Reza Ghoochannejhad

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Reza's ouders wonen in Leeuwarden en daar is hij opgegroeid. Daarnaast heeft hij er gevoetbald. Is het dan vreemd dat hij daar een sk had/heeft?
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik hoop dat ik deze discussie over de politiek van Iran even mag onderbreken om in dit topic te vragen hoe Reza heeft gespeeld in de oefenwedstrijd van vandaag. Ik zag dat hij op het wedstrijdformulier stond, speelde hij een beetje leuk of was het helemaal niets?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
E. Kloosterman
Nieuw talent
Berichten: 69
Lid geworden op: 13-09-2009 12:11

Bericht door E. Kloosterman »

Appie_M schreef:Ik hoop dat ik deze discussie over de politiek van Iran even mag onderbreken om in dit topic te vragen hoe Reza heeft gespeeld in de oefenwedstrijd van vandaag. Ik zag dat hij op het wedstrijdformulier stond, speelde hij een beetje leuk of was het helemaal niets?
Reza heeft niet gespeeld vanmiddag helaas
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Raar. Ik zag dat Reza wel op het wedstrijdformulier stond. Geen idee waarom hij geen minuten heeft gekregen, maar Streppel zal zijn redenen wel hebben gehad. Volgende oefenwedstrijd weer een kans.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Appie_M schreef:Raar. Ik zag dat Reza wel op het wedstrijdformulier stond. Geen idee waarom hij geen minuten heeft gekregen, maar Streppel zal zijn redenen wel hebben gehad. Volgende oefenwedstrijd weer een kans.
Er stond geen 1 of 2 voor zijn naam op het wedstrijdformulier. Mulder, Larsson etc. stonden er ook op en kregen ook geen speelminuten (waren ook geblesseerd), en ook voor hun naam stond geen 1 of 2. Als we tenminste hetzelfde formulier hebben gezien.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ik heb Reza ook helemaal niet gezien. De andere spelers die (nog) niet fit waren allemaal wel aanwezig.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Reza was wel aanwezig. Ik zag hem na de wedstrijd wegrijden in een dikke BMW. :wink:
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Reza heeft overigens echt veel volgers op Instagram, bijna 500.000. Zijn bericht dat hij naar Heerenveen gaat is door 45.000 mensen geliket.

Leuk voor de naamsbekendheid van Heerenveen in die regionen.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Neymar schreef:Reza heeft overigens echt veel volgers op Instagram, bijna 500.000. Zijn bericht dat hij naar Heerenveen gaat is door 45.000 mensen geliket.

Leuk voor de naamsbekendheid van Heerenveen in die regionen.
Natuurlijk, half Iran volgt hem :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik denk dat Reza zo maar eens eerste spits kan worden en Veerman en Te Vrede naar het tweede plan brengt.
Zou hij a.s. Zaterdag spelen ?
Samen maken we de club sterk.
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Ook ik denk dat Reza google als eerste spits is gehaald. Gaat er vermoedelijk geen 20 maken, maar kan wel een bal vasthouden geloof ik, en dat is prima met bewegende creatieve spelers eromheen. Ook denk ik dat de club Veerman wil behouden als back up, en men afscheid wil nemen van te vrede. Veerman kon naar Eagles maar de club wilde hem niet laten gaan. Nac wilde Te Vrede, en de club wilde hem laten gaan. Mitchell wilde alleen niet naar de jupiler league. Persoonlijk had ik liever een andere (jongere) spits gezien, maar denk tegelijkertijd dat dit wel kan werken. Met jongens als Zenelli, Larsson, Thern en eventueel Quincy en Namli heb je voldoende beweging, snelheid en creativiteit om een bewegende spits heen.

Moet er nog een ervaren middenvelder bij, iemand die de lijnen uitzet, het spel leest, en waar de jonge jongens zich aan vast kan houden. Dan denk ik dat je met deze selectie er niet eens zo gek op staat.

Prima keeper, centraal achterin met st Juste, Otigba, van Aken en eventueel Gartenmann ook prima. Bij komst van een ervaren middenvelder, heb je met jongens als Thern, Thorsby basiswaardige spelers. Jongens als vd Boomen en misschien Vlap als hij zich ontwikkeld daar achter.

En voorin lijkt het dan aardig prima( als Reza kan wat ik verwacht) en met Zenelli, Larsson, en evt Quincy heb je goede creatieve spelers voor de zijkanten, daarachter hebben we slagveer natuurlijk ook nog.

Ten slot hoop ik dat we met Larsson op "10" gaan spelen( Zenelli links, Quincy indien goed genoeg rechts) Denk dat Larsson daar het beste tot zijn recht komt. Dit kan enkel wanneer er een goed blok staat op het middenveld. Dan heb je als back up voor de vleugels Slagveer en als back up voor Larsson, Namli. Ik denk dat je op deze manier het meeste voetbal in je elftal krijgt, en tevens leuk voetbal om naar te kijken. Enige echt zwakke punt is dan in mijn ogen de linksback positie. Cavlan vindt ik niet een echte back, meer een linkermiddenvelder. En van Bijker ben ik nog nooit onder de indruk geweest.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

wijzijnscheerenveen schreef:Ook ik denk dat Reza google als eerste spits is gehaald. Gaat er vermoedelijk geen 20 maken,
Je moet blij zijn als hij er 10 maakt. 8)
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Enigszins opvallend: in het interview met Omrop Fryslân (http://www.omropfryslan.nl/nijs/649938- ... -emmen-5-1) vraagt Roelof de Vries aan Reza of het niet druk is op de spitspositie met Te Vrede, Veerman en van Amersfoort. Reza antwoord dat een basisplaats niet als een cadeau komt, 'we werken er alle 3, alle 4, keihard voor'.
Buiten het feit dat ik blij ben dat Reza voor een plaats wil knokken viel mij de kleine verspreking over 3 of 4 spitsen in de selectie wel op. Zou te Vrede inderdaad op korte termijn vertrekken?
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

nickstok schreef: Reza antwoord dat een basisplaats niet als een cadeau komt, 'we werken er alle 3, alle 4, keihard voor'.
Zou te Vrede inderdaad op korte termijn vertrekken?
Nee, moest tellen hoeveel spitsen er zijn, zijn er zoveel dat hij twijfelde over 3 of 4.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Hij maakt een erg sterke voorbereiding door. Ik denk dat hij de ploeg samen met Larsson en in mindere mate Thern, Namli en Zeneli tot grote hoogten kan stuwen.
nou nou
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

Superfries1996 schreef:Hij maakt een erg sterke voorbereiding door. Ik denk dat hij de ploeg samen met Larsson en in mindere mate Thern, Namli en Zeneli tot grote hoogten kan stuwen.
Vind ook dat hij het prima doet op dit moment.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

bollebert schreef: Vind ook dat hij het prima doet op dit moment.
Ik ook. Bovendien iemand die stuurt en coacht. Pikt zijn leidende rol goed op. Vindt overigens dat er meer jongens zijn die een volwassenere indruk maken. Ook Sam lijkt serieus te groeien als persoonlijkheid door het dragen van de aanvoerdersband. Hij voelt zich verantwoordelijker voor de ploeg. Goede zaak.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Heb nu een X aantal wedstrijden van hem gezien, en het valt me niet mee wat betreft kwaliteit, ik zie geen spits in hem die het verschil kan maken, als het tempo omhoog gaat vind ik hem toch te kort komen, lijkt wel of hij het niet helemaal kan bijbenen en vind hem in duels ook niet altijd even sterk overkomen.

Voor nu maak ik me nog steeds wel zorgen om de spits positie.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zou er 1 iemand gedacht hebben dat deze jongen voor ons de doelpuntenmaker wordt die we nodig hebben? Heeft nooit ergens veel gescoord. Het is ook totaal geen kapstok spits. Waar zijn onze scouts toch? Dalgaard, Te Vrede, Veerman en Reza.. . Wat een armoe.
wilbot
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Bericht door wilbot »

Fryskeboy22 schreef:Heb nu een X aantal wedstrijden van hem gezien, en het valt me niet mee wat betreft kwaliteit, ik zie geen spits in hem die het verschil kan maken, als het tempo omhoog gaat vind ik hem toch te kort komen, lijkt wel of hij het niet helemaal kan bijbenen en vind hem in duels ook niet altijd even sterk overkomen.

Voor nu maak ik me nog steeds wel zorgen om de spits positie.
ik kreeg ook de indruk dat ie er na een uur ook doorheen zat.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Heerenveen rules schreef:Zou er 1 iemand gedacht hebben dat deze jongen voor ons de doelpuntenmaker wordt die we nodig hebben? Heeft nooit ergens veel gescoord. Het is ook totaal geen kapstok spits. Waar zijn onze scouts toch? Dalgaard, Te Vrede, Veerman en Reza.. . Wat een armoe.
Niemand verwacht van hem het onmogelijke. Deze jongen gaat, als alles meezit hooguit 10-12 treffers maken. Dat weten ze bij de club ook wel, maar voorhoede spelers die er 20+ maken kunnen we niet meer betalen, danwel vinden sc Heerenveen niet interessant genoeg (meer) vanwege sportieve gronden.
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Heerenveen rules schreef:Zou er 1 iemand gedacht hebben dat deze jongen voor ons de doelpuntenmaker wordt die we nodig hebben? Heeft nooit ergens veel gescoord. Het is ook totaal geen kapstok spits. Waar zijn onze scouts toch? Dalgaard, Te Vrede, Veerman en Reza.. . Wat een armoe.
Wat vind je positief aan Heerenveen?.Iik lees alleen maar negatieve reacties van jou,waarom ben je fan als alles zo negatief is?of ben je een Cambuur-supporter die hier zit te trollen?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ja, goed dat je het doorhebt man! Ik heb al 12 jaar een seizoenskaart in Leeuwarden. Jij moet meedoen aan Wie is de mol!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Heerenveen rules schreef:Zou er 1 iemand gedacht hebben dat deze jongen voor ons de doelpuntenmaker wordt die we nodig hebben? Heeft nooit ergens veel gescoord. Het is ook totaal geen kapstok spits. Waar zijn onze scouts toch? Dalgaard, Te Vrede, Veerman en Reza.. . Wat een armoe.
Kom op nou. Reza in de rol van Uth. Moet kunnen. Ik vind het ongeveer dezelfde soort voetballers. Het duurt gewoon even een paar wedstrijden om er in te komen en dan zal het wel gaan draaien.
Samen maken we de club sterk.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Heerenveen rules schreef:Zou er 1 iemand gedacht hebben dat deze jongen voor ons de doelpuntenmaker wordt die we nodig hebben? Heeft nooit ergens veel gescoord. Het is ook totaal geen kapstok spits. Waar zijn onze scouts toch? Dalgaard, Te Vrede, Veerman en Reza.. . Wat een armoe.
Ben blij dat je dat zo ziet. Twee jaar geleden schreef je nog het volgende over Mark Uth:
Heerenveen rules schreef:
Van Finnbogason naar Uth is van een BMW naar een Fiat. Uth is geen aanspeelpunt, geen doelpuntenmaker, geen meevoetballende spits en hij is niet bovengemiddeld snel. Nee, die moeten we niet als eerste spits krijgen.
Als Reza dezelfde stappen gaat maken als Uth bij ons heeft gedaan (wat ik zeker mogelijk acht) dan hebben we weer een prima spits voor de komende seizoenen.
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Heerenveen rules schreef:Ja, goed dat je het doorhebt man! Ik heb al 12 jaar een seizoenskaart in Leeuwarden. Jij moet meedoen aan Wie is de mol!
Bedankt! Maar wat vind je positief over heerenveen,en waarom ben je fan want daar geef je geen antwoord op...
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

hhage schreef: Bedankt! Maar wat vind je positief over heerenveen,en waarom ben je fan want daar geef je geen antwoord op...
Ik ga het toch even opnemen voor HR (alhoewel ik hem ook te negatief vind). Waarom ben je fan? Lijkt me toch dat je zo wordt opgevoed! Je kiest niet een club naar mijn idee! Dit heeft niets met een positief gevoel over Heerenveen te maken. Ook al spelen we tweede of derde divisie dit is en blijft mijn club.
Spijt heb je morgen maar!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik heb het idee dat je nog niet zo lang meeloopt hhage. Vind jij Heerenveen dezelfde club als ongeveer 30 jaar geleden, of 15 jaar geleden? Of lag je toen nog in de luiers?

En nog een vraag: je moet als fan altijd positief zijn? Man, ik ben 30 jaar geleden fan geworden. Mag jij bedenken waarom.

Nick stok, geweldige vergelijking. Uth was begin 20 en Reza is 27. Beetje verschil in ontwikkelings niveau. ..
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:
Nick stok, geweldige vergelijking. Uth was begin 20 en Reza is 27. Beetje verschil in ontwikkelings niveau. ..
Hij geeft toch behoorlijk treffend jouw oordeel over Uth (of de misvatting daarover) en hoe het uiteindelijk verlopen is met Uth aan. Was in tegenstelling tot wat jij beweerde een prima aanspeelpunt, meevoetballende spits én doelpuntenmaker.
Of een Reza zich ook zo zal laten zien bij ons ben ik ook allerminst zeker over, maar dat is het punt niet. Hij geeft aan dat je dingen soms niet helemaal goed ziet. Of helemaal niet goed.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat ik dat verkeerd gezien heb is duidelijk ja. Uth heeft zich sterk ontwikkeld. Maar hij vergelijkt de ontwikkeling van Reza en Uth en die vergelijking gaat mank.
Plaats reactie