Reza Ghoochannejhad

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Blij dat deze man bij ons in de spits staat. Maakte een prima goal en hield zich redelijk staande tegen het Feyenoord duo. Zijn grootste kracht is echter dat hij de spelers om hem heen beter maakt/laat spelen. Prima spits voor ons tot nu toe!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Past inderdaad prima binnen dit elftal, maar individueel als spits is dit toch wel de armoede van de Eredivisie. Had hier in het verleden natuurlijk nooit in de spits gespeeld, wat ook de reden was dat hij nooit vanuit de jeugd doorgebroken is. Wanneer je Europees haalt moet er een betere spits komen.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

fuotbalgek schreef: Had hier in het verleden natuurlijk nooit in de spits gespeeld, wat ook de reden was dat hij nooit vanuit de jeugd doorgebroken is. Wanneer je Europees haalt moet er een betere spits komen.
Ben het hier niet mee eens.
1) Hij is niet doorgebroken, omdat hij van de ene in de andere blessure viel. Stond in de jeugd bekend als een talent dat zeker ons Eerste zou halen.
2) Hij doet het tot nu toe prima met 6 goals in 11 wedstrijden, wat een uitstekend gemiddelde is. Belangrijkste aspect is dat hij naast het maken van goals onze vleugelspelers excellent laat renderen en voelt zowel Larsson als Zeneli erg goed aan. Wanneer hij zo doorgaat, zie ik geen reden om hem volgend seizoen te vervangen (indien we Europees halen).
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ligt het aan mij - mijn eigen techniek is redelijk beperkt - of is die eerste goal tegen Feyenoord enorm knap ingeschoten? Hij komt goed voor Van der Heijden (die staat te slapen) maar schiet de bal vervolgens met binnenkant links in de korte hoek langs de uitkomende Jones. Ook de volley in de eerste helft was knap en hard ingeschoten, al ontbrak het aan de juiste richting.

Met buitenspelers zoals Larsson en Zeneli (die ook vaak genoeg scoren) kun je niet van een spits verwachten dat hij ook nog eens iedere wedstrijd scoort. Denk dat hij nu op een keurig gemiddelde staat en zoals eerder aangegeven laat hij andere spelers ook beter renderen. Het enige waar ik hem tekort vind komen is zijn snelheid, maar dat compenseren Larsson en Zeneli dan weer.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Wizard schreef: Ben het hier niet mee eens.
1) Hij is niet doorgebroken, omdat hij van de ene in de andere blessure viel. Stond in de jeugd bekend als een talent dat zeker ons Eerste zou halen.
2) Hij doet het tot nu toe prima met 6 goals in 11 wedstrijden, wat een uitstekend gemiddelde is. Belangrijkste aspect is dat hij naast het maken van goals onze vleugelspelers excellent laat renderen en voelt zowel Larsson als Zeneli erg goed aan. Wanneer hij zo doorgaat, zie ik geen reden om hem volgend seizoen te vervangen (indien we Europees halen).
Dat iedereen riep dat hij zeker het eerste zou halen koop je niks voor. We hadden destijds veel betere spitsen, en het verloop van zijn carriere verraad nou niet direct dat hij de spits is die we destijds hadden kunnen gebruiken. De enige reden dat hij nu aardig scoort is het niveau van de Eredivisie tegenwoordig. Daarbij vind ik zijn goal van afgelopen weekend de eerste waar je ook echt kwaliteit van een spits ziet. Afgelopen weekend aan de andere kant zie je net als tegen andere sterke tegenstanders dat hij niet meer de spits is waar we het spel aan kunnen ophangen. En dat het in die zin ook minder wordt wat betreft het laten renderen van onze vleugelspeler. Reza is een leuke spits voor de Eredivisie, maar meer ook niet.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

fuotbalgek schreef:Afgelopen weekend aan de andere kant zie je net als tegen andere sterke tegenstanders dat hij niet meer de spits is waar we het spel aan kunnen ophangen. En dat het in die zin ook minder wordt wat betreft het laten renderen van onze vleugelspeler.
Mensen hebben volgens mij een heel selectief en kort geheugen. Noem mij eens een spits aan wie we het spel wel op zouden kunnen hangen?

Ook Sibon, Kluivert en Ibrahimovic verliezen de helft van de ballen die ze met een man in de rug aangespeeld krijgen. Pak de 1e goal tegen Groningen of de goal van Larsson van vorige week er eens bij. Daar zag je het werk van een fantastisch aanspeelpunt die zijn man wist af te houden en bovendien een prima vervolg gaf aan die actie.

Er zijn heus betere spitsen en ook betere aanspeelpunten, maar op dat laatste vlak doet Reza echt heel knap werk.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Reza is een prima spits voor SC Heerenveen met deze speelstijl en vleugelspelers. Dat er nog mensen klagen verbaast me echt.

In de laatste vier wedstrijden:


Groningen uit:

-0-1 Assist op assist van Reza
-0-3 Goal Reza

Heracles thuis:

-0-1 Assist Reza op Marzo
-2-1 Assist Reza op Larssom

Eindhoven uit:

-0-2 Goal Reza

Feyenoord uit:

-0-1 Goal Reza
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

De kern zit hem in je eerste zin, "met deze speelstijl".

Velen zullen vermoedelijk liever een ander type spits zien, groter/sterker/beweeglijker/technischer/doelgerichter/noem-maar-op. Kort samengevat ook wat meer spectaculair. Die spitsen zijn echter schaars en daarnaast ook steeds minder goed haalbaar voor een club als de onze. Dat moet dan net even treffen. Ik hoop dat de scouting er de komende periode weer eentje weet te vinden, tot die tijd blij met hoe Reza de spitspositie nu invult en hoe Veerman als 'breekijzer' kan fungeren.
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Uth was natuurlijk de ideale spits voor dit team geweest, maar goed die hebben we niet meer. Reza is in deze ploeg een goede functionele spits die volgens mij steeds beter in zijn spel komt. Al was de wedstrijd tegen Eindhoven echt dramatisch...
!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Otsje P schreef:
Mensen hebben volgens mij een heel selectief en kort geheugen. Noem mij eens een spits aan wie we het spel wel op zouden kunnen hangen?
Uth was een klasse beter, ook als aanspeelpunt. Sterker in het duel, sterker in de lucht. Doelgerichte. Om nog maar te zwijgen over de spitsen die hier rondliepen toen Reza jeugdspeler was. Maar mensen hebben kennelijk een selectief en kort geheugen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

fuotbalgek schreef:
Uth was een klasse beter, ook als aanspeelpunt. Sterker in het duel, sterker in de lucht. Doelgerichte. Om nog maar te zwijgen over de spitsen die hier rondliepen toen Reza jeugdspeler was. Maar mensen hebben kennelijk een selectief en kort geheugen.
Maar wat wil je nou fuotbalgek? Er zijn genoeg betere er zijn ook genoeg mindere. Reza presteert uitstekend dat blijkt uit alle cijfers. Uth en Reza zijn allebei misschien wel de spitsen die het best hebben gepresteerd de afgelopen jaren, als individu als in het beter laten functioneren van anderen. Alleen met Reza spelen we veel meer van onze eigen goal dan met Uth.

Van de 24 goals zijn er zestien gemaakt door onze drie aanvallers, Arber 6, Larsson en Reza 3. Volgens is er geen voorhoede zo productief als de onze.
Laatst gewijzigd door Grimo op 02-11-2016 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

siesta schreef: Al was de wedstrijd tegen Eindhoven echt dramatisch...
Klopt maar dat waren er nog minimaal acht van het team.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Grimo schreef: Maar wat wil je nou fuotbalgek? Er zijn genoeg betere er zijn ook genoeg mindere. Reza presteert uitstekend dat blijkt uit alle cijfers. Uth en Reza zijn allebei misschien wel de spitsen die het best hebben gepresteerd de afgelopen jaren, als individu als in het beter laten functioneren van anderen. Alleen met Reza spelen we veel meer van onze eigen goal dan met Uth.

Van de 24 goals zijn er zestien gemaakt door onze drie aanvallers, Arber 6, Larsson en Reza 3. Volgens is er geen voorhoede zo productief als de onze.
Zoals eerder gezegd geef ik aan dat ik vind dat indien we Europees halen er volgend jaar een spits bij moet komen, omdat we daar naar mijn mening met Reza tekort gaan komen. Zeker aangezien je er van uit kunt gaan dan Larsson hier volgend seizoen niet meer voetbalt. Op een hoger niveau hebben we een spits nodig die meer fysiek heeft en meer doelgericht is.

Verder heb ik aangegeven dat Reza voor de Eredivisie een prima spits is, hij het moeilijk heeft tegen sterke tegenstanders in deze competitie en dat we dus indien we Europees halen een directe versterking voor deze positie kunnen gebruiken.

Ondanks het feit dat de resultaten goed zijn momenteel is dat mijn mening gezien de prestaties van Reza zover. Nogmaals, op dit moment in de competitie prima bruikbaar. Kennelijk mag er geen kritiek geuit worden als het goed gaat, en ja we hebben wel mindere spitsen gehad afgelopen seizoenen. Maar bepaalt dat de norm?
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Grimo schreef:Reza is een prima spits voor SC Heerenveen met deze speelstijl en vleugelspelers. Dat er nog mensen klagen verbaast me echt.

In de laatste vier wedstrijden:


Groningen uit:

-0-1 Assist op assist van Reza
-0-3 Goal Reza

Heracles thuis:

-0-1 Assist Reza op Marzo
-2-1 Assist Reza op Larssom

Eindhoven uit:

-0-2 Goal Reza

Feyenoord uit:

-0-1 Goal Reza
Scorebord journalistiek. :lol:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

abegoal schreef:
Scorebord journalistiek. :lol:
Nope feiten en cijfers.

fuotbalgek schreef:
Zoals eerder gezegd geef ik aan dat ik vind dat indien we Europees halen er volgend jaar een spits bij moet komen, omdat we daar naar mijn mening met Reza tekort gaan komen. Zeker aangezien je er van uit kunt gaan dan Larsson hier volgend seizoen niet meer voetbalt. Op een hoger niveau hebben we een spits nodig die meer fysiek heeft en meer doelgericht is.

Verder heb ik aangegeven dat Reza voor de Eredivisie een prima spits is, hij het moeilijk heeft tegen sterke tegenstanders in deze competitie en dat we dus indien we Europees halen een directe versterking voor deze positie kunnen gebruiken.

Ondanks het feit dat de resultaten goed zijn momenteel is dat mijn mening gezien de prestaties van Reza zover. Nogmaals, op dit moment in de competitie prima bruikbaar. Kennelijk mag er geen kritiek geuit worden als het goed gaat, en ja we hebben wel mindere spitsen gehad afgelopen seizoenen. Maar bepaalt dat de norm?
Natuurlijk mag je wel kritiek uiten. Maar op een forum kan je ook een weerwoord krijgen... Maar Europees voetbal,we moeten nog 23 wedstrijden...en wie zegt dat de vervanger van Larsson niet een hoger rendement heeft?

In Europa, is het maar afvragen of we er wat te zoeken hebben sowieso. Om net zo als jou op de zaken vooruit te lopen, ik verwacht dat we volgend seizoen een nieuw centraal duo hebben, en nieuwe vleugelspelers. Er zal wel een nieuw team wederom gebouwd moeten worden en Nederlandse clubs kennende, Heerenveen kennende, zal dat team er niet staan voor 1 september, waardoor het maar afwachten is of je meer dan 1 Europese wedstrijd gaat spelen. Laten we eerst eens van dit seizoen genieten. Van het moment genieten. Het kan zo over zijn. Hoe fit is Yuki na de winter als hij al een hele Japanse competitie en een half seizoen eredivisie er op heeft zitten en nu ook weer op pad moet met het Japans elftal, hoe fit blijft Schaars nu hij niet meer de rust krijgt tijdens interland voetbal, hoe fit blijft de toch al niet okselfrisse Larsson nu hij (geforceerd) zich wil waarmaken in het Zweeds team. Blijven St Juste en Van Aken fit, hun fysiek kraakt ook met regelmaat. Het zou mij niet verbazen dat er nog een behoorlijke dip door overbelasting/vermoeidheid komt. Het huidige succes zal zijn tol gaan eisen. Ik geniet nu elke wedstrijd, ook omdat ik denk of besef dat het zo over kan zijn deze flow.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Grimo schreef: Nope feiten en cijfers.
Zeker, maar die moet je wel in perspectief zetten en vertalen naar wat ze eigenlijk inhouden. Tevrede werd ook op basis van cijfers en feiten gekocht (aantal doelpunten) en we weten allemaal hoe dat gelopen is!

Jij bent tevreden over Reza en snapt de mensen niet die dat (nog) niet zijn. Jij ziet de cijfers en die geven jou het gevoel dat hij goed presteert. Ik zie hem pas de laatste 2 wedstrijden een nivo halen wat we moeten nastreven. Daarvoor was het nog veel teveel onrustig en slordig. Dat kan je dan als spits nog compenseren door doelpunten, maar ook dat gebeurde in mijn ogen te weinig. Als je dan op basis van de cijfers die je geeft je punt wilt maken vind ik dat inderdaad scorebord journalistiek.

Reza heeft zeker potentie, maar laat dat in mijn ogen te weinig zien. Wel denk ik dat zijn paflond niet heel veel hoger ligt dan we nu zien en ik twijfel of dat genoeg is voor het nivo dat we (zouden moeten) nastreven op de langere termijn. Als hij het nivo van de laatste 2 wedstrijden kan volhouden of zelfs nog wat kan verbeteren, is het voor nu prima om op verder te bouwen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

abegoal schreef: Zeker, maar die moet je wel in perspectief zetten en vertalen naar wat ze eigenlijk inhouden. Tevrede werd ook op basis van cijfers en feiten gekocht (aantal doelpunten) en we weten allemaal hoe dat gelopen is!

Jij bent tevreden over Reza en snapt de mensen niet die dat (nog) niet zijn. Jij ziet de cijfers en die geven jou het gevoel dat hij goed presteert. Ik zie hem pas de laatste 2 wedstrijden een nivo halen wat we moeten nastreven. Daarvoor was het nog veel teveel onrustig en slordig. Dat kan je dan als spits nog compenseren door doelpunten, maar ook dat gebeurde in mijn ogen te weinig. Als je dan op basis van de cijfers die je geeft je punt wilt maken vind ik dat inderdaad scorebord journalistiek.

Reza heeft zeker potentie, maar laat dat in mijn ogen te weinig zien. Wel denk ik dat zijn paflond niet heel veel hoger ligt dan we nu zien en ik twijfel of dat genoeg is voor het nivo dat we (zouden moeten) nastreven op de langere termijn. Als hij het nivo van de laatste 2 wedstrijden kan volhouden of zelfs nog wat kan verbeteren, is het voor nu prima om op verder te bouwen.
De cijfers zijn meer dan prima. Maar wat je ziet ziet er soms anders uit. Het is hetzelfde verhaal als met Larsson. In de Kuip nagenoeg onzichtbaar, op de 2 belangrijkste momenten voorafgaand aan de goals na.
Wat als.... Wat als Sam en Reza (en eigenlijk alle spelers) meer laten zien , of dat vaker doen dan dat ze nu in die enkele opvallende momenten doen. Misschien kun je dan een Leicestertje doen. Maar is dat realistisch of uitgaan van heel veel hoop en heel veel geluk. Echt alles moet dan op de juiste plaats vallen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

abegoal schreef:
Zeker, maar die moet je wel in perspectief zetten en vertalen naar wat ze eigenlijk inhouden. Tevrede werd ook op basis van cijfers en feiten gekocht (aantal doelpunten) en we weten allemaal hoe dat gelopen is!

Jij bent tevreden over Reza en snapt de mensen niet die dat (nog) niet zijn. Jij ziet de cijfers en die geven jou het gevoel dat hij goed presteert. Ik zie hem pas de laatste 2 wedstrijden een nivo halen wat we moeten nastreven. Daarvoor was het nog veel teveel onrustig en slordig. Dat kan je dan als spits nog compenseren door doelpunten, maar ook dat gebeurde in mijn ogen te weinig. Als je dan op basis van de cijfers die je geeft je punt wilt maken vind ik dat inderdaad scorebord journalistiek.
Ik heb geen idee op wat voor basis Te Vrede is gehaald, of dat op basis van feiten en cijfers is gehaald. Ik zat er niet bij. Wel is het zo dat Reza niet op basis van feiten en cijfers is gehaald maar op basis van het type spits wat bij onze vleugelspelers past. Zijn cijfers waren namelijk niet indrukwekkend.

Je moet niet voor mij denken of praten Abegoal. Nergens zeg ik dat ik niet snap dat mensen niet tevreden zijn over Reza. Je overige proza geloof ik wel. Volgens mij ziet iedereen dat onze voorhoede gezamenlijk goed presteert, dat ze elkaar aanvullen en versterken. Dat en de zijn cijfers vind ik geen scorebordjournalistiek. Die cijfers zijn slechts een bevestiging. Het kan altijd beter en ik weet ook wel dat Reza geen Uth is maar vergeet niet waar we weg komen. Ik vind het een slimme versterking. We hadden al twee spitsen met Te Vrede en Veerman op de loonlijst staan die niet functioneerden. Met Reza hebben ze een transfervrije, ervaren speler erbij die goed functioneert met Zeneli en Larsson. Veerman en Te Vrede hun contracten lopen af en kunnen dan van de loonlijst af waardoor er weer ruimte is voor een nieuwe spits, die ons sterker kan maken. Maar voor nu vind ik Reza een prima spits.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

@Fuotbalgek

Je hebt gelijk dat als je Europees wat wilt bereiken je met Reza waarschijnlijk te kort komt. Dat is echter waarschijnlijk ook het geval met Marzo, Bijker en van Amersfoort. Maar is dat nu echt de vraag die je moet stellen? Laten we nu eerst eens blij zijn met zijn inbreng in de eredivisie. We staan momenteel 4de mede doordat de aanval veel beter functioneert met een meevoetballende spits als Reza. Hij is nergens geweldig in, maar ook nergens slecht in. Voor nu is het gewoon zaak hem te beoordelen op dat gene wat hij doet. En ook hij heeft mindere wedstrijden zoals tegen NEC en de Graafschap. Maar alles overziend presteert hij een stuk beter dan Veerman en Te Vrede vorig seizoen deden.

Bovendien moet je volgend seizoen maar eens kijken hoe je er weer voor staat. Ik ben voorlopig al heel blij als we top 5 weten te bereiken.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ik denk dat je je zeker niet door de huidige successen moet laten verblinden en met het oog op een aantal spelers dat mogelijk tot waarschijnlijk vertrekt deze winter al moet kijken naar eventuele spelers uit Scandinavië en richting volgend seizoen op bepaalde posities een stap moet maken wil je een goed seizoen niet incidenteel laten zijn. Daarbij is voor mij de spitspositie één van de posities waar we ons verder moeten versterken en twee man moeten laten vertrekken.

Je hebt gelijk dat er meer posities zijn waar we kunnen doorselecteren richting komend seizoen. En ik hoop ook zeker dat we op die posities eveneens aan het kijken zijn naar de mogelijkheden om verder door te selecteren. Net zoals Mulder moet verlengen of dat hier een andere oplossing moet komen richting volgend jaar.

Ik ben niet ontevreden over Reza, ik geniet van onze huidige prestaties en kijk alvast vooruit naar volgend seizoen. :)
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

fuotbalgek schreef: kijk alvast vooruit naar volgend seizoen. :)
In ieder geval nog minimaal 24 wedstrijden geduld.. :wink:
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Grimo schreef: In ieder geval nog minimaal 24 wedstrijden geduld.. :wink:
Straks spelen we play offs wordt het nog 28 :o
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

fuotbalgek schreef: Straks spelen we play offs wordt het nog 28 :o
Straks spelen we nog de finale van de KNVB beker, wordt het het 31 wedstrijden.

Straks maakt Reza in beide finales de winnende... :wink: :D
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6242
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Wat was hij slecht gisteravond! Je gaat bijna verlangen naar Veerman.
Spijt heb je morgen maar!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ebiede schreef:Wat was hij slecht gisteravond! Je gaat bijna verlangen naar Veerman.
Hoezo bijna? Veerman is gewoon een cultheld en een prima voetballer. De goals die hij vaak maakt daar druipt een klasse van af die Reza bij lange na niet heeft. Het grote voordeel van Veerman brengen als vervanger is dat er dan wat gebeurt. Andersom zal Reza als invaller weinig brengen waarschijnlijk.

Maar goed, de beste voor het team moet spelen en Streppel vindt dat nog steeds Reza. Ik betwijfel of dat het hele seizoen zo zal blijven.

Ik zat gisteren de wedstrijd te kijken en ben er van overtuigd dat wanneer je jongens als Reza en Thorsby met name bij clubs als Go Ahead Eagels, of Willem 2 neerzet dat ze zich nog niet kunnen onderscheiden.
wilbot
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Bericht door wilbot »

Ebiede schreef:Wat was hij slecht gisteravond! Je gaat bijna verlangen naar Veerman.
Hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel, waar ik mij ontzettend aan erger
is het partijtje vrij worstelen waar hij(Reza) steeds maar weer aan moet geloven .
o.a ook in het strafschop gebied. geld voor beide teams overigens.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Kan me ook niet voorstellen dat hij nog lang in de basis staat. Veel te mager allemaal wat hij laat zien.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ik kan er ook nog steeds met mijn pet niet bij dat mensen hier hem goed vinden. Blijft een speler die goed uit de verf kan komen dankzij kwalitatieve spelers om hem heen, maar puur op zichzelf grauwe middelmaat. Altijd in de marge gespeeld en zal dit niveau ook niet ontgroeien. Hopelijk is de club naar volgend seizoen al goed aan het oriënteren voor de spitspositie.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Is geen spits voor Heerenveen. Zet Henkie maar in de basis. In potentie een betere voetballer die nog groeiende is.
Reza daarentegen zit wel op zijn max van zijn kunnen en dat is te mager.

Ps hoe doet Zahovic het momenteel bij Maribor?
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Reza en Henk zijn twee totaal verschillende spitsen. Reza wil de bal in zijn voeten hebben en afgelopen zaterdag werd hem dat onmogelijk gemaakt door Kashia, die constant liep te duwen en trekken. Scheidsrechter Janssen liet alles doorspelen. Opvallend genoeg nam Kruiswijk echter de mandekking over van Veerman toen hij erin kwam (of in elk geval bij de tegengoal).

Reza had de kans niet gekregen om zo weg te draaien, terwijl hij in de afgelopen duels heeft laten zien dat juist ook goed te kunnen. Ik ben het overigens wel met de kritiek eens dat Reza nog wel die laatste procenten tekort komt om echt een topspits te zijn voor Heerenveen, maar ik vind hem overall een betere spits voor dit Heerenveen.

Ik snap de teleurstelling bij Veerman, maar laat hem aub (!) hier in elk geval het seizoen afmaken want we kunnen hem nog veel te goed gebruiken! Het is een ongekende luxe om zo'n speler op de bank te hebben.
Plaats reactie