Reza Ghoochannejhad

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Ebiede » 21-11-2016 10:11

Kashia had niet alleen Reza vast, Reza had Kashia ook steeds vast. Ik snap heel goed dat Jansen steeds liet doorspelen, als beide vast houden hoef je niet te fluiten.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-12-2016 21:30

Inmiddels 7 goals in 15 wedstrijden, dus loopt toch bijna 1 op 2. Ook hoorde ik gisteren bij een interview dat hij in de top stond van meest nauwkeurige passes als spits zijnde. Ik heb en houd ook wel eens mijn twijfels over Reza, maar statistieken liegen niet, dus Streppel heeft gelijk

Je kunt overigens ook op hem stemmen bij VI als Speler van de week. Echter ook scheidsrechter Kamphuis staat er tussen en mijn stem is ook naar hem toegegaan.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 04-12-2016 21:54

Feanfan 1 schreef:Inmiddels 7 goals in 15 wedstrijden, dus loopt toch bijna 1 op 2. Ook hoorde ik gisteren bij een interview dat hij in de top stond van meest nauwkeurige passes als spits zijnde. Ik heb en houd ook wel eens mijn twijfels over Reza, maar statistieken liegen niet, dus Streppel heeft gelijk

Het lastige is dat je dat niet weet. Ik vind 7 goals in 15 wedstrijden niet heel bijzonder voor een team dat zo aanvallend speelt en 4e staat. Maar slecht is het ook zeker niet.

Kijk je naar de clubs om ons heen, dan heeft Jorgensen van Feyenoord er 11 gemaakt.
Dolberg:8
Haller: 8
Weghorst: 8
Ünal: 9

Maar ook jongens als Van Wolfswinkel, Brogno en Armenteros hebben al 7 gemaakt.

Feit is dat we nooit zullen weten hoeveel Henkie had gemaakt als hij het hele seizoen basisspeler was geweest, dus je weet ook niet of Streppel gelijk had, of ongelijk.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-12-2016 21:58

Daar heb je op zich ook wel weer een punt, maar als Reza aan het eind van het seizoen 15-18 goals maakt is dat dikke prima.
Het grote probleem is meer dat we geen scorende "10" hebben. Pelle doet het wel aardig, maar geen speler die er minimaal 10 maakt, dan zie ik daar toch liever Thern die dat wel doet. Maar die maakt weer minder meters en past blijkbaar niet in het systeem dat Streppel wil spelen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 04-12-2016 23:00

Feanfan 1 schreef:Daar heb je op zich ook wel weer een punt, maar als Reza aan het eind van het seizoen 15-18 goals maakt is dat dikke prima.
Het grote probleem is meer dat we geen scorende "10" hebben. Pelle doet het wel aardig, maar geen speler die er minimaal 10 maakt, dan zie ik daar toch liever Thern die dat wel doet. Maar die maakt weer minder meters en past blijkbaar niet in het systeem dat Streppel wil spelen

Ik verwacht dat die goals bij Pelle nog wel komen. Misschien zelfs wel na de winter al. Hij groeit wekelijks in deze rol, is nog heel jong en er zit veel rek in. En dat hij kan scoren bewees hij al eerder op een iets lager niveau. Maar het zou zeker prettig zijn als er meer goals van het middenveld komen. Gelukkig scoren onze buitenspelers wel dit jaar.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Grimo » 05-12-2016 08:49

Knipecity schreef:Het lastige is dat je dat niet weet. Ik vind 7 goals in 15 wedstrijden niet heel bijzonder voor een team dat zo aanvallend speelt en 4e staat. Maar slecht is het ook zeker niet.

Kijk je naar de clubs om ons heen, dan heeft Jorgensen van Feyenoord er 11 gemaakt.
Dolberg:8
Haller: 8
Weghorst: 8
Ünal: 9

Maar ook jongens als Van Wolfswinkel, Brogno en Armenteros hebben al 7 gemaakt.


Weghorst: 8 goals - 3 penals
Van Wolfswinkel: 7 goals - 3 penals
Haller: 8 goals-2 penals
Armenteros: 7 goals - 2 penals
Brogno: 7 goals - 2 penals

Uiteraard tellen penalty's ook. Maar met 7 veldgoals hoor je dus samen met Unal en Dolberg tot de top van de eredivisie.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 05-12-2016 11:19

Grimo schreef:Uiteraard tellen penalty's ook. Maar met 7 veldgoals hoor je dus samen met Unal en Dolberg tot de top van de eredivisie.

Scherp. Ook ik denk dat Reza nog steeds beter in dit systeem past dan Henk (die toch meer een 442 spits en voor de omschakeling is). Tot nu ben ik tevreden met Reza aangezien je merkt dat hij uitstekend combineert met de andere spelers en daarin medespelers beter laat spelen. Ik denk dat we erg tevreden mogen zijn met onze huidige aanval.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor oldtimer » 16-12-2016 22:26

Deze jongen ( hoe sympathiek ook ) wordt door de buitenwacht veel te hoog ingeschat, vooral op basis van zijn 7 goals en een paar assists. Dat wordt dan onthouden, maar eigenlijk heeft men geen idee. Als je hem namelijk elke week ziet acteren valt het meestal zwaar tegen. Hij verliest rond 80% ( ruwe schatting ) van zijn duels en ligt bij vrijwel elk contact meteen op de grond. Verder is hij voor het doel niet besluitvaardig genoeg, ook al omdat hij geen rechterbeen heeft. Dat liet hij ook vandaag in het laatste kwartier voor de rust weer zien. En dat hij zo goed meedoet in het combinatiespel is maar betrekkelijk. Zo vaak heeft de bal niet.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-12-2016 08:36

Als we verder willen moet er een goede spits bij. Ik miste Henk gisteren.....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Stiffie » 17-12-2016 08:46

Heeft totaal geen diepte, passeert nooit een mannetje. Geen heel goed schot en ligt veel op de grond.

Werkt wel hard en heeft redelijke statistieken dit jaar. Maar mag van mij wel een spits bij.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Grimo » 20-12-2016 10:07

oldtimer schreef:Deze jongen ( hoe sympathiek ook ) wordt door de buitenwacht veel te hoog ingeschat, vooral op basis van zijn 7 goals en een paar assists. Dat wordt dan onthouden, maar eigenlijk heeft men geen idee. Als je hem namelijk elke week ziet acteren valt het meestal zwaar tegen. Hij verliest rond 80% ( ruwe schatting ) van zijn duels en ligt bij vrijwel elk contact meteen op de grond. Verder is hij voor het doel niet besluitvaardig genoeg, ook al omdat hij geen rechterbeen heeft. Dat liet hij ook vandaag in het laatste kwartier voor de rust weer zien. En dat hij zo goed meedoet in het combinatiespel is maar betrekkelijk. Zo vaak heeft de bal niet.


Nee je moet vooral niet naar zijn goals en assists kijken.. om er vervolgens zelf met natte vinger werk wat percentages en inschattingen erin te gooien. Wie heeft nou geen idee....
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor TORCIDA » 20-12-2016 12:24

sorry Oldtimer, maar wat je aan argumenten gebruikt om Reza niet geschikt te verklaren zijn volledig onjuist, dan zou ik toch eens wat beter opletten op Reza,
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 21-12-2016 11:12

TORCIDA schreef:sorry Oldtimer, maar wat je aan argumenten gebruikt om Reza niet geschikt te verklaren zijn volledig onjuist, dan zou ik toch eens wat beter opletten op Reza,



Laten we eerst kijken naar hetgeen waar een spits het meeste op wordt beoordeeld.
Scoren.
Laten we vooropstellen dat 7 doelpunten in 17 wedstrijden voor een Heerenveen-spits niet slecht, maar zeker ook niet bijzonder is. Zeker niet in een goed draaiend team. 1 doelpunt per 210 minuten. (Om aan te geven, Veerman zit op 1 per 65 minuten.)

Omdat ik persoonlijk verwacht dat we in de 2e seizoenshelft slechter gaan draaien, gezien de matige reeks kort voor de winter, is het aannemelijk dat Reza tussen de 10 en 15 doelpunten uit zal komen.
Dan ben je dus qua doelpunten net wat beter dan Te Vrede en kom je in de buurt van producties van Marcus Allback en Gerald Sibon.

Meespelen en assists
Toch vond ik die bovengenoemde heren (Allback en Sibon) vele malen beter in het meespelen. En met name Sibon was een geweldige kapstok voor het team. Allbäck was in zijn tijd een fenomeen die ontzettend goed kon voetballen, de meest fantastische dingen deed, maar uiteindelijk wel wat te weinig scoorde, mede doordat hij al vroeg in dat seizoen met een transfer en het Zweedse team bezig was.
Reza wordt hier door vele geroemd om zijn meespelen, maar uit zijn aantal assists van 2 blijkt niet dat hij in die zin heel belangrijk is.

Persoonlijkheid
Hier lijkt hij wel hoog te scoren. Hij komt positief over in media en op het veld. Dus dat spreekt in zijn voordeel.

Conclusie: Reza is geen onaardige spits voor Heerenveen, maar ook zeker geen geweldenaar. Na Te Vrede vind ik hem wel een lichte vooruitgang, maar zodra er wat beters komt, of Henk Veerman zich doorontwikkeld, mag Reza van mij vervangen worden.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Grimo » 21-12-2016 11:35

Knipecity schreef:
Laten we eerst kijken naar hetgeen waar een spits het meeste op wordt beoordeeld.
Scoren.
Laten we vooropstellen dat 7 doelpunten in 17 wedstrijden voor een Heerenveen-spits niet slecht, maar zeker ook niet bijzonder is. Zeker niet in een goed draaiend team. 1 doelpunt per 210 minuten. (Om aan te geven, Veerman zit op 1 per 65 minuten.)


Veel te makkelijk. Minuten van Reza en Veerman zijn niet te vergelijken. Veerman wordt er in gebracht wanneer er opportunistisch gevoetbald moet worden in het laatste gedeelte van de wedstrijd. Waardoor er dus veel meer in en rondom de 16 meter wordt gevoetbal. Tevens wordt er dan veel al de lange bal gepompt in de 16 meter ipv dmv combinatie voetbal.
Reza staat tegen fitte verdedigers. Veerman komt er fit in en speelt tegen verdedigers die al meer als een halve wedstrijd in de benen hebben. Kortom het is totaal niet te vergelijken.

Knipecity schreef:Omdat ik persoonlijk verwacht dat we in de 2e seizoenshelft slechter gaan draaien, gezien de matige reeks kort voor de winter, is het aannemelijk dat Reza tussen de 10 en 15 doelpunten uit zal komen.
Dan ben je dus qua doelpunten net wat beter dan Te Vrede en kom je in de buurt van producties van Marcus Allback en Gerald Sibon.


Aanname die nergens op is gebaseerd.

Knipecity schreef: Meespelen en assists
Toch vond ik die bovengenoemde heren (Allback en Sibon) vele malen beter in het meespelen. En met name Sibon was een geweldige kapstok voor het team. Allbäck was in zijn tijd een fenomeen die ontzettend goed kon voetballen, de meest fantastische dingen deed, maar uiteindelijk wel wat te weinig scoorde, mede doordat hij al vroeg in dat seizoen met een transfer en het Zweedse team bezig was.
Reza wordt hier door vele geroemd om zijn meespelen, maar uit zijn aantal assists van 2 blijkt niet dat hij in die zin heel belangrijk is.


Vergelijken met spelers uit een ver verleden is totaal onzinnig. Iedereen weet dat die beter waren. Maar andere tijden. Meespelen meet je alleen in assists. Dat is natuurlijk grote onzin. Meedoen aanvallen, de tweede of derde man zijn in de combinatie of de assist op de assist geven tellen hier natuurlijk net zo goed in mee. Wanneer je dat doet zie je dat Reza bij meer als tien goals betrokken is geweest in de eerste seizoenshelft.

Knipecity schreef:Persoonlijkheid
Hier lijkt hij wel hoog te scoren. Hij komt positief over in media en op het veld. Dus dat spreekt in zijn voordeel.

Conclusie: Reza is geen onaardige spits voor Heerenveen, maar ook zeker geen geweldenaar. Na Te Vrede vind ik hem wel een lichte vooruitgang, maar zodra er wat beters komt, of Henk Veerman zich doorontwikkeld, mag Reza van mij vervangen worden.


Als je een beetje kijk op het spelletje had en de manier van aanvullen in een team onderling had je opgemerkt dat Reza wel meer is dan een lichte vooruitgang tov Te Vrede.


Ik zeg niet dat Reza de beste spits is voor ons, maar jouw kijk en het standaard negatief belichten van Reza is zeker met de punten die je maakt zeer zwak.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 21-12-2016 11:54

Kom ik met allemaal argumenten en een verhaal, doe jij het heel simpel af als 'het is allemaal maar onzin'....

Duidelijk dat jij Reza-fan bent. Waarschijnlijk heeft hij je een keer een handtekening gegeven en vriendelijk te woord gestaan. Ik kijk gewoon naar de cijfers en naar wat ik zie en geef mijn mening en wat ik verwacht (over 2e seizoenshelft).
En 7 doelpunten in 17 wedstrijden vind ik voor een subtopper niks bijzonders.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Grimo » 21-12-2016 12:11

Ik merk dat je het niet allemaal zo helder meer ziet in je tunnel. Ik zeg niet heel simpel dat het allemaal onzin is. Ik beargumenteer het heel duidelijk.

Wat ik ook al zei, ik zeg ook niet dat Reza de beste spits is voor ons, dus nee ik ben geen fan. Dat heeft er niks mee te maken. Ik vind jou punten gewoon niet kloppen.

Het wordt wat grappig met je... Zeven goals in zeven wedstrijden. Daar kijk je dus alleen naar. Ik heb het je geprobeerd uit te leggen dat hij bij veel meer goals betrokken is geweest door dmv assistst, assists op assists, combinaties. Maar dat wil je niet zien of het komt je niet uit. Jij kijkt totaal niet naar het totaal plaatje en wanneer je dat zou doen dan zou je zien dat we als team 32 gescoord hebben, slechts 2 clubs, Feyenoord en Ajax hebben meer gescoord dan ons en heeft onze aanval Zeneli (6), Reza (7) en Larsson (7) samen 20 goals van de 32 gemaakt. Dat is dus in de huidige competitie top en geen eens subtop....
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor fuotbalgek » 21-12-2016 17:10

Statistiek is 7 goals en 2 assist deze competitie. Bepaald niet denderend voor de nummer 4 van de competitie, en van de bovenste ploegen hebben wij de slechtste spits(Jorgensen, de Jong, Dolberg, Weghorst, Haller, Van Wolfswinkel, Unal). Hij kan van alles een beetje maar komt uiteindelijk ook op alles tekort. Geen echte goalgetter, geen krachtig aanspeelpunt, geen snelheid, geen individuele actie, het is m gewoon allemaal net niet. Wanneer anderen niet het verschil maken zal hij dat ook niet doen. Natuurlijk lopen er mindere spitsen rond in Nederland, maar voor een cruciale positie in het elftal ben ik toch bang dat hij te licht is.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Crash » 21-12-2016 18:12

Reza doet leuk mee omdat we nu eenmaal een alleraardigst elftal hebben. Maar het is duidelijk dat hij voor de subtop individueel tekort schiet. Hij heeft van alles inderdaad een beetje, maar mist derhalve dus ook teveel. Hij kan bijvoorbeeld beter voetballen dan Finbogasson in de combinatie, maar mist dan weer de doelgerichtheid, snelheid, slimmigheid en koelbloedigheid die de IJslander wel heeft. Ik vermoed zelfs dat hij bij een lager geklasseerd elftal niet ineens sterkhouder zou zijn.

We zijn met spitsen die we in het verleden hebben gehad overigens ook wel enorm verwend geweest. Het is een illusie te denken dat je zomaar een tweede Ålback weet te contracteren met de salarissen doe we nu bieden en vooral vanwege de concurrentie uit het buitenland. Zo'n Fred Friday van AZ, waarvan menigeen (incluis mijzelf) dacht dat het een meer dan aardige transfer was was is het ook niet gebleken , hoewel hij goede statistieken had in Scandinavië. Alles wat maar een beetje talent heeft voetbalt in de grotere competitie (als ze al niet op de tribune zitten daar).

Desondanks ben ik ook van mening dat wanneer je door zou willen selecteren je de huidige spitsen van sc Heerenveen zou moeten vervangen op termijn. Zowel Veerman als Reza. Het blijft echter een heidens karwei betaalbare pareltjes te vinden die je (direct) versterken.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Grimo » 21-12-2016 19:39

fuotbalgek schreef:Statistiek is 7 goals en 2 assist deze competitie. Bepaald niet denderend voor de nummer 4 van de competitie, en van de bovenste ploegen hebben wij de slechtste spits(Jorgensen, de Jong, Dolberg, Weghorst, Haller, Van Wolfswinkel, Unal). Hij kan van alles een beetje maar komt uiteindelijk ook op alles tekort. Geen echte goalgetter, geen krachtig aanspeelpunt, geen snelheid, geen individuele actie, het is m gewoon allemaal net niet. Wanneer anderen niet het verschil maken zal hij dat ook niet doen. Natuurlijk lopen er mindere spitsen rond in Nederland, maar voor een cruciale positie in het elftal ben ik toch bang dat hij te licht is.


Dus is hij bij negen goals betrokken. Dat is bij bijna 1/3 van onze goals. 1/3 van de goals van een team dat alleen Ajax en Feyenoord boven zich moet dulden qua aantal goals. Dat is heel behoorlijk. Streep de spitsen Dolberg en Jorgensen eens weg. Die spelen bij de Nederlandse top. Dat zijn wij niet en worden wij niet. Jij vind Haller, Van Wolfswinkel en Weghorst en Unal beter. Haller heeft zonder penalties zes goals gemaakt. Van Wolfswinkel heeft zonder penalties vijf goals gemaakt. Weghorst heeft zonder penalties twee goals gemaakt. Alleen Unal heeft het beter gedaan dan Reza met tien goals.
Reza kan dus meer dan prima cijfers weerleggen met zeven goals, zonder penalties, als subtop spits tov de spitsen die jij noemt in de subtop.

Overigens ben ik het eens dat we betere spitsen hebben gehad en ook moeten kijken naar een betere spits in de toekomst. Echteld was ook geen doelpunten maker maar droeg wel bij aan goed voetbal. Zo zie ik Reza ook. Maar de cijfers die Reza heeft zijn als subtop spits meer dan prima op dit moment na de eerste seizoenshelft van dit seizoen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Grimo » 16-01-2017 15:28

Loopt inmiddels één op twee. Of wordt er in dit topic alleen gereageerd als hij niet scoort? ;-)
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor fuotbalgek » 16-01-2017 15:37

Twee prima doelpunten, twee 100% kansen benut. Goed voor zijn doelpuntentotaal. Verder was zijn spel weinig anders dan anders, daarover hoeft niet weer gediscussieerd te worden. Het zijn Larsson en Zeneli die de kansen creëren, hopen dat we deze twee behouden.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor SCH0513 » 16-01-2017 17:32

Die doelpunten zijn inderdaad mooi maar zijn loopactie's zijn zo belangrijk. Let maar eens op hoe hij ruimte creeert voor Zeneli en Larsson.
SCH0513
Selectiespeler
 
Berichten: 151
Geregistreerd op: 06-03-2015 12:05

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor abegoal » 16-01-2017 19:34

Grimo schreef:Loopt inmiddels één op twee. Of wordt er in dit topic alleen gereageerd als hij niet scoort? ;-)


Die 2 doelpunten maskeren zijn verder zwakke optreden.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 17-01-2017 09:14

Maakte eigenlijk 3 doelpunten. Is ijzersterk in het samenspel doordat hij ook zonder bal heel slim loopt en daardoor ruimte maakt voor anderen. Natuurlijk kan hij meer duels winnen, maar deze jongen is veel slimmer dan menigeen denkt wanneer je naar z'n loopacties kijkt.
Z'n statistieken zijn ondanks dat we met 2 naar binnenkappende vleugels spelen behoorlijk goed.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Grimo » 17-01-2017 09:49

abegoal schreef:
Die 2 doelpunten maskeren zijn verder zwakke optreden.



Hahaha tja je zal hem maar eens beoordelen op cijfers en hem credits moeten geven..
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Mackan68 » 17-01-2017 19:18

abegoal schreef:
Die 2 doelpunten maskeren zijn verder zwakke optreden.

Dat hebben we van onze grote IJslandse vriend Finnbogason ook wel eens gezegd. Die was meevoetballend ook geen wereldspeler. Maar voor ons een hele ruime voldoende. Reza is bezig zijn persoonlijk seizoenrecord te verbreken. He-le-maal niets mis mee. Of je moet hebben genoten van alle keren dat Veerman een basisplaats had vorig seizoen? Of ben je dat allemaal al weer vergeten door het meestal toch wel positieve spel van dit seizoen? :wink:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor abegoal » 17-01-2017 20:58

Mackan68 schreef:Of je moet hebben genoten van alle keren dat Veerman een basisplaats had vorig seizoen? Of ben je dat allemaal al weer vergeten door het meestal toch wel positieve spel van dit seizoen?


Het een heeft niks met het andere te maken. Ik ben geen fan van Reza. Dat er geen beter alternatief is, veranderd mijn mening daar niet bij. Dat hij begint te scoren is mooi meegenomen, maar maakt mij ook nog steeds geen Reza fan. Niet erg, de een houd van een ander type spits dan de ander.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Mackan68 » 18-01-2017 11:13

abegoal schreef:
Het een heeft niks met het andere te maken. Ik ben geen fan van Reza. Dat er geen beter alternatief is, veranderd mijn mening daar niet bij. Dat hij begint te scoren is mooi meegenomen, maar maakt mij ook nog steeds geen Reza fan. Niet erg, de een houd van een ander type spits dan de ander.

Het gaat er om dat je feitelijk 3 geldige goals teniet wilt doen met 'een verder zwak optreden'. Dat is ook zwak optreden en heeft weer niets te maken met het fan zijn van het type voetballer. Ik zie ook liever een echte goalgetter of technisch zeer begaafde voetballer als Uth die iedereen beter laat spelen. Maar steeds blijven hameren over zwakke optredens is niet sterkt aangezien hij keer op keer aantoont belangrijk te zijn voor het teamspel. Pas als hij écht een zwak optreden heeft kost dat ons ook punten. En daar doet op dat moment geen sterspeler iets aan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Satyr » 18-01-2017 11:43

Laten we ook niet vergeten dat Reza in 6 wedstrijden scoorde en daarbij 4x de score opende. En van zijn 9 goals was er maar 1 die 'overbodig' was, de 0-3 in Groningen. Voor de rest allemaal goals die, uiteindelijk, een punt of meer opleverden
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Marça » 18-01-2017 11:56

Denk dat deze video ook veel zegt over zijn rol in dit team: http://www.feanonline.nl/nieuws/13777/video-feanonline-focust-op-reza-ghoochannejhad.html

Hij zakt op de juiste momenten in en zoekt de combinatie met Larsson en Zeneli, zodat die niet altijd met een eigen actie hun tegenstander voorbij moeten gaan. Een-tweetjes zijn net zo makkelijk én effectiever. Een spits a la Finnbogason die constant loert op de ruimte achter de verdedigers zou met deze buitenspelers ook niet zo succesvol zijn gewest.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 56 gasten