Magnus Wolff Eikrem

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik zeg alleen dat ik het een beetje een te makkelijke link vind, maar in de gekke voetbalwereld van tegenwoordig kan natuurlijk alles. Die idioot van een Vincent Tan is ook tot alles in staat, dus het zou zeker kunnen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Het is een gerucht. Dus er nu allemaal al coclusies aan te verbinden dat de andere trainer hem wel op waarde schat is lachwekkend. Daarbij kan hij het fysiek daar nooit aan. Hij had hier al wat moeite, laat staan in Engeland.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Janstra schreef:Daarbij kan hij het fysiek daar nooit aan. Hij had hier al wat moeite, laat staan in Engeland.
Beetje overdreven wat mij betreft. Men praat elkaar altijd maar wat na, wat dat fysieke in Engeland betreft. Het is tegenwoordig allemaal een stuk minder fysiek als dat het vroeger was. Ook de Engelse scheidsrechters fluiten tegenwoordig voor elk wissewasje.

Bovendien zijn er diverse ploegen die tegenwoordig voor het voetbal kiezen, en niet meer voor de brute kracht. De Guzman bijvoorbeeld is de spil in het web bij Swansea, elke aanval begint bij hem. Heeft dit weekend niet 1 fysiek duel uit hoeven vechten. Aannemen, opendraaien en passen. Niks aan het handje.

Nu is Cardiff geen Swansea natuurlijk, en hebben die veel minder voetballend vermogen. Maar om iedere die het niet van zijn fysiek moet hebben meteen maar af te schrijven voor de premier league is onzinnig, er zijn tegenwoordig tig spelers die puur op voetballend vermogen overeind blijven in de PL.
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Otsje P schreef:Ook de Engelse scheidsrechters fluiten tegenwoordig voor elk wissewasje.
Dat is niet helemaal waar. Hard spel wordt bijna altijd getolereerd, en er wordt eigenlijk alleen gefloten als spelers het té bond maken. Ik merk nog altijd dat Engelse scheidsrechters meer achtergrondfiguren zijn. In Nederland, neem Wiedemeijer of Higler, staan scheidsrechters vaak op de voorgrond.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Het gaat niet alleen om de duels aan gaan. Het gaat ook om de hoeveelheid wedstrijden en het tempo is daar een stuk hoger. Als hij nu zou gaan komt hij gewoon te kort lijkt mij.

Het fluiten om elk wissewasje is niet geheel waar. Daar word echt meer toe gelaten. Als zijn de scheidsrechters daar ook wispelturig, de ene keer laten ze doorspelen en de andere keer trekken ze een kaart voor hetzelfde vergrijp. Daar zijn ze ook niet rechtlijnig.
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Het zit hem inderdaad in het aantal wedstrijden dat ze spelen. Ik heb zelf regelmatig contact met een West Ham-supporter, en als je kijkt hoe vaak hij naar een wedstrijd gaat, dat is echt niet te geloven!

18 december: Tottenham-thuis (League Cup)
21 december: Man United-uit (BPL)
26 december: Arsenal-thuis (BPL)
28 december: WBA-thuis (BPL)
1 januari: Fulham-uit (BPL)
5 januari: N'ham Forest-uit (FA Cup)
8 januari: Man City-uit (League Cup)
11 januari: Cardiff-uit (BPL)

In diezelfde periode zouden wij gemiddeld 4 of 5 wedstrijden spelen. Dit is echt ongelooflijk veel, hoe je het ook wendt of keert!
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit ritme slaat natuurlijk nergens op. Dan vragen ze zich af waarom Engeland nooit presteert op een groot toernooi....
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Dat vindt men in Engeland ook! Maar je zit er ook met 20 teams in de Premier League en twee bekercompetities, en in de League Cup heb je ook nog eens een heen- en returnwedstrijd. Dat slaat inderdaad nergens op!

Dat Eikrem dat niet meteen aankan, staat vast. Zelfs Premier Leagueclubs moeten rouleren om oververmoeidheid te voorkomen.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

feanryp23 schreef: Dat Eikrem dat niet meteen aankan, staat vast.
En dat staat vast omdat? :roll: Volgens mij staat dat nergens vast en is dat hetgeen wat jij vermoedt. Misschien is hij op dat gebied juist ontzettend sterk, dat weet niemand zolang het niet geprobeerd is.

Ik verbaas me niet over het gerucht, maar mag hopen dat Eikrem in Heerenveen blijft. Hij kan nog meer en heeft nog lang genoeg contract.
Friezennn
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 19-08-2010 18:12

Bericht door Friezennn »

Omdat vrijwel elke speler die een transfer maakt vanuit de Eredivisie naar de PL tijd nodig heeft om zich aan te passen. Zeker met die overvolle schema s. Het tempo ligt simpelweg aantal keer hoger dan hier, Zelfs een ''beest'' als Bony heeft hier de nodige moeite mee gehad( vooral in zijn eerste weken) ook niet zo gek lijkt me, voetbal in de Eredivisie of PL is een wereld van verschil, dan heb je gewoon tijd nodig om je aan te passen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

De meeste zullen inderdaad tijd nodig hebben om zich aan te passen, maar dat is gewoon niet met iedereen zo. Dus het is zeker zo dat het niet vaststaat dat hij het niet meteen aankan.
Friezennn
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 19-08-2010 18:12

Bericht door Friezennn »

Klopt! Net zoals het niet zeker is dat die het wel aankan. Maar goed ik begrijp je punt het is inderdaad lastig te zeggen totdat in dit geval Eikrem daar daadwerkelijk zou spelen( laten we hopen van niet) Ik denk dat het ook per competitie scheelt. De eredivisie is natuurlijk niet van dusdanig niveau waar anderen dat wel zijn. Als het om Eikrem gaat, geloof ik er heilig in dat die het voetballend absoluut kan redden in de PL, al zal die wel wat meer ''body'' moeten krijgen om zich fysiek staande te kunnen houden.

Goed laten we hopen dat hij hier blijft, en Marco hem eindelijk eens gaat gebruiken, want talent en voetbal heeft deze jongen echt wel.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Voor Eikrem en Finny bij elkaar minimaal 15 miljoen vragen. Die gekke Tan heeft geld zat (als hij 15 miljoen uitgeeft heeft hij naar verluid nog 15 miljoen over) en Solskjær wil ze graag hebben. Prima, dokken dan maar.
TCK
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 15-03-2010 20:00

Bericht door TCK »

Stiffie schreef:Voor Eikrem en Finny bij elkaar minimaal 15 miljoen vragen. Die gekke Tan heeft geld zat (als hij 15 miljoen uitgeeft heeft hij naar verluid nog 15 miljoen over) en Solskjær wil ze graag hebben. Prima, dokken dan maar.
Dokken maar.. en dan? Onderin de middenmoot eindigen zonder Europees voetbal? Laat ze maar terug komen in de zomer..
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

TCK schreef:Dokken maar.. en dan? Onderin de middenmoot eindigen zonder Europees voetbal? Laat ze maar terug komen in de zomer..
Precies, je kan je wel helemaal leeg laten kopen voor een leuk prijsje maar dan kunnen we onze ambities ook wel bij het grofvuil zetten. Ik ben sowieso geen voorstander van de verkoop van basisspelers in de winterstop, doe dat maar in de zomerstop. In de winterstop moet je het team bij elkaar houden. Precies wat Real deze winter gaat doen, niets verkopen en niets kopen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

TCK schreef:
Dokken maar.. en dan? Onderin de middenmoot eindigen zonder Europees voetbal? Laat ze maar terug komen in de zomer..
Ach die ene voorronde EL. Als er 5 miljoen op tafel komt meteen cashen.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Ik hoop toch wel dat Eikrem blijft, zou een erg domme zet zijn hem nu te gaan verkopen, het zijn idd. geruchten maar het
zou me niet verbazen als Solskjaer hem haalt. Begrijp trouwens nog steeds niet WAAROM van Basten maar blijft volharden in het opstellen van de combinatie de Rhoon/vd Berg.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

TCK schreef: Dokken maar.. en dan? Onderin de middenmoot eindigen zonder Europees voetbal? Laat ze maar terug komen in de zomer..
De kans dat we de komende jaren nog eens Europees spelen schat ik helaas niet al te hoog in. Play offs is het hoogst haalbare en gezien Nederland binnenkort nog maar 4 ploegen mag afvaardigen wordt dat systeem afgeschaft.

Dan moet je dus top drie of vier eindigen (zeer lastig met de concurrentie van 3 topclubs en iig Twente en Vitesse) of de beker winnen....
Gebruikersavatar
Batistuta
Bankzitter
Berichten: 231
Lid geworden op: 05-06-2013 12:25
Locatie: Buenos Aires

Bericht door Batistuta »

wat doet Wolff Eikrem op de tribune in Newcastle vandaag i.p.v. Transavia vliegtuig naar Portugal ?
Na de wedstrijd van Cardiff stapte hij in hun spelersbus.
Die gaat morgen bij Cardiff tekenen.
Ik mag toch hopen, dat Solskjaer/Tan meer dan 6 miljoen moeten betalen !
En niet te vergeten een vet doorverkooppercentage aangezien hij de carriere van Solskjaer volgt.
En die gaat hierna naar Man-Utd.
"Paz y Amor"
Friezennn
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 19-08-2010 18:12

Bericht door Friezennn »

Heb het zelf niet gezien maar als dat werkelijk zo is( en jij zegt het dus waarom niet) dan kan ik geen enkele reden bedenken waarom ze dit zo makkelijk laten gebeuren? Verdomme voetballend 1 van onze beste mensen, maar ach laten we er lekker alles aan doen om de Roontjes en Bergjes van deze wereld te behouden i.p.v. voetballende spelers die voetbal brengen en waarvoor men dus na het stadion komt :?

Als dit werkelijk zo is, kan ik er echt niet bij...
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

1 + 1 = 2 lijkt mij!

Her sammen med John Vik (til høyre for Eikrem), som har jobbet som speider i Molde under Solskjær.

Oftewel: Hier samen met John Vik (rechts van Eikrem), die onder Solskjær als scout bij Molde heeft gewerkt.

Na de wedstrijd liep hij samen met Solskjær de spelersbus van Cardiff in... :?
Hij kwam om voetbal te kijken, zei hij met een glimlach.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door feanryp23 op 04-01-2014 19:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Batistuta
Bankzitter
Berichten: 231
Lid geworden op: 05-06-2013 12:25
Locatie: Buenos Aires

Bericht door Batistuta »

alleen 8 miljoen of meer + doorverkooppercentage kan dit vergoeilijken.
"Paz y Amor"
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Minimaal tien miljoen, anders niet doen. Toornstra vervanger?
nou nou
Gebruikersavatar
Batistuta
Bankzitter
Berichten: 231
Lid geworden op: 05-06-2013 12:25
Locatie: Buenos Aires

Bericht door Batistuta »

Toornstra zou top zijn, Duarte mag van mij ook
"Paz y Amor"
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Misschien kwam hij gewoon even bekenden opzoeken en reist hij vanavond alsnog naar Portugal?

Maar als hij daadwerkelijk deze winter verkocht wordt mag Vonk wat mij betreft direct vertrekken.
Laatst gewijzigd door Superfries1996 op 04-01-2014 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
nou nou
Kiekerjan
Invaller
Berichten: 355
Lid geworden op: 26-02-2009 11:16

Bericht door Kiekerjan »

Dit is gewoon verschrikkelijk jammer dat dit moet gebeuren maar hier is geen houde meer aan. Die zakenwaarnemer van Eikrem zal ook wel flinke vinger in de pap hebben. Daarnaast geef ik Marco een deel de schuld hier van om dat deze jongen samen met Ziyech de beste voetballer zijn van de selectie laat gaan. Door die jongen meer te laten spelen had die jongen zich een stuk belangrijker gevonden en daar gaat nu vooral ook om.

Maar als zo jongen weigert op trainingskamp te gaan. Dan kan hij beter weg gaan, voor een bedrag boven de 8 miljoen + 30 procent van de volgende transfer zal ons redelijk op weg helpen. Maar zelfs voor 8 miljoen is het moeilijk om een goede voetballer voor terug te halen.

Zelf zat ik te denken aan Jens Toornstra. Maar ziet die jongen dit wel als een stapje verder? Ieder geval zeer jammer Eikrem ons gaat verlaten hij had echt een held van het elftal kunnen worden en onze leider. Jammer dat dit zo moet.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Superfries1996 schreef:Misschien kwam hij gewoon even bekenden opzoeken en reist hij vanavond alsnog naar Portugal?

Maar als hij daadwerkelijk deze winter verkocht wordt mag Vonk wat mij betreft direct vertrekken.
Het lijkt mij niet waarschijnlijk dat een speler van sc.Heerenveen na een wedstrijd in de spelersbus van Cardiff stapt om de overwinning te vieren.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Persoonlijk vind ik het schandalig als een talent zo snel weg wordt gehaald! Je gaat toch niet na een paar maanden al je beste aankoop van het seizoen alweer verkopen? En als het dan toch moet, dan maar voor flink wat geld!
Gebruikersavatar
heerenveenfan1000
Selectiespeler
Berichten: 589
Lid geworden op: 20-02-2005 11:37
Locatie: Arnhem

Bericht door heerenveenfan1000 »

Wat zonde. De eerste grote fout van Marco van Basten. Deze jongen had wekelijks moeten spelen.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Schat in dat de club toestemming heeft gegeven dat hij niet meeging naar Portugal maar een deal met Cardiff mag afronden. Dus denk dat de clubs er al uit zijn.

Het is idd jammer maar dat hebben we ook aan onszelf te danken en zal ook niet tegen te houden zijn. Het belangrijkste punt is dat ze een flink gedeelte van de transfersom steken in adequate vervanging.

Wanneer ze bv. 60% (van 5 mln? ) weer investeren dan heb ik er niet zo'n moeite mee.
Plaats reactie