Magnus Wolff Eikrem

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

heerenveenfan1000 schreef:Wat zonde. De eerste grote fout van Marco van Basten. Deze jongen had wekelijks moeten spelen.
Niet een fout van van Basten en al helemaal niet een grote. Ik ben het er mee eens dat hij Joey en de Roon niet samen in de basis horen, maar ondanks dat heeft hij genoeg minuten gemaakt. Hij heeft een aantal blessures gehad en hij moest zich aanpassen om op het niveau te komen.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Zijn vertrek heeft dan ook nog eens als gevolg dat we weer wekelijks naar de Roon én van den Berg mogen kijken. Dan hoop ik maar dat ze Ziyechs contract verlengen..
nou nou
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Namen als Toornstra en Duarte niet realistisch.

Ik zou Erik Falkenburg en Daryl Lachman vlug vastleggen dan vang je 5 miljoen en ben je 1,5 miljoen kwijt. Dan kunnen ze nog 3,5 miljoen in de begroting stoppen.
Gebruikersavatar
Batistuta
Bankzitter
Berichten: 231
Lid geworden op: 05-06-2013 12:25
Locatie: Buenos Aires

Bericht door Batistuta »

zweed1 schreef:Namen als Toornstra en Duarte niet realistisch.

Ik zou Erik Falkenburg en Daryl Lachman vlug vastleggen dan vang je 5 miljoen en ben je 1,5 miljoen kwijt. Dan kunnen ze nog 3,5 miljoen in de begroting stoppen.
bedrag van 5 miljoen niet realistisch , wat dacht je verder van belasting en commissies ?
"Paz y Amor"
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Batistuta schreef:Namen als Toornstra en Duarte niet realistisch.

Ik zou Erik Falkenburg en Daryl Lachman vlug vastleggen dan vang je 5 miljoen en ben je 1,5 miljoen kwijt. Dan kunnen ze nog 3,5 miljoen in de begroting stoppen

bedrag van 5 miljoen niet realistisch , wat dacht je verder van belasting en commissies ?
Met wat fiscale handigheid valt dat mee, gewoon even een wat betere fiscalist inhuren. Commissie kan een probleem zijn maar Ekrem wil snel weg dus meer zijn ding.

Ik bedoel te zeggen, wij kunnen snel handelen door 2 capabele vervangers te halen die binnenkort transfervrij zijn, beetje tekengeld erbij. Wat houden dan ook nog wat over.

Hoeveel dat is hangt af van financiele handigheid en onderhandelingsvaardigheden. Mooie 1e testcase voor Vonk met zijn adviseur Riemer.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

HVNFL schreef:Hij heeft een aantal blessures gehad en hij moest zich aanpassen om op het niveau te komen.
Misschien was dat helemaal niet zo en had hij toch graag vaker gespeeld.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

@Zweed1,

Loopt er in Zweden niet een haalbare optie rond als opvolger voor Eikrem? Jij kent de Zweedse markt ongetwijfeld beter dan mij.

Ik weet dat Jakob Johansson (IFK Goteborg), Melker Hallberg (Kalmar FF), Máns Soderqvist (Kalmar FF), Simon Thern (Malmo) de betere/beste middenvelders zijn daar.
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Mackan68 schreef: Misschien was dat helemaal niet zo en had hij toch graag vaker gespeeld.
Hij heeft er ook al een heel seizoen bij Molde opzitten. Op den duur houdt het op en moet een speler in bescherming genomen worden. Hij heeft maar een paar wedstrijden gemist, en in de meeste wedstrijden minimaal 80 minuten gespeeld. Het lijkt me sterk dat iemand die 6 maanden geleden nog kwam om een paar minuten niet spelen weg wil.
Gebruikersavatar
Batistuta
Bankzitter
Berichten: 231
Lid geworden op: 05-06-2013 12:25
Locatie: Buenos Aires

Bericht door Batistuta »

Wolff Eikrem is een fantastische speler, die een elftal beter doet voetballen.
Na 2 uur geleden zelf met dit bericht te zijn gekomen, begint bij mij de weemoedigheid.
En als grote Van Basten fan schrik ik van mijn herinnering aan de Seedorf en van Bommel saga's met van Basten.
Shit, het zal toch geen fout zijn van onze trainer.....?
Nogmaals , alleen een mega-hoog bedrag kan dit goedpraten.
"Paz y Amor"
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Er wordt hier al gesproken over fouten van Vonk en van Basten en zelfs Vonk mag al vertrekken. Wat een overtrokken reacties over een speler die hier nog totaal niet heeft overtuigd. Als je een mooi bedrag overhoudt dan lijkt mij een verkoop totaal geen probleem. We hebben het niet over een onmisbare schakel.
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Afbeelding

Die gekke Vinctent Tan van Cardiff schijnt trouwens alleen maar spelers te willen halen met een '8' in de geboortedatum:

http://metro.co.uk/2013/12/29/vincent-t ... e-4244721/

Laat onze Magnus nou toevallig geboren zijn op 8-8-1990...
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204434 + Anco Jansen dan maar oppikken? Beide spelers met potentie
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Uiteraard zit hij daar met toestemming van Heerenveen en met geen ander doel dan om een transfer af te ronden. Er kan geen enkele andere reden zijn om een trainingskamp te missen. Zwaar balen, want dit is een speler dit echt het verschil maakt in ons team. Van Basten heeft hem inderdaad wat te lang genegeerd maar ik heb niet het idee dat dit nu uiteindelijk een grote rol speelt bij een vertrek. Wel bijzonder teleurstellend dat zo'n speler alweer zo snel vertrekt. Allles wat er ook maar een beetje bovenuit steekt is binnnen de kortste keren weer vertrokken. Vertrek van Alfred nu of in de zomer staat wel vast, Zyech zal volgend jaar ook niet meer bij ons spelen. Kunnen we weer opnieuw beginnen.
Bah.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Fryskeboy22 schreef:@Zweed1,

Loopt er in Zweden niet een haalbare optie rond als opvolger voor Eikrem? Jij kent de Zweedse markt ongetwijfeld beter dan mij.

Ik weet dat Jakob Johansson (IFK Goteborg), Melker Hallberg (Kalmar FF), Máns Soderqvist (Kalmar FF), Simon Thern (Malmo) de betere/beste middenvelders zijn daar.
Hangt er vanaf wat je zoekt. De Zweedse competitie is eigenlijk al vrijwel afgeroomd. Onze oud speler Philip Haglund wordt gezien als een van de beste middenvelders uit Zweden. Dat blijkt ook uit zijn statistieken.

Alleen Jakob Johansson heeft wel iets, maar dat is een verdedigende middenvelder en die hebben wij niet nodig.

Qua prijs/kwaliteit zou ik gaan voor Erik Falkenburg, doet het erg goed met al 7 goals bij GA Eagles en is deze zomer transfervrij !
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Die hele Eikrem heeft toch nauwelijks een rol van betekenis gehad bij ons ? Ik zou het maar een geweldige (financiële) opsteker vinden als hij voor een mooi bedrag wordt verkocht.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Deze quote op voetbalzone vond ik zeer toepasselijk over Eikrem.
Technisch geweldig, inzicht geweldig, maar in alles zoooo traaaaag.
En dan lees ik hier de naam van Falkenburg. Kom op. Die heeft bij zijn vorige club (AZ) wel laten zien niet goed genoeg te zijn voor de subtop.
Laatst gewijzigd door Heerenveen rules op 04-01-2014 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Ach het is wel een aardige speler, maar geen spectaculaire speler waarvoor mensen naar het stadion komen (vind ik toch altijd als zo'n onzin term, je komt toch voor scH en niet voor individuen?). Van hem zijn er honderden en als je hem na een halfjaar alweer met een aardige winst kan verkopen (ik neem aan dat dit het geval is, want anders zouden ze het toch wel tegenhouden lijkt me) moet je het gewoon niet na laten. Komt wel weer iets voor in de plaats waardoor je hem over een paar maanden alweer bent vergeten. Een winters vertrek van Finnbogason die één-derde van de productie voor zijn rekening neemt zou ik veel erger vinden.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Persoonlijk vind ik Eikrem geen spectaculaire voetballer. Het is geen speler á la Ziyech die met mooie acties over het veld vliegt. Wel vind ik hem een zeer goede speler, juist omdat hij altijd de voetballende oplossing zoekt en dat meestal ook vindt. Wanneer je zijn zwakte voldoende compenseert (en ik geloof nog steeds dat dit elftal daartoe in staat is), heb je een uitstekende speler in je elftal. Ik zou het ook waanzinnig zonde vinden indien hij inderdaad verkast. Maar goed, als we er een prachtige transfersom voor krijgen en daarmee de ploeg verder kunnen versterken...
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Heerenveen rules schreef:Deze quote op voetbalzone vond ik zeer toepasselijk over Eikrem.


Technisch geweldig, inzicht geweldig, maar in alles zoooo traaaaag.


En dan lees ik hier de naam van Falkenburg. Kom op. Die heeft bij zijn vorige club (AZ) wel laten zien niet goed genoeg te zijn voor de subtop.
Falkenburg kreeg geen kans bij AZ omdat zij nog betere middenvelders hadden. In de jeugd van Sparta het talent met Strootman. Takent laat hij nu zien, de Roon heeft ook met hem gespeeld die weet ook wat hij kan.

@heerenveenrules aan welke opties denk jij dan ? Wel onder 1 miljoen transfersom blijven !
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Fanatismo schreef:Het is al eerder gezegd, onbegrijpelijk dat Eikrem op de bank zit, zou me niet verbazen als ie aanstuurt op een vertrek in de winter, komt totaal niet aan voetballen toe onder van Basten.
De combinatie de Rhoon-vd Berg, dan zou je toch denken dat 1 vd 2 het veld moet ruimen voor Eikrem, iemand met voetballend vermogen en INZICHT, dan bereik je toch meer dan met die 2 op het middenveld??
Ik begrijp er echt helemaal niets van.
Was hier al bang voor, die zag geen kansen meer, zolang van Basten blijft volharden in het opstellen van vd Berg, komt Eikrem er niet meer in :(
Ik baal hier flink van als ie vertrekt!
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Ik vind Eikrem een zeer goede speler, een echte voetballer. Ik denk dat hij nu gaat en dat je zo'n 4,5 miljoen krijgt (weet niet of hij een clausule in zijn contract heeft).

Dan heb je in een half jaar dus prima op hem verdient, maar zie maar weer eens een speler van zijn niveau te krijgen.
Ben benieuwd waarmee Vonk / Riemer op de proppen komen.

Utrecht wil minimaal 6 miljoen voor Toornstra, dat wordt hem dus niet. Wat hebben ze zitten slapen met Toornstra.... (Veenstra bedankt...)

Off topic: Ik denk dat Cardiff ook Finny wel wil, maar dat Finny betere opties afwacht.
Gebruikersavatar
Batistuta
Bankzitter
Berichten: 231
Lid geworden op: 05-06-2013 12:25
Locatie: Buenos Aires

Bericht door Batistuta »

Zonder Eikrem, nu of in de zomer zonder Ziyech, het middenveld na de zomer moet serieus versterkt worden.
Toornstra mag van mij wat kosten.

Bedrag van 4,5 miljoen mag je wel keer 2 doen, anders zou dit zo vroeg in de transferperiode niet plaatsvinden.
"Paz y Amor"
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2020
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Zo jammer zeg, in potentie de beste middenvelder denk ik.. Ze zullen overigens wel een heel behoorlijk bedrag voor hem krijgen. Ze zijn bij Heerenveen ook niet gek en zien echt wel zijn potentie, dus ze zullen hem niet binnen een half jaar hebben willen verkopen. Er zal een enorm bedrag geboden zijn, vermoed en hoop ik. Ik ben het niet eens dat het Van Basten's schuld is, deze jongen heeft de zomer gewoon door gevoetbald en dat heeft een paar blessures opgeleverd. Daarnaast heeft hij zich ook moeten aanpassen en dus kon hij hem ook niet altijd opstellen. Aan de andere kant heeft Van Basten ook een reden gegeven om hem niet op te stellen, omdat hij het middenveld dan uit evenwicht vond.

Hopelijk halen we een echt goede vervanger, en niet iemand als Falkenburg, die vind ik te matig. Heeft het bij AZ en later NEC ook niet laten zien, terwijl hij het nu redelijk doet bij GAE.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Fanatismo schreef: Was hier al bang voor, die zag geen kansen meer, zolang van Basten blijft volharden in het opstellen van vd Berg, komt Eikrem er niet meer in :(
Ik baal hier flink van als ie vertrekt!
Nou als dat de reden is dan is Eikrem een enorme jankbek waar je de oorlog toch al niet mee zou winnen. Hij heeft van de 18 wedstrijden 13 gespeeld bij een club waar hij nieuw is terwijl ie niet altijd fit was. Nou weinig hoor. Hij zou ook gewoon nog genoeg hebben gespeeld en ik kan me niet voorstellen dat ie vertrekt om een gebrek aan speeltijd. PL is gewoon 2 stappen hoger en waar iedereen van droomt en snelle hereniging met iemand waar ie fijn mee gewerkt heeft etc. We hebben gewoon pech wat dat betreft dat dit nu al voorbijkomt. Maar aan de andere kant het is geen Messi of Ronado die we verkopen, al krijg je soms dat idee als je de posts van sommigen leest, en een mooi bedrag kunnen we erg goed gebruiken. En nogmaals als dat de reden is een gebrek aan speeltijd in zijn eerste half jaar hier, good riddance!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Die gaat gewoon weg, andes was hij wel mee op trainingskamp en dat verwijt ik Van Basten. Deze jongen kan gewoon erg goed voetballen, is na Ziyech onze beste speler en dan nu na een half jaar weg omdat wij een trainer hebben die liever kiest voor controle en edn vd Berg die een paar jaar geleden nog bij MSC speelde.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Solksjaer wil hem hebben op basis van zijn Molde-periode en heeft genoeg budget om dat mogelijk te maken. In dat opzicht maakt het geen enkel verschil of van Basten het wel of niet in hem ziet zitten. Voor de speler zelf blijft het natuurlijk een sportieve en financiele verbetering.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

mitrita schreef:Solksjaer wil hem hebben op basis van zijn Molde-periode en heeft genoeg budget om dat mogelijk te maken. In dat opzicht maakt het geen enkel verschil of van Basten het wel of niet in hem ziet zitten. Voor de speler zelf blijft het natuurlijk een sportieve en financiele verbetering.
Het zal niet helpen dat hij hier geen basisplaats heeft.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Mwah, welke speler speelt er nu liever in de eredivisie dan in de Premier League?
En dan ook nog eens met een trainer die al kent en zich voor jou sterk maakt.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

De Noorse media spreken over een transfersom van slechts 2,5 miljoen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn??

Neem aan dat Heerenveen toestemming heeft gegeven maar wel een andere transfersom heeft genoemd.
Gebruikersavatar
Batistuta
Bankzitter
Berichten: 231
Lid geworden op: 05-06-2013 12:25
Locatie: Buenos Aires

Bericht door Batistuta »

wow 2,5 miljoen, misschien een clausule ?
Hopelijk verre van waar.
"Paz y Amor"
Plaats reactie