikrem, daarnaast speelde van den Berg op zijn 23ste nog bij MVV Alcides hoor en ik pak het alleen maar als vergelijking erbij omdat iemand anders het niveau van het Noorse nationale team geen ruk vind voorstellen. En ook dat is vergeleken met het niveau vanMVV Alcides natuurlijk ook een paradox. :lol:
Je posts worden steeds hilarischer. "En ook dat is vergeleken met het niveau van MVV Alcides natuurlijk een paradox" ??
Je pakt het competitieniveau van een speler van 4 jaar geleden erbij??
Nogmaals, het gaat om de totale kwaliteiten van een speler, RvH, niet om iets specifieks. Daarnaast heeft dit elftal een leider in het veld nodig, wat Van der Berg is. Bij jou moeten alle 10 veldspelers een goede pass hebben, technisch zijn, en veel creativiteit hebben toch?

Dit forum begint steeds meer een kleuterschool te worden.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Wizard schreef: Je pakt het competitieniveau van een speler van 4 jaar geleden erbij??
Nogmaals, het gaat om de totale kwaliteiten van een speler, RvH, niet om iets specifieks. Daarnaast heeft dit elftal een leider in het veld nodig, wat Van der Berg is. Bij jou moeten alle 10 veldspelers een goede pass hebben, technisch zijn, en veel creativiteit hebben toch?

Dit forum begint steeds meer een kleuterschool te worden.
Jij ziet in die jongen andere kwaliteiten als dat ik zie , en dat is je goed recht vind het geen enkel probleem. Je draagt aardig bij aan het kleuterschool niveau door te insinueren dat in mijn optiek alle veldspelers over een goede pass moet beschikken, technisch etc moeten zijn wat natuurlijk absolute onzin is. Ik ben gewoon ervan overtuigd , dat ons elftal veel beter voetbal gaat spelen met een middenveld bestaande uit de Roon ( van Anholt misschien nog wel een betere optie) Eikrem en Ziyech. Jij bent er een meester in om van bepaalde spelers de zwakke punten bloot te leggen , maar over die van van den Berg hoor ik je bijna nooit terwijl die er in vergelijking met een Eikrem er veel meer heeft. Een leider waar jij het over hebt is in mijn optiek vooral op mentaal gebied sterk, maar juist daarin vind ik hem ronduit zwak. En dan ga ik het niet eens hebben over zijn voetballende tekortkomingen , ik zie in Joey meer een lijder... :wink: . Als ik van Basten was had ik aan het begin van het seizoen Finnbogason aanvoerder gemaakt, intelligente jongen, evenwichtige persoonlijkheid en een echte prof met een doel voor ogen.
Laatst gewijzigd door RuudvanHuntelaar op 19-11-2013 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie