Reza Ghoochannejhad

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor mitrita » 30-08-2016 08:35

Trouble in paradise
Erfpacht bij villa tackelt voetbalprof

LEEUWARDEN Deze zomer tekende voetbalprof Reza Ghoochannejhad voor de koop van een oogverblindende villa. Nu eisen de verkopers dat hij ook daadwerkelijk koopt. Het kapitale woonhuis aan de Harlingerstraatweg in Leeuwarden stamt uit 1883. In de monumentale hal hangt een kroonluchter, maar een deur verder openbaart zich de 21ste eeuw in een moderne keuken en serre. Het pand staat nog altijd op Funda te koop voor 875.000 euro. De nieuwe aanvaller van SC Heerenveen wist 10.000 euro van die prijs af te dingen, voordat hij op 22 juli het voorlopig koopcontract tekende. Die krabbel, laatin de middag gezet, zit Reza niet lekker. ,,De Rabobank heeft de gesloten koopovereenkomst beoordeeld en aangegeven dat zij het gekochte niet kan financieren’’, zo legt zijn advocaat Rudolf Knegtering gisterochtend voor de Leeuwarder rechtbank uit.

De verkopers, Onno Ebbens en Fulya Ceylan, geloven dat niet. Daarom sleepten ze hun weigerachtige koper voor de rechter. ,,Reza heeft eigen middelen’’, stelt hun raadsman, Bart Korvemaker. ,,Hij heeft geen bank nodig.’’ Waarom de 28-jarige voetballer de transactie niet wil doorzetten? Volgens Knegtering gaat het hier strikt juridisch gezien niet om een woningaankoop, maar om de aankoop van het recht van erfpacht. De Doopsgezinde Gemeente verwierf in 1953 dat erfpachtrecht op het perceel. De regeling loopt in 2024 af. De Rabobank ziet zulke erfpachtvoorwaarden niet zitten, maar ook ING, Nationale Nederlanden en Hypotrust willen Reza geen hypotheek verstrekken, betoogt de jurist. Daar heeft de tegenpartij weinig boodschap aan. In aanloop naar de vastgelopen woningtransactie gaf Ebbens, mede-eigenaar van marketingbureau
CMG Nederland, zijn advocaat opdracht een overeenkomst met de kerk te bedingen:Reza kande erfpacht voor de komende dertig jaar afkopen voor 210.000 euro. De sportman wist waarvoor hij tekende, benadrukt Korvemaker.
,,Reza is topsporter en weet niet hoe zijn situatie over drie of vier jaar is’’, zo brengtKnegtering daar tegenin. ,,Mogelijk zal de woning dan weer verkocht moeten worden en dan moet de erfpacht opnieuw worden verlengd.’’ Korvemaker gelooft helemaal niet dat Reza het erfpachtvraagstuk serieus aan de hypotheekverstrekkers heeft voorgelegd. Hij hoorde van Ebbens dat de sportman ,,heeft belegd in vastgoed, via zijn manager in Duitsland. Hij kan het betalen, dus hij regelt het maar.’’ Meteen na de zitting vertrekt de ‘Held van Iran’. De aanvaller van Heerenveen komt donderdag voor zijn vaderland uit tegen Qatar. Het vonnis volg over twee weken.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Grimo » 30-08-2016 08:46

Was het Jan Piet de Boer uit Goutum geweest dan stond het niet in de krant.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 30-08-2016 09:30

Sneu verhaal. Verder eens met Grimo.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Superfries1996 » 31-08-2016 16:43

Komkommertijd blijkbaar.

Enfin, hij valt mij ook nog niet mee, maar zo matig als sommigen hier beweren is het zeker niet. Lees de commentaren over Veerman en te Vrede maar eens terug in hun topics, die zouden al wel weer beter zijn dan Reza, ieder zijn mening natuurlijk. Het gras is echter niet altijd groener aan de overkant. De club kan niet zoals AZ even twee keer €1.5 miljoen neerleggen voor een spits en wat er bij de concurrentie rondloopt is ook niet veel soeps, op een enkele uitzondering na.

De scouting heeft de afgelopen jaren aardig wat klappen gehad en ik heb dan liever dat ze voor een dergelijke oplossing kiezen zoals met Reza gedaan is, dan doorgaan op de tour van de laatste seizoenen. Daarnaast zal hij met een teruggekeerde Larsson naast zich en iemand als Thern of Yuki op het middenveld al veel beter gaan renderen.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor tha boelie » 31-08-2016 16:47

Friday is inderdaad een goede spits maar ben blij dat Weghorst hier niet speelt, wat een kwal is dat.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor pes5 » 01-09-2016 22:16

Maakt in 90+4 de 1-0 voor Iran en in 90+11 maakt Jahanbaksh 2-0. Goede start voor Reza en Iran derhalve in de race naar Rusland.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor DSCH » 02-09-2016 16:02

pes5 schreef:Maakt in 90+4 de 1-0 voor Iran en in 90+11 maakt Jahanbaksh 2-0. Goede start voor Reza en Iran derhalve in de race naar Rusland.


Hopelijk is dit een opmaat naar meer. Is in ieder geval altijd goed voor het vertrouwen een goaltje.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-09-2016 16:41

https://www.youtube.com/watch?v=hv03QcK_js4

Hier de goals van de 2-0 overwinning. De 1-0 is van Reza.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Erwin4ever » 11-09-2016 11:51

Twee keer scoren is prima, speelde verder ook een prima wedstrijd. Erg balvast!
Prachtige reactie na zijn eerste goal trouwens!!!! Super om het zo met de supporters te vieren!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Jazz » 11-09-2016 12:24

Erwin4ever schreef:Twee keer scoren is prima, speelde verder ook een prima wedstrijd. Erg balvast!
Prachtige reactie na zijn eerste goal trouwens!!!! Super om het zo met de supporters te vieren!!


Reza was gewoon blij dat hij EINDELIJK heeft gescoord! Keerpunt voor hem ala Uth een paar seizoenen geleden?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor BK2007 » 11-09-2016 12:31

Top voor Reza. 2 goals is gewoon super motiverend en natuurlijk een opluchting voor elke spits. Lekker scoren maakt een volgende wedstrijd veel makkelijker.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor pes5 » 11-09-2016 14:30

Was inderdaad belangrijk en erg aanwezig. Valt me toch ook op dat de aanwezigheid van Larsson ook weer meer ruimte voor anderen oplevert.
Wel moet Reza nog fitter worden. Zei Streppel ook na afloop. Is ook niet gek als je bedenkt dat hij vanaf februari tot juli niet had gespeeld.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Rick » 11-09-2016 19:09

Twee doelpunten erbij en een goede wedstrijd mijn inziens. Wat vonden jullie gister van hem (o.a. Knipecity en Jazz)?
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 11-09-2016 20:29

Rick schreef:Twee doelpunten erbij en een goede wedstrijd mijn inziens. Wat vonden jullie gister van hem (o.a. Knipecity en Jazz)?

Ik moet zeggen dat ik gisteren inderdaad wat dingen heb gezien die een Heerenveen-spits moet hebben. Hij staat in ieder geval 2x op de goede plek (ondanks dat hij goal 1 op de schouder krijgt en goal 2 panklaar wordt neergelegd)

De actie in het begin van de wedstrijd waarbij hij wegdraait en richting kruizing schiet was ook dikke prima.

Wel gisteren ook een paar acties gezien waarbij hij wil lopen met de bal, maar hij is echt te traag en komt vooralsnog niemand voorbij als hij op iemand afloopt. Toch gaf gisteren wat meer hoop. Hij heeft met Larsson, Zeneli, Pelle, Schaars, en Yuki zeer goede spelers om hem heen, stuk voor stuk veel talentvoller dan Reza, maar hij kan daar van profiteren. Hij zal veel ballen panklaar krijgen. Hij moet zorgen dat hij ballen goed aflegt en op de juiste plek staat.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Jazz » 11-09-2016 20:35

Rick schreef:Twee doelpunten erbij en een goede wedstrijd mijn inziens. Wat vonden jullie gister van hem (o.a. Knipecity en Jazz)?


Hij wordt in ieder geval steeds beter, probeert meer en meer lijkt ook te lukken. Is een kwestie van tijd maar ik zie wel 10-15 doelpunten dit seizoen en hopelijk een hoop assists. Gisteren kon hij mij zeker bekoren!

Wat Knipe zegt, hij moet een echte afmaker worden. De kansen krijgt hij wel, het is aan Reza zelf om ze te benutten en ze om te zetten in goals!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 13-09-2016 13:03

Knipecity schreef:Hij staat in ieder geval 2x op de goede plek (ondanks dat hij goal 1 op de schouder krijgt en goal 2 panklaar wordt neergelegd).... Hij moet zorgen dat hij ballen goed aflegt en op de juiste plek staat.

En daar gaat het dus bij een spits voornamelijk om. Wanneer het middenveld goed staat en de vleugelspelers komen in de 16, hoef je als spits alleen maar op de goede plek te staan. Hoe je ze dan maakt, maakt niet uit. Als je ze maar maakt. Ik zie Reza er wel 15 maken dit seizoen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Otsje P » 15-09-2016 09:12

Zoals ik steeds al zei, geef het even wat tijd. Nu Sam meedoet zal Reza veel meer als combispits gebruikt kunnen worden. Steeds aanspeelbaar, balvast en ondertussen 3 uit 5. Niks mis mee.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Rick » 21-09-2016 07:17

Gisteren zijn slechtste wedstrijd gespeeld. Zodra er een echte kerel in het centrum staat dan heeft die het behoorlijk lastig. Bij Az deed die het dan nog aardig, maar Nec en nu de Graafschap waren hem de baas.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Mainfield2016 » 21-09-2016 09:13

Reza speelde gister slecht stond veel stil en bleef continu bij de centrale verdedigers staan .
Mainfield2016
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 15-05-2016 09:54

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 21-09-2016 09:42

Blijf sterke twijfels houden over deze jongen. Vind hem niet overtuigend. Hij heeft geluk dat hij in een erg aanvallend team speelt met twee goede buitenspelers, dus hij kan zijn goaltjes meepikken maar voetballend is deze jongen stukken minder dan Veerman die zelf weg kan draaien en een actie heeft.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Stiffie » 21-09-2016 09:46

Reza kan wel voetballen maar is geen echte 4-3-3 centrumspits. Tegen stevige verdedigers ligt hij veel op de grond zonder een vrije trap mee te krijgen. In andere wedstrijden is hij wel een goede kapstok voor de ploeg. Henkie is wel een echte spits. Heeft fysiek, kan redelijk koppen, je kan hem in de diepte steken en is onberekenbaar. Dat laatste is zijn kracht en zijn 'zwakte'.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Boffy » 21-09-2016 10:04

Reza heeft het lastig tegen ploegen die compact spelen en met de kont tegen de goal aan hangen. Het is geen speler met een actie op de vierkante centimeter. In wedstrijden dat we meer ruimte krijgen functioneert hij imo beter.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor E.D. » 24-10-2016 09:18

Tegen Heracles was Reza van enorme waarde. Mooi om te zien dat hij de bal vast houdt en weer doorspeelt. Of dat overstapje bij goal nr 1.
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Superfries1996 » 24-10-2016 10:22

Al dat commentaar, pff. Reza is met zijn ervaring, loopacties e.d. veel belangrijker voor de ploeg dan die Volendamse vuurtoren ooit zal zijn. Hij creëert de ruimte en doet het vuile werk voor onze Zweedse vleugelflitsers ja, het enige wat Henkie eigenlijk kan en ooit gedaan heeft om aanspraak te maken op een basisplek is in de slotminuten onze voorsprong tegen B-ploegen vergroten met de bekerwedstrijd tegen de Graafschap als uitzondering. Zo simpel is het gewoon. Het is bijna november en de ploeg staat derde, dan je team willen wisselen :roll: :roll: :roll:
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 24-10-2016 13:05

Misschien wel z'n beste wedstrijd dit seizoen. Hij wordt steeds balvaster en was nu erg goed aanspeelbaar. Daarnaast was hij bij vele grote kansen en zo ook bij de eerste 2 goals direct betrokken. Verder is het heerlijk dat je als medespeler hem overal kan aanspelen. Slimme jongen die het spelletje goed ziet en snapt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Voetballeerproces » 24-10-2016 13:40

Hij was gister en eigenlijk al het hele seizoen erg nuttig met zijn loopacties en af en toe vasthouden van de bal. Toch vind ik dat er in dat vasthouden van de bal ook nog wel erg vaak iets fout gaat. Ik ben van mening dat hij daarin wel veel constanter moet zijn. Dit is uitgerekend iets waardoor hij een meerwaarde kan zijn voor het team, als ook dit mislukt blijft er wel bar weinig over vind ik.
Voetballeerproces
Nieuw talent
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 27-01-2015 23:10

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 24-10-2016 14:49

Ik vond hem gisteren eigenlijk wel vrij sterk in het aannemen en vasthouden van de bal. Hij is niet een killer voor de goal, maar wordt wel steeds sterker in het aanspeelpunt zijn.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Voetballeerproces » 24-10-2016 16:40

Knipecity schreef:Ik vond hem gisteren eigenlijk wel vrij sterk in het aannemen en vasthouden van de bal. Hij is niet een killer voor de goal, maar wordt wel steeds sterker in het aanspeelpunt zijn.
Hij doet het bij vlagen heel aardig inderdaad, toch vind ik dat er ook nog teveel momenten zijn dat hij zich te makkelijk van de bal laat zetten.
Voetballeerproces
Nieuw talent
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 27-01-2015 23:10

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor abegoal » 24-10-2016 20:25

Ik moet naar een andere wedstrijd gekeken hebben, vind het namelijk nog veel te mager wat hij laat zien.

Er zitten best goede momenten tussen, maar de momenten van "net niet" zijn nog steeds in overvloed aanwezig. Het is een allround spits, zonder echte specialiteiten. Is geen killer, is niet heel snel en koppen hoeven we het niet over te hebben. In mijn ogen een bruikbare spits, maar zeker niet meer dan dat.

Maar als je hem vergelijkt met Tevrede is het natuurlijk een wereldspits. :lol:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Voetballeerproces » 24-10-2016 20:30

abegoal schreef:Ik moet naar een andere wedstrijd gekeken hebben, vind het namelijk nog veel te mager wat hij laat zien.

Er zitten best goede momenten tussen, maar de momenten van "net niet" zijn nog steeds in overvloed aanwezig. Het is een allround spits, zonder echte specialiteiten. Is geen killer, is niet heel snel en koppen hoeven we het niet over te hebben. In mijn ogen een bruikbare spits, maar zeker niet meer dan dat.

Maar als je hem vergelijkt met Tevrede is het natuurlijk een wereldspits. :lol:
Met je eens, toch is het type speler wat hij is op dit moment ook veel bruikbaarder dan Veerman. Al met al hoeft hij zelf geen 20 te maken zolang anderen ook blijven scoren.
Voetballeerproces
Nieuw talent
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 27-01-2015 23:10

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten