Reza Ghoochannejhad

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor badfrisianboy » 19-08-2017 22:38

Laten we in de spitspositie ook doorselecteren aub. Reza kan gewoon niet op dit niveau. Nu er geld is een goede balvaste spits die ook nog fysiek sterk is halen aub. Scheelt je aan het eind van het seizoen minstens drie plekken op de ranglijst. Wat een armoede dat een club als de onze het seizoen in moet met zo'n spits.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Thinkman » 19-08-2017 22:50

badfrisianboy schreef:Laten we in de spitspositie ook doorselecteren aub. Reza kan gewoon niet op dit niveau. Nu er geld is een goede balvaste spits die ook nog fysiek sterk is halen aub. Scheelt je aan het eind van het seizoen minstens drie plekken op de ranglijst. Wat een armoede dat een club als de onze het seizoen in moet met zo'n spits.


Reza was 2e op de topscorer lijst vorig seizoen met 19 doelpunten.
Maar ja Larsson is nu weg, dat nare ventje. Met 13 assists. Zou Reza dat gaan merken in zijn doelpuntenproductie?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor hhage » 19-08-2017 23:13

Thinkman schreef:
Reza was 2e op de topscorer lijst vorig seizoen met 19 doelpunten.
Maar ja Larsson is nu weg, dat nare ventje. Met 13 assists. Zou Reza dat gaan merken in zijn doelpuntenproductie?

Hij kreeg vandaag ook 2 niet te missen kansen van zijn teamgenoten,Dat hij ze alleen van Larsson kon krijgen is onzin
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor AllardP » 20-08-2017 18:35

Reza voegt qua spel weinig toe aan het team. Als hij dan ook nog eens grote kansen gaat missen, waarom stellen we hem dan eigenlijk nog op? Ik vond hem gisteren de slechtste man van het veld.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Appie_M » 20-08-2017 22:20

AllardP schreef:Reza voegt qua spel weinig toe aan het team. Als hij dan ook nog eens grote kansen gaat missen, waarom stellen we hem dan eigenlijk nog op?


Wie moet er anders in de spits? Veerman? Laat me niet lachen, die is totaal ongeschikt voor elke andere rol dan pinchhitter. Reza is inderdaad geen Alves of Huntelaar, maar het is op dit moment de beste spits die we hebben.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor AllardP » 20-08-2017 22:45

Ik vind Veerman ook niet goed genoeg en ben daarom van mening dat we hem gewoon naar Utrecht hadden moeten laten gaan. Hopelijk komt er een gek met een zak geld langs voor Reza, want liefst ga ik het seizoen in met een nieuwe spits.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor fuotbalgek » 26-08-2017 20:54

Volgende wedstrijd maar even op de bank in deze vorm. Het houdt niet over met Reza tot dusver dit seizoen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Goran Popov » 26-08-2017 20:59

Dit kan echt niet meer met Reza. Heb vorig jaar al tegen veel voetbalfans gezegd dat hij nooit meer vorig seizoen zal evenaren. Hij kan gewoon totaal niet afmaken. Hij raakt nooit een bal vol. Hij kan niet koppen. Hij is extreem traag, en klein. Hij kan ook nog geen lantaarnpaal voorbij spelen. Gaat geen enkele dreiging van uit.

Vertegenwoordigd ook geen doorverkoopwaarde dus gewoon een jonge, completere, talentvolle spits voor in de plaats halen.

Dit is in mijn ogen het grootste probleem van dit moment. Doe wat Hamstra!
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-08-2017 21:04

Wat is de reden dat hij nog speelt? Onbegrijpelijk. Voegt niks toe. Had twee keer moeten scoren. Totaal geen killer.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor paparazzi » 26-08-2017 21:09

Niveautje Cambuur. Weg ermee!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Thinkman » 26-08-2017 21:12

paparazzi schreef:Niveautje Cambuur. Weg ermee!


Nou nou, zo erg is het nu ook weer niet, dan heb je het over een Peersman clowntje. Reza heeft zeker wel kwaliteiten, maar dat kwam er vandaag wat minder uit. Niet uit.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor badfrisianboy » 26-08-2017 21:17

Deze speler graag voor 1 september nog verkopen en een nieuwe spits halen die WEL het niveau heeft voor een subtopper als wij pretenderen te willen zijn.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 26-08-2017 21:52

Reza is het seizoen niet scherp begonnen. Ook deze wedstrijd was niet sterk van hem. Jammer, maar het komt vanzelf wel. Wellicht Veerman binnenkort eens wat meer speeltijd geven.
Wat ik jammer vind zijn de negatieve reacties van fans hier over onze topscoorder (die vorig seizoen prima presteerde) die nu al na 3 wedstrijden z'n krediet van z'n goede prestatie van vorig seizoen kwijt is bij een aantal. Prima dat een aantal kritisch is, maar de manier waarop verdient hij absoluut niet. Zo ga je niet met je spelers om.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor fuotbalgek » 26-08-2017 21:57

Ik denk dat Reza ondanks zijn doelpunten nooit onomstreden is geweest bij iedereen. Beter dan vorig seizoen zal hij niet spelen, dat lijkt me zijn max. Wanneer je Veerman er achter hebt is het niet raar dat er stemmen op gaan om met Henk te starten.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor AllardP » 26-08-2017 22:40

Reza speelde echt een dramatische pot. Hij zei in een interview dat hij zich niet focust op doelpunten, maar belangrijk wil zijn in het combinatiespel. Dan moet je wel meer passes geven dan die elf (!) van vandaag. Als ie dan ook weer een grote kans mist, dan blijft er wel erg weinig over.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Superfries1994 » 26-08-2017 22:43

AllardP schreef:Reza speelde echt een dramatische pot. Hij zei in een interview dat hij zich niet focust op doelpunten, maar belangrijk wil zijn in het combinatiespel. Dan moet je wel meer passes geven dan die elf (!) van vandaag. Als ie dan ook weer een grote kans mist, dan blijft er wel erg weinig over.

Klopt inderdaad! Twee aardige kansen gehad, geen 100% kansen, maar hij schoot en kopte ze ook in alsof het zijn moeder betrof.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor paparazzi » 26-08-2017 22:58

Ik zette eerder Veerman op zijn plek. Met een inkomende Thorsby waarvoor hij de balletjes mooi kan klaarleggen zie ik meer gevaar in de punt van de aanval dan nu.
Waar Reza wel goed in is zijn zijn loopactie' s zonder bal.
Hierdoor zuigt hij vaak zijn manderkker (s) mee en krijgen zijn medespelers meer ruimte.
Met bal is het niet veel of hij moet net telkens op de juiste plek staan.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Baas » 27-08-2017 14:22

Henk maar verkopen en een goede 1e spits kopen.
Reza maar op de bank, dit kan niet meer.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 27-08-2017 16:30

fuotbalgek schreef:Ik denk dat Reza ondanks zijn doelpunten nooit onomstreden is geweest bij iedereen. Beter dan vorig seizoen zal hij niet spelen, dat lijkt me zijn max. Wanneer je Veerman er achter hebt is het niet raar dat er stemmen op gaan om met Henk te starten.

Finnbogason was ook niet onomstreden aangezien hij alleen sterk in de omschakeling was. We zijn in Heerenveen verwend met de spitsen uit het verleden. O.b.v. afgelopen seizoen is Reza gewoon een prima spits en subtopwaardig (je legt er niet zomaar even 20 goals in bij een subtopper). Uth was bijvoorbeeld in zijn eerste seizoen een stuk minder dan Reza. Nu speelt hij 3 wedstrijden onder z'n niveau en wordt hij direct afgebrand; wanneer hij z'n niveau weer haalt, verwacht ik ook dit seizoen zeker weer 20 goals.
Natuurlijk verdient Veerman o.b.v. Reza's huidige optreden een kans. Echter, Veerman is leuk als pinchitter en stormram, maar is een stuk minder en slimmer in de combinaties en het loopwerk zonder bal. Ook in de wedstrijden van de beloften mist Veerman veel 100% kansen. Ik betwijfel het ten zeerste of Veerman in de basis een verrijking is t.o.v. Reza.
Ik hoop dat Veerman het in zich heeft aangezien we dan goud in onze handen zouden hebben.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor fuotbalgek » 27-08-2017 16:43

Denk dat je gelijk hebt dat Veerman ook niet de ideale eerste spits hebt. Reza is dat echter ook niet, niet in dit systeem. Vorig jaar heeft hij inderdaad veel gescoord, dit is echter tot nu toe een incident in zijn carriere. Veerman scoort ook veel voor de minuten die hij hier gespeeld heeft.

De enige constructieve oplossing voor de spitspositie is één van beide verkopen en een talentvolle jongen halen die beter past in ons systeem. Nu Grot verkocht is heb ik geen idee wie dat zou kunnen zijn.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 28-08-2017 08:02

fuotbalgek schreef:De enige constructieve oplossing voor de spitspositie is één van beide verkopen en een talentvolle jongen halen die beter past in ons systeem.

Dat ben ik geheel met je eens. Ik verwacht alleen dat Reza (mits hij blijft staan) ook dit seizoen er wel weer 20 inprikt; het blijft een kwestie van vertrouwen. Hij heeft nu spelers naast zich die zowel een voorzet als een goede steekpass kunnen geven. Daarnaast speelde Reza in z'n carrière vaak bij degradatieclubs en op een andere positie (vleugelaanvaller). Ook bij het nationale elftal laat hij prima statistieken zien.
Ik voel ook de frustratie en zie hem ook de 100% kansen missen, maar heb nog wel vertrouwen in hem. Naar mijn mening is Veerman simpelweg niet goed genoeg in het combinatievoetbal. In de omschakeling en met kick and rush is Veerman dodelijk. Derhalve zou je tegen teams uit de top-3 (waar je het spel niet steeds hoeft te maken) prima met Veerman kunnen starten.
Echter, mijn voorkeur gaat ook uit naar het halen van een talentvolle spits die zich achter Reza kan ontwikkelen. Veerman verkopen met een 15%-20% doorverkooppercentage en je doet het wat betreft transferbeleid prima. Ik verwacht dat dit wel eens het laatste seizoen van Reza (in de basis) is en hij in de zomer van 2018 zijn transfer maakt/moet maken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 17-09-2017 06:38

Wat blijft dit toch ook een matige voetballer. Zijn spel is dit seizoen nog niet best, maar omdat hij bij Heerenveen speelt krijgt hij altijd kansen en staat hij op 2 goals na 5 wedstrijden, maar vorige week mist hij de penalty waarbij je de wedstrijd definitief op slot kan gooien en gisteren mist hij een bijna niet te missen kans. De panklaar gelegde bal van Ødegaard schiet hij op de lat. Met een iets betere spits zou dit team echt lang bovenin mee kunnen draaien.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Stiffie » 17-09-2017 07:13

Reza werkt hardt, pakt zijn goaltjes mee maar is inderdaad geen subtop plus spits. Als je hem goed kan verkopen moet je het doen en dan op die plek door selecteren. Voorlopig zal hij, zeker met het krediet dat verleden jaar is opgebouwd, blijven staan.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-09-2017 07:37

Was erg matig gisteren. Waar hij soms stond....? Onbegrijpelijk. Stond op de backposities te verdedigen. Werkt keihard maar voetballend schiet hij ernstig tekort. Hij heeft wel erg veel krediet bij Streppel.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor TORCIDA » 17-09-2017 09:58

Vorige week tegen psv maakte hij een perfect spitsen doelpunt , kreeg dit soort voorzetten niet of nauwelijks.
Dunfries speelde ook erg matige en de rechter flank liep niet zo als tegen psv.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Frisian Viking » 17-09-2017 10:24

Volgens mij was die kans van Reza ook moeilijker dan ie er uit zag. Zo perfect legde Odegaard die bal niet terug.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor paparazzi » 17-09-2017 12:19

Ik blijf het een armoedige spits vinden. De beste man werkt hard maar zal mij nooit kunnen overtuigen. Gisteren lag hij meer op de grond dan dat hij stond. Technisch beperkt. Moet het echt hebben van het op de juiste plek staan als de bal van de vleugels goed voor gegeven wordt. Helaas zie je dat tegenwoordig niet zoveel meer aangezien het spel steeds vaker via het centrum verlegd wordt. In dat geval heb je meer last van Reza en loopt ie nog weleens in de weg. Heeft miz wel erg veel krediet van Streppel.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 19-09-2017 08:18

Had een prima assist op Rojas, de winnende.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor DSCH » 19-09-2017 17:59

Ik zou nog altijd liever starten met Reza dan met Henk, wat ik veel meer een pinchhitter vind. Reza mist op dit moment behoorlijk wat kansen en dat is kwalijk. Aan de andere kant denk ik dat Reza door sommigen wat wordt onderschat. Zijn sleep en sleurwerk is van groot belang voor anderen. Er ontstaan ruimtes en hij loert op iedere mogelijkheid, nu hopen dat het vizier nog iets scherper wordt gesteld.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Joucke » 20-09-2017 21:53

Volgende pot maar weer met Reza, en dan Henk het laatste kwartier. Die bakte er vandaag niet veel van...
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten