Chiel Kramer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Chiel Kramer

Berichtdoor Muck » 06-06-2013 14:19

Volledige naam: Chiel Kramer
Geboortedatum: 3 januari 1992
Geboorteplaats: Heemskerk
Nationaliteit: Nederlandse
Positie: Doelman
Bij de club sinds: 2013
Contract tot: 2014 (optie 2015)
Contract sinds: juni 2013
Debuutwedstrijd profvoetbal: -
Debuutwedstrijd sc Heerenveen: -
Vorige club(s): AFC Ajax (jeugd)

De 21-jarige Heemskerker Chiel Kramer tekent een contract voor een jaar, met een optie voor nog een jaar. Kramer kwam eerder uit voor HFC Haarlem en speelt sinds 2007 voor Ajax. Afgelopen seizoen zat hij al een aantal malen op de bank bij de eerste selectie van Ajax. De huidige keeper van Jong Ajax is gehaald als derde doelman achter Kristoffer Nordfeldt en Brian Vandenbussche. Technisch directeur Johan Hansma: "Chiel is een talentvolle keeper. De komende tijd gaan we graag met hem aan de slag om hem door te ontwikkelen als mogelijk toekomstige eerste keeper."


http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sc-h ... -talent/10
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Frisian Viking » 06-06-2013 14:53

We gaan dus afscheid nemen van Wouda.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Appie_M » 06-06-2013 15:09

Gezien zijn transfervrije status lijkt het me op het eerste gezicht een prima zet. Nordfeldt zit hier waarschijnlijk niet heel lang meer en VDB wordt ook ouder. Dan is het wel goed om een talentvolle jongen achter de hand te hebben, die op termijn kan uitgroeien tot eerste man onder de lat.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Neymar » 06-06-2013 15:16

Welkom. Voelt Dijks zich niet eenzaam hier in het noorden :lol:.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 06-06-2013 15:32

Na Gouweleeuw en van Aken dus nog een Heemskerker. Welkom!
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor BakCristian » 06-06-2013 16:30

Hier zal Jan de Jonge wel blij mee zijn. Aangezien Jan helemaal niet tevreden is met het spelinzicht van Wouda. Hij coach de verkeerde dingen op het verkeerde moment. Vooral het woordje "Tijd" wil Wouda wel eens op het verkeerde moment naar Otigba en Streutker schreeuwen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Grimo » 06-06-2013 20:46

BakCristian schreef:Hier zal Jan de Jonge wel blij mee zijn. Aangezien Jan helemaal niet tevreden is met het spelinzicht van Wouda. Hij coach de verkeerde dingen op het verkeerde moment. Vooral het woordje "Tijd" wil Wouda wel eens op het verkeerde moment naar Otigba en Streutker schreeuwen.


"De doelman wordt door trainer Jan de Jonge omschreven als ‘verlengstuk van de trainer’. ,,Ik ben altijd wel bezig met coachen, en met de organisatie neer te zetten",

Deze houding waardeert trainer Jan de Jonge aan zijn doelman. ,,Jurjan is een zeer gemotiveerde speler", zegt De Jonge. ,,Ook als Jurjan niet speelt, is hij altijd gemotiveerd en positief. Gewoon een goede kerel. Het is voor mij heel duidelijk: als Jurjan keept, is hij onze aanvoerder.”


Beetje tegenstrijdige dingen roep jij. Dit zijn citaten van Jan de Jonge dit seizoen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor RobertDeVries » 07-06-2013 07:25

Wel weer een aankoop voor de toekomst.... 1 jaar contract met een optie voor nog een jaar. Vandenbussche met een aflopend contract, Kramer met hooguit 2 jaar contract. Dijks voor een jaar. Weer een afvaller van AJAX Er wordt weer voor een jaar een team in elkaar geknutseld. We dalen echt af tot het niveau NAC
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Grimo » 07-06-2013 08:23

Robertde Vries daar kan je wel over zeiken maar het is de huidige situatie. Sterker nog dat is de laatste jaren al zo. Twente,AZ,Vitesse,PSV,AJAX en Feyenoord zijn clubs die boven ons staan. Vitesse is erbij gekomen en Feyenoord waar we voorheen boven eindigde (in onze goede tijd maar zeker ook hun slechte tijd) ook. Heerenveen is met deze normale begroting met deze modale voetbalsalarissen een gewone middenmoter geworden als ADO Den Haag, NAC, NEC etc. Dit jaar was Utrecht de positivieve uitschieter,dat zal aankomend seizoen niet zo zijn. Volgend seizoen is een andere middenmoter de positieve uitschieter. Vorig seizoen waren wij dat, het seizoen daarvoor ADO de Haag. De gloriejaren zijn over.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Ebiede » 07-06-2013 08:27

@grimo.

Bullshit die je verkondigd. Onze achterban is in potentie veel groter dan die van een Ado, NEC, NAC over Heracles.

Daarnaast is het stadion veel groter en heeft onze club veel meer commerciële waarde (mits goed aangepakt).
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Grimo » 07-06-2013 09:48

Ebiede schreef:@grimo.

Bullshit die je verkondigd. Onze achterban is in potentie veel groter dan die van een Ado, NEC, NAC over Heracles.

Daarnaast is het stadion veel groter en heeft onze club veel meer commerciële waarde (mits goed aangepakt).


Allemachtig prachtig. Maar clubs als Twente,AZ,PSV,Feyenoord,Ajax en Vitesse zijn al ons lang voorbij gestreefd. Wij zijn gewoon een club die strijdt voor plek 5 tm 10.Net als ADO, NEC, Heracles en Utrecht. Als je dat niet wilt inzien moet je die bullshit uit je ogen halen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Otsje P » 07-06-2013 10:48

Grimo schreef:Wij zijn gewoon een club die strijdt voor plek 5 tm 10.Net als ADO, NEC, Heracles en Utrecht.


Natuurlijk zijn we ondertussen een club uit dat rijtje geworden, maar dat betekend niet dat je dat ook maar moet accepteren. Het huidige beleid werkt dat in de hand, dat is toch juist de kritiek.

Beweren dat je een keeper voor de toekomst haalt, maar ondertussen maar een contract voor een jaar geven.
Een speler huren voor een jaar zonder optie tot koop.

De kritiek is niet dat we momenteel moeten knokken met de door jou genoemde clubs, de kritiek is dat het huidige beleid ons niet weer terug naar ons streefplek lijkt te helpen. Dit zijn transfers die weinig kosten, maar al helemaal niks opleveren. Oftewel, pure korte termijn politiek. En dat is de reden dat we steeds achteruit boeren.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Grimo » 07-06-2013 11:00

Otsje P schreef:
Grimo schreef:Wij zijn gewoon een club die strijdt voor plek 5 tm 10.Net als ADO, NEC, Heracles en Utrecht.


Natuurlijk zijn we ondertussen een club uit dat rijtje geworden, maar dat betekend niet dat je dat ook maar moet accepteren. Het huidige beleid werkt dat in de hand, dat is toch juist de kritiek.

Beweren dat je een keeper voor de toekomst haalt, maar ondertussen maar een contract voor een jaar geven.
Een speler huren voor een jaar zonder optie tot koop.

De kritiek is niet dat we momenteel moeten knokken met de door jou genoemde clubs, de kritiek is dat het huidige beleid ons niet weer terug naar ons streefplek lijkt te helpen. Dit zijn transfers die weinig kosten, maar al helemaal niks opleveren. Oftewel, pure korte termijn politiek. En dat is de reden dat we steeds achteruit boeren.



Ben ik met je eens Otsje maar dit is wel de huidige situatie.We hebben het er maar mee te doen Ook als Veenstra/de directie opstapt verwacht ik niet dat snel dingen gaan veranderen. Ik verwacht niet niet dat de sponsoren die de laatste jaren zijn afgehaakt dan ineens allemaal weer terug komen en ik verwacht ook niet dat de economische malaise de aankomende jaren verbeterd. Ik zie onze begroting aankomende jaren met of zonder Veenstra niet snel omhoog gaan waardoor we weer met gemak spelers aan kunnen trekken met uitzonderlijke kwaliteiten zoals in het verleden.

Overigens verwacht ik met het huren van Dijks dat van Basten het volgende van plan is. Dijks gaat samen met Otigba het centrale verdedigingsduo vormen.Dijks als linksbeninge opbouwer en Otigba als rechtsbenige sobere mandekker. Het huren van Dijks heeft denk ik te maken dat ze voorlopig geen extra geld willen uitgeven aan de verdediging.Met Zomer en Kruiswijk hebben ze daar nog twee dure jongens lopen, die nog een jaar contract hebben. Dijks is een tijdelijke oplossing.Die dit moeten gaan overbruggen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor BK2007 » 07-06-2013 11:40

Grimo schreef:Overigens verwacht ik met het huren van Dijks dat van Basten het volgende van plan is. Dijks gaat samen met Otigba het centrale verdedigingsduo vormen.Dijks als linksbeninge opbouwer en Otigba als rechtsbenige sobere mandekker. Het huren van Dijks heeft denk ik te maken dat ze voorlopig geen extra geld willen uitgeven aan de verdediging.Met Zomer en Kruiswijk hebben ze daar nog twee dure jongens lopen, die nog een jaar contract hebben. Dijks is een tijdelijke oplossing.Die dit moeten gaan overbruggen.


Dus jij laat Zomer en Kruiswijk op de bank het hele jaar met al hun ervaring en zet de onervaren Dijks en Otigba maar in de basis ? Maak jezelf niet zo belachelijk.
Dijks zal denk ik zeer weinig minuten gaan maken in het eerste. Die zal vooral in de beloften spelen. Otigba zal denk ik voorzichtig aan wel wat tijd krijgen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor fuotbalgek » 07-06-2013 12:01

BK2007 schreef:Dus jij laat Zomer en Kruiswijk op de bank het hele jaar met al hun ervaring en zet de onervaren Dijks en Otigba maar in de basis ? Maak jezelf niet zo belachelijk.
Dijks zal denk ik zeer weinig minuten gaan maken in het eerste. Die zal vooral in de beloften spelen. Otigba zal denk ik voorzichtig aan wel wat tijd krijgen.


Ik verwacht Zomer ook niet veel meer te zien. Otigba zal de kans krijgen, jeugd inpassen is nu achterin de enige weg. Daarnaast zal vermoedelijke Kruiswijk gaan voetballen, MvB is te spreken over de voetballende kwaliteiten van Kruiswijk. En die hopelose crosspasses van Zomer zal hij wel zat zijn. Dijks is denk ik kanshebber voor linksback en back up voor het centrum.

Maar Zomer en Kruiswijk omwille van hun ervaring de voorkeur geven is kortzichtig. Zomer vertrekt na komend seizoen verwacht ik dus ga je bouwen met de toekomst --> Otigba.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Otsje P » 07-06-2013 12:12

BK2007 schreef:Dus jij laat Zomer en Kruiswijk op de bank het hele jaar met al hun ervaring en zet de onervaren Dijks en Otigba maar in de basis ? Maak jezelf niet zo belachelijk.
Dijks zal denk ik zeer weinig minuten gaan maken in het eerste. Die zal vooral in de beloften spelen. Otigba zal denk ik voorzichtig aan wel wat tijd krijgen.


Nee, je hebt gelijk, Zomer moet spelen met al zijn ervaring. :?

Dijks is echt niet gehaald om het hele seizoen in de beloften te gaan ballen.

Jij bent degene die zich belachelijk maakt met zo'n reactie.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor sta » 07-06-2013 12:12

Gaat het hier nog steeds over Chiel Kramer?
sta
Selectiespeler
 
Berichten: 201
Geregistreerd op: 10-12-2008 14:39

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor forca hveen » 07-06-2013 12:21

sta schreef:Gaat het hier nog steeds over Chiel Kramer?


Laten we stellen dat het zijn topic is inderdaad ;)
Vind dat uit zijn contract niet heel veel vertrouwen straalt. Als derde doelman halen om in de toekomst eerste keeper te kunnen worden maar een contract voor 1 jaar (met optie voor 1 jaar extra).
Hij was transfervrij maar heb niet het idee dat voor de keeperspositie (en dan met name als derde doelman) nou prioriteit bestond...
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Hinkelpikke » 07-06-2013 12:25

Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Grimo » 07-06-2013 13:33

Otsje P schreef:
BK2007 schreef:Dus jij laat Zomer en Kruiswijk op de bank het hele jaar met al hun ervaring en zet de onervaren Dijks en Otigba maar in de basis ? Maak jezelf niet zo belachelijk.
Dijks zal denk ik zeer weinig minuten gaan maken in het eerste. Die zal vooral in de beloften spelen. Otigba zal denk ik voorzichtig aan wel wat tijd krijgen.


Nee, je hebt gelijk, Zomer moet spelen met al zijn ervaring. :?

Dijks is echt niet gehaald om het hele seizoen in de beloften te gaan ballen.

Jij bent degene die zich belachelijk maakt met zo'n reactie.


@BK2007 Gelukkig loop jij over van voetbalvisie.... :roll: :? Dijks gaat als speler van de eerste selectie van Ajax gehuurd worden om in de beloften te spelen. Snugger ben je iig niet.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor BK2007 » 07-06-2013 15:29

@Grimo

Ach weet je, mijn voetbalverstand zegt dat ik liever niet met twee onervaren spelers als Dijks en Otigba aan het seizoen zou willen beginnen, zoals hierboven werd gesteld.
Dan bij aanwezigheid van Zomer en Kruiswijk liever met deze ervaren spelers beginnen.
Nogmaals, Otigba mag van mij zijn minuten gaan maken komend seizoen. Maar Dijks viel toch door de mand toen hij zijn eerste minuten in het eerste van Ajax maakte (overigens is hij ook door vd Gijp al belachelijk gemaakt en die heeft er toch aardig kijk op).
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Duo Maxwell » 07-06-2013 15:41

Mijn god hebben we Zomer al niet genoeg zien falen dit seizoen? Geef maar mooi Otigba en Streutker/Dijks en anders Kruiswijk de kans...
Duo Maxwell
Basisspeler
 
Berichten: 512
Geregistreerd op: 18-05-2008 20:19

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor BK2007 » 07-06-2013 18:23

Ik denk toch dat Zomer beter is dan Dijks en Streutker van Otigba heb ik meer verwachting. Maar we zullen het zien wat Hansma van plan is.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Lipton » 07-06-2013 18:51

Ik stel liever Kramer centraal op dan Otigba.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Chiel Kramer

Berichtdoor Flying Frisian » 07-06-2013 19:00

Goed, vanaf nu gaan we verder over Chiel Kramer
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26


Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten